97TDM Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) PS: Misto scut ai !Tine-o tot asa. Mesaj completat PS: Misto scut ai ! Tine-o tot asa. Vezi ca si eu am avut consum mare dupa ce am luat motocicleta. Acum imi consuma 6.8% pe un drum aprox 60%oras 40% afara din oras, max 100 km/ora, schimb treptele de viteza la 3500-4000 rpm, fara accelerari bruste, iar acele sunt pe pozitia 4. Desfa bujiile si vezi ce culoare au, eventual pune o poza pe forum. Daca sunt cum erau ale mele, undeva cu cateva zeci bune de pagini in urma trebuie sa mai strangi suruburile de benzina de la carburator... Pentru asta trebuie sa dai jos carenele, saua, bateria cu cutia ei, si sa rotesti rezervorul ca sa ai acces la suruburile de la carburator. Carburatoarele nu trebuie date jos, ai acces la acele suruburi de benzina, trebuie sa dai putin la nimereala, dar nu te mai complici sa dai jos altceva. Sau daca tot desfaci atatea chestii si ai chef de o treaba calumea respectiv timp, da jos si rezervorul si curata carburatoarele. Asa esti sigur de o treaba, si nu mai desfaci a doua oara. Eu retin ca ziceai ca miroase a benzina dimineata cand pornesti. Pariu ca ai prea multa benzina in amestec. Sa ne tii la curent cu ce faci. Bafta. sincer imi e cam groaza sa umblu pe acolo dar se pare ca nu o sa am de ales merci,frumos de specificati.cu grija si atentie cred ca o sa fac o treaba bunaaa...beleaua e cu sincronizatu daca bas ar fii sa il (butonez) ...as fi curios care sunt suruburile de benzinaa....iar treaba cu scutu hmmmm parca e prea blink blink cred ca o sa il ac argintiu cu muuuult lac ca sa nu se beleasca.....plus ceva stickere pe latereale sa se vada ca e acolo... Mesaj completat VAND semnalizari f+s si ghidon orig TDM ..... Editat Iunie 24, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ...beleaua e cu sincronizatu daca bas ar fii sa il (butonez) ...as fi curios care sunt suruburile de benzinaa.. nu poti sicroniza dupa ureche, iti trebuie o pereche de manometre cum am eu daca nu stii care sunt suruburile de benzina, nu le cauta, ca s-ar putea sa gasesti altceva si sa dereglezi complet tot Daca nu gasesti pe nimeni in TM, fa-ti drum la Arad si se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Asta inseamna ca vede si treptele 5-6 de viteza...A mea in oras nu vede nici macar treapta 4. Cred ca depinde de stilu' de mers. Cel putin la 3VD-ul meu, ajung pe la treapta 4-5 in oras (merg pe la 2000 rpm, schimb undeva la 2500-3000) Nu imi place sa merg pe la 3000-3500 in oras. Si in afara, doar daca's in a5a (peste 80km/h, cand nu am alta treapta superioara ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) nu poti sicroniza dupa ureche, iti trebuie o pereche de manometre cum am eudaca nu stii care sunt suruburile de benzina, nu le cauta, ca s-ar putea sa gasesti altceva si sa dereglezi complet tot Daca nu gasesti pe nimeni in TM, fa-ti drum la Arad si se rezolva A: Gutte Reise Korben! as vrea si eu o Austria, dar din nefericire am de traversat inca o tara de cacao cu mai mult de 700 de radare. RO:Poate iei si manometrele la tine, (la intalnirea noastra) mai faci un ban cinstit ca sigur se vor proba motoarele si se vor schimba impresii "la cald". Iar cu mersul regulamentar prin Romanica cred ca vom realiza o medie orara de vreo 6o/h, sa-mi tot iau scuter... 97TDM, daca permiti un sfat parintesc, eu sunt victima, multumesc... Te scutesc de lucru in plus, Vopseaua, lacul(ce ai de gand) de pe scut, se va arde, poate incerci spray de temperatura 800C... Editat Iunie 25, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Asta inseamna ca vede si treptele 5-6 de viteza...A mea in oras nu vede nici macar treapta 4. am incercat o data o liniutza cu un R6 si in a 3 -a eram la 110 km lejer .salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 A: Gutte Reise Korben! as vrea si eu o Austria, dar din nefericire am de traversat inca o tara de cacao cu mai mult de 700 de radare. RO:Poate iei si manometrele la tine, (la intalnirea noastra) mai faci un ban cinstit ca sigur se vor proba motoarele si se vor schimba impresii "la cald". Iar cu mersul regulamentar prin Romanica cred ca vom realiza o medie orara de vreo 6o/h, sa-mi tot iau scuter... 97TDM, daca permiti un sfat parintesc, eu sunt victima, multumesc... Te scutesc de lucru in plus, Vopseaua, lacul(ce ai de gand) de pe scut, se va arde, poate incerci spray de temperatura 800C... eeee pai atunci mai bine il las asa polisat macar nu are ce sa sara sau sa se decojeasca ....merci. Mesaj completat VAND semnalizari f+s originale si ghidon original Yamaha TDM 850 ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Care din voi domnilor ma poate lamuri cum sta traba cu topcase-urile? ca sa se poata prinde e nevoie de placa, sau placa si sistem special? sau se poate prinde cumva deasupra manerelor? sistemul special e universal sau variaza de la model la model? intreb toate astea pt ca am un topcase de 52 de l de la givi si ma tot uitam le louis.de si acolo sunt si suporturi si placi si si sisteme, care toate sunt si in variante universale si pe modele specifice? deci cum fac cu bani cat mai putini sa imi prind topcase-ul de tdm900? Fii atent dupa posturile lui RobyB el are tot timpul top case si coburi noi si second la preturi foarte bune cu tot cu supurti cateodata, contacteaza-l , uite eu iti pun un singur post de-a lui RobyB cauta dupa nickname si uita-te ce-a mai vandut si dupa ce vorbesti cu el o sa te contacteze el sa-ti trimita ce mai are pe moment, si eu mi-am luat de la el o pereche de side case-uri noi de capacitate mare (incap doua casti in fiecare din ele) la pret foarte bun, 500 Ron cu tot cu suportii de prindere. Editat Iunie 25, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 A: Gutte Reise Korben! as vrea si eu o Austria, dar din nefericire am de traversat inca o tara de cacao cu mai mult de 700 de radare. salut! suntem colegi de judet, cel putin, daca nu de oras. si noi (eu si fratele meu) am fost in viena cu motoarele si a fost ok. faci o pauza la oradea, tragi un somn bun si dimineata pleci spre viena. nu-i mare chestie. si chiar se merita. sunt drumuri faine si ai ce vedea. pune-ti mobra la punct si da-i bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 in legatura cu consumul mare, cre ca ma pot baga si io in seama, ca m-am tot batut cu buba asta. 90% e vorba de probleme la carburatie. in primul rand, curatarea / sincronizarea carburatoarelor chiar nu e bau-bau asa de mare pe cat pare. totu e sa lucrezi ordonat, cu manualu alaturi. recomand cu caldura sa faci poze la fiecare pas. o sa iti fie f utile la asamblat la loc. de asemeni, sunt o groaza de surubele, jiglere si alte atare elemente al naibii de usor de busit in cazul in care le fortezi. utilizeaza scule de buna calitate si lucreaza cu atentie. daca dupa curatare / sincronizare tot e cu buba treaba, inseamna ca tre sa te uiti f atent la tuburile emulsoare, sa nu fie ovalizate. numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) oameni buni, sa nu ma intelegeti gresit! eu nu am nici o intentie a ma da mare, si nici nu conduc ca un descreierat... am eu am dat plaja de viteze in care imi folosesc motocicleta... adica cu mai mult eu nu merg... nu accelez pana la 120km pe ora, apoi ma ridic intr-o roata si ma dau printre masini si mame cu carucioare pe treceri de pietoni! NU! si ii detest pe cei care cred ca pentru asta sunt motocicletele.... cred ca m=am expimat putin gresit si lispesc niste virgule din postul meu anterior , ca fraza sa aiba intonatia si mesajul care il doream Editat Iunie 25, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 cred ca m=am expimat putin gresit si lispesc niste virgule din postul meu anterior , ca fraza sa aiba intonatia si mesajul care il doream Oricum te-am luat la ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Oricum te-am luat la ochi eu zic ca drept pedeapsa sa il lasam fara mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Dragi copii cum vad multi dintre noi isi vand mobrele...pai la intalnire cu ce mai venim? La noi in Odorhei au inceput sa apara TDM-uri destul de multe....incerc sa ma bag in seama cu baietii...sa incerc sa ai aduc si pe ei la intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 oameni buni, sa nu ma intelegeti gresit! eu nu am nici o intentie a ma da mare, si nici nu conduc ca un descreierat... am eu am dat plaja de viteze in care imi folosesc motocicleta... adica cu mai mult eu nu merg... nu accelez pana la 120km pe ora, apoi ma ridic intr-o roata si ma dau printre masini si mame cu carucioare pe treceri de pietoni! NU! si ii detest pe cei care cred ca pentru asta sunt motocicletele.... cred ca m=am expimat putin gresit si lispesc niste virgule din postul meu anterior , ca fraza sa aiba intonatia si mesajul care il doream Man nu am fost rau intentionat, imi place sa cred ca aici s-a format un grup de oameni care au mult mai mult discernamant decat pustanii care daca au mers tare si pana acum au scapat au impresia ca au invatat totul despre mersul pe motor. A avea motor nu inseamna a fi un om curajos fata de altii si a brava in fata unora care ar spune "oau!!!". Te-ai exprimat gresit, f. bine ca ai revenit la ce ai spus. Ploua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 l-am ginit pe Robyb de multa vreme.... si am patit de vro 2 ori ca vroiam cutii de la el si pana sa fac rost de bani se duceau. aduce marfa faina chestia cu "blonda la viena" pe weekend mi se pare de vis!.... as face cate o excurise din asta in fiecare luna... cavalerule vad ca ai pus ochii pe toate japonezele de 900 de pe forumul asta:D.... a mea zice ca s-ar da cu tine o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 he he da mai prin august septembrie. sa fiu sigur pe picioarele mele. facem un schimb Mesaj completat Ploua? da, la bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Am schimbat siguranta. Acum turometru' merge ok, la fel si becul de "Neutral" de pe bord. Maine, plimbare pana in Serbia, cu cei de la Timisoara Choppers (in caz de timp favorabil). Are cineva bucata metalica de la maneru' din dreapta, in care se prinde oglinda? Nu imi trebuie tot sistemul de prindere, doar bucata ce are filetul interior in care intra "coada" de la oglinda. La a mea s-a dus filetul. Daca as gasi o bucata ok, as lua-o. Altfel, solutia de backup, de marit filetul si facut la strung o piesa pt adaptare. Editat Iunie 25, 2010 de v1n3ri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 si eu visez, deja , punandu-l la socoteala si pe asta compromis, de 2 sezoane sa ajung in serbia muntenegru si croatia. poate la anu, daca imi ies socotelile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 si eu visez deja , punandu-l la socoteala si pe asta compromis, de 2 sezoane sa ajung in serbia muntenegru si croatia. poate la anu, daca imi ies socotelile... Cavalere, poate vom face tura ata impreuna la anu. Caci in august, anul acesta, am renuntat la Serbia si Muntenegru, in favoarea Cehiei si a Slovaciei. Tura va fi urmatoarea: Romania - Ungaria - Slovacia (M-tii. Tatra)- Cehia - Austria (Alpii Austrieci) - Croatia (orasul (cuvant urat) si Insula Krk) - Ungaria - Romania, in total 9-10 zile si aproximativ 3500 - 4000 km. Deci pentru la anu sigur vom merge in Serbia si Muntenegru, de aceea sa vedem cum ne programam concediile din timp, sa putem merge impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Nu stiu cum or fi Tatra daca intri cu adevarat in inima lor (cu rucsacul in spate), dar de pe sosea sa nu va asteptati la ceva f. spectaculos. Drumurile nu urca asa de mult si nu existe pasuri precum Transfagarasan sau cele din Alpi. Din punctul asta de vedere, Muntenegru era clar un plus. Cam asta e singura poza pe care o am cu masivul, in rest nu prea am avut ce fotografia, decat poate niste paduri uscate, albe, care aratau de parca ar fi cazut un meteorit pe-acolo. (La cateva zeci de km mai sus aveti Zakopane si ceva mai incolo Cracovia, btw) In schimb, la sud de Tatra (undeva intre Poprad si Rznava) au fost niste zone muntoase foarte dragute, impadurite, cu lacuri... mi-a parut rau ca nu mai aveam timp sa campez macar o noapte in zona. Din cand in cand mai vedeai si sate de etnici romi slovaci... Pareau pasnici totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 linx, ce tobe ai pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 linx, ce tobe ai pe mobra? mivv Mesaj completat Cavalere, poate vom face tura ata impreuna la anu. Caci in august, anul acesta, am renuntat la Serbia si Muntenegru, in favoarea Cehiei si a Slovaciei. Tura va fi urmatoarea: Romania - Ungaria - Slovacia (M-tii. Tatra)- Cehia - Austria (Alpii Austrieci) - Croatia (orasul (cuvant urat) si Insula Krk) - Ungaria - Romania, in total 9-10 zile si aproximativ 3500 - 4000 km.Deci pentru la anu sigur vom merge in Serbia si Muntenegru, de aceea sa vedem cum ne programam concediile din timp, sa putem merge impreuna. da rockere vedemsa ne organizam din timp si sa mergem. numai sa vad eu cumimi impart concediul ca pe mobra o sa fiu singur si apoi tre sa ma duc si cu claudia. desi eu ma gandeam ca anu viitor iau calea frantei si ma indrept spre normadia... da vedem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Nu stiu cum or fi Tatra daca intri cu adevarat in inima lor (cu rucsacul in spate), dar de pe sosea sa nu va asteptati la ceva f. spectaculos. Drumurile nu urca asa de mult si nu existe pasuri precum Transfagarasan sau cele din Alpi. Din punctul asta de vedere, Muntenegru era clar un plus. Cam asta e singura poza pe care o am cu masivul, in rest nu prea am avut ce fotografia, decat poate niste paduri uscate, albe, care aratau de parca ar fi cazut un meteorit pe-acolo. (La cateva zeci de km mai sus aveti Zakopane si ceva mai incolo Cracovia, btw) In schimb, la sud de Tatra (undeva intre Poprad si Rznava) au fost niste zone muntoase foarte dragute, impadurite, cu lacuri... mi-a parut rau ca nu mai aveam timp sa campez macar o noapte in zona. Din cand in cand mai vedeai si sate de etnici romi slovaci... Pareau pasnici totusi. Mesi Florine pentru sfat si poze. Chiar de regiunea cu lacuri stiam pentru ca acum o luna a fost un prieten din Sibiu care a si campat in zona, pe malul unui lac superb. Camping-ul in care au stat cu cortul, acostat cam 6 euro cu tot cu motocicleta si utilitatile aferente. Ca preturi, am vazut ca e o tara ok, chiar si la cazari. O sa vedem cum va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 linx, ce tobe ai pe mobra? Mivv Oval Inox. Cele mai ieftine tobe aftermarket (de serie) ptr TDM 900. Poti sa le iei de pe ebay.it Singurul dezavantaj e ca nici tobele nici prinderile nu sunt prea robuste. Sunetul e destul de echilibrat si vin cu certificatul de omologare. In comparatie cu ale mele, Akrapovic-urile lui Ravenshield sunt mult mai robuste, mai mari (lungi), mult mai scumpe din cate stiu si se aud mai tare. Un pic prea tare daca ma intrebi pe mine Sunt convins ca veti avea o super-tura. In ce perioada ajungeti in Croatia, adica in ce zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Sunt convins ca veti avea o super-tura. In ce perioada ajungeti in Croatia, adica in ce zile? Croatia va fi la sfarsitul turei, undeva pe 5-7 august, cred. Inca nu stim exact zilele cat vom sta in fiecare tara, dar undeva la 2 zile vor fi alocate fiecareia. Tura va fi in totalitate de 9-10 zile, cu parcurgerea a aproximativ 400 de km/zi, in medie. Nu sunt multi, insa avand in vedere ca evitam in totalitate autostrazile, vom sta ceva ore calare, zilnic cam 5-6 ore in sha. Intrebarea mea este, vei merge si tu in Croatia? Numai bine. Editat Iunie 27, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.