Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Otto, daca tu ai fost pe 1000RR-u` ala (mai erai cu un motor), vineri dupa-masa la iesirea din Mures spre Sighisoara, da-mi voie sa te intreb ce toba ai pe ea? Desi volumul in masina era destul de sus, v-am auzit de cand ati intrat pe linia dreapta inainte de "Vatzman".

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Am si eu o intrebare. De cate ori merg pe un drum mai prost, cu ceva gropi si denivelari, de fiecare data cand trec peste o groapa sau o denivelare, din cauza faptului ca socul se transmite pana in ghidon si ghidonul de misca usor in sus si in jos, de fiecare data smucesc involuntar de acceleratie si accelereaza usor. Deci la fiecare groapa, motocicleata accelereaza usor, din cauza ca se lasa un pic in jos si eu cum tin acceleratia o trag un pic fara sa vreau, din cauza miscarii motorului. Sper ca am reusit sa va fac sa intelegeti problema mea.

Nu stiu de ce se intampla asa, ca e foarte nasol. Tin prea strans ghidonul? Ma las prea tare pe ghidon? Daca aveti vreun sfat, astept sa mi-l dati. Multumesc. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca te lasi cam tare in ghidon...mai ales din incheietura...nu-mi dau seama...pune mai multa greutate pe stg si tine rezervorul mai strans intre picioare ca sa mai preia din greutatea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca te lasi cam tare in ghidon...mai ales din incheietura...nu-mi dau seama...pune mai multa greutate pe stg si tine rezervorul mai strans intre picioare ca sa mai preia din greutatea ta

wow..ce ezplikatzie...Brembo, pilotul porno.... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si....in acest moment....justitiarul forumului....piloata amkartului...da o replica din putul gandirii!

ma scuzati...ma retrag la mine in banca... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si....in acest moment....justitiarul forumului....piloata amkartului...da o replica din putul gandirii!

ma scuzati...ma retrag la mine in banca... :wink:

vezi k de la prea mult stat in banca faci fimoza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mai patesc problema asta, n-am gasit o solutie care sa tina mai mult. pentru scurt timp, pe drumuri proaste imping mai mult in scarite. nu ma ridic de pe sa, doar presez scaritele. nu e comfortabil, si nu e o pozitie ce poate fi mentinuta mult timp, dar are avantajul ca pe o portiune mica, mainile se misca mai usor, odata cu ghidonul. folosesc asta la linii de tramvai, cateva gropi mai greu de ocolit, eventual ceva piatra cubica.

 

nu stiu pozitia ta de condus. oricum,incearca sa nu tii mana intinsa, ci sa ai cotul usor indoit, eventual indreptat in jos. in felul asta, o sa cauti alte puncte de sprijin decat in palme.

 

asta e cam ce am experimentat eu. daca cineva are alte solutii, astept cu interes :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult de sfaturi. Am sa incerc asa cum m-ati sfatuit sa vad daca e vreo diferenta. Din pacate a venit ploaia la mine in zona, asa ca trebuie sa mai astept un pic sa incerc. :D Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa am deja....vrei sa iti arat?

:D

eu zixa-i faci o poza s-o pui aici pe forum, sa vada si okiu lumii la ce duce statu-n banci shi nu in sha :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faceti un schimb de id-uri pt misto-uri. poate macar aici reusim sa facem si noi un schimb de informatii, ca in rest e plin forumul de mistocari (aviz barbie)

 

 

are oarecum dreptate brembo dar nu trebuie sa iti lasi greutatea pe stanga. strangi prea mult ghidonul si iti lasi prea multa greutate in maini.

incearca efectiv sa "stai" pe sa si sa lasi mainile relaxate. cu cat o sa mergi mai mult, cu atat o sa devii mai comod pe motor si nu o sa iti mai scape mana in gaz :D succes!

Editat de pretzeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu deranjezi deloc. E chiar bine-venita intrebarea, si eu is curios. La motorul meu e in jur de 11 litri/suta, dar n-am masurat exact si nici nu am manualul tehnic al motorului sa vad exact. Eu merg mai mult in oras cu el, dar probabil difera foarte mult in functie de stilul de mers si daca e extraurban sau in oras. Asteptam si alte raspunsuri.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.... rodajul l-am facut cu 3%. bine, foarte protejat motorul, acceleratii slabe,lungi, etc. (oras)

acum, la un mers calm (doar deplasat A-B ), cam 5-6% (oras). la un stil mai "sportiv" nu am facut consumul (tot timpul uit).

pe serpentine, la distractie, 8k-14k rpm, 12-15%, posibil si mai mult (afara)

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o intrebare. De cate ori merg pe un drum mai prost, cu ceva gropi si denivelari, de fiecare data cand trec peste o groapa sau o denivelare, din cauza faptului ca socul se transmite pana in ghidon si ghidonul de misca usor in sus si in jos, de fiecare data smucesc involuntar de acceleratie si accelereaza usor. Deci la fiecare groapa, motocicleata accelereaza usor, din cauza ca se lasa un pic in jos si eu cum tin acceleratia o trag un pic fara sa vreau, din cauza miscarii motorului. Sper ca am reusit sa va fac sa intelegeti problema mea.

Nu stiu de ce se intampla asa, ca e foarte nasol. Tin prea strans ghidonul? Ma las prea tare pe ghidon? Daca aveti vreun sfat, astept sa mi-l dati. Multumesc. :)

 

tii prea tare de ghidon ... incearca sa treci peste un bump / groapa etc fara maini la 30-40 la ora sa vezi ca nu se intampla nimic

tre` sa te relaxezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceam si eu greseala asta la inceput si-mi faceam praf incheieturile :) Loosen up!

 

PS: chiar se simtea nasol rau si asta numai din cauza ca tineam incheieturile mult

pera rigide si mainile stranse tare pe ghidon ...

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ce am zis am zis pana acu... o pun si eu pe STF a mea :wacko: ma gandeam sa o dau.. pe un k6 , k7 sau r6 dupa 2006 dar incet incet incep sa ma razgandesc... poate e mai bine sa ma razgandesc nu ? Honda e Honda si restu is mobre :baldy:)

post-2862-1241302948_thumb.jpg

post-2862-1241302973_thumb.jpg

post-2862-1241302983_thumb.jpg

post-2862-1241303099_thumb.jpg

Editat de Sokatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...