Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

Ehhhh...Ceaki nu e chiar singurul care a facut asa ceva :drink: si eu am cumparat un hoinar care probabil ajungea la fier vechi si l-am pus la punct de la A la Y :) pentru ca mai sunt unule lucruri care lipsesc, dar o sa fac rost de ele in curand(manete ambreaj si frana identice, stop, capac de plastic lateral si eventual kilometrajul).

Ce parere aveti???

post-12433-1173204304_thumb.jpgpost-12433-1173204253_thumb.jpgpost-12433-1173204225_thumb.jpg

 

Am schimbar lantul fata de cel din poza si am dus roata mai in spate :finger:

Poate la vara o sa ii trag o vopsea noua :bounce:

 

Ms ORL si a mea ii din 86 si dupa ultimele calcule nu e trecuta de 25 de ani:P are numai 21 :ok:

Editat de radum90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 772
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am un suzuki comunist din 80 dar lam reconditionat si as vrea sa ami face ceva pe la el e tip speed da as vrea sal fac streetfight care am ajuta??!!

post-14580-1173208376_thumb.jpg

Editat de DannyEl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr ORL,iertare batrine da tu esti primul care ai terminat o reconditionare.Partea rea pentru tine este ca deja esti un clasic in viata.Toata lumea stie ce ai facut si acu e cu ochi pe o prospatura.In ce priveste pe cei care reconditioneaza romanesti nu stiu de ce nu i-am incuraja.Urmatoru pas va fi un Simson sau un MZ sau mai stiu eu ee ce.Merita un cuvint frumos de la tine asa cum ai mai avut si pentru alti si cum alti au avut pentru tine.

Danny,ne place orice vechitura.Conditia e sa ne spui ce ai facut ca sa arate mai noua decit noua.Asta ti-o spune un profesionist,mare maestru in desfacut motoare,actualmente in contemplarea mormanului de piese asteptind o inspiratie divina ca sa stie cu ce sa inceapa.Exemplu negativ,nedemn de urmat.bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mr ORL,iertare batrine da tu esti primul care ai terminat o reconditionare.Partea rea pentru tine este ca deja esti un clasic in viata.Toata lumea stie ce ai facut si acu e cu ochi pe o prospatura.In ce priveste pe cei care reconditioneaza romanesti nu stiu de ce nu i-am incuraja.Urmatoru pas va fi un Simson sau un MZ sau mai stiu eu ee ce.Merita un cuvint frumos de la tine asa cum ai mai avut si pentru alti si cum alti au avut pentru tine.

Danny,ne place orice vechitura.Conditia e sa ne spui ce ai facut ca sa arate mai noua decit noua.Asta ti-o spune un profesionist,mare maestru in desfacut motoare,actualmente in contemplarea mormanului de piese asteptind o inspiratie divina ca sa stie cu ce sa inceapa.Exemplu negativ,nedemn de urmat.bunu.

:) stii ca nu sunt primu, si nici nu am terminat :) ideea e ca ma bucur pt acest topic, pt ca sincer, lipsea, si cel mai tare ma bucur ca primele au sarit autohtonele....felicitarile mele pt munca depusa...au iesit super :drink:

 

minimobra mea, am luat-o completa, varza ca functionalitate si am pus-o doar la punct sa mergu cu ea...am zis ca ma apuc de ea, da nu ma trage inima, pt ca este prima mea capra, si as vrea sa arate mereu asa cum am luat-o :) sa o vad eu peste 50 de ani sa ma bucur si sa retraiesc aceleasi clipe cand mi se bloca acceleratia sau mi se stramba ghidonu la hartoape si ajungeam la targoviste la spital :D

imi pare foarte rau ca nu se posteaza aici mai multe motoare...

 

in plan am si alte fiare...nasol de mine este ca stau la bloc, si acces la subsol nu am, asa ca trebuie sa ma chinui in casa sau afara in frig...nu am terminat, si nici nu stiu daca va va placea ce va iesi, dar eu stiu cat am tras sa o fac asa cum merita(de simsoneta vb acum), cat mi-au inghetat mainile afara in -n grade polizand la vopsea, si sincer, nu m-a dat inapoi, ba din contra, vor mai veni si altele

 

pe mine cel mai mult m-a impresionat ca ai fost singurul care a avut initiativa legat de motorul de la sighet...felicitari, si, in caz ca need help, am sa ajut cum voi putea :ok: chiar esti un maestru, pasionat.... ;)

 

si ma bucura cand vad ca un fier vechi prinde viata :hug: mai ales romanestile noastre....am fost la 2 festivaluri singura autohtona prezenta, si asta m-a durut...

 

asteptam aici cat mai multi, pt ca suntem multi, si cunosc niste oameni de la care toti avem ce invata, si eu ma inclin in fata lor...asadar, ii invit cu poze, sfaturi, incurajari....eu, sunt incepator si nu ma pot exprima cu adevarat, dar, cu totii putem invata impreuna...

 

succes si multumesc tuturor celor care m-au ajutat si ma vor ajuta, iar eu, cand veti avea nevoie de mine, ma voi oferi sa ajut cum voi putea, pt ca suntem cu totii o familie :finger:

 

PS:o singura rugaminte as mai avea...ca cei care posteaza aici, sa povesteasca si cateva intamplari mai semnificative sau placute din timpul reconditionarii :finger: ar fi mult mai interesant, nu?si, bine-nteles, sfaturi

 

uite, incep eu cu un sfat(aflat in urma intrebarii a jumatate de forumisti reconditionatori), pt trasat liniile pe tablaria unei motorete clasice(pt ca stim cu totii cat conteaza liniile la o reconditionare)...sper sa fie cu folos :kick:

 

TRASAREA LINIILOR:

 

este indicat, asa cum eu nu am procedat, si multi spun ca este mai bine, sa duci la vopsit motoru sa iti dea stratele inferioare(filler, grund, depinde)...apoi, cu ceva scotch de hartie izolat spatiul pt linii si dus pt vopsitul final...vine de la vopsit, si indepartezi scotchu, ramanand exact ceea ce vrei sa vopsesti...asta este varianta utila, desi la nicio motoreta clasica nu am vazut aceasta delimitare din fabrica, sincer(inclusiv la simsonu meu care inca pastra vopsea originala) si liniile erau trasate direct peste vopseaua motorului, cu pensula(asa cum am procedat eu pt a ma apropia cat mai mult de original)

 

acum, poti folosi sau nu sablon(facut tot din scotch) si poti folosi atat pensula cat si spray-ul...aleg pensula pt un aspect mai original...fara sablon, nu e greu...ai nevoie de mana sigura, si, binenteles de repere...reperele cel mai bune sunt facute(asta e sigura 100%) cu board marker(dala de se sterge si dupa o luna cu carpa umeda)...dai vopseaua, astepti putin sa prinda vascozitate si sa se intareasca pe tabla, si apoi poti sterge cu ceva inmuiat in benzina, acetona, vopseaua care iese in exteriorul conturului...recomand o pensula tare, dura, cu firele mici, pt a nu se desface sa imprastie vopseaua pe o suprafata mare...daca aplicati scotch ca sablon, dupa dezlipire o sa aveti surpriza ca vopseaua sa se fi prelins in unele zone pe dedesupt...nu e problema...scotchul, daca e indepartat la maxim 4 ore de la lipire vopseaua e destul de inchegata si totusi proaspata, si poti rectifica liniile cu degetul mare al mainii, avand cea mai mare siguranta in el :hug:

 

acum, procedeul pe care l-am folosit eu:

1.se ia fierul si se traseaza(de preferabil manual, sau cu reper cu compas)conturul liniei cu board markerul

2.acum, avem reper, si putem trage scotchul

3.dupa ce scotchul este aplicat si lipit foarte bine doar in imediata apropiere a liniei, se smirgheluieste cu smirghel fin suprafata, dupa care se curata locul smirgheluit cu substanta de decapat(alcool izopropilic, benzina daca nu ai altceva, acetona, desi cel mai indicat e alcoolul) care sa curete bine si sa se evapore repejor

4.apoi, amestecarea vopselei, si aplicarea ei cu grija, intai intr-un strat subtirel intins bine sa prinda, si ingrosat imediat cu al doilea strat care sa dea aspect placut liniei si care va avea priza pe primul

5.lasat la temp camerei cateva ore(max 5) si indepartarea cu grija a scotchului, tinand-ul aplecat la dezlipire in directia in care tragi...in caz casunt scurgeri, asa cum am mai spus, se pot rectifica doar folosind unghia pilita bine a degetului mare :)

cam atat...sper ca nu am gresit nimic, iar daca mai e nevoie de o completare, o astept cu placere :wink:

 

si sper ca nu v-am plictisit daca chiar ati avut rabdare sa cititi...iote si poze cu pasii...succes :bounce:

 

Ms ORL si a mea ii din 86 si dupa ultimele calcule nu e trecuta de 25 de ani:P are numai 21 :D

 

IA ARUNCA SI TU SI CEAKY UN OCHI AICI...

 

1976 – omologarea Mini-Mobra si a motoretei Hoinar.

 

EEE?E SAU NU CLASIC?FELICITARI SI ADUCETI-LE LA FEST-URI CA MERITA :what:

post-12624-1173225507_thumb.jpg

post-12624-1173225572_thumb.jpg

post-12624-1173225589_thumb.jpg

post-12624-1173225636_thumb.jpg

post-12624-1173225660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhhh...Ceaki nu e chiar singurul care a facut asa ceva :ok: si eu am cumparat un hoinar care probabil ajungea la fier vechi si l-am pus la punct de la A la Y :drink: pentru ca mai sunt unule lucruri care lipsesc, dar o sa fac rost de ele in curand(manete ambreaj si frana identice, stop, capac de plastic lateral si eventual kilometrajul).

Ce parere aveti???

post-12433-1173204304_thumb.jpgpost-12433-1173204253_thumb.jpgpost-12433-1173204225_thumb.jpg

 

Am schimbar lantul fata de cel din poza si am dus roata mai in spate :finger:

Poate la vara o sa ii trag o vopsea noua :bounce:

 

Ms ORL si a mea ii din 86 si dupa ultimele calcule nu e trecuta de 25 de ani:P are numai 21 :finger:

fain motor ai facut.Serios ca-mi place. Sa ai noroc de el. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti am ceva ultra,extra ,exclusivitate.Nea Traian,prietenul meu,care are 78 ani si care e unul din cei mai tari simsonisti din Romania,in 1960 a construit absolut artizanal o motocicleta pe care a inscris-o in circulatie si cu care a mers pe soselele patriei.Sunt cu ochi pe nea Traian si cu aparatul de fotografiat.Ce a luat ap.de fot. o sa fie si pe forum.bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti am ceva ultra,extra ,exclusivitate.Nea Traian,prietenul meu,care are 78 ani si care e unul din cei mai tari simsonisti din Romania,in 1960 a construit absolut artizanal o motocicleta pe care a inscris-o in circulatie si cu care a mers pe soselele patriei.Sunt cu ochi pe nea Traian si cu aparatul de fotografiat.Ce a luat ap.de fot. o sa fie si pe forum.bunu.

bun bun nene...baga-l in hora :) :drink: abia astept pozele...poate afli si ceva date despre ea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain motor ai facut.Serios ca-mi place. Sa ai noroc de el. :bounce:

 

 

Merci la fel! :)

 

Sper sa nu ma opresc aici cu reconditionatu de motoare. Deocamdata nu ma grabesc ca in tanar si nu am destui bani ca sa ma apuc de alt motor,dar cand o sa am destui bani sigur o sa ma apuc de ceva mai mare :ok: . Pana atunci ma chinui cu hoiarul asta ca tare imi place sa mesteresc :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci la fel! :bounce:

 

Sper sa nu ma opresc aici cu reconditionatu de motoare. Deocamdata nu ma grabesc ca in tanar si nu am destui bani ca sa ma apuc de alt motor,dar cand o sa am destui bani sigur o sa ma apuc de ceva mai mare :finger: . Pana atunci ma chinui cu hoiarul asta ca tare imi place sa mesteresc :drink:

 

asta e bine...daca tot iti plac autohtonele, pune mana pe un carpati ca sunt frumoase si merita facute :) investitia, fiind mica, merita...e cea mai mare capacitate la o motoreta romaneasca de serie si cred eu, are cel mai placut aspect :ok:

 

acum, daca nu e cu suparare, continui, si chiar mi-ar placea daca aici s-ar posta sfaturi, poze, etc...

 

Pregatirea fierului pt vopsit

 

Cand m-am apucat, am avut de ales intre a da un ban in plus la atelier de sablat, sau a cumpara perii de sarma pt a face singur treaba!Am ales varianta mai putin costisitoare, dar care a permis multa munca!Intr-un final, a meritat, pt ca a iesit perfect

Asadar, periutele sunt relativ ieftine(8-12 RON) si daca ai o bormasina care merge bine in ambele sensuri 2 seturi de perii iti ajung pt o motocicleta intreaga.Am vazut multa lume chinuindu-se cu smirghel, decanol, diluant, etc, dar sincer, daca vrei sa cureti tu, periile de sarma pt bormasina sunt cele mai eficiente(si cea de flex e buna, dar nu iti da posibilitatea strecurarii in unele zone).Miscarea se face usor, tinand putin peria pe spatiul care trebuie curatat, iar apoi se trece la urmatorul spatiu, din aproape in aproape, incet(nu e bine sa dai des pe o suprafata mare) presand incet ca periile sa rada bine vopseaua.

 

In caz ca pe dedesupt a prins rugina(la mine nu a fost cazul, si necesita doar o spalare buna, pt ca vopseaua e data bine de neamt) se smirgheluieste usor, apoi se da grund(sau chiar antifon).

 

Un sfat util(al lui moto_comuniste, sper sa nu se supere) ar fi urmatorul:

 

"Pai ca sa cureti vopseaua ai mai multe posibilitati:

1. Sablarea propriuzisa (o instalatie care sufla nisip cu presiune pe suprafata pana aceasta ajunge la luciu metalic). Este operatiunea ce mai scumpa si daca instalatia e industriala e o treba masurabila in minute.

2. "Sablarea de acasa":

-Te duci la un magazin de chimicale si ceri "Decanol". Se vinde la cutie de 1l care costa in jur de 80.000

-Iei o pensula si intinzi Decanolul (o substanta gelatinoasa) pe suprafata. Astepti cateva minute (mai mult daca e frig si mai putin la temperaturi mai ridicate) timp in care vopseaua se decojeste; dupa care iei o spatula si o razi. Se ia foarte usor.

-In general mai raman urme de vopsea pe care le indepartezi cu peria de sarma. Si "urmele" astea se iau foarte usor.

-Speli suprafata curatata cu benzina pentru a indeparta substanta ramasa pe piesa.

 

Concluzie: Decanolul reduce cam la un sfert volumul de munca depus prin indepartarea vopseli cu peria de sarma rotativa (montata pe polizor unghiular sau bormasina)"

 

Igredientele pe care le-am folsit si costul lor :

 

-1 cutie 1l vopsea(la mine e rosu 280 inca, fara preaparatii, etc, pt ca vopsitoru mi-a zis-o din start)-aprox 400 de mii

-1 bidon diluant pt vopsea- aprox 60 de mii

-1 cutie fuhller (sau fuhler) pt dat direct pe fier, sa prinda vopseaua, e mai nou si mai bun cica, pt ca nu se mai foloseste spritzchitu...deci asta e de tinut minte-parca era cam 200 de mii aprox

-1 bidon diluant pt fuhller-aprox 60 de mii

-2 coli smirghel, una p400 si cealalta p600, pt curatirea fuhlerului dupa aplicare...-ieftine rau, vro 20 de mii parca

 

util si foarte ieftin

 

Procedeul de curatare trebuie facut si pt piesele care urmeaza a fi nichelate/cromate!

Atentie mare la jante, pt ca fiind vechi, rugina trebuie curatata bine in interior, si acolo dat grund, iar pe marginile indoite pe care intra cauciucul, daca nu au o gaurica, o puteti face cu o bormasina subtire pt a putea injecta niste ulei sa protejeze jantele in interior impotriva ruginii(pt ca am intalnit cazuri de rupere a jantelor in mers )...

 

Spitele se curata cand sunt inca montate(logic ) ca este mult mai usor

 

La mine treaba cam asa a stat, si pozele o arata

post-12624-1173392589_thumb.jpg

post-12624-1173392600_thumb.jpg

post-12624-1173392609_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!!

nu stiu daca e corect sa scriu aici dar mai demult intreba cineva de o solutie de decapat vopseaua veche, inca nu stiu cumii zice dar ma duc duminica in targ cu tipul care-mi vopseste motoru sa cumpar si cand aflu cum se numeste postez aici. :bounce: va spun toate astea ca stiu ca atunci cand reconditionezi un motor se incepe de la metalul gol si se da cu pila personal, cel putin asa simt eu ca trebuie facuta o reconditionare de aceea am scris tot ce scrie aici poate va ajuta! o sa mai revin cu numele solutiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!!

nu stiu daca e corect sa scriu aici dar mai demult intreba cineva de o solutie de decapat vopseaua veche, inca nu stiu cumii zice dar ma duc duminica in targ cu tipul care-mi vopseste motoru sa cumpar si cand aflu cum se numeste postez aici. :) va spun toate astea ca stiu ca atunci cand reconditionezi un motor se incepe de la metalul gol si se da cu pila personal, cel putin asa simt eu ca trebuie facuta o reconditionare de aceea am scris tot ce scrie aici poate va ajuta! o sa mai revin cu numele solutiei

uite aici una buna...am zis mai sus(era citat de-al lui moto_comuniste)

 

-Te duci la un magazin de chimicale si ceri "Decanol". Se vinde la cutie de 1l care costa in jur de 80.000

-Iei o pensula si intinzi Decanolul (o substanta gelatinoasa) pe suprafata. Astepti cateva minute (mai mult daca e frig si mai putin la temperaturi mai ridicate) timp in care vopseaua se decojeste; dupa care iei o spatula si o razi. Se ia foarte usor.

-In general mai raman urme de vopsea pe care le indepartezi cu peria de sarma. Si "urmele" astea se iau foarte usor.

 

oricum, vezi ce iti recomanda si tipul si posteaza aici sa aflam...spor la treaba, si curata bine vopseaua, pt ca asa se face treaba buna :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit!

solutia de care ziceam eu se "numeste" HB BODY 700 si scrie pe ea clar PAINT REMOVER e mult mai buna de cat decanolul e si putin mai scumpa e 220ron in vitan la magazinele cuvopsele auto, nu toate au....

ori cum se curata toata vopseaua si ramane metalul curat fara pic de vopsea, se aplica cu pensula e o solutie gelatinoasa ca smantana asa si trebuie dat un strat consistent se lasa 15-20 min depinde cat de veche si cat de groasa e vopseaua, cu cat e mai cald cu atat reactioneaza mai repede, dupa ce a reactionat vopseaua se face ca niste basici si se poate lua si cu o cartela telefonica nu necesita frecare si nici efort.... de cat efort financiar daca sunt mai multe straturi de vopsrea se aplica de mai multe ori pana ramane metalul gol.

bafta la reconditionat :crack:

 

 

am uitat sa mentionez ca e o cutie metalica

Editat de bubu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,

 

Am ajuns in posesia unei motociclete IJ model 49 fabricat in 1955, trecuta prin mai multe maini de la radiere.. si nimeni nu ia mai facut nici un fel de acte, vreau sa ma apuc de ea sa o fac stas, dar nu stiu daca dupa reconditionare o sa pot sa o inscriu ca vreau sa circul cu ea, eu in momentu de fatza nu am nici un fel de acte, ma poate ajuta cineva cu un sfat?...

PS: ea se afla in registru RAR dar nui de gasit propietarul care este ultimul la care a fost inmatriculata..de la el pana la mine au mai fost multi dar nu au facut acte vanzare - cumparare...ce ma fac?

Editat de yo9fe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,

 

Am ajuns in posesia unei motociclete IJ model 49 fabricat in 1955, trecuta prin mai multe maini de la radiere.. si nimeni nu ia mai facut nici un fel de acte, vreau sa ma apuc de ea sa o fac stas, dar nu stiu daca dupa reconditionare o sa pot sa o inscriu ca vreau sa circul cu ea, eu in momentu de fatza nu am nici un fel de acte, ma poate ajuta cineva cu un sfat?...

PS: ea se afla in registru RAR dar nui de gasit propietarul care este ultimul la care a fost inmatriculata..de la el pana la mine au mai fost multi dar nu au facut acte vanzare - cumparare...ce ma fac?

 

 

2 solutii: ori gasesti propietaru sau pe rubedeniile lui ca sa faceti actili, ori iei un cadru cu acte. altfel o tii ca sa te dai pe camp, ca donatoare de piese sau ca bibelou in sufragerie...

 

 

... ar trebui sa existe o oarecare presiune din partea cluburilor de autoturisme si motociclete clasice (io nu stiu decat de retromobil deocamdata... sa dea Dumnezeu sa tot apara :wave: ) pt inmatricularea mai facila a batranelor ... dar ... totul a ramas la stadiul de vorba/zvon.

 

bafta la inmatriculat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ce face trebuie sa gasesc un cardru cu acte...daca ma poate ajuta cineva cu un cadru de IJ FESTIVAL model 1949 fabricat in 1955 ca este pacat sa o fac numa de dus la porumb or de pus in biblioteca.....

Astept pe cineva care are or stie pe cineva cu acte de IJ Festival

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti am ceva ultra,extra ,exclusivitate.Nea Traian,prietenul meu,care are 78 ani si care e unul din cei mai tari simsonisti din Romania,in 1960 a construit absolut artizanal o motocicleta pe care a inscris-o in circulatie si cu care a mers pe soselele patriei.Sunt cu ochi pe nea Traian si cu aparatul de fotografiat.Ce a luat ap.de fot. o sa fie si pe forum.bunu.

Sa traiti oameni buni!E cumva vorba de o motociclete echipata cu motor de Wartburg?prin anii '80,daca nu ma insel?Imi amintesc de un articol intr-un almanah care m-a impresionat profund,copil fiind...Daca as avea timp as cauta almanahul respectiv(in ipoteza ca il mai am pe undeva)si as scana-posta articolul si pentru voi...

P.S.Respect si admiratie pentru cei care vor sa redea viata si frumusetea "batranicilor",pe care o parte din noi si-au facut ucenicia...Sa ne vedem sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

 

Un sfat util(al lui moto_comuniste, sper sa nu se supere) ar fi urmatorul:

 

 

Stai linistit ca nu ma supar :crack:

 

Despre acte: Pe cat e de faina reconditionarea pe atat e de scarboasa si de enervanta alergatura dupa acte. Io NICIODATA n-o sa mai lucrez la o motocicleta veche care sa circule pe strada. M-am saturat sa mai dau telefoane, sa ma plimb pe la diverse autoritati, etc, etc ... Cu ocazia peregrinarilor mele dupa acte am constatat ca notarii sunt unele dintre cele mai stupide si imposibile creaturi din cate suporta Pamantu' asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti si va anunt ca nefiind cuminte am stat la bulau o saptamina si pe cale de consecinta nu am putut sa va raspund la probleme.Cu nea Traian urmeaza sa aduc dovezi.Ca si solutie pentru curatat metalele de vopsea cred ca cea mai buna solutie este flacara de la o lampa pe gaz.Lampa se gaseste de vinzare si in tirg peste tot si la magazinele ce vind utilaje pentru instalatii sanitare.Cu actele eo alta problema.Subsemnatul am si eu un ij fabricat in 1953 luat de la nea Costica fara acte.O Asociatie a motociclistilor din Romania daca o infiintam ,poate sa creeze un cadru legal pentru rezolvarea acestor cazuri.Nu crede-ti?Intrati pe Discutii generale ,cauta-ti topicul si impuneti-va un punct de vedere.bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti si va anunt ca nefiind cuminte am stat la bulau o saptamina si pe cale de consecinta nu am putut sa va raspund la probleme.Cu nea Traian urmeaza sa aduc dovezi.Ca si solutie pentru curatat metalele de vopsea cred ca cea mai buna solutie este flacara de la o lampa pe gaz.Lampa se gaseste de vinzare si in tirg peste tot si la magazinele ce vind utilaje pentru instalatii sanitare.Cu actele eo alta problema.Subsemnatul am si eu un ij fabricat in 1953 luat de la nea Costica fara acte.O Asociatie a motociclistilor din Romania daca o infiintam ,poate sa creeze un cadru legal pentru rezolvarea acestor cazuri.Nu crede-ti?Intrati pe Discutii generale ,cauta-ti topicul si impuneti-va un punct de vedere.bunu.

 

Bunle, cum stai cu reconditionarea la Simsonul de trei stele ? Te rog nu uita sa ma inviti la o vizionare. Vreau sa-ti cer si o parere in domenul moto. Nu voi sta mult sa te tin din treburi.

Nea Traian se numeste cumva Popa ? Am cunoscut un posesor de Simson cu numele asta.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane ai nimerit la fix.El este.Daca stii ceva ce nu stiu eu te rog sa-mi spui.Eu personal il respect mult si chiar tin la el.Daca ai aceeasi parere spune-o aici.Daca ai alta parere,spune-o aici.bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane ai nimerit la fix.El este.Daca stii ceva ce nu stiu eu te rog sa-mi spui.Eu personal il respect mult si chiar tin la el.Daca ai aceeasi parere spune-o aici.Daca ai alta parere,spune-o aici.bunu.

Te salut Bunule.

L-am cunoscut prin '90, locuieste pe (Ana Ipatescu, sau cum se numeste azi) linga Piata Romana. Nu l-am mai vazut de prin 91'-'92 si nu stiu ce virsta are. Mi-a facut impresia unui om de treaba, amabil si la locul lui.

S-a tinut de sport pina in anii aceia (alergator de fond). Am fost oarecum coleg cu fiul lui, Sorin, la Electromagnetica. Asa l-am cunoscut.

Precis ca stii mai multe despre el. Ce mai face ? Cum se tzine ? Mai are Simsonul cu atas ?

Nu te supara ca insist. Ma poti primi la o consultatie cu "vizionare" la piesa de trei stele ?

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea popa e foarte bine,sanatos.are 2 Simson,una impecabila si atasul.in iarna am luat de la el un atas de panonia pt simsonul meu la care lucrez acum.

pacat ca din cauza varstei nu prea mai iese pe strada

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni adevarati, frate :D

 

daca ajunge careva la el, sa faca niste poze, binenteles cu acordul lui, si sa le puna aici :lol:

 

si poate face careva poze la motoarele alea reconditionate din mall-u ala sau ce era, ca nu am timp sa ajung, si ne clatim si noi ochii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane treaba sta cam asa .Nea Traian sta tot acolo,are aproape 80 ani si se tine mai bine ca mine.Nu prea mai aude da nu se pune.Inc lucreaza la motoare si mai merge cu ele.Prietenul tau Sorin e in Germaia si are un magazin de masini la mina a doua.Am baut o tuica cu nea Traian la mine la atelier si sa stii ca a facut fata.De vazut o sa ne vedem cit de curind.bunu

Titi ai spus corect totul,da n-ai spus nimic de motocicleta facuta si inscrisa de nea Traian.bunu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...