cristiangsl Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Salut, exista un soft specializat dupa care se comanda piese (repede originale) de zx-6r din 2001?. Ma refer la softuri care pot fi instalate pe computerul personal fara a fi necesar dongle. Similar cu Etos, ETKA (pentru masinile VAG). De exemplu as dori sa vad codurile si preturile de la toate suruburile de la carene, ca as vrea sa le cumpar noi, suruburile care tin bordul...etc. multumesc. Daca mai esti interesat de coduri la piesele originale de kawa nu stiu daca exista soft dar le poti gasi si comanda de aici http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop/sho...&model=ZX6R ... iti alegi anul (in cazul tau 2001) si apoi alegi "Cowling" / "Cowling lowers" si le poti identifica in poza. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Am facut azi noapte Bucuresti-Buzau-Bucuresti un consum de 5.2 l /100.Nu stiu cum a realizat.Mers o mare parte cu 130-140 cu 2 varfuri la 200.Cu pasager.Nu am tinut motorul sub 6000 ture.Am filtru Pipercross si finala Leovince.E ceva obisnuit consumul asta? Drumul e perfect in cea mai mare parte.Atentie insa la caini,care au sarit in fata unui prieten.Din fericire l-a evitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Am facut azi noapte Bucuresti-Buzau-Bucuresti un consum de 5.2 l /100.Nu stiu cum a realizat.Mers o mare parte cu 130-140 cu 2 varfuri la 200.Cu pasager.Nu am tinut motorul sub 6000 ture.Am filtru Pipercross si finala Leovince.E ceva obisnuit consumul asta?Drumul e perfect in cea mai mare parte.Atentie insa la caini,care au sarit in fata unui prieten.Din fericire l-a evitat. da e un consum normal (spre mic) pentru mers constant cu 130 140. Filtrul il am si eu tot pipercross..incep sa cred ca il pun asa din fabrica astia. (la mine toba e mivv) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Filtrul l-am pus eu.Intrebam ca am fost cu un prieten care are modelul 03-04 si lui cu toba full akra si power comander,dat pe high,a luat peste 10.Am facut plinul cand am plecat in Bucuresti si i-am bagat in Buzau eu 6 l si el 12.Chiar asa sa consume power comander-ul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 aici nu mai stiu ce sa zic, sincer sa fiu nici nu stiu ce face cacao ul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 nu tre sa fi expert sa ti dai seama ca nu te ajuta. se vede clar cat sunt de mici, eu cred ca si daca o culci cu mana jos pe asfalt o sa ti o zgarii. Trebuie unele iesite mult in afara, iar alea arata ca dracu, sau bare d alea ca la scoala de soferi . Eu am renuntat la idee, mi am facut casco. Iar cu domane fereste..evident tot la genu asta de cazaturi ma refer, nu la ceva mai serios ..ca acolo evident ..nu conteaza ..poti sa ai 30 de crash pad uri asa arata ale mele..... sunt iesite destul in afara, nu sunt alea gen "pastila"..... oricum sper sa nu aflu niciodata daca sunt sau nu bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 asa da ..astea cred ca sunt eficiente, si n arata nici rau. Dar tot casco e mai bun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 am si casco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 atunci nu te mai inteleg ) ..vrei sa reduci cheltuielile la firma de casco? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 atunci nu te mai inteleg ) ..vrei sa reduci cheltuielile la firma de casco? e simplu... cand am luat crash pad-urile nu aveam casco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 da le jos atunci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 yamaha r6 2005 la 2600 euro: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-309906.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 yamaha r6 2005 la 2600 euro: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-309906.html asa si?? ti se pare ca bursa aici? targ de motoare sau ceva? macar daca era kawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Revin la discutia despre consum, dupa ce am vazut deschis acest subiect am fost curios sa-i fac si eu consumul. In 215 kilometri facuti a papat 14 litri de benzina (alimentat pana la plinul rezervorului)... deci ar fi cam 6,5%. Tin sa precizez ca nu am mers prea cuminte cu motoreta, ba chiar a atins de cateva ori viteze de top , in general a fost exploatata in ture mari asa cum ii place. Din toti posesorii de ZX6 model 2007-2008, ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare, owner manual sau cum ii zice? Am gasit pe net, dar numai de cumparat... si parca nu as da 15-20 euro pe o cartulie care ar trebui sa fie gratuita (cel putin formatul electronic). Repet, manualul de service il am, imi trebuie cel de "utilizare"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Revin la discutia despre consum, dupa ce am vazut deschis acest subiect am fost curios sa-i fac si eu consumul. In 215 kilometri facuti a papat 14 litri de benzina (alimentat pana la plinul rezervorului)... deci ar fi cam 6,5%. Tin sa precizez ca nu am mers prea cuminte cu motoreta, ba chiar a atins de cateva ori viteze de top , in general a fost exploatata in ture mari asa cum ii place. Din toti posesorii de ZX6 model 2007-2008, ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare, owner manual sau cum ii zice? Am gasit pe net, dar numai de cumparat... si parca nu as da 15-20 euro pe o cartulie care ar trebui sa fie gratuita (cel putin formatul electronic). Repet, manualul de service il am, imi trebuie cel de "utilizare"... la modelele mai noi probabil au facut ceva imbunatatiri in ceea ce priveste consumul; insa nu ai specificat daca e consum de oras sau nu, si mi se pare esential asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 In oras nu au fost facuti decat 25-30 de kilometri din cei 215, restul afara. Insa, dupa cum spuneam, nu am menajat-o deloc in afara... si cred ca haleste mai mult decat in oras daca shimbi in 14-15.000 ture, mergi numai in demaraje, mai incerci si viteza maxima de cateva ori... Nimeni cu manualul de utilizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 In oras nu au fost facuti decat 25-30 de kilometri din cei 215, restul afara. Insa, dupa cum spuneam, nu am menajat-o deloc in afara... si cred ca haleste mai mult decat in oras daca shimbi in 14-15.000 ture, mergi numai in demaraje, mai incerci si viteza maxima de cateva ori... Nimeni cu manualul de utilizare? am gasit un "service manual" format PDF, cu MULTE pagini, ti-l dau daca vrei. pare interesant (chestii de genul cum sa reglezi relanti-ul etc.). Caut si eu manual "owner's manual" dar...cam fara succes. Mai insist. Ref consum : am mers cu ea in afara orasului, mult, vreo 400km, si a luat cam 6l/100. Cam subturata - intre 4000 si 5000 ture. Apoi, am mers 250km, cam turata, schimbam la 6000 si o tineam cam tot pe acolo . Concluzia ? A consumat mai putin, fiind mai turata. CIUDAT. NU MINT!! p.s. Niste scarite pt pasager cam cat ma ajung? (e model 2007) va prezint moto a mea, ca de-abia am luat-o, si deja o iubesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 am gasit un "service manual" format PDF, cu MULTE pagini, ti-l dau daca vrei. pare interesant (chestii de genul cum sa reglezi relanti-ul etc.).Caut si eu manual "owner's manual" dar...cam fara succes. Mai insist. Ref consum : am mers cu ea in afara orasului, mult, vreo 400km, si a luat cam 6l/100. Cam subturata - intre 4000 si 5000 ture. Apoi, am mers 250km, cam turata, schimbam la 6000 si o tineam cam tot pe acolo . Concluzia ? A consumat mai putin, fiind mai turata. CIUDAT. NU MINT!! p.s. Niste scarite pt pasager cam cat ma ajung? (e model 2007) va prezint moto a mea, ca de-abia am luat-o, si deja o iubesc aveam "manualul utilizatorului" in pc(pentru modelul 2005-2006), dar am facut "curatenie" si nu stiu daca l-am salvat pe cd... cum am putin timp liber am sa verific, si daca il gasesc il pun aici Cred ca la 6000 rpm, cam tot subturata e oricum, depinde foarte mult si cum ai facut acei km, ai mers "ata" sau i-ai facut in aglomeratie..... a mea la drum consuma cam 4.86l% mers linistit 120-130 kmh, iar cand si cand in functie de trafic 160-180 kmh.... in oras(Bucurestiul nostru drag) se schimba situatia, sare de 7l% in functie de trafic si bineinteles conteaza foarte mult stilul de condus, iti place sa o tii in ture mari(nu 6000), atunci sa fii sigur ca o sa-ti pape... Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci probleme de consum, niciodata nu o sa-ti iasa la fel Mesaj completat frumoasa culoare... sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 am gasit un "service manual" format PDF, cu MULTE pagini, ti-l dau daca vrei. pare interesant (chestii de genul cum sa reglezi relanti-ul etc.).Caut si eu manual "owner's manual" dar...cam fara succes. Mai insist. Ref consum : am mers cu ea in afara orasului, mult, vreo 400km, si a luat cam 6l/100. Cam subturata - intre 4000 si 5000 ture. Apoi, am mers 250km, cam turata, schimbam la 6000 si o tineam cam tot pe acolo . Concluzia ? A consumat mai putin, fiind mai turata. CIUDAT. NU MINT!! p.s. Niste scarite pt pasager cam cat ma ajung? (e model 2007) va prezint moto a mea, ca de-abia am luat-o, si deja o iubesc E normal, o motocicletă consumă mai mult când o ții subturată. Ca să scoți un consuma ok tre' să înveți unde îi place cel mai mult să schimbi viteza lejer. La amea e undeva pe la 6000, dar la a ta e posibil să fie ceva mai sus în ture, depinde de fiecare motoretă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 aveam "manualul utilizatorului" in pc(pentru modelul 2005-2006), dar am facut "curatenie" si nu stiu daca l-am salvat pe cd... cum am putin timp liber am sa verific, si daca il gasesc il pun aici Cred ca la 6000 rpm, cam tot subturata e oricum, depinde foarte mult si cum ai facut acei km, ai mers "ata" sau i-ai facut in aglomeratie..... a mea la drum consuma cam 4.86l% mers linistit 120-130 kmh, iar cand si cand in functie de trafic 160-180 kmh.... in oras(Bucurestiul nostru drag) se schimba situatia, sare de 7l% in functie de trafic si bineinteles conteaza foarte mult stilul de condus, iti place sa o tii in ture mari(nu 6000), atunci sa fii sigur ca o sa-ti pape... Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci probleme de consum, niciodata nu o sa-ti iasa la fel Mesaj completat frumoasa culoare... sa o stapanesti sanatos MERSI!!! am sa incerc sa vad in ce ture-i place sa stea..chestia e ca io-s calm de felul meu, si nu "dau in ea" decat la depasiri. Si nu-mi place sa merg in oras. Si daca nu-mi palce sa merg in oras, nu o sa-mi placa sa merg cu ea super turata in oras ... vedem. Asfalt uscat tuturor ca cu ploile astea... A, inca ceva, pe spate cauciucul are 73W, pe fata 58W , fostul prop mi-a zis ca are cauciucurile din fabrica... e normal sa aiba astea diferite? Stiam ca W e indice de viteza. De unde gasesc si eu un cauciuc spate 180/55 ZR17/M/C (73W) BATTLAX BT015R IEFTIN??? Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 De ce vrei bt015??....sunt din gama cauciucurilor destul de tari.....incearca pirelli diablo sau dunlop sportmax gp....iti ofera o aderenta mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 De ce vrei bt015??....sunt din gama cauciucurilor destul de tari.....incearca pirelli diablo sau dunlop sportmax gp....iti ofera o aderenta mult mai buna. Man,pirelli diablo mi-am luat eu acum 2 sapt,si tin sa te anunt ca nu sunt chiar atat de moi pe cum credeam.Michelin pilot power sunt mai ok,sau metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Man,pirelli diablo mi-am luat eu acum 2 sapt,si tin sa te anunt ca nu sunt chiar atat de moi pe cum credeam.Michelin pilot power sunt mai ok,sau metzeler. ...ti-ai luat Pirelli Diablo Supercorsa sau street??....eu ma refer numai si numai la gama anvelopelor pe care le folosesc la curse....sunt moi iar aderenta este incomparabila fata de cele de strada....au diferite compozitii si poti alege una medium pentru a tine ceva mai mult ca nr de km. Cand mergeam pe strada cu 636-le foloseam bridgestone bt002 medium de care am fost foarte foarte multumit. Pilot power sunt ok atat timp cat nu se merge pe strada in stil race.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 eu inainte am avut 2CT si acu am 002, nu merg race pe strada..si 2CT urile erau MULT mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) eu inainte am avut 2CT si acu am 002, nu merg race pe strada..si 2CT urile erau MULT mai bune De ce??? Am mers si cu 2ct si cu pilot power simplu foarte multi km.....nu am spus ca ar fi proaste...dar in functie de cum mergi si ce vrei de la motoreta iti alegi gumele....cu 2ct pe suzuki mergeam si pe strada si foarte mult pe amckart unde nu ma tineau cum trebuie.....pe strada erau ok.....la 636 am ales bt002 pentru ca aveam experienta cu 2ct pe suzuki-uri si stiind ca merg combinat si pista si strada m-i s-a parut alegerea cea mai buna.....asta era acum 3 ani!!! Acum daca as mai merge cu vitezana pe strada as folosi dunlop gp d211.... Editat Iulie 8, 2010 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.