George_Costin Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salutari. M-am gandit sa achizitionez un ZX6-R din 2003/2004. Imi puteti spune ce plusuri / minusuri are motocicleta? La ce ar trebui sa fiu mai atent la aceste motoare? Cum este pozitia pe motocicleta? Merita sa plusez ceva bani pentru varianta 636 (05 - 06)? Din cate am citit, modelele sunt bine cotate la review-uri. In alta ordine de idei este vreun posesor dornic din Bucuresti sa ma lase sa stau pe un ZX6-R 2003/2004 sau pe un ZX6-R 2005 pentru a vedea pozitia de pilotat ? Fac cinste!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Prezent . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Eu am 636 05 și dacă vii pe 24 mai în București la întrunire moto cu cea mai mare placere te las sa te urci. Ca minusuri: are CDI-ul exact deasupra la toba și dacă ai toba stoc e posibil sa îți dea erori calculatorul de bord. În rest poziția este foarte buna în sa, am citit ca e o combinație intre sport și touring, mult mai buna decât la R6 spre exemplu. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puiubimboi Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Salut, sunt nou posesor de Kawasaki 636 din 2004, 28000 km. Are furtune racing, toba MiVV....este ok pana la un punct. Am calculat si consuma undeva la 18L/100Km....ceea ce mi se pare enorm...intradevar, scoate flacari pe evacuare, la decelerare are niste rateuri puternice. In principiu sunt incantat de ea dar chiar mi se pare exagerat consumul. Saptmana viitoare merg la un baiat mecanic sa se uite la ea, dar ma gandeam ca poate aveti si voi niste idei fiind posesori de acest model. Motorul s-a dat pe circuitin Italia, avand si cauciucuri Pirelli Diablo Supercorsa, si scarite reglabile, etc. Va rog sa imi spuneti parerea voastra deoarece sunt dezamagint de consum, ma asteptam sa consume undeva la 7-8-9-maxim 10, dar 18 mi se pare cam mult. Se simte miros de benzina ne arsa, si cum am spus are niste rateuri puternice dupa ce iau mana din gaz. Precizez ca sunt incepator pe SS, dar in oras mai mult de 3000-4000 de ture nu pot sa ii dau ca imediat sare de 80km/h. Astept pareri. Editat Mai 22, 2014 de puiubimboi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod3_nam3 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare tuturor mebrilor acestui site! Am o rugaminte daca ar putea cineva sa ma indrume sau poate stie de unde as putea cumpara un far nou/sh pentru kawasaki ninja zx6r 2001? Stau cu motorul desfacut de ceva timp, s-au desumflate si rotile si as dori sa ies la plimbare sa-l mai dezmortesc un pic Precizez faptul ca am gasit pe un site dar costa 2000 lei ,ceea ce mi se pare extraordinar de scump. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Pune-i si tu un proiector, il adaptezi cumva. Pui far OEM ca sa ai ce sparge din nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 @puiubimboi verifica bujii si bobine inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 @puiubimboi Vezi ca probabil ai montat PowerCommander sau ceva asemanator si sa fie instalata vreo harta de injectie pentru circuit si sa iti dea prea multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puiubimboi Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) @krieger Bujiile le-am schimbat, ca avea NKG Iridium si am pus ceva mai soft, nu am codul la indemana. @cristiangsl Voi verifica cu mecanicul sa vedem ce si cum, dar daca are vreo harta pt circuit el nu ma poate ajuta si asa trebuie sa aflu cine o poate rescrie....si cu ce pret....sper sa nu fi facut o afacere prosta cu motorul asta ( Editat Mai 23, 2014 de puiubimboi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Salut, sunt nou posesor de Kawasaki 636 din 2004, 28000 km. Are furtune racing, toba MiVV....este ok pana la un punct. Am calculat si consuma undeva la 18L/100Km....ceea ce mi se pare enorm...intradevar, scoate flacari pe evacuare, la decelerare are niste rateuri puternice. In principiu sunt incantat de ea dar chiar mi se pare exagerat consumul. Saptmana viitoare merg la un baiat mecanic sa se uite la ea, dar ma gandeam ca poate aveti si voi niste idei fiind posesori de acest model. Motorul s-a dat pe circuitin Italia, avand si cauciucuri Pirelli Diablo Supercorsa, si scarite reglabile, etc. Va rog sa imi spuneti parerea voastra deoarece sunt dezamagint de consum, ma asteptam sa consume undeva la 7-8-9-maxim 10, dar 18 mi se pare cam mult. Se simte miros de benzina ne arsa, si cum am spus are niste rateuri puternice dupa ce iau mana din gaz. Precizez ca sunt incepator pe SS, dar in oras mai mult de 3000-4000 de ture nu pot sa ii dau ca imediat sare de 80km/h. Astept pareri. sigur ai calculat corect consumul? 18 litri la suta de km e enorm. Atat consuma o motocicleta de motoGP intr-o cursa. Motorul nu cred ca are cum sa consume atata, orice harta i-ai face, atata timp cat functioneaza cum trebuie, si mergi cu el in regim normal... daca intr-adevar ai calculat corect, mai mult ca sigur pierzi benzina pe undeva. Editat Mai 23, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puiubimboi Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 @Jorge Lorenzo din pacate am calculat corect, de la aprinderea rezervei am alimentat 10 litrii si am facut 62 de km pana s-a aprins din nou...ceva sigur nu e in regula, pt inceput o voi lua pe parte mecanica, poate are ceva deschis la benzina si o trage si apoi o scuipa pe evacuare, pt ca flacari scoate la fiecare decelerate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Kawasaki e show, d-aia consuma atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puiubimboi Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 @wtf? clar e show si sunt super incantat dar macar 10l per 100 de km ar fi mana cereasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod3_nam3 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Ms mult Jagi dar as prefera sa fie original am gasit o varianta sa imi cumpar de pe ebay la 240 de dolari Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Eu am 636 05 și dacă vii pe 24 mai în BucurIești la întrunire moto cu cea mai mare placere te las sa te urci. Ca minusuri: are CDI-ul exact deasupra la toba și dacă ai toba stoc e posibil sa îți dea erori calculatorul de bord. În rest poziția este foarte buna în sa, am citit ca e o combinație intre sport și touring, mult mai buna decât la R6 spre exemplu. Succes Salut, la 636 '05-06 pozitia in sa nu este touring, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) @puiubimboi Nu e problema de harta ca daca ai PowerCommander gasesti la ei harta exact pentru motorul tau inclusiv pentru toba ta. Ma mai gandesc sa nufie schimbate pe la ea si alte piese gen injectoare cu debit marit daca ai zis ca a fost data pe circuit. Dar cel mai bine sa se uite la ea un mecanic de motociclete poate e de la altceva. Editat Mai 23, 2014 de cristiangsl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 @wtf? clar e show si sunt super incantat dar macar 10l per 100 de km ar fi mana cereasca Am avut si eu 03-04 iar eu mergeam in ture mari in permanenta, dar tot nu ajungea la 18L % Daca erai din bucuresti iti faceam recomandare sa mergi la un mecanic bun, insa din deva nu cunosc pe nimeni. Problema sigur e, si la fel de sigur o vei rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=570697&selpic=4&zoom=1#foto pt cei care vor o motocicleta cu km dati inapoi. in iarna era la suceava cu 31000 km. am si poze cu ea cand avea 31000 daca sunteti interesati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=570697&selpic=4&zoom=1#foto pt cei care vor o motocicleta cu km dati inapoi. in iarna era la suceava cu 31000 km. am si poze cu ea cand avea 31000 daca sunteti interesati ) Toate ca toate,dar ce burlan de toba....asa arata tobele sport ptr modelul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Toate ca toate,dar ce burlan de toba....asa arata tobele sport ptr modelul ala? Probabil e montata doar sa faca galagie si sa ia ochii cumparatorilor... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=570697&selpic=4&zoom=1#foto pt cei care vor o motocicleta cu km dati inapoi. in iarna era la suceava cu 31000 km. am si poze cu ea cand avea 31000 daca sunteti interesati ) Zx6r facelift 2007 ca NOUA Cum plm facelift? A mea are 18000 si nu are discurile in halul ala de uzate si nici lantul.Vad ca asta e cazuta pe partea stanga. Editat Mai 24, 2014 de piticoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Depinde si ce placute pui la discuri. Am vazut placute de pe ebay puse pe un zx-6r si in 3000 km au facut santuri la propriu si buza pe discul din spate. Si discuri noi EBC si placute Brembo pe un R1150RT si dupa 10000km sunt santuri pe discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Poze. Mare grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Salutare, de 4 zile sunt proprietarul unui Zx6-R 2000, totul stock pe el, in afara de semnale. Pana acum sunt foarte multumit de el, se prezinta extraordinar pentru o mobra de 14 ani si asta se datoreaza fostului proprietar care a intretinut-o exemplar. Prin urmare, am cumparat motocicleta cu ulei schimbat in urma cu 2 saptamani Motul 300v,filtru aer, bujii NGK schimbate, anvelope Michelin Pilot Power 2CT vechi de 1 an, sincronizare carburatoare toamna anului trecut, placute fata spate schimbate anul trecut, kit lant la fel. Ca sa fie totul perfect, am plecat de la el cu plinul facut ochi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Felicitari pentru achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.