KIDROCK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 cel mai simplu,scoti becul si pui un saculet din ala de la haine care absoarbe umezeala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 cel mai simplu,scoti becul si pui un saculet din ala de la haine care absoarbe umezeala nu prea face fata ala la ce umezeala vad in poza ca are el in far,plus ca iti zangane dup-aia prostia aia de saculet in far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 apropos de aburire ..stie cineva de unde pot lua un sprey anti aburire? ..acu ca tot a venit frigu' a inceput sa mi se abureasca viziera Buna ziua, domnilor si doamnelor(daca sunt). Un necunoscator intreaba : 1 - Se gasesc folii din alea de lipit pe viziera, pe care le dai jos pe masura ce aduni tot felul de insecte? Cum au aia de la moto gp..mi se pare super, decat sa opresc sa spal viziera. Bine, numai sa nu coste prea mult, in cazul asta, opresc si spal viziera. 2 - pentru a schimba lichidul de racire, adica apa+antigel in proportie 50-50 (asa scrie in manual) trebuiesc date jos ceva carene? 3 - ce antigel recomandati? in manual scria la culoare sa fie "verde" si care ingheata la -35 noroc oameni buni! si sa tina vremea, ca parca prea repede au scazut gradele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Buna ziua, domnilor si doamnelor(daca sunt).Un necunoscator intreaba : 1 - Se gasesc folii din alea de lipit pe viziera, pe care le dai jos pe masura ce aduni tot felul de insecte? Cum au aia de la moto gp..mi se pare super, decat sa opresc sa spal viziera. Bine, numai sa nu coste prea mult, in cazul asta, opresc si spal viziera. 2 - pentru a schimba lichidul de racire, adica apa+antigel in proportie 50-50 (asa scrie in manual) trebuiesc date jos ceva carene? 3 - ce antigel recomandati? in manual scria la culoare sa fie "verde" si care ingheata la -35 noroc oameni buni! si sa tina vremea, ca parca prea repede au scazut gradele! nu conteaza ce culoare are ..pune i orice ..antigel sa fie. Nu tre sa dai jos carena, ar trebui sa ridici rezervoru, dar daca nu vrei asa, poti sa iei o seringa si un furtun si pui prin gaura aia de pe carena, mai greu e sa pui capacu la loc..dar daca te chinui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) nu conteaza ce culoare are ..pune i orice ..antigel sa fie. Nu tre sa dai jos carena, ar trebui sa ridici rezervoru, dar daca nu vrei asa, poti sa iei o seringa si un furtun si pui prin gaura aia de pe carena, mai greu e sa pui capacu la loc..dar daca te chinui.. trbuie antigel dedicat pt motoarele din aluminiu aliat! la modelul 2000 -2003 merge sa pui antigel in radiator fara sa mai demontezi nimic. Editat August 30, 2010 de emigrantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 trbuie antigel dedicat pt motoarele din aluminiu aliat! Presupun ca tre sa scrie pe sticla chestia asta, nu? Altfel nu iau...nu? ms pt promptitudine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Presupun ca tre sa scrie pe sticla chestia asta, nu? Altfel nu iau...nu?ms pt promptitudine ceri de la magazinul de piese auto antigel pe motoare din AL . scrie si pe flacon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Buna ziua, domnilor si doamnelor(daca sunt).Un necunoscator intreaba : 1 - Se gasesc folii din alea de lipit pe viziera, pe care le dai jos pe masura ce aduni tot felul de insecte? Cum au aia de la moto gp..mi se pare super, decat sa opresc sa spal viziera. Bine, numai sa nu coste prea mult, in cazul asta, opresc si spal viziera. 2 - pentru a schimba lichidul de racire, adica apa+antigel in proportie 50-50 (asa scrie in manual) trebuiesc date jos ceva carene? 3 - ce antigel recomandati? in manual scria la culoare sa fie "verde" si care ingheata la -35 noroc oameni buni! si sa tina vremea, ca parca prea repede au scazut gradele! 1 Se gasesc,am eu daca vrei,dar pt Nitro. 2 si 3-antigel iti recomand Motul Motocool,am si d-ala daca vrei.Referitor la cum il schimbi,depinde ce model ai ca la al meu nu trebuie sa demontez nimic de exemplu.Daca iei antigel motul de care iti spuneam eu,vezi ca nu trebuie sa il diluezi,se pune asa cum vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 am o pereche de scarite pt 636 c 05-06 daca e interesat careva dati un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) . Editat August 31, 2010 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 am vrut sa spun ceva, apoi m-am razgandit...si nu stiam cum naiba sterg postul. nu ma lasa sa las gol, asa ca am pus un punct. numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Vreau sa cumpar o alarma zilele astea si o sa o montez eu mai mult ca sigur (nu ca m`as pricep ci din lipsa de bani) dar nu am idee cum sa dau jos saua sa dau de baterie si ce o mai fi pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Vreau sa cumpar o alarma zilele astea si o sa o montez eu mai mult ca sigur (nu ca m`as pricep ci din lipsa de bani) dar nu am idee cum sa dau jos saua sa dau de baterie si ce o mai fi pe acolo. e super simplu.vezi ca are un surub pe mijloc,care trebuie scos,dupa care dai tija la o parte si iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) e super simplu.vezi ca are un surub pe mijloc,care trebuie scos,dupa care dai tija la o parte si iese. Mersi pentru raspuns.O sa imi bag nasu pe acolo maine sa vad ce gasesc . Sper sa nu mai fie vremea ca astazi. Editat August 31, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 1 Se gasesc,am eu daca vrei,dar pt Nitro. Legat de punctul 1, ce inseamna am doar pt 'nitro'? E vreo marca de casca sau ce?...nu prea ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Care stie cate kg are 636 din 05 06 pe roata fata,respectiv pe roata spate.La plin ma intereseaza.Am inteles ca sunt procente egale si ca ar trebuie sa pui presiune egala.Vreau sa verific asta.Am niste probleme de aderenta cu Power Pure.Are cineva tipul asta de guma,ce presiune are in ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 a mea e 2005 si stiu ca are 192 kg ..nu stiu cu fata spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Care stie cate kg are 636 din 05 06 pe roata fata,respectiv pe roata spate.La plin ma intereseaza.Am inteles ca sunt procente egale si ca ar trebuie sa pui presiune egala.Vreau sa verific asta.Am niste probleme de aderenta cu Power Pure.Are cineva tipul asta de guma,ce presiune are in ele? Aderenta nu mai ai la ele din cauza ca le dau eu in fiecare seara cu ulei,si fata si spate:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Bine ca mi-ai zis ce tratament sa iti aplic eu tie de acuma ) Vreau sa vorbesc doar cu oameni seriosi,care stie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 dupa ce merg prin oras o perioada mai lunga de timp in trafic aglomerat, semafoare etc. cand ajung la garaj observ ca sta mai turata la relanti, este normal sau am vreo defectiune? temperatura exterioara cred ca era cam 39 C iar pe bord imi arata 102 - 104 C am vazut ca si ventilatorul de pe radiator functiona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Bine ca mi-ai zis ce tratament sa iti aplic eu tie de acuma )Vreau sa vorbesc doar cu oameni seriosi,care stie ? Pt mers stradal,presiune fata trebuie sa ai un 2.2 iar spate 2.3-2.4 maxim ! Pt circuit ,fata 2.1 ,spate 1.8-1.9 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Pt mers stradal,presiune fata trebuie sa ai un 2.2 iar spate 2.3-2.4 maxim ! Pt circuit ,fata 2.1 ,spate 1.8-1.9 ! Depinde de la cauciuc la cauciuc Eu merg cu 2.2 - 2.2 stradal - 2.2 pe spate pentru ca mai merg si cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Depinde de la cauciuc la cauciuc Eu merg cu 2.2 - 2.2 stradal - 2.2 pe spate pentru ca mai merg si cu pasager. Eu am zis niste valori la modul general ! Nu e cazul sa stii greutatea fatza -spate a mobrei ca sa faci o presiune adecvata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Air Pressure (when Cold) Front: Up to 180 kg (397 lb) 250 kPa (2.5 kgf/cm², 36 psi) Rear: Up to 180 kg (397 lb) 290 kPa (2.9 kgf/cm², 42 psi) Asta e copy/paste din manualul de intretinere si reparatie la ZX6 R varianta 2007-2008. Asta ar insemna in bari cca 2.5 pe fata si 2.9 pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.