Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

eu unul ma bag sa dau o mana de ajutor....inteleg ca ti ai propus sa le vinzi pe amandoua. Fiecare le stie pe ale lui, asta e clar. Dar, eu cred ca e bine sa faci un effort sa o repari din 2 motive. Altfel o vei vinde in stare de functionare si la alt pret (cand vine omu` sa ti o ia din garaj sa `i zici ca tu ai bagat o gramada de bani in ea... dar nu merge ca nu stiu ce mai trebuie ... dar ea de fapt ar merge... dar mai trebuie putin acolo umblat si pe dincolo.....e degeaba...cel mai relevant este fara sa zici multe sa i dai o cheie si sa functioneze . Sa poata face o tura cu ea si fii sigur ca l`ai convins decat o mie de vorbe )...si pe de alta parte pana o vinzi ai cu ce sa te plimbi.

Pai nici vorba sa o dau in stare de nefunctionare. Iti dai seama ca am bagat o carca de bani in ea (ma crucesc cand ma uit aici: http://www.spritmonitor.de/en/detail/624346.html ), nu o mai dau pe 35 de milioane cum am facut in iarna (ala noroc ca mi-a fost prieten si mi-a dat-o inapoi). E un mic detaliu sincronizarea, dar la o adica o iau si mi-o fac singur, dar sunt sigur ca pana la sfarsitul lunii, cand ma mai eliberez si eu si se intoarce sefu' al mare din concediu, o sa o am. Iti multumesc pt. oferta cu ajutorul, dar cum ziceam, nu mai e cine stie ce de facut, de montat carenele si de sincronizat (sper totusi ca ma scapa baietii si de asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Facem! Totusi o data la 2 saptamani cred... dar si asa, dupa 1 iunie. Mi-au tras-o in stil 'big-time' sau 'pe de-a-ndoaselea' pe romaneste, cu munca anul asta, planuiam o iesire la greci - acu' trebuia sa fiu plecat (bine ca nu mi-am luat bilete prin februarie cand voiam),dar s-a gandit bossu' ca el e boss si a plecat el in perioada asta, chiar daca zisesem de concediu de ceva vreme, asa ca nici nu prea m-a interesat asa de mult de mobra sa fie gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa dai un semnal. Daca te pot ajuta cu ceva cu mare placere...dar serios daca nu o fac astia la Yamaha gasim solutii sa o ducem macar la Andrei ptr sincronizare. daca vrei vb eu cu el si vine sa o faca acasa la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi e întâlnire bătută în cuie : bere sau alte alea la locul cu pricina (str. Matei Voievod, nr. 67), începând cu ora 19. Sunt așteptați și membri fondatori cu certificat de cazier fiscal. Cine știe, cunoaște!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a facut ceva probleme ambreiajul dupa ce ai pus 7100 20W-50? Am un schimb de ulei deja cumparat si toata lumea m-a speriat ca-mi va face probleme abreiajul cu el.

nu nici o problema .iar anul asta am mers deja 4000 km cu semisint . merge bine in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fac eu o confuzie?! sau voi?!
7100 le este 100% sintetic nu conteaza ca e 10w , 15 sau 20w. unul zice : lumea m a speriat ca daca bag full sintetic o sa mi patineze ambreiajul ....celalalt raspunde ca are deja 4000km cu semisintetic si nu are probleme...numai inteleg ( e bun mercedesu?! este ca si eu mi am luat skoda si merg cu ea de 400o km si sunt multumit...ceva de genul )



:) sa nu fie cu suparare!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și io găsesc că e un pic de ambiguitate aici.

Confirm că 7100 e full sintetic, iar 5100 e semisintetic.

 

Totuși, informația utilă poate fi aceea că Leonardsen a folosit 7100 și ambreiajul n-a făcut fițe.

 

Și io auzisem de chestia cu 7100 și ambreiajul, dar, dacă nu mă-nșel, se discuta despre 5PS și nu despre 4TX sau 3VD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,va confirm ca duminica am facut 400 km cu acest ulei adica motul 7100 10W40 si nu a patinat ambreiajul sau altceva pe la motor,ci din contra ca a mers foarte bine,momentan sunt foarte multumit.vorbesc de modelul 4TX,

CU RESPECT

 

post-34603-0-83977700-1401215096_thumb.jpg

post-34603-0-42099300-1401215110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene.....frumoasa motoreta ai....sunt deja un pic invidious ;).........ai tot ce ti trebuie la ea. Sa o stapanesti sanatos si sa o folosesti fara incidente!



Sti care e treaba cu uleiul asta?! Nu o sa observi schimbari majore in primii km de utlizare a motocicletei cu un anume ulei.... insa trebuie atent ales uleiul conform recomandarilor de specialitate.........mersul in mod repetat cu un ulei care nu trebuie duce la o uzura prematura a tuturor pieselor din motor aflate in miscare . aceasta uzura apare in timp nu imediat.....si odata aparuta nu prea mai ai alternative....Pe de alta parte e falsa idea ca daca folosim un ulei ultraperformat de ultima generatie la un motor care nu admite acest ulei ....nu inseamna ca ii va fi bine. si vreau sa dau un exemplu : acum ceva ani cand erau doar Daciiile pe sosele si cateva Cielo , lucrand cu piese auto , aparuse ulei Aral . indicativul cel mai bun si full sintetic era 0W si 5W. Mi am zis ca e cazul ca pun si eu la Dacia mea....ca poate ii lungeste viata. Cand?! ce sa vezi odata pus acest ulei ....nu mai urca manometrul indicator de presiune de ulei din bord deloc...cand se incalzea bine se aprindea si becul de la ulei. Mentionam ca intotdeauna constructorul a recomandat ptr Dacia ulei 20W-40 ...cel mai oridnar.

In concluzie daca motorul de TDM este si nitel uzat, e perfect 15w si cihar 20w (conform manualului ) folosirea uleiul 7100 sau si mai si 300v care sunt uleiuri super fluide sunt recomandat motoarele de turatie....atunci cand turezi rapid la 10000 ture fiind fluid urca rapid pe rampa sa faca ungerea....si pe arbore prin presiune.......datorita turatieie.....cum motorul de TDM nu merge prea turat 4000-6000 ture e recomandat un ulei ceva ma gros ptr a mentine ungerea in presiune la aceste turatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce zici tu, Marius. Dar 7100 exista si in varianta 20W50, care poate fi folosit cu succes la TDMuri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc,a si costat toate aceste inbunatatiri,dar ce sa faci fiecare cu pasaricile lui :10: e bine ca se discuta aceste probleme cum ar fi tipul de ulei sau altele,asa nu ne mai distrugem mobrele

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am folosit 5100 15W50 semisintetic, dar am vrut un ulei mai gros si singura optiune de la Motul ( nu pun la socoteala uleiul mineral 5000) este 7100 20W50 sintetic. Prin urmare am luat asta iarna 4 litri de acest fel. Singura mea incertitudine a fost comportamentul ambreiajului pentru ca multi mi-au spus ca voi avea probleme cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea...este ca nu ai de ce sa ai probleme cu 20w....cu atât mai mult ca este și Full sintetic....adică își păstrează proprietățile în condiții extreme de stres mecanic.

 

Cu atât mai mult, am cartea tehnica a tdm ului meu și acolo recomanda 10, 15 și 20 w funcție de mediul unde este utilizat ( temperatura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut placerea si onoarea sa imi rasfete Patrick mobra cu un motul 5100 10w50. merge perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...