piticoo Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salutare!De joi sunt mandrul posesor al unui kawa 636 din 2004,cu sistem full akrapovic si power comander.Pot sa ma alatur si eu taberei voastre?Am nevoie de un manual de utilizare pt el.Si pt care mai are,vreau sa stiu cum se comporta unul stoc,pt ca asta mi se pare prea naravasa.Multumesc anticipat!Mai jos pun si ceva poze. Mesaj completat P.S. -asta e poza facuta joi de cand l-am luat,acum nu mai are stickerele alea pe el.Erau oribile si le-am jumulit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) Salutare!De joi sunt mandrul posesor al unui kawa 636 din 2004,cu sistem full akrapovic si power comander.Pot sa ma alatur si eu taberei voastre?Am nevoie de un manual de utilizare pt el.Si pt care mai are,vreau sa stiu cum se comporta unul stoc,pt ca asta mi se pare prea naravasa.Multumesc anticipat!Mai jos pun si ceva poze.Mesaj completat P.S. -asta e poza facuta joi de cand l-am luat,acum nu mai are stickerele alea pe el.Erau oribile si le-am jumulit. manuale gasesti pe site-ul manualedereparatie.info e naravas pt ca e cel mai mare si puternic motor din clasa 6oo cmc ai dreptate cu stikerele, n-am vazut inca un ninja pe care sa scrie de 3 ori kawasaki asa arata modelul tau cu stikere si vopsea originala Editat Mai 1, 2010 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 are idee careva de la ce s-ar putea auzi un zornait metalic(usor de tot) la 636 din 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 are idee careva de la ce s-ar putea auzi un zornait metalic(usor de tot) la 636 din 2004? How to: adjust the factory CCT on a 636 In mare e cam acelasi lucru ca si la un 04 - asta daca te referi la "kawi click" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare.am un prieten ce are zx6r din 1999......si are o problema.a pornit moto si dupa ktiva km a inceput sa nu mai traga si scoate fum alb ,mentionez k a bagat benzina inainte.poate fi benzina proasta sau ce s-a putut intampla??are presiune la ulei si sta numa cu shocu tras,dak lasa shocu moare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare.am un prieten ce are zx6r din 1999......si are o problema.a pornit moto si dupa ktiva km a inceput sa nu mai traga si scoate fum alb ,mentionez k a bagat benzina inainte.poate fi benzina proasta sau ce s-a putut intampla??are presiune la ulei si sta numa cu shocu tras,dak lasa shocu moare Apa in benzina, sau in cel mai rau caz garnitura chiulasa (crapata) sau semeringurile de la supape, verifica nivelul uleiului pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Apa in benzina, sau in cel mai rau caz garnitura chiulasa (crapata) sau semeringurile de la supape, verifica nivelul uleiului pentru asta. da asa sa faca de la apa??deci nu porneste numa cu shocu si nu trage deloc.si la ulei nui skimbare,adevaru e ca nici nu a mers mult cu ea.trebuie mers mult sau?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Merci mult!Ma bucur sa gasesc aici oameni documentati despre kawa.N-am mai avut nici un kawa pana acum si nu stiu prea multe despre ele.Cand am auzit zornaitul ala mi-era teama sa nu fie de la diostributie dar m-am gandit ca nu are cum la 10000 de km sa se auda distributia.In fine....E super tare motoreta. How to: adjust the factory CCT on a 636In mare e cam acelasi lucru ca si la un 04 - asta daca te referi la "kawi click" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) higheaven, in poza cu bordu motorului este un dispozitiv pe parbriz...ce e? Editat Mai 4, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxandel Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 stie cineva daca intinzatorul lantului de distributie de la zx6r 98 e lafel cu cel de 636 2003 in sus? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut, Sunt si eu detinator de Kawa e din 2005 si e albastra Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata) Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) higheaven, in poza cu bordu motorului este un dispozitiv pe parbriz...ce e? controlerul de la blitz-uri Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata) pe ebay: clear euro signals, seat cowl ingrijit motorul tau, discurile de frana sunt vopsite cu albastru? ca n-am mai vazut asa culoare. Editat Mai 10, 2010 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 controlerul de la blitz-uri pe ebay: clear euro signals, seat cowl ingrijit motorul tau, discurile de frana sunt vopsite cu albastru? ca n-am mai vazut asa culoare. sunt schimbate ..asa sunt cumparate direct vopsite (merci) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 sunt schimbate ..asa sunt cumparate direct vopsite (merci) ... pacat ca s-a cam dus vopseaua de pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 mda:( ..asa am luat o, sa iau vopsea din targ sa dau eu p acolo, o fi bine oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 sunt schimbate ..asa sunt cumparate direct vopsite (merci) eu zic ca sunt vopsite ,in poza se vede celalalt disc pe interior e auriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 da, posibil Mesaj completat un singur lucru nu imi place, fiind schimbata toba, nu mai are aparatoarea aia sau ce era..originala. Si se vede cam aiurea, nu exista ceva o masca, un capac care se poate pune pe latereale sa nu se vada toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 In nici un caz nu mai da cu vopsea peste. O sa arate la fel peste ceva vreme. Mai bine ia niste acetona si da jos vopseaua albastra si las-o aurie cum era ea ca se asorteaza cu etrierii si cu furca si arata mai bine. Cat despre toba, eu zic ca ar arata foarte incarcat cu niste plastice care sa acopere toba. Adevarul este ca tobele astea rotunde nu au aratat niciodata foarte bine sub codita. Cele mai good looking, dupa parerea mea sunt Lazer, Two Brothers, Gpr(cum am eu ) si Akrapovic. Motocicleta am vazut-o acum 1 luna cred parcata in rond la Herastrau in parcarea cladirii aia mare din sticla, o tin minte dupa numar. Era a ta atunci sau AEW e al fostului proprietar? Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 merci mult. .nu era a mea ..de vineri este. Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ Mesaj completat am iesit acu putine cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" ..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci Mesaj completat merci mult. .nu era a mea ..de vineri este. Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ Mesaj completat am iesit acu putin cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" ..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salut, Sunt si eu detinator de Kawa e din 2005 si e albastra Aveti idee de unde imi pot lua un capac monopost? Si ma mai intereseaza niste semnala albe (pt fata) Merci Sa o stapanesti sanatos . Frumoasa foc pe albastru....Daca ai si casca alba sa fie asortata cu jantele, zici ca a iesit din fabrica cu tot cu tine . Ps:Cat ai dat pe ea cu criza asta? Editat Mai 11, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Sa o stapanesti sanatos . Frumoasa foc pe albastru....Daca ai si casca alba sa fie asortata cu jantele, zici ca a iesit din fabrica cu tot cu tine . Ps:Cat ai dat pe ea cu criza asta? Merci mult 3900EUR ..si are ceva pe ea: leviere titmax, scarite+semnale+capete de ghidon+mansoane rizoma, discuri de frana schimbate, alarma de 500EUR, xenon. toba mivv. Dar cel mai mult imi place culoarea :x ...e un albastru frumos (in poze nu se vede asa bine) e metalizat Editat Mai 11, 2010 de gabi_tro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutari . Adresez o intrebare posesorilor de Zx6-R. Am de gand sa-mi achizitionez un ZX6-R din 2002. Prima intrebare ar fi daca modelul e pe injectie sau pe carburatie (nu stiu de cand a introdus Kawasaki injectia, din cate am inteles e pe carburatie). A doua intrebare ar fi ca motorul are 48.000 de km ceea ce nu mi se pare chiar asa de mult avand in vedere vechimea motorului. Ma mai tine ceva timp cu o ingrijire atenta? O alta problema ar fi ca ambreiajul cam aluneca? Probabil e dus discul de ambreiaj cred....reparatia va fi scumpa? O alta intrebare ce probleme specifice are Zx6-R din perioada respectiva?? Multumesc f mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 merci mult. .nu era a mea ..de vineri este. Stiu two brothers imi comandasem pt 600f4i ul de dinainte (din USA) dar pt asta e "doar" 800$ Mesaj completat am iesit acu putine cu ea..vroiam sa va intreb. Eu la F4 in vit 1 la rosu inainte sa imi taie benzina aveam 116-117. Cu asta vad ca am 115-116, asa e si la voi, e normal? Ma gandeam ca asta fiind ss "baga mai mult" ..inca ceva, eu am umblat la limitatorul ala (daca asta e) ..cand se apasa butoanele de pe bord simultan apare graficul ala cu turometru care se poate seta undeva intre 12 si 15 mii parca (eu l am lasat la maxim) ce nu inteleg este ..de ce se stinge becu galben cand apas unu din butoane de 2 ori, apoi il mai apasa odata si se aprinde din nou. (nu ma injurati ca pun atatea intrebari, dar vreau sa fiu convins ca e totul in regula) merci Mesaj completat Vezi ca am postat eu cu ceva pagini in urma un link de pe un forum strain in care era explicata treaba cu setarea luminii de avertizare. Nu inteleg ce incerci sa faci si nu iti iese. Cat despre viteza maxima in treapta 1, nu stiu, n-am ajuns niciodata acolo, de fapt cred ca nu am trecut de vreo 60-70 in a 1-a. Nu esti pe o roata la viteza aia?! Discurile de frana sunt cele stock, nu ca ar mai conta asta la ce pret a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Vezi ca am postat eu cu ceva pagini in urma un link de pe un forum strain in care era explicata treaba cu setarea luminii de avertizare. Nu inteleg ce incerci sa faci si nu iti iese. Cat despre viteza maxima in treapta 1, nu stiu, n-am ajuns niciodata acolo, de fapt cred ca nu am trecut de vreo 60-70 in a 1-a. Nu esti pe o roata la viteza aia?! Discurile de frana sunt cele stock, nu ca ar mai conta asta la ce pret a avut. nu esti pe o roata nici macar daca tragi brusc de acceleratie ca sa ajungi la viteza aia. ca sa o dai pe o roata ar cam trebui innodata: adica o duci pana la 6 7 mii de ture apoi lasi acceleratia si brusc accelerezi tare; SAU poti s o ridici din ambreaj..dar mi se pare mai greu Mesaj completat are idee careva de la ce s-ar putea auzi un zornait metalic(usor de tot) la 636 din 2004? si la mine se aude un zornait metalic, dar mai mult ca sigur e distributia ...sau intinzatorul de fapt..de la cureaua de distributie. Mesaj completat Vezi ca am postat eu cu ceva pagini in urma un link de pe un forum strain in care era explicata treaba cu setarea luminii de avertizare. Nu inteleg ce incerci sa faci si nu iti iese. Cat despre viteza maxima in treapta 1, nu stiu, n-am ajuns niciodata acolo, de fapt cred ca nu am trecut de vreo 60-70 in a 1-a. Nu esti pe o roata la viteza aia?! Discurile de frana sunt cele stock, nu ca ar mai conta asta la ce pret a avut. n am gasit linkul? cred ca am dat vreo 10 pagini cel putin ..poate n am fost atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 1. Hold Mode + Reset - brings up current rpm setting 2. Pushing Mode adjusts shift light brightness 3. Pushing Reset adjusts rpms by 250rpm increments 4. Hold Mode + Reset again to finalize settings Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.