Razvan17 Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 Cine ma poate ajuta cu niste informatii privind reglarea carburatoarelor K68 pe Nipru? Va rog explicati-mi pas cu pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 in mod normal daca sunt noi au un reglaj facut la fabrica...eu am k65 deci un mod exact de reglaj nu stiu,nu poate fi asa de complicat,sper sa te ajute manualul... k68_manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Sa-ti spun cum faceam eu. ar fi ideal sa o faci ca in manual, cu toate ca acolo e descrierea pt k63 reglarea se face in mod similar, cel putin asa stiu eu. in manual spune sa ai aprinderea reglata corect mai intai, asa sa fie, se spune sa ai si nivelul de benzina in camera de nivel constant la fel la ambele carburatoare, verifica ca suberele sa se deschida simultan si la fel cand actionezi acceleratia (scoate mansonul de la aer si uita-te din spate, roaga pe cineva sa traga de acceleratie), sa verifici jocul la tacheti (0.07mm sau 0.1mm daca nu ai lera cu .07). Carburatorul are 2 suruburi de reglaj: unul pentru amestecul aer-benzina si unul pentru a varia frecventa vibrochenului (turatia motorului). Reglajul se face cu motorul cald (neaparat). Ce spune manualul? Sa faci reglajul pe fiecare carburator in parte cu cilindrul celalalt scos din functiune (scoti fisa de la bujie). Asta ar fi modul ideal dar, din pacate, rar se intampla ca un nipru sa porneasca asa (al meu pornea cu stangul dar cu dreptul niciodata). Incearca asa, daca e cald motorul ai sanse. Porneste motorul intr-un singur cilindru (pentru asta strange ambele suruburi destul de mult: cel de amestec eu il strangeam la maxim si apoi il desurubam o tura iar pe celalalt undeva cam pe la 2 treimi) joaca-te , apoi, la surubul de turatie pana ajungi la cea mai mica frecventa la care motorul sa functioneze bine, asta o apreciezi la ureche sau punand mana la teava de esapament – trebuie se simti jetul de aer ritmic constant sa nu aibe pauze care ies din ritm, apoi mai saraceste amestecul si dupa aia iar regleaza turatia pana ajungi la cea mai mica la care cilindrul functioneaza ok, la mine chestia asta se intampla cam la o tura si jumatate la surubul de amestec. Amestecul vezi cand este bun dupa miros, dupa felul in care motorul reactioneaza la accelerare (oarecum brusca) , daca apar explozii pe esapament (e prea bogat in benzina). Deci nu e mare filosofie, joaca-te cu surubelnita. Celalalt carburator se regleaza la fel (scoti fisa de la celalalt cilindru). Acum ce faceam eu ca nu puteam sa pornesc motorul numai in cilindrul drept? Il reglam pe cel stang dupa metoda de mai sus apoi il reglam pe cel drept in mers cu ambii cilindri, asta se face dupa ureche, stiind ca cel stang e bun reglezi pana ce totul suna bine si motorul nu mai are vibratii mari eu verificam si ca jeturile de aer de la esapamente sa fie cam de aceasi intensitate. Se spune ca reglajul ca in manual (la cate un carburator pe rand) nu este foarte relevant pentru ca cilidri vor merge impreuna la relanti dar in turatii mai mari nu vor mai merge la fel datorita faptului ca sant uzuri diferite pe cei doi cilindri (lubrefiere diferita si , dupa parerea mea, faptului ca putine nipruri merg in doi cilindri) asa ca trebuie sa mergi pe el si sa faci dupa aia corectiile necesare. Mai e bine de stiut ca exista un cui dozator (daca desfaci carburatorul si scoti subarul o sa vezi o tija metalica care toate fi scoasa f usor) care poate regla cantitatea de amestec care intra in cilidru, eu il aveam la nivelul 3 pus, adica exact la mijloc, cand am incercat un reglaj mai economic motorul nu mai pornea deloc, nici macar fas nu mai facea. Trebuie sa-ti spun ca nu sint un om foarte experimentat, dar asa faceam, si am renuntat la k68, erau noi insa nu mi-au parut ca sint bune, lumea spune ca sint bune, cine stie? poate ca erau ale mele proaste dar nu am reusit sa fac motorul sa mearga in doi cilindri decat turat si cu amestecul bogat, consuma ca dracu, asa ca le-am schimbat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Salut.Le-ai schimbat, dar poti sa spui ce ai pus in loc? Mersi.Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 mikuni de 39mm de la gsxr 750cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Salut. Mersi ptr. raspuns. Dar,(Daca mi-ai raspuns acum fa-o in continuare) ceva reglaje suplimentare? Mersi. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 sa-ti explic situatia actuala. a trebuit sa ma ocup de toata motocicleta, adica fieratanii, cutie viteza, grup, motor, etc; astfel ca am fost intodeauna strans de timp. operatiunea a inceput in decembrie. datorita faptului ca trebuia sa demontez motocicleta ca sa o pot sabla si vopsi am montat carburatoarele doar o zi si am pornit motocicleta cu ele, voiam sa vad daca functioneaza. rezultatul m-a multumit mult. problema e ca nu am avut timp sa fac setari finale. ce pot sa-ti spun acum este ca functioneaza, pot sa-mi dau o parere definitiva numai dupa ce montez motocicleta la loc (cred ca intr-o luna). pana atunci sa-ti spun ce am facut: a trebuit sa adaptez -actionarea socului - am folosit piesa originala din bateria de carburatoare pe care am taiat-o in segmente corespunzatoare fiecarui carburator si le-am prins cu un surub -adaptare pentru prinderea pe admisia de la cilindru: camera de nivel constant are o inclinatie de 45 gr., iar suprafata de prindere de pe cilindru are o inclinatie fata de sol de 10 gr. asa ca piesa care sa realizeze legatura trebuia sa aibe un unghi de 55 gr. (45+10) pentru ca sa se ajunga cu camera de benzina paralela cu solul (vezi poza), asta a fost teava dintri cele 2 flanse careia i s-a dat un unghi. flansa de prindere pe carburator a fost ceva mai greu de facut pentru ca trebuia sa realizeze o fixare solida (o sa-ti dau o poza daca te intereseaza), la flansa dinspre cilindru nu e nimic deosebit. se pune si o garnitura si vreau sa-i adaug si ceva silicon. e bine de stiut stiut ca reductia de la diametrul carburatorului la admisia cilindrului trebuie sa se faca lin ca sa influentam cat mai putin aerobinamica si astfel ca avem o curgere cat mai aproape de optim a amestecului. -la admisia de aer i-am pus o flanse cu o teava ca sa am acelasi diametru ca la carburatoarele rusesti si sa pot folosi piesele vechi de la filtru. mergea si fara dar trebuia sa schimb furtunele. cand am pornit prima oara motocicleta mergea foarte turat si-mi uda cilindrul, bujia. i-am dat nivelul de benzina din camera de nivel constant mai jos si dupa aia a fost mai bine. Filtru de aer trebuie sa fie putin mai tare (sa traga aer ceva mai greu). asta e. in principiu nu e greu dar trebuie bibilit, ti-am spus nu am o parere finala, cand o sa o am voi fi disponibil cu poze, explicatii, scheme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Salut. Multumesc foarte mult. Asfalt uscat numai sub roti. Salut. Multumesc foarte mult. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 sa-ti explic situatia actuala. a trebuit sa ma ocup de toata motocicleta, adica fieratanii, cutie viteza, grup, motor, etc; astfel ca am fost intodeauna strans de timp. operatiunea a inceput in decembrie. datorita faptului ca trebuia sa demontez motocicleta ca sa o pot sabla si vopsi am montat carburatoarele doar o zi si am pornit motocicleta cu ele, voiam sa vad daca functioneaza. rezultatul m-a multumit mult. problema e ca nu am avut timp sa fac setari finale. ce pot sa-ti spun acum este ca functioneaza, pot sa-mi dau o parere definitiva numai dupa ce montez motocicleta la loc (cred ca intr-o luna). pana atunci sa-ti spun ce am facut: a trebuit sa adaptez -actionarea socului - am folosit piesa originala din bateria de carburatoare pe care am taiat-o in segmente corespunzatoare fiecarui carburator si le-am prins cu un surub -adaptare pentru prinderea pe admisia de la cilindru: camera de nivel constant are o inclinatie de 45 gr., iar suprafata de prindere de pe cilindru are o inclinatie fata de sol de 10 gr. asa ca piesa care sa realizeze legatura trebuia sa aibe un unghi de 55 gr. (45+10) pentru ca sa se ajunga cu camera de benzina paralela cu solul (vezi poza), asta a fost teava dintri cele 2 flanse careia i s-a dat un unghi. flansa de prindere pe carburator a fost ceva mai greu de facut pentru ca trebuia sa realizeze o fixare solida (o sa-ti dau o poza daca te intereseaza), la flansa dinspre cilindru nu e nimic deosebit. se pune si o garnitura si vreau sa-i adaug si ceva silicon. e bine de stiut stiut ca reductia de la diametrul carburatorului la admisia cilindrului trebuie sa se faca lin ca sa influentam cat mai putin aerobinamica si astfel ca avem o curgere cat mai aproape de optim a amestecului. -la admisia de aer i-am pus o flanse cu o teava ca sa am acelasi diametru ca la carburatoarele rusesti si sa pot folosi piesele vechi de la filtru. mergea si fara dar trebuia sa schimb furtunele. cand am pornit prima oara motocicleta mergea foarte turat si-mi uda cilindrul, bujia. i-am dat nivelul de benzina din camera de nivel constant mai jos si dupa aia a fost mai bine. Filtru de aer trebuie sa fie putin mai tare (sa traga aer ceva mai greu). asta e. in principiu nu e greu dar trebuie bibilit, ti-am spus nu am o parere finala, cand o sa o am voi fi disponibil cu poze, explicatii, scheme. Bubaq, ce poti sa ne mai zici de carburile Mikuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) bajeti...hai sa va zic ultima mea experienta cu carburatoarele.... Am laut de la Dani oldmoto de pe aici 2 carburatoare Pekar K68 RUSESTI DE FABRICA de la mama Rusie....le-am montat...am bagat benzina in ele pana a dat afara am desfacut surubul de benzina o tura si jumatate la ambele caburatoarel si am desurubat in mode egal (la ambele carbuatoare) suruburile de aer.... A PLECAT URALUL LA PRIMA PEDALA....si merge extraordinat....deci... NU mai cumparat imitatiii proaste de la ukcainieni...eu am luat 2 perechi de cacaturi de-alea si una acuma de PEKAR de la rusi..nu se compara... vin cu uralul la oricare dintre voi si vi-l pornesc dintr- o singura pedala... Am acasa o pereche de Keihinuri cu adaptoare cu tot...daca le vrei..le dau dar eu nu renunt la K68-urile alea rusesti la cum am vazut ca merge urall... Succes! Editat Aprilie 29, 2008 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 bajeti...hai sa va zic ultima mea experienta cu carburatoarele....Am laut de la Dani oldmoto de pe aici 2 carburatoare Pekar K68 RUSESTI DE FABRICA de la mama Rusie....le-am montat...am bagat benzina in ele pana a dat afara am desfacut surubul de benzina o tura si jumatate la ambele caburatoarel si am desurubat in mode egal (la ambele carbuatoare) suruburile de aer.... A PLECAT URALUL LA PRIMA PEDALA....si merge extraordinat....deci... NU mai cumparat imitatiii proaste de la ukcainieni...eu am luat 2 perechi de cacaturi de-alea si una acuma de PEKAR de la rusi..nu se compara... vin cu uralul la oricare dintre voi si vi-l pornesc dintr- o singura pedala... Am acasa o pereche de Keihinuri cu adaptoare cu tot...daca le vrei..le dau dar eu nu renunt la K68-urile alea rusesti la cum am vazut ca merge urall... Succes! Ce fel de capace (cele pe unde intra cablurile de acceleratie) au? De aluminiu sau de plastic? Cat ai dat pe un carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Bubaq, ce poti sa ne mai zici de carburile Mikuni? de toate! ca oricare alt carb japonez,co fi mokuni, keihin,etc... sunt bune ideea de baza e sa nu fie prea uzate, sa nu fie uzata membrana vacumatica, si nu ai reglaje de facut decit cel pe consum si cel de relanti, restul le ajusteaz el! departe ideea de mine ca, K68 nu AR FI BUNE, nu am zis lucru asta, nu s-a plins nimeni pina acum de ele, chiar din contra. tine cont ca la astea japan, o data vine facuta o flansa de prindere plus pirghiile la cablele de acceleratie(aici depinde de model la model) si trebuie tinut cont de pe ce motor au fost luate foarte important, daca nu fac fata nu ai facut nimic. asa ca: daca nu ai inca un Hoby si vrei sa inveti mecanica, sa faci cunostinta cu vre-un strungar, frezor, un prieten mecanic,te poti apuca sa pui japoneze, da asta numa daca stai bine cu nervi daca vrei s-o vezi mergind punei cei cere mama lui si ramai cu nervi . am fost sincer, din propria experinta si cursuri de mecanica virtuala si practica experimentala de 2 ani, pina am ajuns , da a meritat Ce fel de capace (cele pe unde intra cablurile de acceleratie) au? De aluminiu sau de plastic? Cat ai dat pe un carb? Aleko ZICEA ca cele cu capac de metal sunt valabil(Al, Ol, Cu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 salut nu vreau sa deschid un topic nou asa ca... am si eu o intrebare... pentru ce anume e teava aia subtire la k 68-uri? are rol de vacum? daca le unesc printr-un furtun face buba? multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Arată mai "interesant" conectate dar merge mai prost - aÂşa s-a întâmplat la mine. Experimentează că nu face "buba"! Are legătură cu camera de nivel constant țeava aia Âşi dacă ar fi fost pentru furtun ar fi avut niÂşte caneluri ceva, nu ar fi fost netedă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 teava aia ajuta la reglare,iti faci un utilaj din ala cu un furtunas de diametru mic in care bagi ulei si reglezi carburatoarele in mod egal,cam la aia foloseste tevusca respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 teava aia ajuta la reglare,iti faci un utilaj din ala cu un furtunas de diametru mic in care bagi ulei si reglezi carburatoarele in mod egal,cam la aia foloseste tevusca respectiva poti detalia te rog procedeul... suna interesant fata de alternativa "dupa ureche" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 e simplu,din doua tuburi de sticla din alea subtirele(,se gasesc pe la magazinele de profil pentru laboratoare),prinse pe un suport paralele si uniote intre ele printr-un furtun la partea de jos se confectioneaza asa zisul"vacuumetru",se introduce ulei sau un alt lichid colorat si la fiecare tub se pune in partea de sus un alt furtunas care comunica cu acele stuturi de la carburatoare,se porneste motorul,si se umbla la reglaje pana ce ,lichidul din tuburi,ramane la acelasi nivel,cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 e simplu,din doua tuburi de sticla din alea subtirele(,se gasesc pe la magazinele de profil pentru laboratoare),prinse pe un suport paralele si uniote intre ele printr-un furtun la partea de jos se confectioneaza asa zisul"vacuumetru",se introduce ulei sau un alt lichid colorat si la fiecare tub se pune in partea de sus un alt furtunas care comunica cu acele stuturi de la carburatoare,se porneste motorul,si se umbla la reglaje pana ce ,lichidul din tuburi,ramane la acelasi nivel,cam atat la japoneze astea is inchise! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 e simplu,din doua tuburi de sticla din alea subtirele(,se gasesc pe la magazinele de profil pentru laboratoare),prinse pe un suport paralele si uniote intre ele printr-un furtun la partea de jos se confectioneaza asa zisul"vacuumetru",se introduce ulei sau un alt lichid colorat si la fiecare tub se pune in partea de sus un alt furtunas care comunica cu acele stuturi de la carburatoare,se porneste motorul,si se umbla la reglaje pana ce ,lichidul din tuburi,ramane la acelasi nivel,cam atat Asa deci? multumesc frumos ramane sa pun in practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Asa deci? multumesc frumos ramane sa pun in practica griji sa fei totu inchis ermetic si pune in furtune ulei gros ca altfel il suge unul din carb ori amindoua! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ..................am si eu o intrebare... pentru ce anume e teava aia subtire la k 68-uri?............... ..vezi mai jos! teava aia ajuta la reglare............ ..gresit! Si eu am crezut asta candva, dar m-am inselat! Tevusca de care pomeniti, corespunde in compartimentul ce nivel constant al carburatorului si are alt rol. Altceva vreau sa va spun insa, reglajul carburatoarelor la nipra nu poate fi facut cu vacumetre, am incercat si eu fara succes. De ce? pt ca (,) compresia nu este identica pe amandoi cilindrii, nici calajul distributiei(oricat de bine l-ai regla). Atunci cand m-am incapatanat sa fac vacumurile identice, motorul functiona prost intr-un singur cilindru, iar pornirile ereau aproape imposibile. Reglajul optim se face pe fiecare cilindru in parte(procedeu pe care l-am mai descris), apoi cel mai inportant lucru este reglarea jocului cablurilor de acceleratie, ele trebuiesc efectuate dupa reglajul corect al relantiului si trebe sa fie egal, ghidonul sa fie drept(exista o variatie la virare). griji sa fei totu inchis ermetic si pune in furtune ulei gros ca altfel il suge unul din carb ori amindoua!spor! ...pe tevustile alea nu suge nimic incearca mai inainte, tragi concluzii dupa aceea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) ..vezi mai jos! ..gresit! Si eu am crezut asta candva, dar m-am inselat! Tevusca de care pomeniti, corespunde in compartimentul ce nivel constant al carburatorului si are alt rol. Altceva vreau sa va spun insa, reglajul carburatoarelor la nipra nu poate fi facut cu vacumetre, am incercat si eu fara succes. De ce? pt ca (,) compresia nu este identica pe amandoi cilindrii, nici calajul distributiei(oricat de bine l-ai regla). Atunci cand m-am incapatanat sa fac vacumurile identice, motorul functiona prost intr-un singur cilindru, iar pornirile ereau aproape imposibile. Reglajul optim se face pe fiecare cilindru in parte(procedeu pe care l-am mai descris), apoi cel mai inportant lucru este reglarea jocului cablurilor de acceleratie, ele trebuiesc efectuate dupa reglajul corect al relantiului si trebe sa fie egal, ghidonul sa fie drept(exista o variatie la virare). ...pe tevustile alea nu suge nimic incearca mai inainte, tragi concluzii dupa aceea! suge dar foarte usor... as putea spune "nesatisfacator" cristi mersi mult pentru sfaturi... problema la mine e ca pana nu o sa-mi iau o aprindere electronica nu o sa pot regla fiecare carburator in parte pentru ca e nipra si nu vrea ea....m-am chinuit cat m-am chinuit si tot la reglajul "dupa ureche" am ajuns, reglaj care a dat rezultate oarecum satisfacatoare. stangu merge singur fara probleme cand scot fisa din dreapta dar invers nu vrea deloc,nici rugata, nici injurata. luna viitoare imi iau aprinderea de la Dany si mai vorbim atunci. numai bine Editat Iulie 16, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) ........luna viitoare imi iau aprinderea de la Dany ...... In legatura cu aprinderea electronica de care vorbesti: pot sa-ti spun ca are avantaje (o am si eu), in comparatie cu cea clasica. Totusi sa nu te astepti la prea multe. O aprindere clasica buna si corect reglata functioneaza foarte bine la pornire, ralanti si turatii mici. Aprinderea lui dany in schimb lucreaza identic la ori ce turatie, te scapa de toate necazurile create de centrifugal, de reglajul si controlul periodic al platinei, lucreaza la tensiuni mici cca 5-6V si mari 15-18V. Personal nu am verificat diagrama avansului pt ca mi-a spus @florinmotoare ca a facuto el si a confirmat ca exista. Poti apela la @rocknroll, sta relativ aproape de tine sa te ajute cu carburatoarele si ce probleme de motor mai ai, este un tip foarte de treaba. Daca nu erea distanta asta atat de mare te-as fi vizitat cu placere pt a face schimb de pareri. Poate o sa-mi fac timp odata sa scriu ceva despre carburatie, carburatoare si sincronizarea lor la boxere. Succes in continuare si drum intins. PS Pt sincronizare vacumurile de control se iau la intrarea in admisie, dupa clapeta de acceleratie. Editat Iulie 16, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 In legatura cu aprinderea electronica de care vorbesti: pot sa-ti spun ca are avantaje (o am si eu), in comparatie cu cea clasica. Totusi sa nu te astepti la prea multe. O aprindere clasica buna si corect reglata functioneaza foarte bine la pornire, ralanti si turatii mici. Aprinderea lui dany in schimb lucreaza identic la ori ce turatie, te scapa de toate necazurile create de centrifugal, de reglajul si controlul periodic al platinei, lucreaza la tensiuni mici cca 5-6V si mari 15-18V. Personal nu am verificat diagrama avansului pt ca mi-a spus @florinmotoare ca a facuto el si a confirmat ca exista. Poti apela la @rocknroll, sta relativ aproape de tine sa te ajute cu carburatoarele si ce probleme de motor mai ai, este un tip foarte de treaba. Daca nu erea distanta asta atat de mare te-as fi vizitat cu placere pt a face schimb de pareri. Poate o sa-mi fac timp odata sa scriu ceva despre carburatie, carburatoare si sincronizarea lor la boxere. Succes in continuare si drum intins. PS Pt sincronizare vacumurile de control se iau la intrarea in admisie, dupa clapeta de acceleratie. asa-i, o aprindere clasica reglata bine functioneaza excelent cu o singura conditie... sa fie cat de cat noua (max 7ani). la nipra mea nu cred ca i-a schimbat careva macar platinile, daramite toata aprinderea. cunosc avantajele celei electronice si asta voi pune pe nipra. ma gandeam sa mai dau o fuga pe la nea' Victor... o sa-l sun sa vad daca are timp de mine ca acum din cate am inteles e in febra pregatirilor de hoinareala. numai bine si distractie maxima pe transfagarasan. daca nu eram in pregatiri de nunta ma alaturam si eu grupului. la anul pe vremea asta discutam altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Cine ma poate ajuta cu niste informatii privind reglarea carburatoarelor K68 pe Nipru? Va rog explicati-mi pas cu pas. Acelasi nivel in ambele cuve, cat mai sus , dar sa nu depaseasca marginea de etansare, cu carburatorul cu cuva demontata , si pus peste o cutie de plastic transparenta(genul celor care se folosesc la dozarea detergentului la masina de spalat...) Sibarul de aer deschis cam 0,5mm.. Surubul de relanti vreo trei ture... Aceiasi lungime la cablurile de actionare, si la bowden-e...se ajusteaza din intinzatoare cu carburatoarele tinute unul langa celalat ca sa vezi cum actioneaza... Le pui sus, incerci sa pornesti ciorsul cu ele, il incalzesti , si il aduci la o turatie acceptabila din sibare... Apoi incet si cu rabdare incerci sa cresti turatia din suruburile de lenati...intai la un carburator apoi la celalat.Daca creste prea mult , mai cobori sibarele si mai incerci...Unde ai gasit un maxim, inchizi suruburile un sfert de tura (valabil pentru ambele carburatoare) si gata! La sfarsit vezi cum se comporta cu cate o fisa de bujie scoasa...ar trebui sa gafaie cam la fel , daca nu , pe cel care gafaia mai greu , il mai ajuti din pozitia sibarului .. Si dupa tot acest ritual ar trebui sa porneasca usor , si sa se tureze fara sa se drucule prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.