Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Accept lookul foarte interesant al M-ului, si iubesc fata: furca upside down, roata pe 18 cu un desen superb al spitelor, farul distinct, plus cover-ul radiatorului care fac modelul asta unic. Dar de la tobe incolo (inclusiv ele), se putea mai bine, dupa parerea mea.

Acuma cu roata spate la vedere au ba, mai ales ca e de dimensiuni frumoase, e chestie de gusturi. Eu spre exemplu prefer lookul cuminte al C-ului. Plus altele care tin de cruising...

Dar repet, fata M-ului e minunata. Pur si simplu.

Trebuie sa recunosc, oricat as fi de indragostit de M, ca in partea din spate se mai puteau schimba una alta.. Nici mie nu mi plac tobele in mod special si... tot la maestru Balaur am vazut ceva frumos. Cine stie, poate la anul ma voi implica si in schimbarea tobelor. Poate ma ajutati cu niste sfaturi, modele, pareri, as fi recunoscator..

Dar pana atunci, mai e destul. Azi am lasat bestia la service, ii pun sandale noi, schimb uleiul, filtrele si bateria..

Sa vina vara aia mai repedeeeee!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuările mele sunt Hacker Mayhem ca astea. Am încercat să mai fac o comandă la ei, dar au răspuns că fac foarte rar câte un lot pentru m109 și că să revin mai târziu etc etc. Poate la anul, dacă strângem 2-3 doritori, combinăm un transport.

Pe nea Florin Inox îl găsiți între București și Măgurele.

Că veni vorba de schimbatul bacteriei și pentru că mai mulți m-au întrebat pe PM despre super-bacteria Gman (Odyssey PC 535): clar, nu merită. Am dat 8 milioane pe una (cu shipping, vamă șamd), care încă de nouă se poticnea la pornitul motorului cald. După iarna asta a crăpat aproape de tot (motorul l-am ținut în garaj). Piece of crap. A ținut tot cât una normală no-name cu acidul separat, pe care am dat 300 lei acum câțiva ani. Așa că acum am luat una nouă, originală, cu 513 lei sau așa ceva, de la un dealer Suzuki din București, sectorul 6. Nu încape comparație, asta originală merge brici, e de departe muuult mai bună decât Gman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu Gman .... Îți mulțumesc și pe această cale de sfat. ..mi se pusese pata sa îmi iau una deși eu am intruder de 1500 .... mie mi-ai răspuns pe pm .... n-am călărit un 1800 dar un prieten mi-a spus că i se cam prajea releul de încărcare. ...de curiozitate va întreb. ...v-ati lovit de problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu Gman .... Îți mulțumesc și pe această cale de sfat. ..mi se pusese pata sa îmi iau una deși eu am intruder de 1500 .... mie mi-ai răspuns pe pm .... n-am călărit un 1800 dar un prieten mi-a spus că i se cam prajea releul de încărcare. ...de curiozitate va întreb. ...v-ati lovit de problema asta?

 

pe C1800, din 2008 pana azi, no problem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Vreau si eu sa-mi cumpar un intruder si am nevoie de o informatie.

Unde gasesc un service sa verifice motocicleta mai aproape de sectorul1?

 

Din pacate nu ai multe optiuni. Elf moto la intrare in Popesti Leordeni sau Motorteam in Militari. Mai poti merge la Razvan in Preciziei la Metricmotion.

» Post actualizat in 19 May 2015 03:35

Cine vine pe 23 Mai la Iubim2Roti? Ar fi un moment bun sa ne adunam sa dam o tura impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Intruder-ul de 1800 este o motocicleta la care visez de mult timp insa nu am avut curaj sa fac pasul datorita temerii de schimbare a gamei.

Am avut multe mobre, doar naked si sport-touring, in prezent un GSX650F.

Placere maxima am avut pe Z1000 dar si pe un SV1000S la care insa nu m-am putut obisnui cu pozitia aplecata.

Ma gandesc ca un power cruiser ar fi pasul urmator pentru mine, dar am putut testa doar un Intruder model ceva mai vechi de 1500....si fara intentia de a leza pe cineva, mi s-a parut o trompeta (nu cred insa ca acela se poate incadra la power cruiser).

Stiu ca sansele sunt mici, intreb totusi daca vreun coleg este dispus ca la o ieseala sa imi imprumute un 1800, ca sa imi pot face o idee.

Evident, schimb de mobre cu a mea cat se deruleaza "test drive-ul".

Review-uri am citit si privit stive, insa de la tastatura nu iti poti face vreo parere pertinenta.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva fun: Si-a luat un amic un M1800. Normal ca noi, 3 handralai, i l-am cerut la o proba scurta pe un traseu montan.

Se intoarce primul, tipand in casca cu viziera inchisa si aburita: "Iti rupe mainile!" noi: Ce?? el: "Iti rupe mainile in orice treapta de viteza!".

Se duce al doilea in proba, vine cu privirea ratacita. "Cat i-ai dat?" el: "Nu stiu!". Cate viteze ai schimbat? el: "Nu stiu!".

Plec eu cu M-ul. Sunt mai maruntel, zburau sfaturi "vezi ca-i grea, ai grija cu gazul", etc. Nu va pot descrie cat de mult mi-a placut! M-am uitat si la turometru, si la viteza, si la peisaj, capatasem parca alte dimensiuni, nu rulam pe asfalt, ci pluteam lin pe deasupra lui. Drumul ala era acolo doar pentru mine, care simteam cum imi cresc doua pistoane in piept, iar turatia lor o reglam aproape numai din respiratie. Tarziu mi-am adus aminte de amicii mei si m-am intors. Am descalecat si i-am soptit proprietarului: "Sa n-o mai dai la nimeni, niciodata!"

 

Deci d a n e, daca ai posibilitatea, nu sta pe ganduri! Si eu am mers numai pe sport-touringuri, ca nu ma lasa salele sa iau un chopper pur-sange. Dar M-ul asta... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva fun: Si-a luat un amic un M1800. Normal ca noi, 3 handralai, i l-am cerut la o proba scurta pe un traseu montan.

Se intoarce primul, tipand in casca cu viziera inchisa si aburita: "Iti rupe mainile!" noi: Ce?? el: "Iti rupe mainile in orice treapta de viteza!".

Se duce al doilea in proba, vine cu privirea ratacita. "Cat i-ai dat?" el: "Nu stiu!". Cate viteze ai schimbat? el: "Nu stiu!".

Plec eu cu M-ul. Sunt mai maruntel, zburau sfaturi "vezi ca-i grea, ai grija cu gazul", etc. Nu va pot descrie cat de mult mi-a placut! M-am uitat si la turometru, si la viteza, si la peisaj, capatasem parca alte dimensiuni, nu rulam pe asfalt, ci pluteam lin pe deasupra lui. Drumul ala era acolo doar pentru mine, care simteam cum imi cresc doua pistoane in piept, iar turatia lor o reglam aproape numai din respiratie. Tarziu mi-am adus aminte de amicii mei si m-am intors. Am descalecat si i-am soptit proprietarului: "Sa n-o mai dai la nimeni, niciodata!"

 

Deci d a n e, daca ai posibilitatea, nu sta pe ganduri! Si eu am mers numai pe sport-touringuri, ca nu ma lasa salele sa iau un chopper pur-sange. Dar M-ul asta... :alcy:

 

Suna bine cif, dar experimente am tot facut si as vrea de data asta sa stiu daca balele sunt justificate. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări!! Să-l stăpânești sănătos! Să ni-l arăți și nouă. Ce de achiziții în ultimul timp! Suntem din ce în ce mai mulți, pe forum.

Hai și tu, d a n e! Vezi tu după aia... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...