cosmin_neb1 Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Salut Sunt pasionat de motoare si electronica, si vreau sa incerc ceva nou, mai mult cu scop didactic. Am facut rost acum cativa ani de un motor de hoinar, fara carburator. Dupa ce l-am desfacut,l-am facut bucati, si dupa mult timp de stat pe balcon,l-am dus la tara si probabil ca e praf in grajd. Maine ma duc sa-l iau,sa vad in ce stare e. Motorul de cand e la mine n-a mers niciodata, imi amintesc cum incercam sa-l pornesc cand il luasem,atunci,dar fara carburator. L-am curatat, l-am uns, dar nu stiam prea multe pe-atunci. Compresie avea destul de buna imi amintesc. In ce stare o fi acum,habar n-am. Cand o sa-l aduc de la tara, ii fac si poze. Tin minte ca incercam sa-l pornesc dupa ce ii bagam benzina cu seringa in camera de ardere. Bujia dadea scanteie bine, foloseam bobina de inductie si acumulator auto. Dar nu a dat niciodata semn de pornire, nici dupa ce imi luase foc benzina prin casa,in bucatarie:) Acum,lasand amintirile din copilarie... Ideea e sa experimentez un sistem de injectie facut de mine (softul si instalatia de alimentare). Scopul principal e sa-l pornesc. Ce parere aveti despre ideea asta de nebun? Dupa ce aflu starea in care se afla motorul, o sa va cer ajutor si in legatura cu partea lui mecanica si sfaturi tehnice. Sistemul de aprindere o sa fie facut tot de la 0, cu senzori magnetici si bobina de inductie. O sa folosesc microcontroller ATMEL, injectoare de benzina. Clapeta de aer este aproape gata, am facut cu tata o improvizatie dintr-o teava si o tabla:) Urmeaza si poze cand o sa am ceva concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 greu, foarte greu! ce fel de injectie vrei? directa in camera de ardere sau in loc de carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 in loc de carburator, dar injectorul ma gandesc sa-l montez imediat in apropierea gaurii de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_mondialu Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 spor la treaba. eu zic ca merita incercat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 daca reusesti, sa-mi spui. vreau si io la nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 24, 2007 Autor Share Postat Februarie 24, 2007 am adus motorul, arata jalnic:)) pun pozele in curand. multumesc de incurajari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Pentru injectie nu trebuie pompa de benzina? Merge prin cadere? Daca e nevoie de pompa atunci e nevoie si de curent continuu, adica baterie, punte redresoare, sau o instalatie electrica de scuter...care are cam de toate. Sunt curios la ce rezultate se va ajunge. Bafta si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 24, 2007 Autor Share Postat Februarie 24, 2007 Ba da,cu pompa de benzina.Ar trebui o presiune in rampa de vreo 3 atm. Si regulator de presiune. Scump... Sistemul de aprindere o sa fie cu baterie auto si bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Ba da,cu pompa de benzina.Ar trebui o presiune in rampa de vreo 3 atm. Si regulator de presiune. Scump... Sistemul de aprindere o sa fie cu baterie auto si bobina de inductie. In loc sa cumperi un carburator faci tot posibiliul sa fie cat mai complicata viata ta ?!? si a noastra..sa ascultam aberatiile tale... De ce?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 24, 2007 Autor Share Postat Februarie 24, 2007 (editat) Crezi ca daca tu nu poti face asta, nimeni nu poate?De ce crezi ca sunt aberatii? Carburator nu ma intereseaza sa cumpar, motorul va merge doar pe stand. Dupa cum am mai spus, conversia o voi face in scop didactic. Motorul arata ca naiba deocamdata.Exact asa arata dupa ce l-am scos din fan:) Editat Februarie 24, 2007 de cosmin_neb1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 asta nu e motor de hoinar e carpati , daca cilindru , pistonul cutia sunt ruginite tare te "caci" in el nu se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 24, 2007 Autor Share Postat Februarie 24, 2007 (editat) Cutia numai exista de mult timp, ma intereseaza doar ambielajul sa se invarta. In locul magnetoului va veni un sistem de aprindere bazat pe senzor magnetic, iar avansul va fi controlat electronic din microcontroller. Planuri mari,nu? Imi cer scuze ca am confundat tipul motorului, o sa modific si titlul topicului. Edit. Se pare ca nu pot modifica titlul.Daca un moderator are chef, il rog sa modifice "de hoinar" in "comunist".Multumesc Editat Februarie 24, 2007 de cosmin_neb1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 nu e de ajuns numa sa se invarta , vezi rulmentii semeringurile , si cel mai importat daca s-a gripat de la atata rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 24, 2007 Autor Share Postat Februarie 24, 2007 Maine il desfac sa vad cum sta treaba in interior. M-am apucat si de "corpul clapetei de aer", sper ca in cursul saptamanii viitoare sa avansez si de asemenea sa fac un cadru din teava rectangulara pe care sa fixez motorul pentru teste. Poze maine, cu motorul desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 (editat) Off-topic: Nagy_arpad, de ce crezi ca toti cei de aici au comunista doar pentru ca este singurul mijloc de transport pe carei si-l pot permite? Daca urmaresti, o sa vezi ca majoritatea de aici au cate cel putin o motocicleta, iar pe langa motociclete au si masini. Omul este pasionat (citeste si tu postul de la inceput, nu incepe de la pagina 5 cum incep majoritatea celor care citesc ziarul Libertatea). On topic: Bafta si sa ne tii la curent (continuu) Editat Februarie 24, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Crezi ca daca tu nu poti face asta, nimeni nu poate?De ce crezi ca sunt aberatii? Carburator nu ma intereseaza sa cumpar, motorul va merge doar pe stand. Dupa cum am mai spus, conversia o voi face in scop didactic. Motorul arata ca naiba deocamdata.Exact asa arata dupa ce l-am scos din fan:) Daca habar nu ai ce motor ai la indemana..De unde stii cati cc are, la ce turatii functie..Cat combustibil sa injectezi?!? Apropo...iei un jeg de motor , nici nu stii in ce stare este, bagi o gramada de bani in scop didactic?!? De ce te zgarcesti la motor?!? Nu e mai simplu sa iei o masina de tuns iarba demontezi motorul si-l pui pe stand.. Este foarte usor sa-l adaptezi!!! Are turbina poti sa-l lasi sa mearga si pe loc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 Banii o sa se duca pe un injector si o pompa electrica de benzina.Astea nu am de unde sa le fac rost gratis. Motorul il aveam si vreau sa-mi incerc instalatia de injectie si softul propriu pe el, inainte de a face experimente pe masina, ca e mai usor de lucrat. Dupa ce o sa-l pornesc, daca o sa-l pornesc, interesul meu se va muta spre injectia la masina, deoarece nu am motocicleta,desi mi-as dori. Si pentru cine va fi interesat de conversie, voi face public proiectul,ca fiecare sa-si poata scrie propria tabela de injectie, in functie de motorul propriu. Ceva gen MegaSquirt vreau sa fac. http://www.megasquirt.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 bai daca iti reuseste imi pun si eu pe minsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 injectia indirecta pe un 2t nu o sa-l ajute cu nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 Poti detalia putin? De ce nu ajuta? Si injectia directa se refera la injectia direct in camera de ardere? Am desfacut si motorul. Pistonul era blocat dar l-am facut sa culiseze pana la urma, dar nu pe toata cursa. Nu am reusit sa-l scot de pe camasa, si ca sa il demontez, a trebuit sa scot boltul de la biela. In partea de sus,camasa prezinta urme de rugina. Acum intrebari: - Cum scap de rugina si cum fac sa mearga pistonul cat mai usor?in ce solutie sa-l bag? Motorina e de-ajuns? Se poate freca locul ruginit cu ceva? - Din ce material se fac garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 exact acelasi lucru a patit si carpatiul meu la stator prost tare sistemul daca scapa putin de pe pana se sparge statorul ca e din fonta , stressule mai tii minte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 26, 2007 Autor Share Postat Februarie 26, 2007 nimeni nu s-a intalnit cu problemele astea? pete de rugina si refacerea garniturilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 nimeni nu s-a intalnit cu problemele astea? pete de rugina si refacerea garniturilor? nu vrei sa-i faci un pret sa te scap de povara ?? il iau asa demontat cum e... numa sa fie complet... si sa-mi comvina pretul nu vrei sa-i faci un pret sa te scap de povara ?? il iau asa demontat cum e... numa sa fie complet... si sa-mi comvina pretul scuze, acuma m-am uitat la poze... imi trebe motor de hoinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 28, 2007 Autor Share Postat Februarie 28, 2007 n-ar fi fost de vanzare, am planuri mari cu el. Am facut rost si de o valva de siguranta de 3bari, asta ar trebui sa-mi tina presiunea constanta in rampa de alimentare a injectorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_neb1 Postat Februarie 28, 2007 Autor Share Postat Februarie 28, 2007 http://www.ivp.ro/images/99/Supapa%20sig.%20MS.jpg Asa arata supapa de siguranta. Este gata si cadrul pe care va fi montat motorul pentru teste.Facut din teava rectangulara. Vineri vin poze mai multe. Corpul clapeta inca nu este gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.