Piratul Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Suzi nu vrea sa porneasca! Are bateria plina, dar cand vreau sa pornesc firele de la baterie se incalzesc rau de tot. De la altceva decat demarorul nu cred ca e, s-a uitat un prieten mai priceput, dar care nu a mai reparat exact problema asta. A mai pornit de cateva ori de saptamana trecuta pana acum, dar de fiecare data cu ajutor de curent de la alta motocicleta, plus inca un aparat care baga curent in ea. Dupa ce ii dau drumul si se incalzeste, o pot opri si porni fara probleme. Bateria e aproape noua. Demarorul e probabil in scurt si inghite tot curentul de la baterie. Repara cineva asa ceva? Si cat de repede? Maine imi incepe vacanta, e timp frumos si am dor de duca Cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Nu e neaparat sa fie de vina demarorul. Cel mai bine da-l jos si daca nu te pricepi cauta pe cineva sa ti-l masoare. Daca ai manualul de service probabil gasesti acolo procedura de verificare. Ai nevoie de un ohmmetru sau de un acumulator si o lampa cu bec la tensiunea acumulatorului. ( mai bine este totusi cu un ohmmetru) Daca intradevar e demarorul de vina incearca la atelierele de bobinari ( desi s-ar putea sa nu merite si sa fie mai avantajos sa cumperi altul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 io am patit asta la masina si am avut un carbune blocat cel mai bine e sal desfaci usor si sa fii atent in ce ordine il desfaci ca o sa vezi sigur unde e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Suzi nu vrea sa porneasca! Are bateria plina, dar cand vreau sa pornesc firele de la baterie se incalzesc rau de tot. De la altceva decat demarorul nu cred ca e, s-a uitat un prieten mai priceput, dar care nu a mai reparat exact problema asta. A mai pornit de cateva ori de saptamana trecuta pana acum, dar de fiecare data cu ajutor de curent de la alta motocicleta, plus inca un aparat care baga curent in ea. Dupa ce ii dau drumul si se incalzeste, o pot opri si porni fara probleme. Bateria e aproape noua. Demarorul e probabil in scurt si inghite tot curentul de la baterie. Repara cineva asa ceva? Si cat de repede? Maine imi incepe vacanta, e timp frumos si am dor de duca Cat ar costa? cel mai devreme pe ziua de luni te pot ajuta.........parerea, citind cele spuse de tine, este ca din punct de vedere electric nu are nimic electromotorul tau, sa se arda un rotor sau un stator bobinat cu bare groase de cupru mi se pare destul de .......imposibil.......da-l jos si uita-te la lagarele pe care sta rotorul......nu stiu ce ai acolo, dar, de cele mai multe ori sunt bucse de bronz, foarte rar am intalnit rulmenti.......ei, ideea este ca, din cauza uzurii foarte mari a acestor bucse, de obicei cedeaza cea dinspre coroana dintata a volantei motorului, pentru ca aici fortele sunt cele mai mari, sau chiar a lipsei acestor bucse, pentru ca, dupa o uzura foarte mare pot sari din locasul lor in care sunt montate cu o cota de strangere, uzual de 2-3 sutimi de mm, asadar, daca sunt probleme cu cel putin una din bucse, rotorul se inclina si atinge de stator, uneori chiar blocandu-se si absorbind din baterie un curent foarte mare, de aici si faptul ca ti se incing cablurile de alimentare......la cald iti porneste pentru ca, de obicei, atunci cand motorul este cald, pornirea este mult mai usoara, ceea ce inseamna un efort mult mai mic din partea electromotorului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 cel mai devreme pe ziua de luni te pot ajuta.........parerea, citind cele spuse de tine, este ca din punct de vedere electric nu are nimic electromotorul tau, sa se arda un rotor sau un stator bobinat cu bare groase de cupru mi se pare destul de .......imposibil.......da-l jos si uita-te la lagarele pe care sta rotorul......nu stiu ce ai acolo, dar, de cele mai multe ori sunt bucse de bronz, foarte rar am intalnit rulmenti.......ei, ideea este ca, din cauza uzurii foarte mari a acestor bucse, de obicei cedeaza cea dinspre coroana dintata a volantei motorului, pentru ca aici fortele sunt cele mai mari, sau chiar a lipsei acestor bucse, pentru ca, dupa o uzura foarte mare pot sari din locasul lor in care sunt montate cu o cota de strangere, uzual de 2-3 sutimi de mm, asadar, daca sunt probleme cu cel putin una din bucse, rotorul se inclina si atinge de stator, uneori chiar blocandu-se si absorbind din baterie un curent foarte mare, de aici si faptul ca ti se incing cablurile de alimentare......la cald iti porneste pentru ca, de obicei, atunci cand motorul este cald, pornirea este mult mai usoara, ceea ce inseamna un efort mult mai mic din partea electromotorului..... Maestre nu prea ai intalnit ma AUTO cu rulmenti asa e sunt cu bucse de bronz grafitat dar la MOTO e alta treaba si majoritatea sunt pe rulmenti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Maestre nu prea ai intalnit ma AUTO cu rulmenti asa e sunt cu bucse de bronz grafitat dar la MOTO e alta treaba si majoritatea sunt pe rulmenti . si ce daca sunt pe rulmenti?.....rulmenti sparti sau cu joc mare, sau cu colivia de la bile/role sparta nu ai vazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Dat jos electromotorul si desfacut . Nu e complicat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.