Jump to content
Gothmog

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!

Recommended Posts

Alin i-am comandat la SKF sunt urmatorii:

HK1816 dim 18x24x16 -- 3buc

HK1812 dim 18x24x12 -- 2 buc

simeringuri D18x24x3 -- 8 buc

Mai sunt 2 rulmenti care la mine sunt ok, dimensiunile acestora sunt 22x28x16 iar simeringurile pentru ei sunt 22x28x4

Eu am in Craiova SKF, dar poti incerca aici http://www.rulmentionline.ro

multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc !

Cu placere ! Simeringurile le poti recupera daca nu sunt uzate si strang pe ax nu are rost sa dai banii pe ele sunt 9 lei buc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt ca imi place sa lucrez la fiare , mi-a iesit ceva:


» Post actualizat in 16 Jul 2015 18:57

Cu placere ! Simeringurile le poti recupera daca nu sunt uzate si strang pe ax nu are rost sa dai banii pe ele sunt 9 lei buc.

la un rulment am vazut un ac lipsa -a fost inlocuit- momentan nu am joc pe rulment , decat pe basculele mici .maine vb cu un distribuitor de rulmenti din Campina si vad dac poate aduce .Simeringurile nu sunt chiar ok avnd in vedere ca mobra e din 94 si tind sa cred ca eu am picat la" investitii"- ma gandesc daca se merita.voi decide dupa cei 1600 km pe care ii voi face in cocediu


» Post actualizat in 16 Jul 2015 19:08

http://www.redbull.com/ro/ro/motorsports/offroad/stories/1331735215323/red-bull-romaniacs-2015-prolog-raport-si-video

post-78987-0-20112300-1437072603_thumb.jpg

post-78987-0-23874900-1437072607_thumb.jpg

post-78987-0-90330400-1437072611_thumb.jpg

post-78987-0-66417500-1437072615_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt ca imi place sa lucrez la fiare , mi-a iesit ceva:

» Post actualizat in 16 Jul 2015 18:57

la un rulment am vazut un ac lipsa -a fost inlocuit- momentan nu am joc pe rulment , decat pe basculele mici .maine vb cu un distribuitor de rulmenti din Campina si vad dac poate aduce .Simeringurile nu sunt chiar ok avnd in vedere ca mobra e din 94 si tind sa cred ca eu am picat la" investitii"- ma gandesc daca se merita.voi decide dupa cei 1600 km pe care ii voi face in cocediu

» Post actualizat in 16 Jul 2015 19:08

http://www.redbull.com/ro/ro/motorsports/offroad/stories/1331735215323/red-bull-romaniacs-2015-prolog-raport-si-video

Super a iesit inaltatorul.Daca sunt duse simeringurile nu ai alta varianta decat sa le schimbi. Se pare ca aceeasi problema am avut-o amandoi, sa vedem daca dispar vibratiile acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e gata , abia astept proba ...........aaaaa si salariul :-L


» Post actualizat in 17 Jul 2015 18:30

e gata , abia astept proba ...........aaaaa si salariul :-L

montajul amortizorului prelungit a esuat .Cu centimetrii de care aveam nevoie bascula mica lovea cadrul in partea de jos astfel incat am renuntat la proiect , deci am muncit degeaba o zi ...adica nu chiar degeaba , am vazut ca nu merge asa ,

Am gresat bine rulmentii cu ace , am verificat placutele , am curatatsi gresat lantul , am completat bateria cu apa distilata si remontat-o dupa ce am curatat bine contactele.

Urmeaza fata ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am nevoie de un set de injectoare pentru o Pegaso din 2002, codul de catalog e 8106730, sau altceva care s-ar potrivi, poate aveti voi vreo idee :-)

 

Pentru piese noi pretul mi se pare exagerat, si second inca nu am gasit nimic ce sa mai fie valabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fata e gata am schimbat cu sora celui de pe spate si astfel am o familie de gume Metzler Tourance.Am gresat melc kilometraj , rulmenti , placutele sunt ok.

Mai sunt doar cateva teste la instalatia electrica , si cam gata

post-78987-0-67214800-1437232536_thumb.jpg

Edited by alin geamanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am nevoie de un set de injectoare pentru o Pegaso din 2002, codul de catalog e 8106730, sau altceva care s-ar potrivi, poate aveti voi vreo idee :-)

 

Pentru piese noi pretul mi se pare exagerat, si second inca nu am gasit nimic ce sa mai fie valabil.

Salut,

Eu am avut probleme cu oringurile de la injectoare(erau foarte imbatranite si scapau benzina in special cele care veneu din rampa de injectie)...intradevar cele originale sunt foarte scumpe...tu ce problema ai mai exact cu ele? dc sunt infundate se pot curata....oringuri se gasesc pe ebay sau chiar si in Romania(50 lei setul)...eu tin minte ca atunci cand am cautat pe net injectoare am gasit ca sunt la fel cu cele de citroen xara 1.4i si alte cateva modele frantuzesti....injectoarele de pe pegaso sunt Sagem (Franta).vezi poate gasesti la dezmembrari 2 injectoare de xara.cauta si tu pe net...ale mele functioneaza perfect...e drept ca au fost curatate in trecut de fostul proprietar...

» Post actualizat in 18 Jul 2015 16:30

Azi am facut urmatorul traseu:

http://distanta.ro/bucuresti/ramnicu-valcea/polovragi/novaci/45.290869,23.692022/sebes/45.875452,23.801612/45.794310,23.914346/45.818683,24.162127/bucuresti

initial am vrut sa ma intorc pe Trasfagarasan dar m-am razgandit(am fost acum 2 saptamani) si m-am intors pe Valea Oltului. A fost destul de obositor, mai ales din cauza caldurii..Am facut cam 12 ore(cu pauzele de rigoare incluse).Pe Transalpina a fost o temperatura placuta dar cu am iesit pe Valea Oltului , pana la Bucuresti a fost cuptor.Cum deschideam viziera parca imi dadea cineva cu pistolul de aer cald.Drmul foarte aglomerat(se cunoaste ca e lumea in concediu)

post-69900-0-97276500-1437236945_thumb.jpg

post-69900-0-66803500-1437236960_thumb.jpg

post-69900-0-58011900-1437236975_thumb.jpg

post-69900-0-59623400-1437236988_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu am avut probleme cu oringurile de la injectoare(erau foarte imbatranite si scapau benzina in special cele care veneu din rampa de injectie)...intradevar cele originale sunt foarte scumpe...tu ce problema ai mai exact cu ele? dc sunt infundate se pot curata....oringuri se gasesc pe ebay sau chiar si in Romania(50 lei setul)...eu tin minte ca atunci cand am cautat pe net injectoare am gasit ca sunt la fel cu cele de citroen xara 1.4i si alte cateva modele frantuzesti....injectoarele de pe pegaso sunt Sagem (Franta).vezi poate gasesti la dezmembrari 2 injectoare de xara.cauta si tu pe net...ale mele functioneaza perfect...e drept ca au fost curatate in trecut de fostul proprietar...

» Post actualizat in 18 Jul 2015 16:30

Azi am facut urmatorul traseu:

http://distanta.ro/bucuresti/ramnicu-valcea/polovragi/novaci/45.290869,23.692022/sebes/45.875452,23.801612/45.794310,23.914346/45.818683,24.162127/bucuresti

initial am vrut sa ma intorc pe Trasfagarasan dar m-am razgandit(am fost acum 2 saptamani) si m-am intors pe Valea Oltului. A fost destul de obositor, mai ales din cauza caldurii..Am facut cam 12 ore(cu pauzele de rigoare incluse).Pe Transalpina a fost o temperatura placuta dar cu am iesit pe Valea Oltului , pana la Bucuresti a fost cuptor.Cum deschideam viziera parca imi dadea cineva cu pistolul de aer cald.Drmul foarte aglomerat(se cunoaste ca e lumea in concediu)

frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumos!

Aline, inaltatoare face DanCata, din Cluj. El garanteaza ca se ridica 3 cm, dar mie nu mi se pare nicio mare scofala. Daca vrei ceva cu adevarat interesant, incearca cu un amortizor de Dakar. Avea cineva la vanzare cu 1.000 de lei SH ca il schimbase cu un Ohlins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aline, inaltatoare face DanCata, din Cluj. El garanteaza ca se ridica 3 cm, dar mie nu mi se pare nicio mare scofala. Daca vrei ceva cu adevarat interesant, incearca cu un amortizor de Dakar. Avea cineva la vanzare cu 1.000 de lei SH ca il schimbase cu un Ohlins.

Multumesc ! Inaltatorul meu e ok numai ca actuala configuratie a mobrei nu imi permite montajul.Daca voian doar 3 cm mergea insa vorba ta 3 cm nu-i o scofala .La mine erau 5.Insa nu am calculat bine de la inceput

Ideea cu un alt amortizor iar nu e buna ca ne intoarcem de unde am venit- LUNGIMEA- nu il voi putea monta fara alte modificari la cadru , asa ca pica

Singura modalitate de a inalta mobra este modificarea cadrului mic pe care sta saua sau seaua , nu stiu cum e corect , sau sa fac eu altul.Asta presupune sa pierd timpul in care as putea sa fac ceva folositor !

in concluzie ramane asa :hug:

» Post actualizat in 18 Jul 2015 18:03

Aline, inaltatoare face DanCata, din Cluj. El garanteaza ca se ridica 3 cm, dar mie nu mi se pare nicio mare scofala. Daca vrei ceva cu adevarat interesant, incearca cu un amortizor de Dakar. Avea cineva la vanzare cu 1.000 de lei SH ca il schimbase cu un Ohlins.

mi-au placut pozele de pe unde ati umblat cu mobra .Ai ce povesti la intalnire.Asteptam :peace:

Edited by alin geamanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu am avut probleme cu oringurile de la injectoare(erau foarte imbatranite si scapau benzina in special cele care veneu din rampa de injectie)...intradevar cele originale sunt foarte scumpe...tu ce problema ai mai exact cu ele? dc sunt infundate se pot curata....oringuri se gasesc pe ebay sau chiar si in Romania(50 lei setul)...eu tin minte ca atunci cand am cautat pe net injectoare am gasit ca sunt la fel cu cele de citroen xara 1.4i si alte cateva modele frantuzesti....injectoarele de pe pegaso sunt Sagem (Franta).vezi poate gasesti la dezmembrari 2 injectoare de xara.cauta si tu pe net...ale mele functioneaza perfect...e drept ca au fost curatate in trecut de fostul proprietar...» Post actualizat in 18 Jul 2015 16:30Azi am facut urmatorul traseu:

http://distanta.ro/bucuresti/ramnicu-valcea/polovragi/novaci/45.290869,23.692022/sebes/45.875452,23.801612/45.794310,23.914346/45.818683,24.162127/bucuresti

initial am vrut sa ma intorc pe Trasfagarasan dar m-am razgandit(am fost acum 2 saptamani) si m-am intors pe Valea Oltului. A fost destul de obositor, mai ales din cauza caldurii..Am facut cam 12 ore(cu pauzele de rigoare incluse).Pe Transalpina a fost o temperatura placuta dar cu am iesit pe Valea Oltului , pana la Bucuresti a fost cuptor.Cum deschideam viziera parca imi dadea cineva cu pistolul de aer cald.Drmul foarte aglomerat(se cunoaste ca e lumea in concediu)

Merci tare mult de informatii.

 

Nu stiu exact ce problema au ale mele, stiu doar ca sunt in scurt circuit, conform unei diagnoze. Inca nu au fost scoase de acolo ca sa am mai multe detalii.

 

Cred ca voi incerca intai sa le curat, sau, daca nu e destul, varianta cu xara suna destul de fezabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba chiar AMR 18 zile,azi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am montat roata fata la loc insa am observat ceva: nu mai stiu daca am montat melcul de la kilometraj corect , spre rusinea mea


» Post actualizat in 20 Jul 2015 07:37

mi-am montat roata fata la loc insa am observat ceva: nu mai stiu daca am montat melcul de la kilometraj corect , spre rusinea mea

adica limitatorul de pe melc este in fata sau in spatele opritorului de pe furca?

post-78987-0-43605900-1437373620_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu parere de rau , va parasesc...am schimbat aprilia pe o honda dominator nx250 din 95 bine intretinut....chiar daca cea mai slaba de 13kw, am reusit s-o delimitez ( scos obturare carburator ) si sper sa ai aibe macar 16-17kw acum

nou proprietar sper sa fie mai multumit de ea ,si fara eventuri nedorite :)

 

in alta ordine de idei,acum inteleg de ce cristian ai fura nevestii asa des jucaria asta mica....e distractie maxima, pocket bike enduro :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am montat roata fata la loc insa am observat ceva: nu mai stiu daca am montat melcul de la kilometraj corect , spre rusinea mea

» Post actualizat in 20 Jul 2015 07:37

adica limitatorul de pe melc este in fata sau in spatele opritorului de pe furca?

m-am lamurit: e corect asa!

Edited by alin geamanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

in alta ordine de idei,acum inteleg de ce Cristian ii fura nevestii asa des jucaria asta mica....e distractie maxima, pocket bike enduro :))

Corect,ca-i accesibila inaltimii mele,nu pentru ca-i Honda! :nono:

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:09

Cu parere de rau , va parasesc...am schimbat Aprilia pe o Honda Dominator nx250...

La cum ai vorbit "de bine" Aprilica,nu-i nicio parere de rau din partea ta!Din contra!

Mno,oricum noi Aprilienii,te iertam!Orice tranta e un picior in fund inainte!

Distractie sa ai cu hondele din dotare! :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba chiar AMR 18 zile,azi!

ne indreptam catre 17

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:46

pentru intalnirea din August rog bucurestenii sa propuna un traseu sa imi adaptez si eu plecarea .Pana atunci propun eu ceva

post-78987-0-54959300-1437407431_thumb.jpg

Edited by alin geamanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...vezi ca ultimii 20 km dintre Zarnesti si Fagaras sunt cam praf...bine pentru Pegaso sunt acceptabili...depinde si cat de tare vrei sa mergi pe bucata aia...am trecut pe acolo in urma cu 2 saptamani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...vezi ca ultimii 20 km dintre Zarnesti si Fagaras sunt cam praf...bine pentru Pegaso sunt acceptabili...depinde si cat de tare vrei sa mergi pe bucata aia...am trecut pe acolo in urma cu 2 saptamani...

multam de informatie !Nu am mai trecut pe acolo de vre-o 7 ani

» Post actualizat in 20 Jul 2015 18:30

Multumesc Alin, nu am gasit joc acolo, insa am gasit joc destul de mare la '' rear shock absorber '' am comandat rulmentii, o sa revin cu informatii dupa schimbare, vad ca si tu ai desfacut sistemul.

ai reusit sa rezolvi?

Eu unul am pus totul la loc , gresat , deoarece nu am gasit joc prea mare. Joc am avut la tampoane , dar le-am rezolvat cu cauciuc de camera.

probe nu am facut deoarece nu am luat leafa si sunt chellllllllllll , trag de benzina la masina.Nu ma duc cu mobra la lucru deoarece o umplu de praf in cocina aia si imi pare rau de ea

Edited by alin geamanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

multam de informatie !Nu am mai trecut pe acolo de vre-o 7 ani

» Post actualizat in 20 Jul 2015 18:30

ai reusit sa rezolvi?

Eu unul am pus totul la loc , gresat , deoarece nu am gasit joc prea mare. Joc am avut la tampoane , dar le-am rezolvat cu cauciuc de camera.

probe nu am facut deoarece nu am luat leafa si sunt chellllllllllll , trag de benzina la masina.Nu ma duc cu mobra la lucru deoarece o umplu de praf in cocina aia si imi pare rau de ea

Nu am reusit. Nu mi-au ajuns 2 rulmenti. Se pare ca ar veni maine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne indreptam catre 17

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:46

pentru intalnirea din August rog bucurestenii sa propuna un traseu sa imi adaptez si eu plecarea .Pana atunci propun eu ceva

E ok pe acolo, te pescuim din Campina dupa ce dai cafeaua de rigoare din benzinarie :)

Hai sa vedem cum stam cu cazarea, care ia camera, care ia cortul. Ca, sincer, pe mine ma batea gandul sa iau cortul. Dar daca iau cortul, trebuie sa venim cu doua motoare, ca ala ocupa un loc. Si problema e ca celalalt motor nu e nici Aprilia si nu are nici motor Rotax, asa ca mi-e sa nu fie descalificat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok pe acolo, te pescuim din Campina dupa ce dai cafeaua de rigoare din benzinarie :)

Hai sa vedem cum stam cu cazarea, care ia camera, care ia cortul. Ca, sincer, pe mine ma batea gandul sa iau cortul. Dar daca iau cortul, trebuie sa venim cu doua motoare, ca ala ocupa un loc. Si problema e ca celalalt motor nu e nici Aprilia si nu are nici motor Rotax, asa ca mi-e sa nu fie descalificat. :)

ca sa nu mai intrati in oras sa pierdem timpul , pe DN 1 la iesire din Campina este tot o benzinarie ETU , dau cafeaua acolo.Cu Victor m-am intalnit acolo cand am mers la Sighisoara

» Post actualizat in 21 Jul 2015 12:34

Cristi

Ne duci la Cascada Sipote si la Poarta Zmeilor?

» Post actualizat in 21 Jul 2015 12:43

stie careva dimensiunile pentru camerele rotilor noastre?

Edited by alin geamanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...

Cristi

Ne duci la Cascada Sipote si la Poarta Zmeilor?

...

Ne intalnim si stabilim dup-aia ce si unde putem merge.

Cred ca asa e mai corect. :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...