Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu inteleg de ce dai Dunlopu. Am avut si eu Dunlop stock si le-am tocat fara probleme 10 mii de km.. Si nu merg ca un Harleist, trust me. Am mai zis eu mai demult, dar la cruisere nu trebuie sa existe fanatismul asta cu gume ca la raceri. Acolo e de inteles. . baietii merg la niste limite pe circuit care nu o sa le intalneasca in viatza vietilor lor, cruiseristii. Acolo sunt viteze ametitoare, ace de par, tras rau de ghidon si cantarsteering, accceleratii paranoice, franari maniacale, etc. Da sa dai o guma de strada de un brand, pe o alta de alt brand ca a zis unu ca astea noi e mai bune. . .ma doare capu. Un cruiserist nu o sa ajunga prea curand la limitele fizice ale vacii in cauza. . .Adica majoritatea. . eu zic ca sunt bani aruncati pe geam. . la gume cruisere schimbate dupa 700 km. Eu mi-am luat Avon Storm dupa ce am mers 10 mii pe Dunlopuri.

 

 

 

am un raspuns potrivit pentru intrebare: C-ASA VREAU EU! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vezi postul #448, la care chiar tu mi-ai raspuns imediat :)

 

* da, da..., vazusem imediat (d-aia am si editat postul..., dar cred ca tot prea tarziu a fost) :)

 

era asa:

 

Fan club Metzler? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Imi permit sa va prezint noua fata a motorului,precum si pe creatorul ei.

http://www.realitateatm.ro/index.php?optio...l&Itemid=13

 

 

Am vazut-o la Predeal. O ora m-am holbat la ea. E deosebita!! Extraordinara lucrare, totul e ... ce sa mai zic , tipul care o facut-o e cu adevarat meserias. Iar posesorul e al naibii de norocos. Apropo, e de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut-o la Predeal. O ora m-am holbat la ea. E deosebita!! Extraordinara lucrare, totul e ... ce sa mai zic , tipul care o facut-o e cu adevarat meserias. Iar posesorul e al naibii de norocos. Apropo, e de vanzare?

 

 

Multumesc de aprecieri.

Nu e de vanzare.Oricum cine ar fi dispus sa dea atitia bani cred ca si-ar face propriul proiect in loc sa cumpere unul gata facut-parerea mea.

Binenteles cu tone de rabdare.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
up 600 lei

 

 

Chiar nu este nimeni care si-a tocit cauciucurile vara asta si are nevoie de unele noi?!

 

Le-am lasat la 500 lei...mai bine de atat chiar nu exista :)

Mesaj completat

up

Mesaj completat

up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Chiar nu este nimeni care si-a tocit cauciucurile vara asta si are nevoie de unele noi?!

 

Le-am lasat la 500 lei...mai bine de atat chiar nu exista :blink:

Mesaj completat

up

Mesaj completat

up

 

 

Maitre, da-le la caini. Ti-am zis eu ca e aiurea sa te fandosesti la altele, mai "smechere" cica ("pentru ca asa vreau eu"). Paguba ta. Sau pastreaza-le si da-te pe ele pana la sarme. . Poate asta e solutia ideala. Asa ai doua randuri de gume. Scuza-ma ca ma repet. La cruisere, optiunea de gume e o gluma. Daca aveai supersport si te dadeai pe circuit, , mai ziceam. . dar ti-am zis, ., , nu m-ai ascultat. . .Pentru strada nu exista obsedati de gume super aderente. .pentru ca pe strada nu te inclini la 40 de grade.. cu SS poate da cu cruiseru. .muuult mai rar spre niciodata.. . .:(

Mesaj completat

Nu te inclini la 40 de grade la 90 la ora. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maitre, da-le la caini. Ti-am zis eu ca e aiurea sa te fandosesti la altele, mai "smechere" cica ("pentru ca asa vreau eu"). Paguba ta. Sau pastreaza-le si da-te pe ele pana la sarme. . Poate asta e solutia ideala. Asa ai doua randuri de gume. Scuza-ma ca ma repet. La cruisere, optiunea de gume e o gluma. Daca aveai supersport si te dadeai pe circuit, , mai ziceam. . dar ti-am zis, ., , nu m-ai ascultat. . .Pentru strada nu exista obsedati de gume super aderente. .pentru ca pe strada nu te inclini la 40 de grade.. cu SS poate da cu cruiseru. .muuult mai rar spre niciodata.. . .:blink:

Mesaj completat

Nu te inclini la 40 de grade la 90 la ora. :(

 

 

Ce-ti veni tinere?! Te simti neglijat? Iar incepi cu grozaviile tale? Mai lasa si tu lumea in pace sa-si traiasca viata cum doreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maitre, da-le la caini. Ti-am zis eu ca e aiurea sa te fandosesti la altele, mai "smechere" cica ("pentru ca asa vreau eu"). Paguba ta. Sau pastreaza-le si da-te pe ele pana la sarme. . Poate asta e solutia ideala. Asa ai doua randuri de gume. Scuza-ma ca ma repet. La cruisere, optiunea de gume e o gluma. Daca aveai supersport si te dadeai pe circuit, , mai ziceam. . dar ti-am zis, ., , nu m-ai ascultat. . .Pentru strada nu exista obsedati de gume super aderente. .pentru ca pe strada nu te inclini la 40 de grade.. cu SS poate da cu cruiseru. .muuult mai rar spre niciodata.. . .:D

Mesaj completat

Nu te inclini la 40 de grade la 90 la ora. :D

 

 

si cand te gandesti ca au trecut temperaturile inalte........ :blink:

 

 

Draga "pretene".....de curand am schimbat gumele originale pt Metzler Me880......tin sa spun ca e diferenta de la cer la pamant intre el....si daca tu nu te-ai prins care e diferenta intre niste gume tari si altele mai moi imi pare rau pt tine........si la cat cuplu are chestia asta de motocicleta(un pic mai mult ca warrior cred) e bine sa ai gume cat mai aderenete.......

 

2 la mana e problema omului cate cauciucuri tine acasa si cate vrea sa vanda....nush ce te tot ataci aiurea.....da nu-i nimic ...ai mai facut un post :P :(

 

P.S: iar te-au ignorat pe topicul cu warrior-isti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai nu zau!! Ai aflat si tu ca e nevoie de gume aderente?! Ai inceput sa o inclini putin?

 

 

 

Am citit post-urile tale mai vechi si am inteles ca un "adevarat" "care esti" foloseste din alea aderente.....

 

Ignoratule :D

 

Incepe sa imi para din ce in ce mai rau de tine......de fapt......nu .....Nu imi pare..... o sa ignor toate post-urile tale din aceasta sectiune pe viitor

 

Hai!!! Sa fii sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

O sa va rog sa ma ajutati un pic cu niste informatii. De ce e asa de mare diferenta de greutate intre diferiteke modele de 1800. De exemplu am citit ca Limited edition are 315 kg la fel ca R2. Diferenta e data doar de cantitatea de plastic in loc de metal de pe ele, sau e si altceva? (de ex C are 350 kg) Influenteaza mult autonomia aceasta diferenta de greutate? Care e de fapt autonomia 200km sau mai mult ( in mers normal). Cum stau in curbe? E greu de tinut (torque) sau nu e chiar asa. La 1,8m si 90 kg cit am.

Multumesc

Editat de guzmanelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa va rog sa ma ajutati un pic cu niste informatii. De ce e asa de mare diferenta de greutate intre diferiteke modele de 1800. De exemplu am citit ca Limited edition are 315 kg la fel ca R2. Diferenta e data doar de cantitatea de plastic in loc de metal de pe ele, sau e si altceva? (de ex C are 350 kg) Influenteaza mult autonomia aceasta diferenta de greutate? Care e de fapt autonomia 200km sau mai mult ( in mers normal). Cum stau in curbe? E greu de tinut (torque) sau nu e chiar asa. La 1,8m si 90 kg cit am.

Multumesc

 

 

Cred ca diferenta de greutate e data de faptul ca C-ul are ceva mai mult metal....e mai chopper....in rest dupa cate stiu eu totul este la fel (motorul)....autonomie la un mers normal ai mai mult de 200 de km....poti scoate peste 300 km daca o tii constant la un 100-130 km/h....Cel mai bun consum al meu a fost un 5.4% la un mers constant dar pe la 100 la ora........In curbe sta foarte bine pot spune M1800-ul.....dupa ce te obisnuiesti cu ea si cu greutatea vei poliza scaritele in fiecare viraj daca vrei......cuplul este foarte mare si trebuie sa ai grija.....rupe foarte repede aderenta si pe ploaie e si mai aiurea....trebuie avuta foarte mare grija cu gazul si cu frana de motor.... Nu stiu ce sa-ti spun despre C in schimb....din cate am citit am inteles ca nu e la fel de manevrabil precum M1800, dar nu am mers cu nici unul....Este ceva diferenta la roti si la pozitia de condus, coarne....

 

Depinde ce model iti place, dimensiunile tale nu vor fi o problema....Eu am 1.87 si 84-87 kg, pe aici pe undeva......e foarte greu la inceput dar dupa ce l-ai pus in miscare e foarte manevrabil....E mai greu pe loc in schimb....

 

Sper sa-ti fie de folos......Daca te mai pot ajuta scrie aici sau PM

 

 

see Ya

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:disappointed: Vand intruder alb (import germania nou 2007),nr. lateral, metzeler 260' nou pe spate, semnalizatoare custom + piesele originale, stare perfecta, 14.000 km, service la zi, ulei Motul, 9500 E - nenegociabil. Pe cine nu intereseaza rog sa se abtina de la comentarii gratuite....emit factura!

Mesaj completat

:cheers: Vand intruder alb (import germania nou 2007),nr. lateral, metzeler 260' nou pe spate, semnalizatoare custom + piesele originale, stare perfecta, 14.000 km, service la zi, ulei Motul, 9500 E - nenegociabil. Pe cine nu intereseaza rog sa se abtina de la comentarii gratuite....emit factura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place f mult M1800R dar varianta Limited edition (care e de fapt la fel doar ca e galben) e cu ceva mai ieftina Oricum un strat de vopsea se poate da oricind si oricum cum pun ceva bani deoparte ajunge pe miinile lui Zoli. Sa vedem ce promotii apar in noiembrie si spre ala ma indrept. Mersi oricum de sfaturi

Mesaj completat

Mie imi place f mult M1800R dar varianta Limited edition (care e de fapt la fel doar ca e galben) e cu ceva mai ieftina Oricum un strat de vopsea se poate da oricind si cum pun ceva bani deoparte ajunge pe miinile lui Zoli. Sa vedem ce promotii apar in noiembrie si spre ala ma indrept. Mersi oricum de sfaturi

 

Later edit - M-am uitat si la cruisere mai mici un pic si un Silverado imi face cu ochiul, dar pacat ca e pe carburatie si nu injectie. Asa ca daca ziceti ca M1800 nu e doar pentru America cu drumuri drepte si merge si la noi pe curbe, gropi, etc asta ramine

Mesaj completat

Later edit - M-am uitat si la cruisere mai mici un pic si un Silverado imi face cu ochiul, dar pacat ca e pe carburatie si nu injectie. Asa ca daca ziceti ca M1800 nu e doar pentru America cu drumuri drepte si merge si la noi pe curbe, gropi, etc asta ramine
:disappointed:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari colegilor Intruderisti, daca imi permiteti expresia!

Am sa pun si aici dupa cum mi s-a propus ,pe alt topic, intrebarea si nelamurirea mea, asa ca va rog sa fiti indulgenti.

" Am si eu o nelmurire.

Stiu ca discutati probleme mult mai importante aici,dar profit si eu de experienta si amabilitatea unora dintre voi pentru a va cere niste sfaturi.

Am un Intruder M1800R , se apropie iarna si nu am loc in garaj pentru el.

Asadar il voi tine afara, evident cu husa pe el .

Intrebarea mea este cat de rau il poate afecta statul afara in conditiile iernilor noastre care au devenit destul de dure?

Ar trebui sa imi fac probleme si sa caut de pe acum un garaj sau ceva de genul asta?

Pot avea surprize neplacute dupa trecerea iernii?

Va rog, daca aveti sugestii sau reclamatii sa le exprimati.

Astept cu maxim interes.

Cu respect,

Andrei "

 

Cam asta a fost.

Astept in continuare sfaturi utile si nu numai.

Tot cu acelasi respect,

Andrei

PS : atasez si niste poze cu Batmotorul meu, dar in varianta gri.

post-41482-1255462650_thumb.jpg post-41482-1255462723_thumb.jpg post-41482-1255462758_thumb.jpg post-41482-1255462837_thumb.jpg

Editat de better
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari colegilor Intruderisti, daca imi permiteti expresia!

Am sa pun si aici dupa cum mi s-a propus ,pe alt topic, intrebarea si nelamurirea mea, asa ca va rog sa fiti indulgenti.

" Am si eu o nelmurire.

Stiu ca discutati probleme mult mai importante aici,dar profit si eu de experienta si amabilitatea unora dintre voi pentru a va cere niste sfaturi.

Am un Intruder M1800R , se apropie iarna si nu am loc in garaj pentru el.

Asadar il voi tine afara, evident cu husa pe el .

Intrebarea mea este cat de rau il poate afecta statul afara in conditiile iernilor noastre care au devenit destul de dure?

Ar trebui sa imi fac probleme si sa caut de pe acum un garaj sau ceva de genul asta?

Pot avea surprize neplacute dupa trecerea iernii?

Va rog, daca aveti sugestii sau reclamatii sa le exprimati.

Astept cu maxim interes.

Cu respect,

Andrei "

 

Cam asta a fost.

Astept in continuare sfaturi utile si nu numai.

Tot cu acelasi respect,

Andrei

PS : atasez si niste poze cu Batmotorul meu, dar in varianta gri.

post-41482-1255462650_thumb.jpg post-41482-1255462723_thumb.jpg post-41482-1255462758_thumb.jpg post-41482-1255462837_thumb.jpg

 

Salutare......eu unul as tine masina afara si motorul inauntru :cheers: ....trecand peste asta nu prea are ce sa pateasca....trebuie sa-i scoti bateria sa o iei la caldura in casa si in momentul in care l-ai pus la iernat pana nu da caldura nu-l mai pornesti sau agiti deloc.....e mai bine pt motor.....trebuie sa verifici antigel sa fie ok pentru temperaturile scazute. Fa-i plinul ochi si lasa-l cu toata benzina in rezervor altfel poate rugini (nu chiar acum dar pe viitor). Ar fi de preferat sa nu stea pe gume toata iarna intr-o pozitie....poate gasesti ceva elevator(cric-platforma) cu care sa-l ridici de la pamant vreo 2-3 cm...erau la Louis destul de ieftine pe la vreo 80 euro....Daca il acoperi si il lasi in pace pana da caldura nu prea are ce sa pateasca dupa cate stiu eu....

 

Dar cred ca gasesti undeva un garaj unde sa-l dosesti si sa nu incurce pana la primavara :hug:

 

 

see Ya

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare......eu unul as tine masina afara si motorul inauntru :cheers: ....trecand peste asta nu prea are ce sa pateasca....trebuie sa-i scoti bateria sa o iei la caldura in casa si in momentul in care l-ai pus la iernat pana nu da caldura nu-l mai pornesti sau agiti deloc.....e mai bine pt motor.....trebuie sa verifici antigel sa fie ok pentru temperaturile scazute. Fa-i plinul ochi si lasa-l cu toata benzina in rezervor altfel poate rugini (nu chiar acum dar pe viitor). Ar fi de preferat sa nu stea pe gume toata iarna intr-o pozitie....poate gasesti ceva elevator(cric-platforma) cu care sa-l ridici de la pamant vreo 2-3 cm...erau la Louis destul de ieftine pe la vreo 80 euro....Daca il acoperi si il lasi in pace pana da caldura nu prea are ce sa pateasca dupa cate stiu eu....

 

Dar cred ca gasesti undeva un garaj unde sa-l dosesti si sa nu incurce pana la primavara :hug:

 

 

see Ya

 

Salut!

Din pacate, nu pot da afara masina parintilor din garaj sa imi tin eu motoreta, asa ca incerc sa gasesc daca pot un adapost pentru la iarna.

Multumesc mult pentru sfaturile utile, si chiar asa am sa fac, cum mi-ai indicat tu.

Cricul ar fi primul lucru pe care am sa-l iau, iar treaba cu plinul de benzina este interesanta, asadar am sa o pun in aplicare, ca dealtfel si scosul bateriei si verifcatul antigelului.

Toate cele bune, si sa ne vedem cu bine la primavara....daca am inteles bine, a venit toamna aia nesuferita....eu nu sunt prin tara.

Pe curand.

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...