Sari la conținut

Honda Transalp Versus Dominator


mdm
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Sunt in cautarea unui Transalp dar, de oferit ,mi se ofera Dominator-ul...

 

Se pot compara cele doua modele?

 

Catre ce a-ti inclina si,de ce?(sunt incepator) :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt in cautarea unui Transalp dar, de oferit ,mi se ofera Dominator-ul...

 

Se pot compara cele doua modele?

 

Catre ce a-ti inclina si,de ce?(sunt incepator) :drink:

transalpul pentru strada e ok dar enduro..prea greu 220kg dominatorul are 170kg :bounce:

transalp racire cu apa....dominatorul cat mai simplu racire pe aer si ulei prin cadru :ok: dominatorul motor indistructibil.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca am avut atat Dominator cat si Transalp, pot sa-ti spun ca e foarte important sa stii ce anume vrei de la motor. De fapt e o regula general valabila.

Dominatorul este un enduro stradal, se preteaza mai bine atunci cand mergi pe teren sau daca ai chef de joaca prin oras, fiind mult mai agresiv. La drum intins are vibratii (doar e mono!) si te oboseste mai repede, fiind incomod de condus in anumite viteze, cand fie este prea turat, fie subturat. Iarasi, daca vrei sa mergi cu pasager si bagaje, o sa simta si va trage mai greu.

Transalpul este facut pentru drumuri lungi, pe care le vei parcurge lejer, chiar incarcat la refuz. Suporta si ture off-road desi este mai greu de controlat si are garda la sol mai joasa decat Dominatorul. Pe drumuri forestiere nu are insa nicio problema atata timp cat ai gume potrivite. In oras nu e asa de jucaus fiind si putin mai mare, te avantajeaza insa racirea pe lichid care la temperaturile mai ridicate iti pastreaza motorul suficient de "cool" incat sa nu simti cum dogoreste sub tine.

Pentru off-road Dominatorul este alegerea potrivita iar pentru drumuri lungi cu pasager si bagaje, Transalpul.

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

Mi-o doresc pentru drumuri de maxim 300 de km/zi (modernizate!!!),plus ,sa aiba valente off road(pe unde nu pot intra cu auto 4*4),o o imbinare intre cele doua tipuri de drum...

 

Intreband un cunoscut care a avut cateva motociclete,descrierea facuta de el a fost asemanatoare celei apartinand lui demostene.

 

Tehnic,Transalpul se vrea a sta mai bine?

 

Concret,voi ce v-ati alege dintre cele doua? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

Mi-o doresc pentru drumuri de maxim 300 de km/zi (modernizate!!!),plus ,sa aiba valente off road(pe unde nu pot intra cu auto 4*4),o o imbinare intre cele doua tipuri de drum...

 

Intreband un cunoscut care a avut cateva motociclete,descrierea facuta de el a fost asemanatoare celei apartinand lui demostene.

 

Tehnic,Transalpul se vrea a sta mai bine?

 

Concret,voi ce v-ati alege dintre cele doua? :bounce:

 

 

Orice ai alege dupa un sezon o sa vrei s'o schimbi.

Orice ai alege, ai face o alegere foarte buna.

Si, in final : alege orice, Dominator sa fie! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

Mi-o doresc pentru drumuri de maxim 300 de km/zi (modernizate!!!),plus ,sa aiba valente off road(pe unde nu pot intra cu auto 4*4),o o imbinare intre cele doua tipuri de drum...

 

Intreband un cunoscut care a avut cateva motociclete,descrierea facuta de el a fost asemanatoare celei apartinand lui demostene.

 

Tehnic,Transalpul se vrea a sta mai bine?

 

Concret,voi ce v-ati alege dintre cele doua? :bounce:

honda sa fie :ok: :) :drink: ...:finger: eu as alege africa twin.....dar na sunt mai scumpe :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

Mi-o doresc pentru drumuri de maxim 300 de km/zi (modernizate!!!),plus ,sa aiba valente off road(pe unde nu pot intra cu auto 4*4),o o imbinare intre cele doua tipuri de drum...

 

Intreband un cunoscut care a avut cateva motociclete,descrierea facuta de el a fost asemanatoare celei apartinand lui demostene.

 

Tehnic,Transalpul se vrea a sta mai bine?

 

Concret,voi ce v-ati alege dintre cele doua? :bounce:

 

Cred ca Demostene a fost foarte corect si explicit in descrierea celor doua modele. Ti-a spus foarte clar la ce sunt mai bune ambele.

Concret, doar tu poti sa alegi pentru tine. Totusi, pentru drumuri modernizate de 300 km pe zi si sa aiba si valente off road, cred ca raspunsul este destul de simplu: Transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dimensunile mele - cred ca dominatorul e de-ajuns. cu cat mai usurica si mai manevrabila - cu atat mai buna pentru un incepator.

mah, ma lesi? stiu ca ai de vanzare un domi, dar d-aia nu mi-am luat eu fier de 240 kg, incepator fiind....

unul cu transalp o sa zica....transalp, iar ala cu dominator o sa zica...dominator.

eu am nipru si zic TRANSALP. este in V, racire lichid, poti sa te dai pe camp lejer cu gume bune, este comoda, si destul de sprintena siprietenoasa in design. daca vrei enduro pur, se schimba datele problemei.

 

asa ca nu mai luati omul ca-i grea si o stapaneste greu. mai usor stapanesti 240 de kg decat 100 de cai. nu kg omoara, ci viteza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, ma lesi? stiu ca ai de vanzare un domi, dar d-aia nu mi-am luat eu fier de 240 kg, incepator fiind....

unul cu transalp o sa zica....transalp, iar ala cu dominator o sa zica...dominator.

eu am nipru si zic TRANSALP. este in V, racire lichid, poti sa te dai pe camp lejer cu gume bune, este comoda, si destul de sprintena siprietenoasa in design. daca vrei enduro pur, se schimba datele problemei.

 

asa ca nu mai luati omul ca-i grea si o stapaneste greu. mai usor stapanesti 240 de kg decat 100 de cai. nu kg omoara, ci viteza....

CORECT caii omoara nu viteza, eu am invatat pe Transalp sa merg desi aveam doar 19 ani si 60 de Kg, si acum ma joc cu el si nu sunt satul, este un motor deosebit alaturi de care merita sa iti petreci viata. (am aberat putin) :)

totusi ca incepator daca vrei enduro, este indicat intai sa inveti pe drumuri forestiere si pe camp unde Transalpu` se preteaza foarte bine, in schimb daca intri cu el in zone mai noroioase sau nisip o sa fie f. greoaie si te fura roata din fata.

bafta si succesc in alegerea motorului dorit, ambele sunt ok, acum depinde doar de tine :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mah, ma lesi? stiu ca ai de vanzare un domi, dar d-aia nu mi-am luat eu fier de 240 kg, incepator fiind....

"

 

"MAH" -te les.. da sa stii ca nu-l mai vand :)

oricum nu imi faceam reclama, mi-am spus parerea, omu asta cerea, parerile celor de pe forum...

- scuze daca am indraznit - si scuze ca parerea mea difera de parerea ta sa a altora de aici de pe forum -

 

 

Da, am dominator, am avut inainte ETZ- pe ala am invatat sa merg, si era mai usoara decat dominatorul. Pentru mine greutatea motorului conteaza mult, mai ales cand merg la pas pe coclauri... Am incercat un Africa Twin in trecut.. si mi-a trecut! Prea mare pentur mine, m-am dat batut si am luat dominatorul.

dominatorul il pot ridica si singur daca pica jos de pe cric, un Transalp - nu cred ca reusesc singur!

 

 

p.S - bine ca mi-ai adus aminte, sa imi modific la profil mesajul..

 

:bounce:

 

Fiecare isi ia motorul care i se potriveste si pe care si-l permite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mah, ma lesi? stiu ca ai de vanzare un domi, dar d-aia nu mi-am luat eu fier de 240 kg, incepator fiind....

"

 

"MAH" -te les.. da sa stii ca nu-l mai vand :)

oricum nu imi faceam reclama, mi-am spus parerea, omu asta cerea, parerile celor de pe forum...

- scuze daca am indraznit - si scuze ca parerea mea difera de parerea ta sa a altora de aici de pe forum -

Da, am dominator, am avut inainte ETZ- pe ala am invatat sa merg, si era mai usoara decat dominatorul. Pentru mine greutatea motorului conteaza mult, mai ales cand merg la pas pe coclauri... Am incercat un Africa Twin in trecut.. si mi-a trecut! Prea mare pentur mine, m-am dat batut si am luat dominatorul.

dominatorul il pot ridica si singur daca pica jos de pe cric, un Transalp - nu cred ca reusesc singur!

p.S - bine ca mi-ai adus aminte, sa imi modific la profil mesajul..

 

:bounce:

 

Fiecare isi ia motorul care i se potriveste si pe care si-l permite.

 

Totusi ori sunt eu hercule (63 de kg) ori transalpu meu este de jucarie, cum frate sa nu il poti ridica?!!!! :drink: eu de fro 4 ori l-am ridicat singur, intradevar este greu dar totusi am putut, treaba este sa sti cum sa il apuci, sunt moto de politie ameriane de 350 de kg care le ridici singur si asta de 220 kg nu poti, mai trage un picut de fiare :ok:

Bafta

Editat de Baiatu` cu Transalp`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai zis-o,lumea motociclistilor este o lume aparte(in sens bun). Pacat ca am descoperit-o ceva mai tarziu,sau mai bine spus abia acum am luat ,,taurul de coarne''!

 

Teoretic,in maxim 14zile ar trebui sa calaresc un Transalp(am facut un precontract si,depinde de seriozitatea respectivilor-- i-am cam stresat cu...,,dar cand vine?" )

 

Tot frunzarind una ,alta, am decis ca Transalpul ar fi optiunea mai buna pentru mine.

Ideal,ar fi fost sa merg cu ambele,apoi sa aleg dar ,abia acum fac scoala pe un superbike,Minsk,de 125 si ...nu prea vad cine m-ar fi lasat sa-i calaresc mobra.

Am vazut doar Transalpul cum arata(mi-a placut si estetic ,cu toate ca pentru mine, tehnica ar conta ceva mai mult) dar am sa vreau sa vad si un Dominator in cca. 2 zile.(sper sa nu aiba un impact prea mare asupra mea :)) N-am insistat in a-l vedea fiindca,tehnic,il gasesc ,usor, sub Transalp(sper sa nu-mi fac ,,prieteni'' in urma astei afirmatii!)

Exista tentatia si pentru AfricaTwin dar, cand i-am vazut dimensiunile,mi-am zis ca are sa fie de mine cand am sa ma fac mare!)

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai zis-o,lumea motociclistilor este o lume aparte(in sens bun). Pacat ca am descoperit-o ceva mai tarziu,sau mai bine spus abia acum am luat ,,taurul de coarne''!

 

Teoretic,in maxim 14zile ar trebui sa calaresc un Transalp(am facut un precontract si,depinde de seriozitatea respectivilor-- i-am cam stresat cu...,,dar cand vine?" )

 

Tot frunzarind una ,alta, am decis ca Transalpul ar fi optiunea mai buna pentru mine.

Ideal,ar fi fost sa merg cu ambele,apoi sa aleg dar ,abia acum fac scoala pe un superbike,Minsk,de 125 si ...nu prea vad cine m-ar fi lasat sa-i calaresc mobra.

Am vazut doar Transalpul cum arata(mi-a placut si estetic ,cu toate ca pentru mine, tehnica ar conta ceva mai mult) dar am sa vreau sa vad si un Dominator in cca. 2 zile.(sper sa nu aiba un impact prea mare asupra mea :)) N-am insistat in a-l vedea fiindca,tehnic,il gasesc ,usor, sub Transalp(sper sa nu-mi fac ,,prieteni'' in urma astei afirmatii!)

Exista tentatia si pentru AfricaTwin dar, cand i-am vazut dimensiunile,mi-am zis ca are sa fie de mine cand am sa ma fac mare!)

 

:bounce:

 

 

Foarte putini au ocazia sa "incerce" motocicletele inainte de a decide.

Daca vrei iti dau un Domi sa'l probezi, desi nu stiu cat te vor edifica 1-2 km in poligon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ gabii-scuze daca am parut rau...a fost doar o discutie, dar cum am mai zis, fiecare o sa laude ce are.

sunt sigur ca domi trage f bine in teren, dar transalpul este un compromis intre asfalt si teren, deci ca un touring este f bun. iar la partea cu ridicatul, sa stii ca te obisnuiesti... :bounce:

@ mdm-stai linistit, un motor in V tine f mult. am un prieten care dupa ce a luat motoreta(transalp), a descoperit un abtipild sub sa, pe care scria cca 70.000 de km(la ultima revizie iitalia).asta era acum vreo 2 ani.

si acum motorul merge impecabil. nu bate, nu cloncane....are decat discurile uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt in cautarea unui Transalp dar, de oferit ,mi se ofera Dominator-ul...

 

Se pot compara cele doua modele?

 

Catre ce a-ti inclina si,de ce?(sunt incepator) :crack:

 

 

Cu siguranta Transalp!

Cred ca pe undeva ne asemanam....si eu merg preponderent pe asfalt, dar imi place si cate-un drum pe macadan!

In locul tau as alege Transalpul fie si numai pentru faptul ca are un motor cu 2 cilindri in V.

Asa ca: succes in alegerea finala!

 

p.s. eu am o cagiva elefant si sunt foarte multumita de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur!

 

Pana in aprilie ,cand am examen pentru A,am s-o ,,birjaresc'' doar ,,enduro'' si,daca mai ramane ceva din ea ,ne intalnim! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur!

 

Pana in aprilie ,cand am examen pentru A,am s-o ,,birjaresc'' doar ,,enduro'' si,daca mai ramane ceva din ea ,ne intalnim! :crack:

Te sfatuiesc sa stai in banca ta pana iti iei permis, dupa aceea sa te inveti cu ea si apoi sa o scoti pe drumuri forestiere, este destul de greu transalpu` si ar fi pacat sa il zgarii, cauta sa ii pui un crashbar.

In rest sa il stapanesti sanatos sisa te bucuri de el :wave:

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur!

 

Pana in aprilie ,cand am examen pentru A,am s-o ,,birjaresc'' doar ,,enduro'' si,daca mai ramane ceva din ea ,ne intalnim! :crack:

 

Nu crezi ca ar fi mai bine sa faci alergare libera in teren accidentat, pana iti iei permisul si pana ,,te imprietenesti" cu Transalp-ul ? Sau iti este indiferenta suma de bani pe care o sa o dai pe motoreta ?

In cazul in care o trantesti pe camp, este pacat de ea,..... nu de tine !

 

Bafta ! ... si ai grija ! :hug: :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...