Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

actziune am facut destul pe topicul din militari...doar sa pomenesti de mine si-ai sa vezi cum sar ca arshi...acu balacareala cu un misogin frustrat (Thug-R) ca o femeie l-ar putea eclipsa pe moto nu am sa intretzin, chiar daca brembo e somnolent in seara asta si-ar vrea un stimul sa omoare timpul mai placut pana adoarme molcom :scratch:

 

Pup pisi . Nu te mai ataca asa ! Era sub forma de gluma .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dar nu sunt de circ...sunt de budoar, nu-i asa adidasule? :scratch:

 

Se poarta anul asta rozul si movul. Tocmai am fost si m-am informat WE asta la Milano :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajutati domnitza cu un sfat: daca ma prezint cu asa ceva fac figuri RAR-ishtii? am si semnalele stock nefunctionale, le las pana trec RAR-ul si apoi imi pun suport de nr rabatabil. :friends:

mai, ar putea sa faca, in special sa aibe motiv sa se bage in seama :kiss:

acelasi bloc il am si eu, si pe ele scrie not road aproved, dar cel mai probabil e vb de america, unde e specificata o distanta minima intre semnalizari, si char cat sa fie maxim intre capatul tobei si numar, sa nu il ascunda prea bine. ce nu stiu este daca aceste lucruri sunt specificate si la noi in legislatie.

 

de ce nu iti conectezi si semnalizatoarele normale daca tot le ai pe moto,pana treci de rar?

 

inca o problema care o am (eu, cel putin) este cu iluminatul numarului. inca nu am rezolvat problema asta, n-am avut timp sa caut ceva ce pot sa folosesc.

 

oricum,sunt curios daca iti spun ceva la RAR. da de stire, pls :kiss: macar sa am lectia invatata daca ma mai opreste politia sa ma puna "s-o turez si eu putin" :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR iti trebuie doar seriile la motor si cadru sa fie in regula. La ITP trebuie sa fii in regula cu luminile, franele si restul :friends: Si cum dear Barbie tu ai facut ITP-ul mergi la RAR fara griji. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR iti trebuie doar seriile la motor si cadru sa fie in regula. CORECT

La ITP trebuie sa fii in regula cu luminile, franele si restul :friends: Ei na, mie mi'au facut ITP'ul cu cheile in buzunarul meu. Banuiesc ca nu aveau cum sa mearga luminile, nu? :kiss:

PS: Cata iubire moava p'acilea.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

Pai da omule, dar gandeste-te ca nu toata lumea are Honda :friends: Daca intelegi ce vreau sa zic :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista honde. Hornet 2007, de ex. Daca intelegi ce vreau sa zic. :friends:

 

PS: vreau si io 954'le, dar sa se incalzeasca sa fie aderenta buna..

sa'i dau de manson/sa nu'i dau? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu iti conectezi si semnalizatoarele normale daca tot le ai pe moto,pana treci de rar?

pt ca nu vreau sa mai scot carena de sha pasager inca o data ca sa deconectez firele de semnal legate la stop si sa le conectez pe cele ale semnalelor, apoi sa pun saua inapoi, ma duc la RAR, si repet operatziunea in sens invers...risc sa crap carena respectiva, care nu prea are joc pe cadru si intra/iese fortzat. plus ca s-ar strange lume ca la urs sa se bage in seama aiurea, de obicei nu ma invart pe langa moto prea mult unde o tzin ca starnesc intrigi sau admiratzii masculine...incalec si p-aci tzi-e drumu'!

luni dupa masa am programarea in Voluntari, te anuntz ASAP dupa daca au avut obiectzii.

 

La RAR iti trebuie doar seriile la motor si cadru sa fie in regula. La ITP trebuie sa fii in regula cu luminile, franele si restul :friends: Si cum dear Barbie tu ai facut ITP-ul mergi la RAR fara griji. :scratch:

adidas, garantezi tu honey?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar intr-un final tu ce trebuie sa faci la RAR?

 

daca stau bine sa ma gandesc eu cand am fost (de curand) ca s-o inmatriculez...pe ala nu cred ca il interesa nici daca are roti...

si am si ITP pe 2 ani :scratch:

 

iar cu alea ma repet...au toate luminile? Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar intr-un final tu ce trebuie sa faci la RAR?

 

daca stau bine sa ma gandesc eu cand am fost (de curand) ca s-o inmatriculez...pe ala nu cred ca il interesa nici daca are roti...

si am si ITP pe 2 ani :scratch:

 

iar cu alea ma repet...au toate luminile? Sanatate!

am schimbat proprietarul in familie si tot eu ma ocup de inmatriculare...itp am facut acum o saptamana pt 2 ani.

pai am toate luminile, dar intrebarea e daca sunt omologate cf pretentiilor rar...altfel ai putea pune si instalatzie de pom...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legea romana dupa cate tin eu minte ca sunt batran...nu prevede semnalizatoare pe motociclete...

noi inca suntem ca papoasii....dam din maini....asa ca...

 

si in plus...tu ai un mare avantaj fata de noi restul...stii tu... :scratch:

 

Imbraca-te in roz

:friends:

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legea romana dupa cate tin eu minte ca sunt batran...nu prevede semnalizatoare pe motociclete...

noi inca suntem ca papoasii....dam din maini....asa ca...

 

si in plus...tu ai un mare avantaj fata de noi restul...stii tu... :scratch:

 

:kiss:

mdah...o sa-mi iau fusta de lambada si o sa flash cu ea ca la cabaret, in loc de semnale, sa le distrag atentzia :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so...am fost la RAR pe la 13:00, am intrat cam dupa 15 min de asteptare, ca mai aveam 3 moto in fatza, un nene rar-ist cu ochelari mi-a cerut actele, a completat o fisha, m-a trimis la casierie si cand am revenit mi-a spus sa scot motorul afara si apoi sa merg in sala sa astept actele. mi-au spus 2 baietzi care erau si ei cu o moto ca intre timp ce am fost la casierie (max. 2 min) au verificat seriile, in rest nimic... (@ adidas: ai o bere de la je pt predictzia corecta). am avut moto cea mai noua si care a aratat cel mai bine dintre cele 6 care erau in total inainte sau dupa mine. Altora le-a facut probleme, ba ca nu au bec la nr. ba ca e prea lat cauciucul. dupa inca 40 min de asteptat a primit cartea de identitate si certificatul de autenticitate si am zburat spre casa :bounce:

 

 

uitai sa precizez..ca dupa 5 ani de existentza a honditzei in forma sa originala, s-au gandit ca nu mai e rosie, ci rosh-neagra si mi-au modificat in CI :cheers:

Editat de Barbie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

npc ...noi sa fim sanatosi si la vara cald :unsure:

erau printre singurele exemplare de 1000 cu alb si rosu asa ...

sunt avarii minore , bine ca nu a fost mai rau

 

se pare ca sunt avarii de dauna totala...

pe langa carene si alte nimicuri...am carterul inferior spart.

o sa vand epava....o sa am nevoie de idei de pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so...am fost la RAR pe la 13:00, am intrat cam dupa 15 min de asteptare, ca mai aveam 3 moto in fatza, un nene rar-ist cu ochelari mi-a cerut actele, a completat o fisha, m-a trimis la casierie si cand am revenit mi-a spus sa scot motorul afara si apoi sa merg in sala sa astept actele. mi-au spus 2 baietzi care erau si ei cu o moto ca intre timp ce am fost la casierie (max. 2 min) au verificat seriile, in rest nimic... (@ adidas: ai o bere de la je pt predictzia corecta). am avut moto cea mai noua si care a aratat cel mai bine dintre cele 6 care erau in total inainte sau dupa mine. Altora le-a facut probleme, ba ca nu au bec la nr. ba ca e prea lat cauciucul. dupa inca 40 min de asteptat a primit cartea de identitate si certificatul de autenticitate si am zburat spre casa :blink:

 

 

uitai sa precizez..ca dupa 5 ani de existentza a honditzei in forma sa originala, s-au gandit ca nu mai e rosie, ci rosh-neagra si mi-au modificat in CI :unsure:

deci daca morala e sa ne spalam motoarele inainte de rar :blink:

felictari ca ai trecut cu bine, si distractie placuta in continuare pe "papusha" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci daca morala e sa ne spalam motoarele inainte de rar :unsure:

felictari ca ai trecut cu bine, si distractie placuta in continuare pe "papusha" :blink:

merci la fel! era vb de "estetica tehnica" nu machiaj cu praf ca sa treaca la spalat! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am achizitionat recent un CBR 600 RR din 2004, numai ca era bateria descarcata complet. Am pus-o la incarcat, am instalat-o si azi i-am dat o cheie. Dupa ce am oprit motorul si am scos cheia din contact, un bec rosu de pe bord continua sa palpaie (tot cam la 2 sec. ca la beculetele alea de alarmele auto). Pe el scrie H.I.S.S. (am cautat pe net si e ceva Honda Ignition Security System).

E normal sa faca asa dupa ce opresc motorul? Cum fac sa nu mai palpaie.

Astept ajutorul vostru. Multumesc.

 

Am gasit ce inseamna. :unsure:

Zice asa:

"Honda Ignition Security System (H.I.S.S.)

Honda's highly capable H.I.S.S. anti-theft system features a fail-safe electronic interlock that prevents the engine from being started in any other way than using the motorcycle's two original keys. Totally disabling the engine at the very heart of its ignition system, the system cannot be bypassed by either hot-wiring the ignition or exchanging the ignition switch module, thus effectively deterring joyriders and greatly reducing the possibility of ride-away theft.

 

Like most of the other machines in the Honda Supersport lineup, the CBR600RR's system features a red warning LED built into its instrument panel that visually warns-off potential thieves by constantly blinking at a 5-second interval for a period of 24 hours, then switching off while the Ignition Security system itself remains fully active and alert. A large, diamond-shaped H.I.S.S. sticker on top of the fuel tank cover clearly indicates the presence of this highly effective security system, providing a strong message for would-be bike thieves to look elsewhere for easier pickings."

 

Ma intreb daca consuma bateria becul ala tot palpaind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb daca consuma bateria becul ala tot palpaind.

In primul rand s-o stapaneshti sanatos...avem gemeni :blink:

In al doilea rand, e normal sa palpaie becul ala in standby. Nu cred ca mananca prea multe resurse din baterie...dupa cateva luni de iernat mi-a pornit la sfert si banuiesc ca a palpait de la craciun pana au dat ghioceii, deci nu-ti face probleme din cauza asta, mai ales daca ai de gand sa mergi sezonul asta si nu doar s-o admiri :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand s-o stapaneshti sanatos...avem gemeni :blink:

In al doilea rand, e normal sa palpaie becul ala in standby. Nu cred ca mananca prea multe resurse din baterie...dupa cateva luni de iernat mi-a pornit la sfert si banuiesc ca a palpait de la craciun pana au dat ghioceii, deci nu-ti face probleme din cauza asta, mai ales daca ai de gand sa mergi sezonul asta si nu doar s-o admiri :unsure:

 

 

Mersi mult de incurajare. Promit ca o sa postez si ceva poze, dupa ce ii pun rim stripes si o curat un pic. O intrebare: In 23 am programare la RAR si montata toba GIANELLI, am pentru ea omologare dar e in limba engleza. Am si toba originala. O sa am probleme la RAR din cauza tobei? Ar trebui s-o pun pe cea originala pana trece de RAR, sau sa traduc si sa legalizez omologarea si s-o duc pe aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am achizitionat recent un CBR 600 RR din 2004, numai ca era bateria descarcata complet. Am pus-o la incarcat, am instalat-o si azi i-am dat o cheie. Dupa ce am oprit motorul si am scos cheia din contact, un bec rosu de pe bord continua sa palpaie (tot cam la 2 sec. ca la beculetele alea de alarmele auto). Pe el scrie H.I.S.S. (am cautat pe net si e ceva Honda Ignition Security System).

E normal sa faca asa dupa ce opresc motorul? Cum fac sa nu mai palpaie.

Astept ajutorul vostru. Multumesc.

 

Am gasit ce inseamna. :unsure:

Zice asa:

"Honda Ignition Security System (H.I.S.S.)

Honda's highly capable H.I.S.S. anti-theft system features a fail-safe electronic interlock that prevents the engine from being started in any other way than using the motorcycle's two original keys. Totally disabling the engine at the very heart of its ignition system, the system cannot be bypassed by either hot-wiring the ignition or exchanging the ignition switch module, thus effectively deterring joyriders and greatly reducing the possibility of ride-away theft.

 

Like most of the other machines in the Honda Supersport lineup, the CBR600RR's system features a red warning LED built into its instrument panel that visually warns-off potential thieves by constantly blinking at a 5-second interval for a period of 24 hours, then switching off while the Ignition Security system itself remains fully active and alert. A large, diamond-shaped H.I.S.S. sticker on top of the fuel tank cover clearly indicates the presence of this highly effective security system, providing a strong message for would-be bike thieves to look elsewhere for easier pickings."

 

Ma intreb daca consuma bateria becul ala tot palpaind.

 

 

Nu consuma nimic. E un led... Si chiar daca il setezi sa nu mai palpaie, HISS-ul tot la fel isi va face treaba. Asa ca felicitari, ai un motor perfect functional. Nu-ti mai face griji.

 

Mersi mult de incurajare. Promit ca o sa postez si ceva poze, dupa ce ii pun rim stripes si o curat un pic. O intrebare: In 23 am programare la RAR si montata toba GIANELLI, am pentru ea omologare dar e in limba engleza. Am si toba originala. O sa am probleme la RAR din cauza tobei? Ar trebui s-o pun pe cea originala pana trece de RAR, sau sa traduc si sa legalizez omologarea si s-o duc pe aia?

 

Hai ca intreb eu de faza cu toba si iti dau un raspuns cert maine sau luni (cineva din familie lucreaza acolo).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...