zanulmaseluta Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Vreau sa stau de vorba cu posesori de Monster; in Mai e foarte posibil sa imi iau unul si vreau sa fie alegerea perfecta (cel putin pana acum cred ca o sa fie o alegere buna). Azi am vazut un Monster parcat in fatza la Raiffeisen, in Charles de Gaulle, va recunoasteti vreunul din voi? Nu de alta, dar una e cand vorbesti din statistici sau din punctul altora de vedere si alta e cand esti langa el, il auzi il vezi si il simti. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Sunt posesor de Monster si mai sunt destui.Motoreta buna, probleme la partea electrica dar relativ minore si usor de evitat, din cauza apei.Intretinere scumpa comparativ cu alte modele, asta daca tii musai sa o faci la reprezentanta. Un Ducati fara tobe sport e ca o fata batrana nemaritata cu toate ca sunt scumpe(sunt 2).Manevrabilitate buna, sunet deosebit, incomoda pt pasager, frane de exceptie , design fara moarte, se fabrica din 94 cu mici modificari.Cam mica pt persoanele foarte inalte desi Dennis Rodman are una.Daca mai ai alte intrebari, nu ezita. Si asteapta un pic de caldura si "il auzi il vezi si il simti' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 ...design fara moarte... asta-i taare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 adica nu se demodeaza.nu?ca si yo asa zik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uly Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Vreau sa stau de vorba cu posesori de Monster; in Mai e foarte posibil sa imi iau unul si vreau sa fie alegerea perfecta (cel putin pana acum cred ca o sa fie o alegere buna). Azi am vazut un Monster parcat in fatza la Raiffeisen, in Charles de Gaulle, va recunoasteti vreunul din voi? Nu de alta, dar una e cand vorbesti din statistici sau din punctul altora de vedere si alta e cand esti langa el, il auzi il vezi si il simti. Bafta Motor foarte manevrabil, fiabilitate...nu ma pot pronunta pt. am numai 7000km pe al meu, cuplu aproape liniar, prezenta fantastica, este genul de motor "love it or hate it", peste 150 te cam bate vantul si sta f bine pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 asta-i taare. In ce sens e tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 In ce sens e tare ? In sensul ca ai scos o expresie faina. Sunt de acord cu tine in privinta designului: nu se demodeaza. Pe mine personal nu ma unge insa ii inteleg pe adeptii si fanii ei. E deosebita si se pare ca si destul de copiata (cadrul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 pe mine ma unge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Salut, Te-ai gandit la un model anume de Monster? Eu am un M620ie din 2002. Ca motor pt. "distractii", pt. duminica (curbe, serpentine, drumuri virajate, escapade nu foarte lungi) este excelent. Fiind foarte usor (180kg) si unghiul furcii mic, este agresiv. Motorul este suficient de puternic si trage tare de pe la 3000 rpm cu un urlet de te uzi instantaneu (eu am tobele originale si nici nu ma gandesc sa trec la unele sport). Suspensiile sunt cam tari, iar pozitia de condus destul de inconfortabila (altii spun ca-i ok). Trebuie sa te tii de intervalele de service, pt. ca nu e ca o japoneza sa reziste la neglijenta. Contrar parerii generale, service-ul nu e mult mai scump decat la alte motociclete. Piesele sunt la acelasi pret ca o japoneza; ai doar 2 chestii in plus fata de un 4 cilindrii: schimbat curelele de distributie (o data la 2 ani sau 20000 km), si jocul la supape (la 10000 km), operatie care e mai complicata la un desmo. Parca si intervalele de service sunt mai dese la Ducati. Acu depinde pt. ce vrei sa-ti iei motorul. Pt. weekenduri e super; pt. touring sunt altele mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zanulmaseluta Postat Martie 4, 2007 Autor Share Postat Martie 4, 2007 Imi place foarte mult Monster Dark 620, versiunea putin mai veche, cu tobe pe ambele parti si cu loc pentru pasager. Foarte multa lume spunea ca e genul de motor "love it or hate it" si tind sa cred ca este adevarat lucrul asta. Cum m-am decis sa ma indrept spre un Monster? Foarte simplu (continuând ideea de mai sus si apropo de ce spunea Utzelu in legatura cu sunetul motorului): Eram intr-o seara la Unirea si a trecut prin fatza mea o gasca d motoristi, turat motoare si tot tacâmul, numai ca la un moment dat, la 2m de mine a trecut un monster. In viatza mea n-am crezut ca un motor sub 1000 cmc poate sa urle in halul ala, asta ca sa nu mai spun ca se cutremura pamantul sub picioarele mele LA PROPRIU. Am ramas pur si simplu shocat, nu imi venea sa cred si de atunci am spus ca vreau monster (recunosc, pt mine un lucru foarte important in alegerea motorului consta in sunetul pe care il scoate, iar Monsterul.... ooo, Doamne....). Pana acum am mai mers pe un Bandit de 400 si eram curios, la drumuri mai lungi cat de inconfortabila e pozitia de condus comparativ cu Banditul? De luat il iau pt plimbari prin oras, mers la munca si mai putin pentru drumuri lungi si excursii, dar de mers de 1 Mai la mare sau o fuga pana in Pitesti la MotoRRock, tot nu o sa-l scutesc si din cauza asta intreb. P.S. Paulynos pastram legatura, prevad o colaborare fructuoasa pe doua rotzi Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Pai eu am modelul M620ie Dark din 2002, cu tobele pe ambele parti. Relativ la pozitia de condus, astea sunt impresiile proprii (testate zi de zi in oras si in weekend-uri la drumuri de 2-3 ore): + Ghidonul e destul de jos plasat si spre fata (eu am pus niste risere ca sa-l ridic si e mai bine). + Scarile sunt destul de sus plasate, asa ca pozitia e apropiata de un sport (greutatea corpului se lasa prea mult pe maini). + Ambreiajul e tare, chiar daca e hidraulic (in trafic aglomerat prin oras e nashpa). + Suspensiile destul de tari. + Saua e cam tare (te doare fundul dupa 1 ora de mers) si alunecoasa (la frane mai tari sau denivelari te duci cu ouale in rezervor). La drumuri mai lungi de 1 ora te rup incheieturile. Unii spun sa strangi rezervorul intre genunchi si sa te tii in spate; am incercat si asta dar apar dureri de shale. Oricum ar fi bine sa te urci pe unul, chiar daca nu cred ca o sa-ti dai seama prea bine de ce si cum. Iti trebuie sa mergi cu el macar 20-30 km ca sa-ti faci o parere. Dar daca esti dispus sa faci compromisuri pt. sunet, marca Ducati si cum arata e un motor misto. Mie-mi place la nebunie, dar nu e ceea ce vreau... cel putin daca ar fi sa-mi iau un motor nu as opta pt. Ducati Monster, ci pt. ceva mai confortabil la drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 din ce spuneti aici reulta ca nu e un motor confortabil. te mai costa si service ul mult.. merita atunci ? serviceul sa il lasam ca poate ne permite, dar de ce sa ne chinuim ? eu nu sunt adeptul unui motor incomod si nu foarte practic. nu vad de ce m-as chinui pentru marca si pentru sunet ... mai sunt o gramada de motoare 2v care pot suna la fel de tare (exceptie facand zgomotoul de cutie cu suruburi pe care il scot supapele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 din ce spuneti aici reulta ca nu e un motor confortabil. te mai costa si service ul mult.. merita atunci ? serviceul sa il lasam ca poate ne permite, dar de ce sa ne chinuim ? eu nu sunt adeptul unui motor incomod si nu foarte practic. nu vad de ce m-as chinui pentru marca si pentru sunet ... mai sunt o gramada de motoare 2v care pot suna la fel de tare (exceptie facand zgomotoul de cutie cu suruburi pe care il scot supapele). raspunsul e destul de simplu: pt. ca motocicleta e ceva foarte personal, fiecare are criteriile proprii de evaluare atunci cand isi cumpara motor. Unii vor sporturi, altii sa arate misto, sa fie confortabile, sunet, imagine etc. Unii isi iau tzeapa cand isi dau seama ca nu e ceea ce vroiau (sunt si eu printre ei ), altii sunt multumiti cu alegerea facuta. Asa ca pt. mine Monsterul nu e confortabil. Dar altora li se pare OK. Pe de alta parte eu traiesc intr-o tara mica ca suprafata (2-3 ore de la un capat la celalalt) asa ca pot face compromisuri la confort. Mie-mi place V2 in general tocmai datorita sunetului scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cico Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 monsterul meu e din 2004 acum o luna si ceva mi-am luat si un 998 si am facut cu el aprox 1500 km dupa care am revenit pe monster si acum nu mai vreau sa vand monsterul sunt de acord ca exista moto mai comode( si mai ieftine de intretinut si.... )de oras dar io nu mi-as lua alta decat monster.... concluzia mea este ca daca-ti place cum arata, cum suna si ti-l poti permite nu ezita pentru ca pot spune ca in oras factorul fun la monster este fff mare, iar restul factorilor o sa vezi ca se pierd cand mrgi cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geckados Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 salutare Sunt si eu cam in aceeasi situatie....adevarul este ca daca stai bine sa te gandesti monsterul nu bate la multe capitole un hornet sau bandit.....si cu toate astea nu visez la altceva. Recunosc ca felul in care arata si suna aceasta motocicleta ma face sa intorc capul in directia opusa cand vad altceva....e oarecum patetic dar asta-i situatia . Acum problema mea este urmatoarea....sunt destul de inalt 1,84. Credeti ca ar fi vreo problema grava...sau nu trebuie sa-mi fac griji? Daca toate lucrurile merg bine... peste 2 saptamani voi avea propriul monster sau nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Vreau sa stau de vorba cu posesori de Monster; in Mai e foarte posibil sa imi iau unul si vreau sa fie alegerea perfecta (cel putin pana acum cred ca o sa fie o alegere buna). Azi am vazut un Monster parcat in fatza la Raiffeisen, in Charles de Gaulle, va recunoasteti vreunul din voi? Nu de alta, dar una e cand vorbesti din statistici sau din punctul altora de vedere si alta e cand esti langa el, il auzi il vezi si il simti. Bafta ce-ai dori sa cunost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Acum problema mea este urmatoarea....sunt destul de inalt 1,84. Credeti ca ar fi vreo problema grava...sau nu trebuie sa-mi fac griji? Daca toate lucrurile merg bine... peste 2 saptamani voi avea propriul monster sau nu.... Eu am monster si am 1,83cm, deci eu personal nu vad o problema.Am mers o tura si cu un R6 si mi s-a parut o motoreta extrem de mica, compacta si nu m-am simtit bine pe ea cu toata ca e frumoasa.Cel mai bine e sa te urci pe un monster, daca n-ai facut-o deja, si sa vezi cum te simti.Si daca te-ai urcat si ti-a placut poate sa zica oricine ca nu-ti sta bine ca nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geckados Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 de urcat m-am urcat.... pe una care statea pe loc. Acum nu stiu cat de bine imi statea pe ea...sincer nu ma intereseaza aspectul asta. Faptul ca is incepator la modul...0 km pe strada ma face sa ma gandesc la faptul ca as putea avea probleme.... si in alta ordine de idei.... tot monster am sa-mi iau "mai tai din talpi...scurtez gatul vedem...face dregem iese ceva pan la urma " Bafta si sa ne vedem pe strada!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Eu am zis "sa-ti stea bine" in sensul sa te simti tu comod, sa-ti placa, sa fie comoda, nu sa dai bine in poza de buletin.Adica: o vezi, te urci pe ea(eventual o plimbare mica daca e posibil), iti place, o iei ! Eu am cumparat monsterul tot ca incepator si consider ca am facut o alegere buna. Sa ne auzim cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geckados Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Da ai perfecta dreptate...nu stiu la ce ma gandeam. De cat timp o ai ? cati km ai facut pe ea...si ce-a trebuit schimbat pana acum ? Am tot citit pe forumurile astea de pe la noi oameni care "in slangul specific" spuneau ca le-a ramas mica motocicleta...in sensul ca cilindreea si puterea nu le mai ajunge. Ai simtit vreodata nevoia s-o schimbi pt. ceva mai mare sau... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 pai eu am cam 20,000KM in 2 ani.Am schimbat doar consumabilele, reviziile periodice si cam atat.Am avut o singura problema electrica dar fiind in garantie s-a rezolvat cu bine.In rest nici o problema mai grava.Normal daca o ingrijesti corespunzator nu prea vad de ce sa ai probleme, asta e valabil pt orice motoreta.Si mie, pot spune ca mi-a ramas mica.As dori una mai mare, dar tot monster.Orice motocicleta iti ramane mica. Se spune ca in momentul in care te-ai obisnuit/plictisit ar trebui sa o schimbi cu ceva mai mare pt ca nu iti mai e frica de motoreta si e posibil sa cazi din cauza faptului ca esti mai sigur pe tine si mergi mai agresiv.Acum nu stiu daca e adevarat dar, pe undeva, eu vad logica. Monsterul de 620 al vad ca o motoreta perfecta pt un incepator constient si cu ceva cap si nu te plictisesti de ea asa repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 De plictisit nu te vei plictisi de M620 prea repede, tocmai pt. ca e "fun" de calarit. Cateva "ingrediente" contribuie la acest capitol: sunetul deosebit (mentionat de zeci de ori aici, dar asa este), gabaritul mic, usurinta cu care se arunca in curbe, cat si agresivitatea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zanulmaseluta Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 ce-ai dori sa cunost ? Cam.... tot (ce trebuie sa stie un incepator despre motorul asta, sa nu aiba surprize neplacute mai tarziu) raspunsul e destul de simplu: pt. ca motocicleta e ceva foarte personal, fiecare are criteriile proprii de evaluare atunci cand isi cumpara motor. Unii vor sporturi, altii sa arate misto, sa fie confortabile, sunet, imagine etc. Unii isi iau tzeapa cand isi dau seama ca nu e ceea ce vroiau (sunt si eu printre ei ), altii sunt multumiti cu alegerea facuta. Foarte adevarat. Exact asa sunt si eu, prefer sa renunt la aspectele practice, pt simplul motiv ca imi place si atat. Ok, acum o sa fac un mic rezumat a ceea ce am inteles pana acum: La capitolul "-" instalatia electrica pozitia de condus relativ incomoda la drumuri mai lungi (greutatea cade pe incheieturi) ambreiaj si suspensii tari intretinere mai costisitoare comparativ cu japonezele La capitolul "+" manevrabilitate stabilitate in curbe cuplu bun la turatii joase (ceea ce inseamna ca ambreiajul ala tare nu o sa ma prea incurce ) sunet deosebit factorul distractie Daca aveti adaugari sau modificari la cele scrise de mine, nu ezitati sa postati App de suspensii, nu se pot regla? Si inca o intrebare: injectie sau carburator? de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geckados Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Salutare Daca nu ma insel... am inteles ca se poate regla si suspensia cu usurinta, dar mai multe cred ca vei afla de la baietii care au in momentul asta monster. Varianta pe injectie are niste cai in plus .... dar cred ca asta pluseaza si la capitolul intretinere in sensul ca serviceul te poate taxa mai usturator pt. curatarea injectoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Minusurile mentionate de tine variaza de la model la model.Ambreiajul meu, de exemplu, este extrem de moale pt ca este hidraulic, nu m-am dat cu modele din alti ani.Pozitia mie nu mi se pare incomoda.Este naked si nakedurile prin definitie sunt motorete de oras comode si manevrabile, utzelu spune ca lui i se pare incomoda, asta este parerea lui, parerea mea difera.La drum lung este incomoda pt ca nu este facuta pt asa ceva, nu e sport touring.Factorul comod/incomod eu spun ca ramane strict la latitudinea calaretului, indiferent de motoreta. La suspensia fata am lasat setarea din fabrica, iar pe cea spate am intarit-o un pic pt ca eu merg des cu pasager, deci nu mi se par tari.Din nou, nu vad un minus la capitolul suspensii si oricum se pot regla cum vrei tu. Daca vrei sa ne intalnim: 0722.471.174 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.