Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

mai mult de 20 lei daca iti cere cineva ,e nesimtire. Oricum poti sa ti-l faci tu dintr-o tablita. O sa zici ca te invat la prostii,dar nu ai neaparat nevoie si de sarma ce tine cablurile de acceleratie.

 

20 de lei este minunat, numai sa gasesc undeva piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

20 de lei este minunat, numai sa gasesc undeva piesa.

 

O am eu - dar o dau impreuna cu tot - pompa - butoias - maneta.

 

Vand rulmenti juguri - roata fata - roata spate - setu complet pentru Kawasaki zx6r 2000-2002 - Posibil sa se potriveasca si pe alte modele. RULMENTII SUNT NOI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O am eu - dar o dau impreuna cu tot - pompa - butoias - maneta.

 

si presupun ca nu este la 20 de ron nu? :lol:

restul sunt ok, nu am de ce sa le cumpar. cred ca o sa incerc varianta lui "k-2" cu sudura si daca nu merge sudata am sa dau comanda de piesa noua. am aflat si pretul 9.70 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cine imi eplica de ce sunt "petalate" discurile de frana?

Daca nu erau petalate, era suprafata mai mare de contact, utila pt franare.

 

Astept raspunsuri cat mai clare+lamuritoare.

 

(inteleg ca arata frumos...dar..de ce?)

 

noroc+asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si presupun ca nu este la 20 de ron nu? :drink:

restul sunt ok, nu am de ce sa le cumpar. cred ca o sa incerc varianta lui "k-2" cu sudura si daca nu merge sudata am sa dau comanda de piesa noua. am aflat si pretul 9.70 euro.

 

M-am tot gandit - daca tu esti in domeniul IT - vezi ca sunt tablitele alea de se pun in spate la carcasa :lol: Poti incerca sa o faci dintr-o bucata d-aia. Cred ca o sa iesi mult mai ieftin.

Mesaj completat

Salut!

 

Cine imi eplica de ce sunt "petalate" discurile de frana?

Daca nu erau petalate, era suprafata mai mare de contact, utila pt franare.

 

Astept raspunsuri cat mai clare+lamuritoare.

 

(inteleg ca arata frumos...dar..de ce?)

 

noroc+asfalt uscat!

 

Depinde acum - Petalate stock la kawasaki - sunt doar de design. Cele aftermarket care au diferite forme - se racesc mai rapid - franare mai buna ( musca pur si simplu din placuta - nu te vor tine mult placutele, dar ai si o frana de te pune in cap ) - material mai durabil si mai bun si mai light.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am uitat acum la ulei si am vazut ca e cam sub minim :lol: adevarat ca nu prea l am verificat si am facut ...nu stiu vreo 4 5 mii de cand l am schimbat in mai parca. E normal sa manance asa?

Cati km are?Vezi ca normal la 4-500 se schimba.Eu nu merg mai mult de 5000 de la un schimb la altul.

Editat de ionutene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde acum - Petalate stock la kawasaki - sunt doar de design. Cele aftermarket care au diferite forme - se racesc mai rapid - franare mai buna ( musca pur si simplu din placuta - nu te vor tine mult placutele, dar ai si o frana de te pune in cap ) - material mai durabil si mai bun si mai light.

 

Nu tin sa te contrazic, insa tocmai asta se intampla cu cele "petalate" de la Kawa: se racesc mai repede, avand in vedere suprafata mai mare de contact cu aerul dar si forma neregulata a marginii care creeaza o turbulenta suplimentara in jurul discului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt mai scumpe si trebuie sa-si merite banii. :lol:

 

 

Intrebare: A umblat cineva la distributie (modele 98-02)? M-am trezit mai nou cu celebrul kawi click si ma gandesc daca sa ma apuc sa desfac minunea aia de intinzator. Mentionez ca a mai aparut odata in urma cu vreun an si 20 de mii de km, dar a tacut cam in 2 zile, probabil pana a trecut intinzatorul la pozitia urmatoare. Acum vad ca are mai mult timp si nu da semne ca ar vrea sa taca.

Am cautat pe kawi forums si cei de acolo zic ca nu e nicio problema daca se merge cu ea asa, dar zgomotul e uber enervant in frana de motor, mai ales ca din varii motive merg cu toba stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt mai scumpe si trebuie sa-si merite banii. :lol:

 

 

Intrebare: A umblat cineva la distributie (modele 98-02)? M-am trezit mai nou cu celebrul kawi click si ma gandesc daca sa ma apuc sa desfac minunea aia de intinzator. Mentionez ca a mai aparut odata in urma cu vreun an si 20 de mii de km, dar a tacut cam in 2 zile, probabil pana a trecut intinzatorul la pozitia urmatoare. Acum vad ca are mai mult timp si nu da semne ca ar vrea sa taca.

Am cautat pe kawi forums si cei de acolo zic ca nu e nicio problema daca se merge cu ea asa, dar zgomotul e uber enervant in frana de motor, mai ales ca din varii motive merg cu toba stock.

 

salut omule...din ce motive mergi cu toba stock? doar curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca merg destul de mult noaptea, si nici nu am cel mai subturat stil de mers, adica in general stau in zona 6-12 mii rpm. Iti zic eu ca nu pot sa fac asta cu o toba sport. Una ca nu sunt nesimtit, unii vor sa doarma noaptea, iar a 2-a ca nu vreau sa stie tot orasu pe unde si cum merg. Nici bani de amenzi n-am si nici rabdare sa ma cert cu lumea. Am si toba sport dar o folosesc numai cand plec din localitate.

 

Pana la urma la distributie s-a bagat cineva.. si daca da.. ati scapat de kawi click?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca intinzatorul tau este mecanic(cu arc).incearca o rearmare,daca nu merge trebuie schimbat lantul si patinele dar si garnitura de chiulasa.

este o operatie dificila daca nu ai aptitudini mecanicoase si scule.

succese si apucate de ea la iarna ca nu mai este mult.

ps.

vezi sa nu fie totusi rulmentul de la oala de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si rulmentul de la oala de ambreiaj, dar ala este de mult, de cand am luat-o si sincer nu prea ma deranjeaza decat dimineata la rece cand suna a diesel.

Zdranganitul de la distributie este mai subtire si mult mai enervant, mai ales in frana de motor sub 7k rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si rulmentul de la oala de ambreiaj, dar ala este de mult, de cand am luat-o si sincer nu prea ma deranjeaza decat dimineata la rece cand suna a diesel.

Zdranganitul de la distributie este mai subtire si mult mai enervant, mai ales in frana de motor sub 7k rpm.

 

Asa am avut si eu si s-a dovedit a fi ceva pe la cuzineti. Tot pre frana de motor :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot azi a fost prima (semi)portie de soare dupa ceva zile bune, am fost cu mobra la plimbare. Ascultat in mers, pe loc, la cald, la rece si in toate turele.

Pe loc, indiferent de temperatura motorului se aude fix... nimic. In afara huruitului de la ambreiaj.. obviously.. care dispare cand trag de maneta. Daca trag de gaz in gol se aude un zdranganit a carui intensitate creste direct proportional cu turatia. Cine nu stie ce sa asculte.. nu aude. Si-au mai dat vreo 2 cu parerea ca n-are nimic. :hurt:

In mers se aude foarte putin pana pe la 3-4 k rpm, este enervant (pentru mine.. ca altii tot nu aud) intre 4 si 8 k rpm, iar peste aceasta turatie zdranganitul e acoperit de zgomotul motorului in sine. In frana de motor e mai usor de sesizat, din lipsa de.. acceleratie. Am sa incerc in week-end cand ies din oras cu toba sport sa vad care-i treaba, dar am o vaga banuiala ca atunci n-o sa mai aud nici eu nimic. :lol:

Zgomotul stiu sigur ca este de la distributie, anul trecut cand a aparut ultima data am fost la service si asta a fost concluzia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca merg destul de mult noaptea, si nici nu am cel mai subturat stil de mers, adica in general stau in zona 6-12 mii rpm. Iti zic eu ca nu pot sa fac asta cu o toba sport. Una ca nu sunt nesimtit, unii vor sa doarma noaptea, iar a 2-a ca nu vreau sa stie tot orasu pe unde si cum merg. Nici bani de amenzi n-am si nici rabdare sa ma cert cu lumea. Am si toba sport dar o folosesc numai cand plec din localitate.

 

Pana la urma la distributie s-a bagat cineva.. si daca da.. ati scapat de kawi click?

 

:lol:

:hurt:

 

sau ii poti monta un silencer/Db killer...... felicitari pentru RESPECTUL fata de ceilalti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu silencer-ul e cam.. useless. Toba sport e pentru zgomot, niciunul din cei care merg pe strada nu simt diferenta de 1-2 cai care ti-i da o amarata de teava goala. Si orice toba sport (chiar si cu silencer) e MULT mai zgomotoasa decat una stock, mai ales cea de kawa care cantaraste cat jumate din prietena mea. Pentru mine n-are rost in oras, cu ea goala nu merg pentru ca nici eu nu m-as suporta daca m-as plimba la 10 k rpm pe la mine pe sub geam (chiar si ziua e stresant) si cu silencer.. nu-i nici laie nici balaie. Nici nu se aude tare.. asa cum ar trebui.. si nici incet.. e un fel de semi-partz.

Imi ajunge toba race care o pun cand ies din localitate, ii dau in goarna pana ma plictisesc , ma satur si ma simt bine.. si aia e. Macar nu ma injura nimeni, eu sunt satul sa-i injur pe altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........

 

cred ca depinde si de toba...... 636-le meu(model 2006) are ARROW, si cu silencer(il folosesc doar seara) chiar se simte diferenta..... decat sa dau toba jos apoi sa o pun la loc, prefer sa-i montez silencer..... iar cu militia nu am avut nici-o problema pana acum, mai ales ca toba are omologare facuta la RAR.

 

nici mie nu-mi place sa stresez dupa anumite ore :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar la 636 mai ales cu toba sub sa.. e mai aiurea sa schimbi tobele, silencer-ul e o solutie mai buna. La mine e pe lateral si are 4 suruburi, deci imi ia maxim 1 min sa fac schimbul. Si treaba cu omologarea e buna, toba mea e race, goala.. n-are nici macar gaura pentru silencer. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...