pretzeL Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Mersi mult otto.tun! Daca nu va este cu suparare mai bag 2 pozulici. Poate mai animam thread-ul si mai atragem pe cineva to the dark side of honda mom imi astept echipamentul si abia astept sa ies la o plimbarica usoara de vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 fa un efort si pune imediat toba, filtru si parbriz racing, sa vezi ca se schimba socoteala...daca mai pui si un pinion cu un dinte mai putin pe fata, atunci poti sa ii dai bataita ca lumea de tot! dar totusi nu uita ca 1000 de km sa mergi pana pe la 6000 de ture! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 Salutari dragi posesori de RR. De ieri ma pot numara si eu cu mandrie in aceasta categorie. Multumiri in special lui yelyne si reverse care mi-au raspuns la intrebari. Va sunt dator cu o licoare la alegere la prima intalnire. In rest sper sa ne vedem cat mai curand pe strazi pt ca am un milion de lucruri de invatat despre RR. Imi pare bine ca ti-am putut fi de ajutor si mai mult decat atat imi pare bine ca ti-ai luat cbr`ul Sa-l stapanesti sanatos , sa nu ai nicio problema cu el si sa ai parte numai de bucurii alaturi de el . Sa nu te zgarcesti la echipament ptr ca e vorba de pielea ta , daca vrei iti dau niste sfaturi si un contact pe PM in legatura cu echipamentul . In rest, sa ne vedem cu bine pe strazi...da Doamne sa treaca BAC`u asta sa pot sa stau non stop pe strazi , ca plange amaratul mai mult prin garaj Multa bafta ! fa un efort si pune imediat toba, filtru si parbriz racing ai mare dreptate , toba stock aproape ca nu se aude iar parbrizul este 100% necesar , asta stock nu prea ajuta practic iei tot aerul in piept+cap oricat de mult ai incerca sa te bagi sub el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Multumesc de sfaturi. Sincer habar nu aveam. Ca sunet toba mi se pare momentan more than enough dar cred ca mai are legatura si faptul ca nu prea sunt eu obisnuit cu ea. M-ar tenta o Akra dar cum cei de la honda nu ma lasa decat cu Arrow (din auzite) voi mai vedea. Oricum este MULT prea devreme sa ma gandesc la asa ceva IMO. Imi place la nebunie asa cum este! La echipament nu m-am zgarcit deloc, as putea spune chiar din contra, dar inca nu a venit. Asa ca motorul momentan are acelasi rol ca plantele din jurul lui. Adica decorativ. Off-topic Bafta maxima la bac reverse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 am si eu o nelamurire...care dintre voi a citit manualul de intretinere...? vad ca faceti skimbul de ulei destul de devreme... dak in carte spune sa il faci la 6000,pai aia sunt prosti,noi destepti... ca si revizia la 3ooo...ce dreak e aia...? astia de la honda si pe mine m-au pus sa o fac la 3000...am facut--o...dar apoi(na...ca dupa se desteapta romanul) am citit si eu manualul...fuck...scrie la...1000-12000-24000...etc... pai si aia de la honda ma kemau si la 6000 si la 12000 si la 18000...etc... am spus ca eu nu mai fac reviziile care nu sunt mentionate in manual si au spus ca nu e nici o problema...ca tre sa fac cum scrie in manual...dak nu spuneam nimic ma taxau de fiecare data fara rost...si acu...toti stim ca o revizie e lejer peste 400 ron...poate mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 am si eu o nelamurire...care dintre voi a citit manualul de intretinere...? vad ca faceti skimbul de ulei destul de devreme... dak in carte spune sa il faci la 6000,pai aia sunt prosti,noi destepti... ca si revizia la 3ooo...ce dreak e aia...? astia de la honda si pe mine m-au pus sa o fac la 3000...am facut--o...dar apoi(na...ca dupa se desteapta romanul) am citit si eu manualul...fuck...scrie la...1000-12000-24000...etc... pai si aia de la honda ma kemau si la 6000 si la 12000 si la 18000...etc... am spus ca eu nu mai fac reviziile care nu sunt mentionate in manual si au spus ca nu e nici o problema...ca tre sa fac cum scrie in manual...dak nu spuneam nimic ma taxau de fiecare data fara rost...si acu...toti stim ca o revizie e lejer peste 400 ron...poate mai mult... asta ziceam si eu , dar in carnetul de service primit de la intermotorcycle scrie despre reviziile de la 1000-3000 etc , facand reviziile astea ramai in garantie din cate am inteles ... oricum ptr speedere este bine sa se schimbe uleiul mai des de 6000 km mai ales ptr cei care merg mult in ture mari ... dupa revizia de 6000 o sa schimb uleiul cam o data la 4000 km LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NND Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 M-am interesat si eu si cik singura posibilitate este sa dai gauri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 M-am interesat si eu si cik singura posibilitate este sa dai gauri... da , am si gasit cateva seturi ...unele bune sunt la 100 euro ..trebuie doar sa mai gasesc pe cineva care se pricepe sa le monteze in Bucuresti...daca nu , cand ma duc la Constanta am acolo cine sa le monteze...parerea mea e ca se merita investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 asta ziceam si eu , dar in carnetul de service primit de la intermotorcycle scrie despre reviziile de la 1000-3000 etc , facand reviziile astea ramai in garantie din cate am inteles ... oricum ptr speedere este bine sa se schimbe uleiul mai des de 6000 km mai ales ptr cei care merg mult in ture mari ... dupa revizia de 6000 o sa schimb uleiul cam o data la 4000 km LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set amice...fara suparare...ai citit manualul...? crezi ca dak constructorul a zis la 6000...motorul nu e si testat ptr a rezista...?...poate ca noi suntem mai meseriasi decit galbejitii si mai piloti decit pilotii lor de teste... treaba voastra ce faceti...eu doar is curios ce scrie in manual...zice ceva de revizia la 3000...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 amice...fara suparare...ai citit manualul...? crezi ca dak constructorul a zis la 6000...motorul nu e si testat ptr a rezista...?...poate ca noi suntem mai meseriasi decit galbejitii si mai piloti decit pilotii lor de teste... treaba voastra ce faceti...eu doar is curios ce scrie in manual...zice ceva de revizia la 3000...? in owners manual nu scrie de reviziile ptr service , scrie doar ce se verifica si ce se schimba la 1000 , 6000 12000 etc. In CAIETUL DE SERVICE scrie de revizia de 3000 km . Toti pilotii , mecanicii etc recomanda sa se schimbe la motoarele de VITEZA uleiul mai des . In fond fiecare face ce vrea cu uleiu lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 dupa ce schimbi uleiul la 1000, 3000, 6000, ei recomanda din 6 in 6 mii, eu schimb uleiul la 3-3500.altfel, se face apa dupa forjele alea grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yelyne Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set buloanele pt RR-ul din 2007 au costat 200 RON, cu tot cu instalare. si mi-a gaurit carenele, dar foarte atent, si arata bine daca te intereseaza , iti dau nr. de tel. de la acel service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 buloanele pt RR-ul din 2007 au costat 200 RON, cu tot cu instalare. si mi-a gaurit carenele, dar foarte atent, si arata bine daca te intereseaza , iti dau nr. de tel. de la acel service chiar te rog sa-mi trimiti pe PM numarul de telefon , iti raman dator Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 le poti incerca si pe astea la 2007 nu trebuie sa mai gauresti carena. Nu stiu cat de diferit este carenajul fata de 2005-06 http://www.ema-usa.com/misc/R&G/misc_r_g.shtml La fel sunt si cele de la shogun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLB Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Niste poze si de la mine ... CBR 600 RR, 2005, cumparat nou din Germania in 2006. Sper sa va placa si voua ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
svengali_no Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Salut, Motorul este model 2006, portocaliu, are cam 2000km acum. Prima mie de km am mers cu ea turata cam pana in 6500, de vreo cateva ori am ajuns la 7500 scurt. A 2-a mie de km am mers in mare parte sub 9000 de ture. Astazi am ajuns la 11.000 pentru cateva secunde doar si am mai ajuns de vreo 2 ori pana la 10.000. La primul shimb de ulei (1.000km) mie mi-au pus Motul semi-sintetic 10W40. Dupa 3000 o sa pun sintetic tot 10W40, pentru ca asa scrie in carte am vazut ca voi puneti 15w50, poate e mai bine ca voi, nu ma prea pricep, n-am mai avut motor inainte. Eu nu merg turat perioade mari, mai ales pentru ca sunt incepator deci cred ca e ok cu uleiul. Am luat-o la promotie cu toba Arrow pe care inca nu mi-au montat-o sper ca la urmatoarea revizie s-o am si pe-aia, toba stock nu se prea aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wob Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 (editat) asta ziceam si eu , dar in carnetul de service primit de la intermotorcycle scrie despre reviziile de la 1000-3000 etc , facand reviziile astea ramai in garantie din cate am inteles ... oricum ptr speedere este bine sa se schimbe uleiul mai des de 6000 km mai ales ptr cei care merg mult in ture mari ... dupa revizia de 6000 o sa schimb uleiul cam o data la 4000 km LE : am si eu o nedumerire.trebuie date gauri in carene ptr buloanele de protectie?are cineva montate pe 600 RR `05-`06 buloane ?!la alte modele am vazut ca e loc ptr ele dar la mine sa mor daca gasesc vreun loc ptr ele , singura metoda cred ca este gauritul ... pls ca vreau sa-mi comand un set EU AM MODELUL 2005 SI MI-AU DAT GAURA IN CARENA CA SA LE MONTEZE.EU ZIC CA ARATA OK.ATASEZ O POZA SA-TI FACI O IDEE. Editat Mai 13, 2007 de wob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Acum vazandu-le cum arata cand le iei aceeasi culoare, pot sa spun ca nu sunt prea rele. Dar tot nu stiu daca mi-as pune. @wob Ti-am vazut de cateva ori motorul in fata salii de forta din r2 (regie) Frumos, frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 a inceput sa isi faca treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 intrebare rapida...voi cum spalati bestia? Ce sampon, prosopel si alte alea? Si de pe unde le luati? Am citit cateva thread-uri pe forum aici dar o dadeau in diverse glumitze si nu am obtinut nimic concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 eu asa fac: in primul rand nu o spal la spalatorie ,ci acasa.motive- presiunea de la jet, samponul lichid si ceara sunt dusmani pt motor.cu presiunea poti sa belesti pe la motor una alta in caz ca nu ai grija sau daca ai pur si simplu ghinion; spuma lichida ataca componentele de aluminiu si raman pete nasoale pe ele; ceara lichida strica suprafetele de plastic, adica parbrizul si celelalta parti de plastic,pe care dupa spalare raman urme nasoale. cum incep spalatul:burete de spalat masina mare, buretel din ala mic de spalat vasele, laveta pentru jenti, mai naspa, piele de caprioara pt sters carene, carpa alba pentru retusat. folosesc sampon de masina, poti face rost si de la vreo spalatorie auto daca cunosti sampon din ala mai smecher. incep cu degresare jante, clatire,iar daca mai raman urme de grasime de la sprayul de lant etc, degresare cu spray. apoi stropesc tot motorul sa inmoi bine, dau repede cu sampon sa nu se usuce, clatesc bine si incep sa sterg. stersul e cheia, aici trebuie avut grija si rabdare; dupa ce crezi ca ai sters peste tot, mai apar " n" locuri unde ramane apa. de exemplu, pe suportul de bord, la cabluri, ca sa nu mai amintesc de apa din suruburi. ideal este sa ai aer sub presiune, da cine are acasa compresor de aer? la urma mai sterg odata jantele, daca ai pasta se poate lustrui putin si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wob Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 intrebare rapida...voi cum spalati bestia? Ce sampon, prosopel si alte alea? Si de pe unde le luati? Am citit cateva thread-uri pe forum aici dar o dadeau in diverse glumitze si nu am obtinut nimic concret. Pt ca nu prea am timp si nici rabdare,o spal la spalatorie.Nu dau cu jet pe aproape,ci de la cel putin 1 m distanta si evit sa dau cu jet pe bord.Pana acum nu am avut probleme si sper sa nu am.Ma duc la o singura spalatorie unde baietii au invatat ce trebuie sa faca. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 multumesc de sfaturi wob...dar cred ca voi merge pe varianta lui otto. Sunt un pic maniac cand e vb de obiectul meu si daca fac o gafa prefer sa o fac cu mana mea. Multumesc mult otto de sfaturi. Sper ca imi permti sa te mai stresez cu niste intrebari, dar pe PM si daca va fi cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 multumesc de sfaturi wob...dar cred ca voi merge pe varianta lui otto. Sunt un pic maniac cand e vb de obiectul meu si daca fac o gafa prefer sa o fac cu mana mea. Multumesc mult otto de sfaturi. Sper ca imi permti sa te mai stresez cu niste intrebari, dar pe PM si daca va fi cazul. cel mai bine omu invata din greseleile altora, dar in special din ale lui. recunosc ca am gresit mult la viata mea, asa ca nu vreau sa ma laud, dar stiu multe.oricand cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 pana imi vine si mie toba aia , am auzit ca pot sa scot un capacel prins cu 2 suruburi la capatul tobei si de acolo scot "gura" aia , pun la loc capacu si cica se aude mai tare...a mai incercat cineva treaba asta?ca fara toba zgomotoasa ma simt de parca as fi dezbracat pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.