Cavaleru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am facut un tur de 4 zile cu 3vd-ul meu pe Cheia, Sighisoara, Transfagarasan....si este o mobra super ok. pe Cheia mi-a luat un 7% in conditiile in care am "ars-o" cu 1 si a 2-a peste 4-5 mii de ture. se comporta exmplar. daca cuiva care are Tdm nu i-au placut virajele, de acum incolo o sa le iubeasca. am reusit performanta sa ating de vreo 4 ori cu picioarele in asfalt, desi le tineam cat de strans posibil...singurul incovenient...in primele 2 trepte trebuie sa ai grija cu gazul, caci se da pe o roata destul de repede..asta stiam din primele zile, dar mi-a fost confirmat inca o data de data asta... pozeeeeee pls PS inca o data mi se confirma ca mi-am ales UBER MOBRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 poze nu am multe am f putine. in schimb am...filmulete... 3 filmulete de cate 20 min fiecare, filmate cu telefonul din pacate, de pe transfagarasan. pacat ca nu am fost inspirat sa fac acelasi lucru si pe cheia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 oare merge sa pui alt releu de incarcare pe TDM? ati incercat vreunu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 in curand iti voi da eu verdict, tine aproape . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 in curand iti voi da eu verdict, tine aproape . ai si tu bucurii d-astea?? am vazut in curte la motomania un TDM busit. sunt curiosa daca vand piese din el dau maine o fuga sa intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 o imping dimineata de 2 sapt. din pacate nu am putut sa imi fac timp inca pentru alte detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 o imping dimineata de 2 sapt. din pacate nu am putut sa imi fac timp inca pentru alte detalii cred ca ai facut niste muschi la picioare eu nu as putea sa o pornesc impinsa, e cam complicat de unu singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 cred ca ai facut niste muschi la picioare eu nu as putea sa o pornesc impinsa, e cam complicat de unu singur bine ... la anterioara nu era problema deloc la mine ... numa ca nu puteam sa o bag in a 2-a ... deh KAWASAKI mai cu shusta.... la tdm e langsam ... numa sa fie ASFALT ... bagat a 2-a, 3 pasi alergati, tzapat curu din lateral pe sha (eu fac manevra asta de sus in jos, nu trebe sa salt) mi-am si intrat in mana presupun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 bine ... la anterioara nu era problema deloc la mine ... numa ca nu puteam sa o bag in a 2-a ... deh KAWASAKI mai cu shusta.... la tdm e langsam ... numa sa fie ASFALT ... bagat a 2-a, 3 pasi alergati, tzapat curu din lateral pe sha (eu fac manevra asta de sus in jos, nu trebe sa salt) mi-am si intrat in mana presupun cred si eu ca dupa 2 sapt ti-ai intrat in mana tu ai 150 kile si 210 cm? pai pt tine TDM-ul e o bicicleta eu am 80 si 172, pt mine este cat un hummer PS la mine dupa 5-10 minute de stat cu motorul pornit la relanti imi porneste ventilatorul. e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 bag sama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 salutare Ma bate si pe mine gandul sa-mi schimb motorul (momentan am un suzuki GS500E). Va intreb daca pasagarii (in special pasagerele ) stau comod (si fara "intepeneli") la drum lung. Multumesc anticipat foarte comod tocmai am venit de la o tura in Croatia, vreo 14 ore in sa din care vreo 9 pe ploaie, dar as merge si maine inapoi. Pasagera nu s-a plins de confort decat pe ultima suta de metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dunhy Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Salutare motoristi la fel ca voi si eu sunt indragostit de TDM ...am citit cam tot ce era de citit paici ma intreseaza chestia cu inaltimea. la mine pote fi o problema am 1;85? vreau sa imi cumpar in iarna un monstrulet deasta dar nu stiu cum va fi cu inaltime mea cam mare si care este viteza de cruaziera? multam anticipat manuale TDM850/900 am si eu daca aveti nevoie datimi pm si va ajut cu placere Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Salutare motoristi la fel ca voi si eu sunt indragostit de TDM ...am citit cam tot ce era de citit paici ma intreseaza chestia cu inaltimea. la mine pote fi o problema am 1;85? vreau sa imi cumpar in iarna un monstrulet deasta dar nu stiu cum va fi cu inaltime mea cam mare si care este viteza de cruaziera? multam anticipat manuale TDM850/900 am si eu daca aveti nevoie datimi pm si va ajut cu placere Asfalt uscat la 1.85 nu ai nici o treaba. m-am dat si eu cu motoru in jurul blocului (are curte si inca nu am A-ul ) si nu am montat inca kitul de coborare si mi s-a parut ca pot sa il tin ok. am 1.72. la 1,85 esti ca pe bicicleta pe ea. eu ti-o recomand PS ce am observat eu la plimbarea mea din juru blocului a fost faptul ca ambreiajul e cam brutal. imediat cupla fara o trecere mai lina si o patinare usoara, asta inseamana ca ambreiajul e dus? sau e nou? sau trebuie reglat din maneta? ai manual de reparatii in format PDF? eu am gasit acum ceva dar este viteza 0 http://www.torrentbox.com/torrent_details?id=74035 foarte comod tocmai am venit de la o tura in Croatia, vreo 14 ore in sa din care vreo 9 pe ploaie, dar as merge si maine inapoi. Pasagera nu s-a plins de confort decat pe ultima suta de metri cum e in croatia? povesteste mai pe larg drumul si baga si ceva poze!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dunhy Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 format PDF DA! pe mine ma framanta mai mult fapt ca sar putea sa imi ajunga genunchii foarte sus langa rezervor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 format PDF DA! pe mine ma framanta mai mult fapt ca sar putea sa imi ajunga genunchii foarte sus langa rezervor ... daca esti din buc te las sa incaleci pe ea daca imi aduci PDF-ul ala pe un CD sau un stick eu stau pe la gara obor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dunhy Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 da fain dar eu is din Satu Mare intra pe id dunhas_dunhy si iti dau manualu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 cum e in croatia? povesteste mai pe larg drumul si baga si ceva poze!! Pai cum sa fie... am plecat la plezneala cu destinatia vaga Croatia... pina la urma am ajuns acolo via Timisoara-Szeget-Baja-Mohacs-Osijek-Zagreb-Rijeka-Kraljevica si inapoi prin Belgrad-Gradiste-Drobeta. Am dormit la cort la unguri la Dunare o noapte (cam 15 roni), una in Rijeka la un motel jegos si comunist unde au avut tupeul sa ne ia 54 de euro pe o camera de maxim cacao (e o poza mai jos cu camera), si restul linga Kraljevica la un super-camping de o stea dar unde ne-am simtit ca in rai... liniste, plaja libera, apa bestiala, haleala multa si buna la preturi decente (vreo 7 euro un fripturoi cu cartofi de te clatinai cind te ridicai de la masa). Soseaua foarte misto in Ungaria (trebe vigneta, o iei de la vama, vreo 9 euro parca pentru 4 zile in care ar fi inclusa si autostrada), in Croatia fara vigneta dar platesti autostrada (impecabila, benzinarii la fiecare 20-30km, restaurante, telefoane de s.o.s. din 5 in 5 kilometri, tuneluri luminate&ventilate non-stop, parapeti metalici pe unele viaducte ca te lua vintul pe sus, dar a si costat vreo 40 ron pe 230km). In Serbia praf si pulbere, fix ca in Ro de la cap la coada, autostrada inclusa, si aceiasi tarani cu manevre-surpriza cu conservele, mai ales prin sate. Tot fara vigneta, dar costa autostrada, am dat 9 euro pe habar n-am ce distanta. In principiu afli la vama cam tot ce e de aflat, de inteles te intelegi cu oricine daca o rupi putin in engleza/germana. Aia tineri vorbesc toti engleza, aia mai in virsta mai mult germana, daca nu te descurci de nici o culoare scoti un pix si un caiet si desenezi pina pricepe ala ce vrei de la el In Croatia poti sa nici nu mai schimbi din euro, accepta peste tot euro si iti dau restul ori in kuna ori in euro, depinde cum nimeresti/preferi. Si in Serbia merge cu euro la unele benzinarii, dar e mai sigur sa ai si ceva dinari, e un exchange chiar la vama. In rest ce sa zic... am prins vreme foarte buna la plaja dar ne-a plouat de sanatate pe drum si la dus si la intors. Pe drumul spre Rijeka am facut ultimii 200km pe o combinatie de ploaie-vint-grindina-noapte-frig de statea pisica-n coada... la un moment dat ieseau niste valatuci de ceatza din sosea de ma simteam ca Frodo in drumu' spre vulcan... iar la intoarcere ne-a plouat toata Serbia, cap-coada. Am venit pe Dunare pe malul sarbesc, drumul foarte spectaculos, dar pe lumina. Partea proasta e ca e foarte lent, e plin de serpentine si are si 141 de km + diverse surprize pe drum (am luat un baritai bolovanul picat din munte cu roata fatza dar fara urmari). Dupa ce s-a lasat intunericul a fost mai palpitant, e cam pustiu p-acolo si ai timp sa faci tot felul de scenarii - io unul ma gindeam cum ar fi sa se rupa lantul, ca nu eram chiar suta la suta sigur de el, si sa pun cortul prin cele pustietati... tzintzari-tzintzari, peisaj de film cu vampiri... ursu o fi stat si el pe felie sa haleasca niste carne de tedemisti... habar n-am Una peste alta a fost foarte misto si m-as duce si maine la o tura mai lunga, dar din pacate s-a cam terminat vacanta. Uite si niste poze, intr-o ordine oarecare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 fff frumos!! cam cat ai cheltuit in total? mobra cat a consumat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Cu totul cam 600 euro, dar daca iti optimizezi cheltuielile si ai un consum normal la TDM de 5-6% cred ca o scoti lejer la capat si cu 400 pentru doua persoane, fara privatiuni. Mobra mea a halit ca de obicei 7-7.5, inca nu i-am reglat carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) frumos.... consumul pentru mers decent/incet este de circa 5,5-6 l. daca mergi mai sportiv, ajungi pe la un 7, sau poate chiar 8. mie pe cheia, cu curbe luate cu a 1-a si a 2-a la cca 5-6000 ture, mi-a luat un 7. pe transfagarasan cam la fel... nu poti cere un consum de 5% la o motoreta de 850, decat daca mergi cu 90-100 kph... africa twin consuma la fel. cine zice ca mobra lui consuma 5% la 130 kph, ori mananca handel, ori nu stie ce vorbeste... la mine au fost bagaje in spate de cca 80 cm inaltime, topcase, samd...conteaza si astea f mult. au contat mai ales pe autostrada buc-pitesti cand am vrut sa vad daca viteza maxima este valabila cu mormanul de bagaje in spate... ....si a fost. Editat Septembrie 1, 2008 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 pe mine ma framanta mai mult fapt ca sar putea sa imi ajunga genunchii foarte sus langa rezervor ... numa nu te ingriji PREA tare de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 frumos....consumul pentru mers decent/incet este de circa 5,5-6 l. daca mergi mai sportiv, ajungi pe la un 7, sau poate chiar 8. mie pe cheia, cu curbe luate cu a 1-a si a 2-a la cca 5-6000 ture, mi-a luat un 7. pe transfagarasan cam la fel... nu poti cere un consum de 5% la o motoreta de 850, decat daca mergi cu 90-100 kph... africa twin consuma la fel. cine zice ca mobra lui consuma 5% la 130 kph, ori mananca handel, ori nu stie ce vorbeste... la mine au fost bagaje in spate de cca 80 cm inaltime, topcase, samd...conteaza si astea f mult. au contat mai ales pe autostrada buc-pitesti cand am vrut sa vad daca viteza maxima este valabila cu mormanul de bagaje in spate... ....si a fost. iai dat 200 cu pasager si bagaje? asta zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) nu stiu el, da io iam dat 170 cu pasagera ... (si mai merea putin da naveam unde) deci la limita de greutate admisa, si cu paravant de 160 kile (imbracat full + borseta ) Editat Septembrie 1, 2008 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 nu stiu el, da io iam dat 170 cu pasagera ... (si mai merea putin da naveam unde) deci la limita de greutate admisa, si cu paravant de 160 kile cred ca a scos un pic limba TDM-ul =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 de regula nu prea apuca saracu. da din cand in cand isi aduce aminte ca ii neam de zmau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.