mihai_prd Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 baga, cine te tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 adica orice fier am reconditionat putem sa punem o poza? chiar daca nu e o masinarie complexa? chiar si nereconditionate. sau in curs de.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigh rider Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salut. Am si eu un Mz ES 175 din 1962 reconditionat de mine. Am si ghidonul si portbagajul original, dar momentan ma plimb cu ea destul de mult, asa ca e echipata pt. utilizarea de zi cu zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Intrebari: 1. Din povesti, am inteles ca fabrica DKW, dupa razboi, a fost "exportata" in mandra Rusie, de unde multe motoare dkw s-au intors cu numele IZH. E adevarat? Cred ca e, ca am vazut intr-un show de motoare din Ungaria, dkw nz350 si IZH 350 pus una langa alta si aratau suspect de mult la fel da, adevarat, motocicleta sora este izh49 - difera fata de dkv furca si aprinderea (ca aspect exterior) in rest sunt facute cu aceleasi scule piesele de motor sunt compatibile dar nu identice, alea din cutie la fel, pana ala ijurile moderne (au urmat ij 56 si ij planeta de la 1 la 5) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Luati de aici. Zundapp Ks 600. 5000 de euro. Are acte. Cine il vrea, are datele mele la profil. Sau tel 0723565973. Nu ma deranjati decat pentru lucruri serioase. Frate, pe asa ceva se dadea tata in anii '70!! Era albastru inchis si avea tobele modificate de zdranganeau geamurile la case cand trecea pe Dudesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 ÂŞi il mai are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Frate, pe asa ceva se dadea tata in anii '70!! Era albastru inchis si avea tobele modificate de zdranganeau geamurile la case cand trecea pe Dudesti! Şi il mai are? pe ce pariezi ca nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 eee..iti dai seama ca intrebam si eu sa mai adun un post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Imi dau seama, ia vezi, si tu si Vali... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 ÂŞi il mai are? Bah nu-l mai are ca l-a vandut la ceva vreme dupa ce s-a urmarit cu politia cateva ore intr-o seara prin oras. Dupa asta i-au luat carnetul si am impresia ca l-au trecut pe un fel de lista neagra ca nici n-a mai reusit sa si-l ia vreodata inapoi. Happy now? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Buna ziua domnilor. As avea nevoie de priceperea voastra, intr-un proiect de reconditionare. Este vorba de un DKW NZ350, care de circa 10 ani sta intr-un garaj (a lui bunicu, dar el nu mai e in stare de motor). Motorul a fost pus jos in stare de functionare, minus ceva defecte la frana si cred ca si rezervorul e crapat pe undeva. Intrebari: 1. Din povesti, am inteles ca fabrica DKW, dupa razboi, a fost "exportata" in mandra Rusie, de unde multe motoare dkw s-au intors cu numele IZH. E adevarat? Cred ca e, ca am vazut intr-un show de motoare din Ungaria, dkw nz350 si IZH 350 pus una langa alta si aratau suspect de mult la fel 2. Motorul mai are multe din piesele originale. Unele bucati din cutia de viteze sunt inca stantate cu svastica. Are cineva habar de la ce motor se potrivesc piesele, in caz ca trebuie schimbate? De cand il are batranul, e clar ca a inlocuit unele piese, dar nu stiu de la ce. 3. Evident, e un proiect care pe mine ma depaseste din punctul de vedere al cunostintelor tehnice (eu visez noaptea fibra optica si antene, nu motoare). Stie cineva de un atelier in zona Cluj, care se risca la reconditionari de genul? Multumesc anticipat! Nu cred sa gasesti un atelier pt. reconditionat asa ceva( eventual un atelier particular) Dar sincer te-ai gandit cu cat te-ar taxa pt. asa ceva? Pe mine Simsonul m-a costata cam pe la 8 milioane ai fi dispus sa dai la un atelier vreo 20 de milioane? --- Mesaj completat în 29 Oct 2007 18:08 ------------- !!!! la asta nu mam gandit o sa increc si daca nu sunt obraznic vas mai intreba cum as putea gasi si un arc de la pedala de pornire ca al meu sa rupt cu ce alt arc as putea as-l inlocuesc? am fost de cateva ori in targ dar nu am gasit. tot de la 'k' Nu cunosc Nipru , nu stiu daca ai reusit cu platinile eu mi-am facut arc am cautat in targ arc de aceeasi diametru si din 3 arcuri unul a reusit doua s-au rupt am incercat sa decalesc etc nu merge nu ma pricep asa ca le-am prelucrat la rece.greu dar se poate masori de 10 ori nu dai tare cu ciocanul . Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Dar sincer te-ai gandit cu cat te-ar taxa pt. asa ceva? Pe mine Simsonul m-a costata cam pe la 8 milioane ai fi dispus sa dai la un atelier vreo 20 de milioane? 20 milioane pentru ce, pentru constatare, sau hai sa zicem , cu indulgenta, pentru vreo reparatie mai mica pron cutia de viteze?? da, exista ateliere, ia cauta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Zundapp KS 600; an 1936; cap.598cmc;momentan nu functioneaza pentru ca nu are instalatia electrica. Nu are original: KM;lampa stop;contact; NSU OSL250;an 1940;cap.250cmc;functioneaza; Nu are original: far;km;sei(fata+spate);lampa stop;contact;toba Un BMW R 12 pentru delectarea ochiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 ..astea le-am vazut de vanzare pe undeva... ...si pretul era destul de tupeist, asa ca niste vise dintr-o tara bananiera..Gasesti reconditionate in stare excelenta , si la niste preturi accesibile , dar 'dincolo'... Aici la noi in continuare sant vechi , si in consecinta valoroase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 votez pt R12, ala chiar rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 20 milioane pentru ce, pentru constatare, sau hai sa zicem , cu indulgenta, pentru vreo reparatie mai mica pron cutia de viteze?? da, exista ateliere, ia cauta... Spune drept cat ai cere ca sa se merite sa faci asa ceva ( tot tablarie motor cutie etc) mai ales ca nu stii dinainte ce te asteapta. Iti place sa lucrezi si sa bibilesti dar la ale tale ori atelierele lucreaza pentru bani. Si baca o faci pentru bani nu cred ca iese asa de bine ca pentru tine. Este o munca titanica sa cauti piese ateliere mesteri etc. platesti sa -ti faca o treaba si ei fac alteceva. Cu bine! --- Mesaj completat în 30 Oct 2007 15:02 ------------- Zundapp KS 600; an 1936; cap.598cmc;momentan nu functioneaza pentru ca nu are instalatia electrica. Nu are original: KM;lampa stop;contact; NSU OSL250;an 1940;cap.250cmc;functioneaza; Nu are original: far;km;sei(fata+spate);lampa stop;contact;toba Un BMW R 12 pentru delectarea ochiului. Felicitari Lupalb le faci f. bine rulezi cu ele s-au doar le faci de placere? Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 am incercat si eu ceva nu stiu daca se pune ca e mai nou dar e o schimbare..... dupa ce termin de tot cu nipra ma apuc de un k din 62 mi-l da un prieten cica nu-i plac astea vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 uite niprul lui Janel... --- Mesaj completat în 30 Oct 2007 18:13 -------------@mircea: nu, nu as cere nimic, pentru ca nici macar nu as lucra pentru altcineva, nici pentru mine nu am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Spune drept cat ai cere ca sa se merite sa faci asa ceva ( tot tablarie motor cutie etc) mai ales ca nu stii dinainte ce te asteapta. Iti place sa lucrezi si sa bibilesti dar la ale tale ori atelierele lucreaza pentru bani. Si baca o faci pentru bani nu cred ca iese asa de bine ca pentru tine. Este o munca titanica sa cauti piese ateliere mesteri etc. platesti sa -ti faca o treaba si ei fac alteceva. Cu bine! <small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 15:02 -------------</small><br/> Felicitari Lupalb le faci f. bine rulezi cu ele s-au doar le faci de placere? Cu bine! Nu am nici o contribuție în afară de a posta poze cu ele dintr-un atelier de recondiționări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Nu am nici o contribuție în afară de a posta poze cu ele dintr-un atelier de recondiționări. Dar ti-ar placea sa lucrezi cu ele --- Mesaj completat în 31 Oct 2007 18:34 -------------Mai pun de un Simson incep cu ce se vede in poze cam putine si urate dar se mai face rost. Nu tin neaparat sa fie totul original o vreau cu carena priza de aer pt racire suplimentara etc. este mult de lucru dar mai am una cu ataj cu care rulez asa ca am timp sa o fac nu stiu cand va fi gata si cum va arata. Iarna este lunga asa ca este timp garaj incalzit scule . Prima etapa este spalarea sa o pot duce la sablat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) CRED CA E OPLACERE SA LUCREZ INTR-UN ASEMENEA GARAJ... E BINE DCA AI UNDE SA O SALEZI DAR DACA NU AI ITI RECOMAND O SOLUTIE DECAPANTA PT VOPSELE SI LACURI DE MASINA SE GASESTE LA MAGAZINELE CU VOPSELURI AUTO SE NUMESTE HB BODY 700 SI SCRIE PE DEKAPANT PT VOPSEA (IN ENGLEZA ) EU ASTA AM FOLOSIT PT NIPRU MEU SI DUPA CE DAI JOS VOPSEAUA LA SMIRGUEL MIE ASA-MI PLACE SA FAC EU CU MANA MEA PANA IESE OGLINDA FARA PIC DE RUGINA..... PAREREA MA E SA O TI CAT MAI ORIGINALA POSIBIL. SPOR LA TREABA, CRED CA O SA IASA O BIJUTERIE! APROPO AM VAZUT CA PRIN PIESELE ALEA DE ACOLO DIN POZA NU AI ARIPA FATZA SAR PUTEA SA TE AJUT EU CU UNA SA VAD CE AM PE ACASA CAND AI TIMP SUNA-MA CA SAR PUTEA SA AM MAI MUTE CARE TE POT AJUTA 0729711420 Editat Octombrie 31, 2007 de bubu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Mama lor de EUROI... http://rafsienki1.republika.pl/bazar_lodz.htm cand o fii asa si la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_981 Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 eu am 2 MZ 125 RT aproape gata si un Simson din 60 cu atas in asteptare. dupa ce termin piesele in plus se vor dona pe forum(si pe mine m-au ajutat altii fara sa-mi ia bani) Bafta fratilor la reconditionari frate ma poti ajuta si pe mine cu ceva am si eu mz etz de 250 luat de curand si am probleme cu ambreiajul imi merge in gol pedala de pornire si daca tin strans umpic de maneta de la ambreal imi prinde dar asta se intampla numai cateodata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 CRED CA E OPLACERE SA LUCREZ INTR-UN ASEMENEA GARAJ... E BINE DCA AI UNDE SA O SALEZI DAR DACA NU AI ITI RECOMAND O SOLUTIE DECAPANTA PT VOPSELE SI LACURI DE MASINA SE GASESTE LA MAGAZINELE CU VOPSELURI AUTO SE NUMESTE HB BODY 700 SI SCRIE PE DEKAPANT PT VOPSEA (IN ENGLEZA ) EU ASTA AM FOLOSIT PT NIPRU MEU SI DUPA CE DAI JOS VOPSEAUA LA SMIRGUEL MIE ASA-MI PLACE SA FAC EU CU MANA MEA PANA IESE OGLINDA FARA PIC DE RUGINA..... PAREREA MA E SA O TI CAT MAI ORIGINALA POSIBIL. SPOR LA TREABA, CRED CA O SA IASA O BIJUTERIE! APROPO AM VAZUT CA PRIN PIESELE ALEA DE ACOLO DIN POZA NU AI ARIPA FATZA SAR PUTEA SA TE AJUT EU CU UNA SA VAD CE AM PE ACASA CAND AI TIMP SUNA-MA CA SAR PUTEA SA AM MAI MUTE CARE TE POT AJUTA 0729711420 Multumesc Bubule mi-am notat solutia decapanta mi le sableaza fratele in Satu Mare maine mi le duce are firma de sudura . Cu aceasta ocazie vreau sa-mi intareasca si fundul rezervorului si partea basculei pe unde trece axul cardanic. Dupa sablare vreau sa le acopar cu un strat de cupru prin electroliza sper sa reusesc. Imi place f. mult sa lucrez in garaj dupa o zi grea la scoala este f. relaxant, pe langa ce se vede mai am un strung mic,si multa dezordine. De Simson nu ma apuc pana nu termin un circular de taiat lemne un abrict( masina universala pt. tamplari un aparat de sudura ca iar l-am vandut si repar compresorul curatat sipape eventual segmentat cu are debitul cam mic si nu pot vopsi. Esti f. amabil cu aripa si celelalte piese te voi suna sa stam de vorba. Voi incerca eventual si toba acoperita cu cupru dupa ce oxideaza va fi interesanta ceva negru verzui. Multa sanatate iti doresc! --- Mesaj completat în 06 Nov 2007 14:02 ------------- Dar ti-ar placea sa lucrezi cu ele <small>--- Mesaj completat în 31 Oct 2007 18:34 -------------</small><br/>Mai pun de un Simson incep cu ce se vede in poze cam putine si urate dar se mai face rost. Nu tin neaparat sa fie totul original o vreau cu carena priza de aer pt racire suplimentara etc. este mult de lucru dar mai am una cu ataj cu care rulez asa ca am timp sa o fac nu stiu cand va fi gata si cum va arata. Iarna este lunga asa ca este timp garaj incalzit scule . Prima etapa este spalarea sa o pot duce la sablat. Un pic de ajutor va rog 1. Pistonul se monteaza sa se vada scrisul din partea culbutorilor scrie cartea ca este perfect simetric. 2. Toate chiulasele sunt identice adica camera de ardere. 3. La aerisirea carterului este o improvizatie cred. Se anuleaza 4. De cate ori a fost tras pe cric motocicleta asta? Imi aratati un cric de la o japoneza asa de ros? Inainte de a avea internet ma consideram bun motoarele le faceam bine ajutam pe altii chiar reparam motoare pt altii dar dat-mi voie sa va spun ca unii dintre voi sunt dea dreptul artisti , maniaci si am ajuns sa intreb ca sa aflu si parerea voastra. Fratele mi-a dus piesele la sablat si sudat, le da si un strat de grund. numai la partea de jos a rezervorului a spus ca daca sableaza devine sita. Asa ca decupeaza si sudeaza un fund nou. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.