Bogat Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Am si eu doua intrebari: Ce presiune trebuie sa am in roti? Motul 5100 10v40w semisintetic este bun pentru zx6r din 99'? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Poate lispeste cuiva: Kawasaki zx-6r 2005 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-285706.html Citez: "moto in stare perfecta ne rulat in tara am pierdut actele...negociabil" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Inca nu am dat crashpad-urile. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...ac&ID=91662 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Inca nu am dat crashpad-urile. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...ac&ID=91662 Ma copii, n-ati invatat? Kawasaki n-are nevoie de crashpads. Ele sunt concepute sa se sprijine la sol in maxim doua roti si minim una. Mesaj completat Poate ma repet, am un amortizor Toby de vanzare de 636 2005. Are toate accesoriile de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salutare!De joi sunt mandrul posesor al unui kawa 636 din 2004,cu sistem full akrapovic si power comander.Pot sa ma alatur si eu taberei voastre?Am nevoie de un manual de utilizare pt el.Si pt care mai are,vreau sa stiu cum se comporta unul stoc,pt ca asta mi se pare prea naravasa.Multumesc anticipat!Mai jos pun si ceva poze. Mesaj completat P.S. -asta e poza facuta joi de cand l-am luat,acum nu mai are stickerele alea pe el.Erau oribile si le-am jumulit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) Salutare!De joi sunt mandrul posesor al unui kawa 636 din 2004,cu sistem full akrapovic si power comander.Pot sa ma alatur si eu taberei voastre?Am nevoie de un manual de utilizare pt el.Si pt care mai are,vreau sa stiu cum se comporta unul stoc,pt ca asta mi se pare prea naravasa.Multumesc anticipat!Mai jos pun si ceva poze.Mesaj completat P.S. -asta e poza facuta joi de cand l-am luat,acum nu mai are stickerele alea pe el.Erau oribile si le-am jumulit. manuale gasesti pe site-ul manualedereparatie.info e naravas pt ca e cel mai mare si puternic motor din clasa 6oo cmc ai dreptate cu stikerele, n-am vazut inca un ninja pe care sa scrie de 3 ori kawasaki asa arata modelul tau cu stikere si vopsea originala Editat Mai 1, 2010 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 are idee careva de la ce s-ar putea auzi un zornait metalic(usor de tot) la 636 din 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 are idee careva de la ce s-ar putea auzi un zornait metalic(usor de tot) la 636 din 2004? How to: adjust the factory CCT on a 636 In mare e cam acelasi lucru ca si la un 04 - asta daca te referi la "kawi click" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare.am un prieten ce are zx6r din 1999......si are o problema.a pornit moto si dupa ktiva km a inceput sa nu mai traga si scoate fum alb ,mentionez k a bagat benzina inainte.poate fi benzina proasta sau ce s-a putut intampla??are presiune la ulei si sta numa cu shocu tras,dak lasa shocu moare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare.am un prieten ce are zx6r din 1999......si are o problema.a pornit moto si dupa ktiva km a inceput sa nu mai traga si scoate fum alb ,mentionez k a bagat benzina inainte.poate fi benzina proasta sau ce s-a putut intampla??are presiune la ulei si sta numa cu shocu tras,dak lasa shocu moare Apa in benzina, sau in cel mai rau caz garnitura chiulasa (crapata) sau semeringurile de la supape, verifica nivelul uleiului pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Apa in benzina, sau in cel mai rau caz garnitura chiulasa (crapata) sau semeringurile de la supape, verifica nivelul uleiului pentru asta. da asa sa faca de la apa??deci nu porneste numa cu shocu si nu trage deloc.si la ulei nui skimbare,adevaru e ca nici nu a mers mult cu ea.trebuie mers mult sau?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Merci mult!Ma bucur sa gasesc aici oameni documentati despre kawa.N-am mai avut nici un kawa pana acum si nu stiu prea multe despre ele.Cand am auzit zornaitul ala mi-era teama sa nu fie de la diostributie dar m-am gandit ca nu are cum la 10000 de km sa se auda distributia.In fine....E super tare motoreta. How to: adjust the factory CCT on a 636In mare e cam acelasi lucru ca si la un 04 - asta daca te referi la "kawi click" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) higheaven, in poza cu bordu motorului este un dispozitiv pe parbriz...ce e? Editat Mai 4, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 are cineva un manual pentru zx600f din 95? dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxandel Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 stie cineva daca intinzatorul lantului de distributie de la zx6r 98 e lafel cu cel de 636 2003 in sus? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut, Sunt si eu detinator de Kawa e din 2005 si e albastra Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata) Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) higheaven, in poza cu bordu motorului este un dispozitiv pe parbriz...ce e? controlerul de la blitz-uri Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata) pe ebay: clear euro signals, seat cowl ingrijit motorul tau, discurile de frana sunt vopsite cu albastru? ca n-am mai vazut asa culoare. Editat Mai 10, 2010 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 controlerul de la blitz-uri pe ebay: clear euro signals, seat cowl ingrijit motorul tau, discurile de frana sunt vopsite cu albastru? ca n-am mai vazut asa culoare. sunt schimbate ..asa sunt cumparate direct vopsite (merci) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 sunt schimbate ..asa sunt cumparate direct vopsite (merci) ... pacat ca s-a cam dus vopseaua de pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 mda:( ..asa am luat o, sa iau vopsea din targ sa dau eu p acolo, o fi bine oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 sunt schimbate ..asa sunt cumparate direct vopsite (merci) eu zic ca sunt vopsite ,in poza se vede celalalt disc pe interior e auriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 da, posibil Mesaj completat un singur lucru nu imi place, fiind schimbata toba, nu mai are aparatoarea aia sau ce era..originala. Si se vede cam aiurea, nu exista ceva o masca, un capac care se poate pune pe latereale sa nu se vada toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 In nici un caz nu mai da cu vopsea peste. O sa arate la fel peste ceva vreme. Mai bine ia niste acetona si da jos vopseaua albastra si las-o aurie cum era ea ca se asorteaza cu etrierii si cu furca si arata mai bine. Cat despre toba, eu zic ca ar arata foarte incarcat cu niste plastice care sa acopere toba. Adevarul este ca tobele astea rotunde nu au aratat niciodata foarte bine sub codita. Cele mai good looking, dupa parerea mea sunt Lazer, Two Brothers, Gpr(cum am eu ) si Akrapovic. Motocicleta am vazut-o acum 1 luna cred parcata in rond la Herastrau in parcarea cladirii aia mare din sticla, o tin minte dupa numar. Era a ta atunci sau AEW e al fostului proprietar? Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 merci mult. .nu era a mea ..de vineri este. Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ Mesaj completat am iesit acu putine cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" ..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci Mesaj completat merci mult. .nu era a mea ..de vineri este. Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ Mesaj completat am iesit acu putin cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" ..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salut, Sunt si eu detinator de Kawa e din 2005 si e albastra Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata) Merci Sa o stapanesti sanatos . Frumoasa foc pe albastru....Daca ai si casca alba sa fie asortata cu jantele, zici ca a iesit din fabrica cu tot cu tine . Ps:Cat ai dat pe ea cu criza asta? Editat Mai 11, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.