Sergiu 30 Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 as avea o intrebare la care sigur veti avea ceva de obiectat...da sunt foarte curios kat prinde 636-le.....fiindca am un prieten ku un ninja 750 ca si a mea iar la 270 cat avea el pe autostrada a trecut un 636 fulgerator pe langa el...si sa mirat si ma intrebat cum e posibil...in fond 750-ul are motor mai mare angrenbaj mai mare si avea si 140 de cai.....sunt total nedumerit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 strainezule gata ai uitat limba de la romania ? aptitudini ... ia-ti haha, da , imi cer scuze, greseala mea. Ori din graba, ori am uitat.Poate ca nu stiam,dar hmmmm nu prea imi vine mie sa cred.Anyaway suntem supusi greselilor.Dar e bine ca mi-ai amintit.De obicei nu verific textul cand scriu , ca tot timpu scriu pe fuga. as avea o intrebare la care sigur veti avea ceva de obiectat...da sunt foarte curios kat prinde 636-le.....fiindca am un prieten ku un ninja 750 ca si a mea iar la 270 cat avea el pe autostrada a trecut un 636 fulgerator pe langa el...si sa mirat si ma intrebat cum e posibil...in fond 750-ul are motor mai mare angrenbaj mai mare si avea si 140 de cai.....sunt total nedumerit E geu sa cred ca era 636 si sa treaca fulgerator pe langa unu care merge cu 270.Eu mai mult de 280 nu am putut sa ii dau.Era la blana. Totusi, nu cred ca era viteza reala.Ceasurile de bord cam au o eroare intre 5 si 10 km.La el cred la fel.NU cred ca viteza lui reala era de 270.Ori era un 636 care avea ceva modificari ori era un zx 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pampan Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 pampam dupa motorul asta sunasem si eu .. dar il vanduse, super misto! cum se aude toba? vreau si eu sa imi pun toba carbon mersi.. mersi.. nu ma pricep eu la tobe asa bine dar pot sa-ti zic ca nu e f zgomotoasa. Mie-mi place cum se aude (e a mea )). Dar sfatul meu e sa nu-ti cumperi toba din carbon no name. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 No, ziua buna fisioari dragi In urma unei plecari in It in scopul achizitionarii unui Suzuki SV 650 , dealtfel nereusita, am ajuns sa mandrul si prea fericitul posesor al unui Kawsaki (cu i- grec =)) ) zx6-r. Acum sa vedem cum se comporta .. azi dimineata am ajuns acasa la 4 juma' .. acum sunt la munca si deabia astept sa ii pun carenele si toba la loc si sa dau o tura de control pe strada (motoru e putin cam neinscris si am niste acte la el egale cu zero) saptamana viitoare vin actele din It si tot atunci sper sa ii arunc numere rosii trista poveste a unui incepator care a vrut naked si s-a ales cu zuper zport o gasiti aici /index.php?...84854&st=50 pozele .. vin si ele mai pe seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Felicitari de achizitie, baga poze sa ne minunam si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 poze a ramas asa de cand am adus-o fara carene :| trebuiesc puse la loc .. da merge si asa .. semi- demi carenata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 sa o stapanesti sanatos.E foarte furmusica.Baga poze cand o ai si carenata.sa ai grija la gaz.Nu ii da prilejul sa iti arate ea ce poate, daca nu esti pregatit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 am scos-o aseara pe strada nitelus si ce pot sa zic m-a speriat .. ma umplut de fericire si cam atat carenle nu cred ca o i le pun prea curand intrucat cred ca o sa atinga jos la iesirea din garaj :| am garaj subteran in fine .. hai cu actele si numere rosii mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Aprilie 17, 2007 Autor Share Postat Aprilie 17, 2007 frumos! zi-mi despre parbrizu ala, se simte ceva in oras? o protectie mai buna? sau decat la drum mai lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 frumos! zi-mi despre parbrizu ala, se simte ceva in oras? o protectie mai buna? sau decat la drum mai lung? Vad ca il are ca al meu, adik double bubble...iti spun eu ca am iesit si afara cu ea si in oras. Deci in oras e numai de estetica ca nu te pliezi tu pe motor la 30 la ora la cat se merge in Bucuresti, dar afara e ajutator...iti intra casca exact in curbura aia si nu iei nici o pala de vant din fata, totul e aerodinamic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 @ chino .. ce pot sa zic din experienta mea (30 de minute de tat ture pe strada ) la vitze mari (cred ca i-am dat si eu suta :| ) te bagi sub el si n-ai belele ... moto inca e neinscris .. astept actele ... numere roshii sa ma plimb si eu semilegal pe el (semi-legal pentru ca nu am carnetu-l de peste 2 ani ca sa pot depasi nu stiu cati kw .. 36 parca) acum drujbutza mea sta linistita in curte acoperita si asteapta numere rosii, pentru ca nu ma risc aiurea (nu pentru ca moto nu ar fi instare sa fuga de militie .. da rideru n-are experienta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 adica vrei sa spui ca daca esti incepator nu ai voie sai ai motor de 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Aprilie 18, 2007 Autor Share Postat Aprilie 18, 2007 iti trebuie atestat sau minim 2 ani experienta pe un motor de vreo ~30kw nu stiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 nu ca nu ai voie sa ai moto de 600 .. nu ai voie sa i moto care dezvolta o putere mai mare de 32 kw (32 parca .. aprox 50 de caluti) si zixeru are 110 :| hihi .. cica e nasol daca se streseaza un militian .. pot sa iti faca dosar penal .. dar nu prea se sinchisesc ei sa opreasca baicari .. si daca ii opresc se uite la toba sa fie stock sau daca nu e sa fie trecuta in talon si .. bine-nteles la numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Neatza buna Dragii mei si de ce nu dragele mele, vin si eu cu o intrebare cu adevarat provocatuare: CUm reusiti voi sa mergeti cu fierataniile astea legal prin oras, si cand spun legal ma refer la respectarea limitelor de viteza? (asta daca cineva se sinchiseste sa faca asta) Am venit cu intrebarea asta deoarece am facut si eu un test mititel si am obsrvat ca in treapta a2a la o turatie de aproximativ 4000 de rotatii pe minut drujba mea are o viteza de 40 de km/h :|. In afara faptului ca la viteza aia ti se pare ca stai si ca mai repede ai merge pe jos, daca ai miscat putin incheietura acul de la vitezometru urca foarte repede spre viteze care atrag de la sine amengi, puncte si suspendare de permis ... va rog sa nu ocoliti aceasta scrisoare semnat Sniky (suna cunoscut??) si mai am si altele refiritoare la echipament si anume de unde imi iau si eu un echipament (jaca cu protectii hard- tapene, si pantalonasi la fel .. dar nu de culuare verde, vreau o culoare (negru) care sa se potriveasca eventual o viitoare bicicleta ) .. hai ca v-am lamurit total.. si ultima .. cati dintre voi stiu sa mearga la adevarata capacitate a motorului pe care il tineti intre picioare si cati stiti sa faceti counter-steering Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) nu prea ai cum sa nu incalci cel putin o regula pe km cand esti pe ss cat despre a controla o motocicleta la maxim asta se poate vedea numai si numai pe un circuit ... in oras nu ai cum ca iese nea gica cu papucu incarcat cu caramizi si ai belit-o ... iar counter-steering il faci si tu dar nu iti dai seama daca ai pus intrebarea asta, mai intai cauta pe forum sa vezi ce inseamna (ruleaza cu 50 la ora si impingi de maneta stanga si va vira stanga ... analog pentru dreapta ) ps: si nu stiu de unde ai tu 110 cai ... da si mie cativa daca mai ai pe undeva pe acasa Editat Aprilie 19, 2007 de chino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 am citit mai toare articolele din sectiune begineri am toata teoria in cap .. dar ziceam si eu asa cum se simte cand esti la 30 de cm de sol?? .. si cu viteza sa inteleg ca va fi o mare problema :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Am peste 21 de ani...m-a oprit nea politaiul si s-a uitat in talon etc...m-a lasat in pace. Am tot sunat la inceput la politie, am vb cu instructorul despre acel test comportent parca si nimeni nu stie nimic...asa ca eu sunt momentan cica legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) De mers in limita legala sa stii ca nu e geu.It spun eu.E adevarat e mai dificil , exact aceeasi senzatie o am si eu.Cand merg incet pe la 60 zic ca stau pe loc.Dar totusi tre sa te gandesti la tine.Mobrele astea ss sunt foarte sensibile la gaz, dar mana si mintea tre sa fie mai sensibile.Nu de alta, dar repercursiunile ar putea fi cam.... In privinta counterstiring, nu e dificil, dar iti recomand la viteze mai mari cand o inclini.Si apropo, nu te sfii sa te lasi pe o parte la viteza ( face bine ). Eu am observat ca imi e mult mai usor sa iau curba cand o incep cu counter.Mobra intra pe linia de curba imediat.Pe cand atunci cand o tragi tu pe o parte, se duce putin mai greu.Asta se intampla doar la mine, la altii poate fi diferit. Cand vrei sa ii incerci puterea ei ametitoare, recomand un loc care e ferit de trafic, gen circuit ,autostrada, etc.Fereste-te sa fii zmeu in zone populate,trafic intens, si stradute limitrofe Tre sa ai mare grija.80% ,din accidente, daca nu mai mult, se intampla cu ss din care 20% cred sunt fatale.Asa ca ai grija, enjoy the ride si nu te du ca glontzu la tzinta. In ceea ce priveste echiopamentul nu te zgarci.NU lua ieftineli ca atat or sa faca.Mergi pe branduri consacrate gen, Icon ,Aplpinestars, Joe Rocket . Din cate stiu si sper sa nu ma insel, toti fac si protectii coloana, genunghi etc.Pe distante mai lungi si pe care implica genunchi te sfatuiesc sa iti cumperi un costum de piele. Editat Aprilie 19, 2007 de iurox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 multuesc nu am de gand sa fac pe zemu.. nu am de ce .. nu am luat drujba pentru FMI ) sau mai stiu eu ce fumuri .. nu pot sa spun ca nu o sa intoarca lumea capu dupa mine .. ca de frumoasa (sau asa o vad eu) .. oricum deabia astept actele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 E foarte frumoasa, nimic de zis,sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Viteza legala o poti avea in oras foarte simplu...cel putin pt mine. Cea mai mare problema a mea sunt cozile interminabile de la semafoare si sensuri giratorii. Ma bag printre masini, dar merg incet, cu picioarele pe jos, pt ca nu se stie niciodata cand vreun habauc se gadeste sa schimbe banda pt ca nu s-a incadrat corect, sau vreo pitzipoanca se gandeste ca e mai aproape sa ajunga de acolo la scoala si deschide usa si sare din masina iubitului. Cand nu se mai poate, ma bag pe trotuar . M-a prins un nene politist o data si i-am zis "shefuleee, nu vezi ca a ajuns mobra in 110 grade. Se caleazaaaa" la care el: "bine bine, circulati" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 @pantera buna scuza ... sa o tin si eu minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciubaka Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 am si eu o intrebare, un suport pt scarita de la schimbatorul de viteza la un 636 din 2002, ala de zamac sau ce aliaj o fi ca nu merge sudat, aveti idee pe unde as gasi ?? cred ca se potriveste si de la zx6r mai vechi, mai nou in nici un caz nu se potriveste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Aprilie 20, 2007 Autor Share Postat Aprilie 20, 2007 incearca sa dai anunturi pe aici la piese de schimb ... daca nu gasesti suna la 0724.230.550 - Radu la el mi-am sudat si eu suport pentru scaritza de la schimbator si mi-a placut ff mult cum a lucrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.