Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Mi-am facut mobra naked pentru cateva zile ;).

 

Si in legatura cu lantu, pot sa il mai strang cumva sau trebuie alt kit?Am si carena dreapta rupta chiar deasupra surubului de sus, si ce as putea sa fac sa nu se mai rupa in continuare?(ceva la bani putini deocamdata)

 

Poze:

post-41072-1285170295_thumb.jpg

post-41072-1285170339_thumb.jpg

post-41072-1285170386_thumb.jpg

post-41072-1285170421_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce vad in poza a treia, lantul mai merge tras. Slabeste axul roata spate si destrange suruburile care intra in bascula foarte putin,pe fiecare parte( apoi strange piulitele de pe suruburile) astfel incat gradatia sa fie la aceeasi linie(sau intre linii) pe fiecare parte. Oricum nu pare ca trebuie sa-l strangi prea tare, tre sa ai 4 cm intre sus si jos, dupa cum ai aratat in poza 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut mobra naked pentru cateva zile ;).

 

Si in legatura cu lantu, pot sa il mai strang cumva sau trebuie alt kit?Am si carena dreapta rupta chiar deasupra surubului de sus, si ce as putea sa fac sa nu se mai rupa in continuare?(ceva la bani putini deocamdata)

 

Poze:

 

1. Schimba opincile alea.

2. Lantul e bine intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva cu 636 din 03 04 care se apleca mai mult de k-2?Pana acuma nu am vazut si chiar nu cred ca e problema de la modelul ala.Vreau poze cu cauciucul.Fara cauciucuri de la circuit.

 

Apropo k-2-cred ca ai vazut ca se aburesc farurile.E asa de greu sa scoti farul si sa cauti pe unde iti intra apa?Vezi ca cel mai sigur ai prinderile rupte si intra pe acolo.Foloseste poxipol sau silicon.Eu am facut cu un prieten cu poxi.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva cu 636 din 03 04 care se apleca mai mult de k-2?Pana acuma nu am vazut si chiar nu cred ca e problema de la modelul ala.Vreau poze cu cauciucul.Fara cauciucuri de la circuit.

 

Vrei poze sa vezi cat de mult pot inclina 636-le? ;)....daca vrei iti poate arata si Johnson cateva :D

Editat de ady_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

1. Schimba opincile alea.

2. Lantul e bine intins.

O sa le schimb la primavara.Acum caut bani sa schimb placutele de frana ca imi trepideaza la franari

 

Am scos si farurile sa le izolez.Am scos carenele sa le curat si sa fac si farurile nu sa ma plimb.

 

In legatura cu legatu de dacie e provizorie. ;))

Mesaj completat

Cu privire la inclinat; sunt incepator si am mers numai in Bucuresti. Daca stiti vreun traseu cu viraje pe langa oras, astept informatii :D

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apleaca nu se apleaca...dupa parerea mea, pe strada mai ales in romanica risti mult sa duci cauciucurile pana in buza, tocmai ca ai praf, balega, pietris, denivelare, etc.

 

corect, mai bine o iesire frumoasa si te dai safe:

 

 

post-10285-1285243677_thumb.jpg

post-10285-1285243696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat de chestia cu aplecatul ca am un prieten care are moto de pe circuit din italia si zice ca suspensia e prea tare si nu poate sa se aplece.Probabil e setata pe circuitele din afara care sunt de viteza.Pana la urma unde se poate seta suspensia?Habar nu am ce ulei are in furca,mie mi se pare la fel de tare ca la 636 2005 al meu.

 

Si poti sa te apleci linistit si la 50 60 si fara sa risti prea mult daca e curba cu vizibilitate si cunosti drumul,acuma nu vreau sa iasa o discutie din asta.

 

PS:nu ma urc pe motorul altcuiva si nici nu dau motorul ca sa zic ca ma aplec mai mult ca el cu motorul ala si nici nu ar fi scopul meu sa demonstrez asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erai depsit pe interior sau depaseai pe exterior ;) ?

Banuiesc ca mertia investitia de 1k de euro pe circuit.

 

 

 

pozele is facute la 2-3 secunde una de alta si le-am pus in ordine cronologica. Te las pe tine s-o calculezi :D .

Sunt mai multi bani bagati in el, dar,da ,merita. Mi-o pierit de tot cheful sa scot motorul pe strada, rareori mai ies pe sosea. Cu banii pe care-i sparg pe benzina si plimbari un , consumabile,placute si alte prostii, mai pun ceva si merg de 4-5 ori pe an pe pista , senzatie ce nu poate fi egalata de o liniuta la semafor cu vreo masina, sau wheelie cu baetii pe bulevard.

 

Circuitul este Hungaroring.

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos azi placutele de frana si erau ok, deci nu e de la placute.Am vazut ca pe discul din dreapta sunt cateva zgarieturi in disc una ceva mai adanca si ma gandesc ca as putea avea discurile ovale.

Cum pot sa imi dau seama daca sunt ovale?Sau s-ar vedea cu ochiu liber daca sunt destul de ovale incat sa trepideze motociclta la franare?

Cand pun frana cu spatele fata nu mai trepideaza deci nu cred cae vreun rulment stricat.

 

Ps:Cam cat m-ar costa sa ma duc la un mecanic sa imi spuna care e problema fara sa o rezolve?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai nevoie de mecanic. E simpla treaba. Da jos etrierul drept si leaga-l undeva de telescop. apoi apasa de vreo 10 ori maneta frana ,pana ajung placutele din etrer sa se atinga. apoi mergi doar cu frana pe stanga. Daca nu mai face, tre sa iei disc dreapta. Daca face si cu discul dat jos, is duse ambele discuri(sau nu e acolo problema).

 

Simplu si nu te costa niciun leu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita investitia deoarece furtunele stock neavand insertie metalica se dilata, efect ce se simte odata cu cresterea temperaturii lichidului de frana, pe serpentine de exemplu.Daca nu mergi pe circuit sau mergi linistit pe strada si rar pe serpentine nu pot spune ca "se merita" atat de mult.De preturi mai bine il intrebi pe userul mac, eu de la el am luat si a fost ok si calitatea si pretul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita investitia deoarece furtunele stock neavand insertie metalica se dilata, efect ce se simte odata cu cresterea temperaturii lichidului de frana, pe serpentine de exemplu.Daca nu mergi pe circuit sau mergi linistit pe strada si rar pe serpentine nu pot spune ca "se merita" atat de mult.De preturi mai bine il intrebi pe userul mac, eu de la el am luat si a fost ok si calitatea si pretul

 

msms

 

60 euro e setul la mac

 

 

msms

 

sa vedem poate vine mosul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...