TudorG Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) Cu zapada pe ea nepra pare vopsita feldgrau (O mare imbunatatire) Editat Ianuarie 9, 2015 de TudorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Idei unde se poate reconditiona domnul? Ca apoi tre sa-l remagnetizam si pe domnul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) domnul de mai jos s-a demagnetizat total pentru ca l-ai lasat demontat. Trimite-i in concediu de refacere la nemti. Editat Martie 3, 2015 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Negativ, domnu' magnet a fost dat jos tocmai in intentia de a fi remagnetizat aicisa, in tara noastra. Ar fi doua locuri, sa speram ca reusim. Adicatelea cu fabrica de magneti la Urziceni sa nu reusim noi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 N-ai vorbit cu Ovidiu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Raport al armatei americaane privind o moto germana : http://www.digitalhistoryarchive.com/uploads/2/5/4/1/25411694/eto_ordnance_tech_intel_report_no._269_-_german_streamlined_motorcycle_1945.pdf Si una din cele mai frumoase moto rusoaice : PMZ-A-750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Raportul cu pricina este facut pentru motocicleta prototip Megola - Killinger & Freund, fabricata in 1938, 600 cc, 3 cilindrii in stea, 2T. Predecesoarea sa SV Megola : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 da, frumoasa pagina de istorie moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 https://www.flickr.com/photos/mauboi/4031770607/in/album-72157609923698233/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Astazi am vazut o bijuterie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Alta bijuterie - Iulian in actiune. » Post actualizat in 02 Jul 2015 08:28 Hai sa ne mai distram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Un Royal Enfield V2 facut de un Indian, arata bine : http://www.musketvtwin.com/order.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Pentru adevaratii pasionati (de documente istorice): http://olx.ro/oferta/zundapp-ks-600-cu-atas-an-fabricatie-1938-ID3vBiP.html#bb90462661 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 (editat) La Interprinderea Metalurgică de Stat (I.M.S.), Câmpulung Muscel, înainte de a se începe producerea autovehiculelor de teren românești IMS și ARO, în anul 1953, s-au fabricat primele motociclete românești. După unele surse doar 10, după alte surse 12 bucăți.. Lotul de motociclete a defilat la manifestările de 1 mai 1953 din București. Nu se știe aproape nimic despre soarta acestor motociclete astăzi, exemplarul care era expus în cadrul muzeului interprinderii, în pavilionul central, a dispărut fără urmă odată cu falimentul și închiderea companiei. În „Manualul Motociclistului” apărut în anul 1956 se menţionează următoarele caracteristici tehnice ale motocicletei IMS: -motor monocilindric, în 4 timpi -capacitate cilindrică 350 cm3, -putere motor 16 HP, -consum 6 litri la o sută de km, -rază de acțiune 300 km. -greutate proprie 125 kg, -greutate admisă 300 kg -viteză de 120 km/h, (viteza orară realizată cu încărcătură, respectiv 300 kg.) -proveniență: R.P.R. -de viteză Editat August 27, 2015 de Victor L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Spune, te rog, despre care carte "Manualul motociclistului" e vorba. Am si eu una tot din 1956 in care nu am gasit astfel de date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Despre manualul acesta este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Mi-a luat-o colegu' inainte. Da , despre acel manual este vorba. Despre manualul acesta este vorba. » Post actualizat in 28 Aug 2015 07:27 Muzeul Sighet: Sala 17 - Munca forţată Munca forțată – adică folosirea deținuților politici ca mână de lucru pe diverse șantiere sau în mine – a fost larg utilizată în perioada comunistă. Un panou se referă la Canalul Dunăre-Marea Neagră, un altul prezintă situația cetățenilor români de origine germană deportați în Uniunea Sovietică sau în Bărăgan. Alte panouri vorbesc despre lagărele de muncă forțată din Bălțile și din Delta Dunării și de coloniile de muncă din minele de plumb maramureșene. Motocicleta expusă în mijlocul sălii a fost fabricată la Aiud, unde funcționa o uzină a închisorii. Cel mai cunoscut dintre șantiere a fost Canalul Dunărea-Marea Neagră, început în martie 1950, întrerupt în 1953. Scopul Canalului a fost explicat în două feluri: urma să lege Marea Neagră prin Dunăre cu Canalul Oder-Rin, pentru transportul minereului de fier. Dar, în același timp, ar fi urmat să permită trimiterea unor nave sovietice, în susul Dunării, în eventualitatea unui conflict armat cu Iugoslavia. Mâna de lucru era asigurată de “elementele reacționare”, majoritatea “reținute administrativ”, fără proces, pe termene variind între 12 și 60 de luni. Canalul era, în termenii regimului Gheorghiu-Dej, “un mormânt al burgheziei românești”. După cele mai prudente estimări, în lagărele lui au fost concentrați, numai în 1950, peste 40000 de deținuți. Alți 20000 erau așa numiții “lucrători voluntari”. Câteva studii de caz evocă asasinatele de la Canal și procesele de „sabotaj” intentate unor ingineri și muncitori. Pe fotografia din satelit a Dobrogei (donată de profesorul arheolog Dinu Adameșteanu) sunt fixate principalele puncte de lucru ale Canalului, precum și o parte din șantierele de recoltare a stufului din Delta Dunării și câteva din locurile de domiciliu obligatoriu din Bărăgan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Am fost acum cati va ani la muzeul SIGHET si am ramas foarte impresionat de ceea ce am vazut acolo. In acel loc s-au intamplat lucruri cumplite.Am vizitat aceeasta inchisoare impreuna cu familia si am plecat de acolo foarte marcati.Intradevar aceeasa motocicleta se afla la parterul cladiri in ultima celula(parca) de pe partea stanga,ea este insotita de o placheta in care se spune ca aceeasta moto era un proiect al celor care erau inchisi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Este un loc cu adevarat impresionant...eu am avut parte de un tur ghidat si am vizitat toate cotloanele inchisorii inclusiv cele din curtea acesteia. Ma gandesc cum in conditii mai mult decat inumane o mana de oameni a reusit sa puna pe picioare o motocicleta decenta, P.S. S-a facut si in Bucuresti o cladire afiliata muzeului de la Sighet, numita Memorialul Durerii . Vezi articol atasat : http://www.observatorcultural.ro/Sighetul-de-la-Bucuresti*articleID_28606-articles_details.html Am fost acum cati va ani la muzeul SIGHET si am ramas foarte impresionat de ceea ce am vazut acolo. In acel loc s-au intamplat lucruri cumplite.Am vizitat aceeasta inchisoare impreuna cu familia si am plecat de acolo foarte marcati.Intradevar aceeasa motocicleta se afla la parterul cladiri in ultima celula(parca) de pe partea stanga,ea este insotita de o placheta in care se spune ca aceeasta moto era un proiect al celor care erau inchisi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Un Zundapp 800 repornit după ceva amar de vreme. Editat Septembrie 24, 2015 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Essie Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 De curand am descoperit ca am mai multe motociclete decat masini si ar trebui sa fiu prezent pe acest site, cu un numar impresionant de membri (50 de mii!). Pentru ca n-am gasit o rubrica in care sa te prezinti, am considerat ca acest topic mi se potriveste foarte bine pentru o scurta introducere. Totul a inceput acum multi ani, cand eu nu implinisem inca 18 ani si ma uitam cu jind la Dan Nastase, care trecea pe sub geamul meu cu vestitul sau BMW alb; visam la o Jawa 125 din 1959, pe care unchiul meu o cumparase de noua, de la IDMS si nu o folosea pentru ca el era total anti moto: a dat examen de 8 ori si pana la urma s-a lasat pagubas...dar a pastrat motocicleta in casa, ca exponat. Din pacate, cand eu am impinit 18 ani si am vrut sa-l induplec sa mi-o dea, el a fost sfatuit de parintii mei sa o instraineze catre o alta persoana, ca sa ma fereasca de "pericolul" motociclismului! Cum prima dragoste nu se uita niciodata, acum 25 de ani m-am procopsit cu un Triumph 500 din 1929 , pe care l-am "arhivat" cu tot respectul. Dupa vreo 10 ani m-am apucat de restaurarea lui, dar nu e deloc o treaba usoara si deloc ieftina! Cu teama ca e un motor de "grupa mare" si dupa vreo doua participari la "2 roti istorice", am luat iremediabil virusul si m-am dotat cu doua Simson SR2E din 1960 si 1964, o Jawa 250 din 1960 si o Mobra super, din 1975. Printre picaturi a mai aparut si un PUCH 350 GS din 1938... Cu alte cuvinte am luat-o "ierarhic" si prima etapa , a Simsonetelor, a trecut cu succes. Acum , tocmai am demontat Jawa si continui adaugarea de piese la Triumph. Din pacate, asa cum se intampla cu "baietii" de peste 50 de ani, am ceva probleme cu spatele, dar atunci cand ies cu Simsoneta, orice boala dispare si ma bucur copilareste de fiecare km parcurs. Aproape zilnic "produc" fum de amestec si ascult cu placere cateva minute motorul, chiar si atunci cand vremea nu-mi permite plimbarile zilnice. Sunt indragostit de clasicul 2 timpi , care nu auzise la vremea aceea de electronica... Felicitari tuturor celor care contribuiti la extinderea comunitatii moto! Atasat, Simsonul 1964. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Bun venit, Domnule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Bun venit si de la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Essie Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Si Jawa...cantecul de lebada! E un mare imbold cand "fierul traieste", mai ales atunci cand te apuci sa-l faci bucati! Sa speram ce pe la vara suntem "intremati"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.