Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

Adevarul e ca daca vrei sa arunci banii,se poate.Mai ramanea de adunat data cand a fost terminata motocicleta... :P Pe langa preturile destul de piperate care s-au platit pe piese,comparativ cu preturile actuale constatate,nu pot vad de ce ar trebui adunat la socoteala si actele,omologarile si celelalte 5 mz-uri care nu au fost nici macar donatoare de organe!Foarte bine s-ar fi putut recupera unele piese bune de pe celelalte in schimbul a celor made in Asia cumparate!Sa platesti 180e pe niste huse de sei cand se gasesc cu 30e sau embleme cu 60 cand se gasesc cate vrei cu 30e!"Furtun" beige ptr. manerul de la pasager am cumparat acum un an ptr. awo-ul meu cu 9e nu cu 40e,samd.

Pentru mine personal acesta nu este un etalon a-l unei restaurari atata timp cat existau si alte variante mai ieftine,fara a face totusi rabat.Oricand prefer o piesa NOS sau una buna recuperata de pe o alta motocicleta,decat cele existente pe piata.

Pe langa pretul total un alt minus e atasul unde eu cred ca s-ar fi putut insista mult mai mult.Reparatile cu tabla aplicata si pop/nituri sunt o solutie rapida de a carpi.La fel tapiteria de piele care e frumoasa,estetica,scumpa dar tine umezeala in cazul in care ajunge apa la ea si in timp se va "coace".Fapt constatat si de altii.

Motocicleta e frumoasa si nu as vrea sa-ti lezez in vreun fel meritele tale de a repune pe picioare o clasica dar scuza-ma daca nu pot sa te aplaud in toatalitate. :laugh:

 

pai pornesc si cu pistoane de lemn. evident ca nu pt mult timp... era ceva filmulet pe net, nu stau sa il caut

:P

 

ar fi interesant de stiut ce esentza de lemn foloseste :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 785
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intradevar, unele piese au fost un pic mai scumpe, altele mult mai scumpe decat ce se gaseste actualmente pe piata. Parerea mea este ca e prea ridicat costul final, sau cel putin pentru un asa cost final unele lucruri lasa de dorit. Una peste alta e bine. Felicitari!

 

Stiu si eu ca porneste motorul cu pistoane de lemn.... unse bine cu vaselina, dar nu merge mult, doar cateva minute, iar ca esenta de lemn se foloseste evident....... esenta tare. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pornesc si cu pistoane de lemn. evident ca nu pt mult timp... era ceva filmulet pe net, nu stau sa il caut

:P

 

aha,gata stiu,vaselina insuficienta si n'aluneca :D oare cu pistoane din lemn de nuc cu ceva intarsi de fildes le mai creste valoarea? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog să mă scuzați.

Am avansat un cost derizoriu de 4500 E ca să nu descurajez pe acei oameni minunați, care doresc să-și

reconstruiască motocicletele și să facă lucrări de calitate.

Este la mintea cocoșului că tot ceea ce am cumpărat din lista de mai jos este din metal, cauciuc sau geam prețios.

Și cum altă treabă n-aveam în noaptea aceasta, vă ofer schița:

 

PARTEA I - Piese din Germania și Franța

 

Cap. 1. Gâtul de Lup

Far 112 E

Fasung bec far 12 E

Contact 45 E

Cheie contact 5 E

Ornament contact 18 E

Ornamente laterale far 14 E

Protectii cauciuc cabluri la intrarea prin far 6 E

Tachometru 48 E

Cablu Tacho 18 E

 

Cap. 2. Ghidon

Mansoane bej 28 E

Ghidon 55 E

Încuietoare ghidon 10 E

Oglinzi 56 E

Maneta frina si ambreiaj 28 E

Comutator lumini 13 E

Comutator semnale 13 E

Semnalizatoare 36 E

 

Cap. 3. Rezervor

Capac rezervor cromat cu cheie 28 E

Protecții laterale rezervor bej 20 E

Cana benzină 9 E

Cheder bej 15 E

 

Cap. 4. Alte Chestii

Toba completa (cot, toba, coliere) 180 E

4 amortizoare 280 E

Bucși superioare amortizor 10 E

Umerii cromați ai amortizoarelor față 18 E

 

Cap. 5. Transmisie

Burdufe lanț 40 E

Lanț 11 E

Pinion roată 45 E

Întinzătoare lanț 5 E

Cric lateral 18 E

Șuruburi bej capace laterale 25 E

Încuietori șei 20 E

Fețe șei cauciuc bej 180 E

Mâner pasager cauciuc bej 40 E

Lampa Spate 50 E

 

Cap. 6. Mărunțișuri pe la Motor

Ambielaj 117 E

Kit ambreiaj 25 E

Piston, segmenți, bolț 32 E

Aprindere electronică 260 E

Lulea bujie 5 E

Carburator Bing 118 E

Scărițe pasager 14 E

Cauciuc scărițe driver 5 E

Cauciuc pedală pornire, schimbător, protecții capete cabluri 20 E

 

PARTEA a II-a_ Cheltuieli Locale (în moneda națională)

3 buc. anvelope heidenau cu 3 camere 600 lei = 150 E

Polișat jante, lustruit butuci roți 150 E

Cromat spițe, pârghii frâne, pedală pornire, schimbător, porbagaj, piulițe și șaibe axe bascule etc. 600 lei = 150 E

Sablare moto + cadru ataș 200 lei = 50 E

Galvanizare moto + cadru ataș 300 lei = 70 E

Suduri, tinichigerie aripi 150 lei =35 E

Acumulator 80 lei = 20 E

Alezat cilindru 50 lei = 12 E

Șuruburi noi cu imbus 80 lei = 20 E (deși cred că au costat triplu)

Cabluri din obor 90 lei = 12 E

4 perii de sârmă 40 lei = 10 E

Conexiuni mamă-tată 40 lei=10 E

Cositor, pastă, fire, tub termoizolant, electrozi de sudură = neglijabil

Vopsire moto 300 E

RAR omologare individuală 450 lei= 100 E

Înmatriculare solo 100 lei (să zicem, că nu mai țin minte) = 25 E

 

Ataș = 450 E

Lampă poziție ataș 50 E

Sudor + tinichigerie 100 lei = 25 E

Popnituri 20 lei = 5 E

Vopsele 100 lei = 25 E

Tapițerie piele 700 lei = 160 E

Ornament aripa 30 lei = 7 E

Bare bagaje dural (gratis, că le-am făcut eu din panoul frontal de dural al unui dulap electric)

Omologare ataș 350 lei = 85 E

Înmatriculare cu ataș 100 lei = 25 E

 

Până aici face 4053 E, la care se mai adaugă:

 

- scandalurile din familie = 0 E (gratis)

- prima motocicletă cu acte și două drumuri Ploiești - Buzău 50 lei = 12 E

- a doua motocicletă (fără acte) 1000 lei = 250 E

- a treia moto fără acte (spate de MZ, motor Trophy, față de CZ) 100 lei= 25 E

- a patra moto fără acte 400 lei = 100 E

- a cincea moto cu acte 150 lei = 36 E

adică un total de 4476 E, în nici un caz 4500.

 

P.S1. Am uitat de becuri, chingi negre pe portbagaj, rulmenți motor și roți, zimmerring-uri, filtru de benzină și multe altele.

cum ar fi de ex. sita din gura rezervorului, siglele MZ de pe rezervor (65 E).

P.S2. Din ce mi-a rămas mai facem un ES 175 pentru Corcodel, un student de-al meu.

P.S3. Mi-a făcut o deosebită plăcere să-mi aduc aminte toate aceste lucruri. Vă mulțumesc pentru incitare.

Mesaj completat

Și nu în ultimul rând mai e un aspect:

Nevastă-mea știe doar de cei 4500.

 

 

Bravo ,felicitari !!!

,,si eu am luat anul trecut piese de 350eu ptr Mz si nu se compara deloc cu cele din Ungaria

Astea sunt preturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va aruncati in aprecieri cam repede.

Lucrez la restaurarea unui MZ ES 250.0 din 1961 si de o luna aproape fac "munca de cercetare".

Poti gasi piese de pe epave ce zac prin curtile unor batrani sau poti cauta pe net (prin germania) magazine specializate care inca mai vand pentru "maniaci" piese de origine noi (DDR) pentru ca PRODUSUL FINAL sa fie (dupa aprecierile multora) "mai frumos decat l-a facut masa"

Totul depinde de ce vrei sa faci ?

 

Multi reconditioneaza "dupa ureche" sau pentru oarecare profit, dar adevaratii colectionari pur si simplu pentru satisfactia proprie, pentru ca atunci cand ridici prelata dupa el sa iti umple sufletul de bucurie.

post-28174-1287560983_thumb.jpg

 

Cam asa va trebui sa ajunga si al meu.........iar la final am sa va anunt cat am investit in el.

 

P.S. Cunosc personal oameni pasionati ce au investit intr-o singura motacicleta la restaurare peste 6000 euro si inca nu este finalizata , asa ca fiecare cu nivelul sau de "rigurozitate".

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De teorie suntem toti plini,adevarul e ca practica ne omoara!

Sa-mi fac putin timp si o sa incerc sa va prezint pas cu pas o restaurare totala efectuata in 20 de zile cu costuri minime cu maxim 10% din valoarea d-lui @petcudan.

Chiar si acum lucrez la un Simson Sport cu atas Stoye si un Horex Regina 350 dar nu am nici timp si nici rabdare ptr. a poza evolutia.

post-19117-1287564363_thumb.jpg

 

Bravo ,felicitari !!!

,,si eu am luat anul trecut piese de 350eu ptr Mz si nu se compara deloc cu cele din Ungaria

Astea sunt preturile

 

Cred ca am dat cateva exemple la cateva piese unde preturile mi se par prea mari si lista e mult mai lunga.Comparatia e facuta cu piese de pe site-uri din Germania nu Ungaria.

Chibzuiti-va bine bani,ca sa nu regretati mai tarziu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine s-ar fi putut recupera unele piese bune de pe celelalte in schimbul a celor made in Asia cumparate!Sa platesti 180e pe niste huse de sei cand se gasesc cu 30e sau embleme cu 60 cand se gasesc cate vrei cu 30e!.....

 

Domnule,

Dumneavoastră faceți aprecieri în calitate de recondiționist profesionist presupun, eu fiind doar un biet amator.

Așa procedez și eu cu studenții mei la examene; le acord note de trecere sau nu, doar uitându-mă la poza din carnet.

E drept că n-am avut nici norocul, nici priceperea dumneavoastră de a găsi piese originale ieftine și ca atare, husele șeilor și emblemele de MZ ES made in Asia pe care le-am cumpărat de la sursele de mai jos, am să le înlocuiesc cu ce îmi recomandați dumneavoastră.

Vă rog să postați link-uri de piese ieftine originale, evitând în felul acesta ca tinerii recondiționiști să mai ia plase ca mine.

 

 

 

Și ca să vedeți în ce rahat ne-a adus criza: magazinul on-line din Franța a scumpit emblemele de la 60 la 92,43 euro.

Ce noroc am avut.

Mama lor de chinezi, cu piesele lor cu tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu sunt si nici nu voi fi restaurator,imi repar singur motoretele mele,atata tot.De obicei ma uit de doua ori in punga si incerc sa caut varianta cea mai buna.

 

Ceva mai ieftine si mai putin originale ca ale dvs.dar nu mai insist ca nu am mz in restaurare :laugh: Trebuia sa o fiti facut dvs. cand ar fi trebuit dar in fond,asa cum mi-ati transmis pe pm,sunt banii dvs si faceti ce vreti cu ei!

 

http://cgi.ebay.de/MZ-175-250-300-Gummitei...=item5195b664ab

http://cgi.ebay.de/MZ-ES-TS-ETZ-NVA175-250...333547145591571

http://cgi.ebay.de/MZ-ES-TS-ETZ-NVA175-250...307526320888671

 

http://cgi.ebay.de/MZ-150-1-2-175-2-250-2-...=item5ad48ead06

http://cgi.ebay.de/Alu-Typenschild-MZ-150-...=item51930d1cc5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La aniversarea a 65 de ani de la debarcarea din Normandia, pe plajele debarcării au fost tot felul de manifestări.

Știe cineva ce tipuri de motociclete sunt acestea?

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZC3oi-_1mns...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=aBhG5D-WoGA&NR=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai ieftine si mai putin originale ca ale dvs.dar nu mai insist ca nu am mz in restaurare ...

 

Domnule, vă rog să mă scuzați, dar nu mă lasă sufletul să nu intervin din nou

 

1. La primul link îmi propuneți să licitez pe ebay MZ ES 175 250 300 Gummiteile f. Einzelsitz care în limba română înseamnă MZ ES 175 250 300 piese din cauciuc pentru un singur scaun, la un preț de pornire de 159,99 euro.

 

 

Păi MZ-ul meu are două scaune și decât să arunc cum vă place să vă exprimați 2*159,99=319,98 Euro, am aruncat doar 2*89=178 Euro, variantă pe care am expus-o mai devreme.

 

2. La cel de-al doilea link e mai bine. Îmi propuneți să cheltuiesc minim 2*118=236 Euro pentru 2 huse crem, care nici măcar nu au sigla originală MFM în dreptul "bijuteriilor" celui care stă pe ele, așa cum au cele pe care le-am luat cu 178 Euro. Sigla se vede clar în poza din reply-ul de mai sus cu zoom 400.

 

 

3. În linkul al treilea și mai bine: 2*110=220 Euro pentru husele a două șei.

Parcă spuneați acum câteva zile că ați luat huse pentru șei cu 30 Euro. Adresa acelui dealer o vreau.

 

Și cu tapițeria din piele ce aveți? Sunt autoturisme decapotabile care au tapițeria din piele. Aia de ce nu se coace, de ce nu ține umezeală? Pentru că acele autoturisme poate au coviltir și ca atare, și atașul meu are coviltir.

 

Cu tabla nituită de pe ataș e o problemă delicată. În copilăria mea am vrut să mă fac tablagiu sau tehnician structurist de aviație dar nu m-a lăsat mama.

Chestia asta mi-a lăsat un gust amar, pentru că toată viața mi-a plăcut să îmbin table prin nituire, din pasiune bineînțeles. Ies pe terasă dimineața la cafea, nici n-apuc să sorb o gură, că am și ciocănit 2-3 nituri.

Este foarte relaxant și te poate ajuta să fumezi mai puțin sau chiar să renunți la fumat. Când mă trimite soția să plătesc facturi sau îmi cere bani, bag repede 5-6 nituri ca să mă calmez și plec. La cozile de la poliție sau finanțe, când ai de dat sau de luat acte e mai greu, dar nu imposibil dacă ai un nituitor de buzunar made in China. După sex, numai un singur nit ajunge.

Vă dați seama ce oportunitate a fost pentru mine atașul acela mâncat, câte nituri aveam de băgat? Era echivalentul a sute de partide de sex. Cum să renunț la așa ceva? Nici nu m-am gândit să-l repar altfel, pentru că la o adică, sudurile în argon sau alte chestii care mi-au fost sugerate, nici nu erau inventate în 1961, anul de fabricație al atașului.

 

Hai că e târziu și mâine mergem la servici! Noapte bună și închei cu cuvintele dvs.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate,cateodata nu e bine sa te incurci in limbi,straine bineinteles si nici in nituri... :P

 

Traduceti si asta va rog:

 

"Im Angebot sind 2 ?Nagelneue? Sitzgummis in der richtigen MZ-Farbe creme + 2 Lenkergriffe und 2 Kniekissen und in einer erstklassigen Qualität"

 

Sau asta,valabil,ptr.celelalte 2 linkuri:

 

"Sie bieten auf 2 Einzelsitzgummi!"

 

Restul,pe maine :laugh:

 

LE.Era ceva in neregula in cuvintele mele,ca nu sesizez :D

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traduceti si asta va rog:

"Im Angebot sind 2 ?Nagelneue? Sitzgummis in der richtigen MZ-Farbe creme + 2 Lenkergriffe und 2 Kniekissen und in einer erstklassigen Qualität"

 

Zice așa: "La data ofertei sunt două branduri noi. Seat de cauciuc în culoare crem + MZ-2 mânere ghidon si 2 genunchiere si o calitate de prima clasa"

Și mai zice că livrează doar în Germania, Austria și Elveția.

Și mai zic eu că nu e bine să comparăm ofertele de exact acum un an când le-am cumpărat și când era cu siguranță un brand absolut nou, cu ofertele de acum.

E adevărat că și țepele sunt bune la ceva. Mă simt onorat totuși, că prin cheltuielile efectuate, am adus o mică contribuție la ieșirea Germaniei din criza financiară.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma nu inteleg

care e pretul de fapt?

pentru un set adica: 2 sei 2, mansoane , 2 genunchiere

sau cum?

sincer sunt si eu interesat pentru es -ul meu

si la pretul de acolo chiar as cumpara

 

desigur daca ma poate ajuta cineva la cumparatura si sa ii dai banii dupa ce imi trimite mie produsele

e cineva care poate sa ma ajute

ofer comision

Editat de aurelian_mz_rt125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai nevoie de ceva de pe ebay, te ajut eu, fara comision.

Setul ala e de 2 sei, cu restul de plastice.

Mesaj completat

@Dle Petcu, aia cu transport catre Germania, Austria and so on e frectie la picior de lemn, pt banii, nemtii trimit si pe luna fara probleme daca exista oficiu postal acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dle Petcu, aia cu transport catre Germania, Austria and so on e frectie la picior de lemn

 

Dle Mihai, sunt convins că atunci când banii sunt la mijloc, se poate rezolva orice.

Încerc să-l fac pe dl. 4Bike să înțeleagă că, față de anul trecut când făcusem pariu cu haita mea de lupi că termin MZ-ul până-n sărbători, condițiile Âşi prețurile s-au schimbat mult. ÂŞi mi se pare absolut normal ca, odată cu adâncirea crizei, prețurile să scadă. Cu nici un chip nu voiam să pierd acel pariu.

Cercetam piața pieselor de MZ de vreo 2 luni. Pe la sfârÂşitul lui noiembrie anul trecut când au apărut Âşeile, mi-a căzut fața.

Am luat legătura cu vreo două magazine online care voiau plata prin transfer bancar. Ori un transfer bancar era în jur de 40 E, indiferent de sumă. Nu mi-a convenit.

Gunter Six, care se ocupă de www.mzsimson.de mă sună Âşi-mi spune că supplier-ul lui care trebuia să vină la sfârÂşitul lui decembrie s-a întors mai devreme Âşi că i-a trimis farul complet pe care-l aÂşteptam de 2 luni. L-am rugat pe el să ia de la concurență Âşeile Âşi să le trimită odată cu farul Âşi multe alte chestii. I-am pus banii cu PayPal pe mail.

Gunter ne face rost de aproape orice piesă, chiar dacă nu apare pe nici un site. Trimitem poza, spunem ce vrem Âşi rezolvă.

Pe la jumătatea lui decembrie eram aproape gata, îi trimit câteva poze Âşi-i spun că moto va fi gata pentru prezentarea de după anul nou.

Mă trezesc cu un pachet de la el în care era un fasung nou de far, mânerul pasagerului cu furtun Âşi interior metalic, bomboane de pom, ciocolate, felicitare de Crăciun Âşi alte alea pentru fiică-mea. Când i-am mulțumit Âşi l-am întrebat de bani, a zis că nu-i o problemă, la următoarea comandă. Ori eu n-am mai făcut comenzi, dar a făcut Ninel prin martie, pentru MZ Âşi AWO Tourer, Âşi m-am achitat.

Mai nou, lui Ninel i-a trimis o aprindere electronică de Tourer pe datorie Âşi asta costă în jur de 500 E.

AÂş putea scrie o carte..., dar mai bine nu.

O zi bună

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul Dan eu zic sa nu va consumati energia de pomana, nu merita, sau daca tot vreti sa o consumati....

Spuneti-mi, va rog frumos, daca din acest cadru (sasiu) de atas (nu stiu de ce model este) se poate demara un proiect :laugh:

post-28174-1287688063_thumb.jpg

 

ca in final dupa minti stoarse si ore nedormite (+certuri cu nevasta) sa ajunga asa ...

post-28174-1287688439_thumb.jpg

 

:D Haita noastra de lupi are in plan proiecte frumoase asa ca nu cred ca este cazul sa mai pierdem timpul explicand

DE CE, CUM si IN CE FEL ne "consumam" noi pasiunea.

 

cu respect

 

diliul - red bandit

post-28174-1287688391_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul de M72 nu are nici o sansa sa fie transofmat in ceea ce vreti. Nu chopperiti piese originale pt un proiect fara finalitate.

 

Nu chopperim nimic. Era o simpla intrebare - provocare, cum vrei sa-i zici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...