andreiganea Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Cava, spune-mi si mie micile secrete pentru aplecatul pe curbe, promit ca nu mai spun la nimeni si voi fi si cuminte Secretul incepe asa: "bai! conduci ca o cizma! nu mai frana in curba!!" asta cel putin la mine... Editat Iunie 22, 2011 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Secretul incepe asa: "bai! conduci ca o cizma! nu mai frana in curba!!" asta cel putin la mine... Bai, nu zic ca n-are dreptate , nu ma bag aici, da' problema e : precum ce marca de cizma conduci? Ca una e sa conduci ca o cizma Dainese, Alpinestar, Sidi si alta e sa conduci ca o cizma no name! Andrei, dupa Heidenau (pe spate), sunt tentat de un Michelin Sirac (pe fata). Ce zici? Merge? Editat Iunie 22, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Secretul incepe asa: "bai! conduci ca o cizma! nu mai frana in curba!!" asta cel putin la mine... In curbe, în cel mai rău caz ții accelerația constantă, ca să ai tracțiune la roată Eu de obicei accelerez Dozajul accelerației e în funcție de calitatea asfaltului si a gumelor, dar de obicei trebuie să am grijă să nu ating asfaltul cu scărița TDM e făcut penru curbe de mare viteză dilema legata de cauciuc spate k60 scout ( mai mult off-road) sau k76 (mai multi km) pretul e asemanator, rezistenta e dubla in favoarea k76 nu stiu ce sa iau. K60 Scout au apărut anul trecut, materialul e mai bun decât K60 normal Tu o cam arzi pe offroad, aÂşa că ți-ar trebui K60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Prea mare si greu. XJ 900 ? Si banditul ce are? mi se pare mititel pt cei 1,90 ai tai, ti-ar trebui un varadero sau ceva de genu Cava, spune-mi si mie micile secrete pentru aplecatul pe curbe, promit ca nu mai spun la nimeni si voi fi si cuminte vezi ca a zis Korben mai sus, bine mai sunt cateva chestii, te astept duminica pe la mine sa vorbim despre , eventual ia si un stick sa iti dau un filmulet util Bai, nu zic ca n-are dreptate , nu ma bag aici, da' problema e : precum ce marca de cizma conduci? Ca una e sa conduci ca o cizma Dainese, Alpinestar, Sidi si alta e sa conduci ca o cizma no name! Andrei, dupa Heidenau (pe spate), sunt tentat de un Michelin Sirac (pe fata). Ce zici? Merge? una no name legat de cauciuc mi se pare apropriat ca profil de k60 care e mult mai ieftin. Si eu o sa imi iau tot K60 scout pe spate, zice bine Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 legat de cauciuc mi se pare apropriat ca profil de k60 care e mult mai ieftin. Si eu o sa imi iau tot K60 scout pe spate, zice bine Korben N-am gasit dimensiunea de fata la Heidenau. Sau n-am fost io atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 N-am gasit dimensiunea de fata la Heidenau. Sau n-am fost io atent? alin stie dimensiunea exacta. este cea de: 4.00 sau 4.10 /18 (sunt echivalente cu 110/80) cel mai simplu e sa pui mana pe telefon si suni direct la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 - eu am dat cauciucurile de la scarite complet jos ,imi place mai mult cum arata fara si nu ma afectat cu nimic lipsa lor,oricum le-am pus bine in caz ca am nevoie de ele sa le pun inapoi.arata mai nou,mai sportiv si in plus sunt zimtate si sub cauciuc,deci ofera o buna aderenta si fara.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 o sa te poti apleca chiar mai bine iti mai vand niste ponturi daca esti cuminte. astept sa vad pozele cu tdm-ul echipat de lupta dilema legata de cauciuc spate k60 scout ( mai mult off-road) sau k76 (mai multi km) pretul e asemanator, rezistenta e dubla in favoarea k76 nu stiu ce sa iau. K60 Scout, garantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Io as fi tentat doar de cauciucurile de la scaritele "chilotului"... Daca te bagi la scoaterea unui surub cap cruce care s-a dus dreq pentru ca nu mai are santurile alea, te-ai facut cu un set de cauciucuri in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Daca te bagi la scoaterea unui surub cap cruce care s-a dus dreq pentru ca nu mai are santurile alea, te-ai facut cu un set de cauciucuri in stare foarte buna. As putea incerca. De la ce e surubul respectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 As putea incerca. De la ce e surubul respectiv? pai e cel care prinde cauciucul de scarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pai e cel care prinde cauciucul de scarita ...sau scarita de motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ...sau scarita de motocicleta? acolo sunt imbusuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pai e cel care prinde cauciucul de scarita Bingo! Asa ca Liviu, te astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Bingo! Asa ca Liviu, te astept. Scaritele sunt altele decat cele de pe motocicleta ta, nu? Adica putem sa le miscam dupa buna noastra dorinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Sunt fix cele de pe motor. Altele n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 vezi ca a zis Korben mai sus, bine mai sunt cateva chestii, te astept duminica pe la mine sa vorbim despre , eventual ia si un stick sa iti dau un filmulet util Ne vedem duminica, o sa vin cu caietul de notite. In weekend mesteresc la mobra. Am comandat intinzatorul de lant de distributie la K&Log, vine in 10 zile. Pana atunci m-am hotarat sa desfac motocicleta, curat contactele electrice, filtrul de aer, bujiile, radiatorul si daca fac rost de un micrometru (am o promisiune) ma apuc si de reglat jocul la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ne vedem duminica, o sa vin cu caietul de notite. In weekend mesteresc la mobra. Am comandat intinzatorul de lant de distributie la K&Log, vine in 10 zile. Pana atunci m-am hotarat sa desfac motocicleta, curat contactele electrice, filtrul de aer, bujiile, radiatorul si daca fac rost de un micrometru (am o promisiune) ma apuc si de reglat jocul la supape. Oho! Stefan se pregateste! Se pare ca chiar are de gand sa faca acea calatorie! Bravo! Da' de ce tre' sa faci rost de micrometru si nu de lere? @CristiBoroi Sunt fix cele de pe motor. Altele n-am. Pai de ce mi le-ai da mie? Sau tu voiai sa le dai jos oricum, sa ramana scaritele cu partea metalica, zimtata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Da' de ce tre' sa faci rost de micrometru si nu de lere? pai grosimea pastilelor cu ce altceva o poti verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pai grosimea pastilelor cu ce altceva o poti verifica? Pai nu verifici intai daca exista joc? Nu incerci sa reglezi acel joc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pai nu verifici intai daca exista joc? Nu incerci sa reglezi acel joc? Verifici jocul cu lera. Daca jocul este mai mare sau mai mic decat cel corect schimbi pastila sau o slefuiesti. Pastilele au inscrise pe ele grosimea dar daca au mai fost slefuite de vechiul proprietar sau sunt uzate te poate induce in eroare si comanzi grosimi gresite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Verifici jocul cu lera. Daca jocul este mai mare sau mai mic decat cel corect schimbi pastila sau o slefuiesti. Pastilele au inscrise pe ele grosimea dar daca au mai fost slefuite de vechiul proprietar sau sunt uzate te poate induce in eroare si comanzi grosimi gresite. Da, corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Verifici jocul cu lera. Daca jocul este mai mare sau mai mic decat cel corect schimbi pastila sau o slefuiesti. Pastilele au inscrise pe ele grosimea dar daca au mai fost slefuite de vechiul proprietar sau sunt uzate te poate induce in eroare si comanzi grosimi gresite. faci permutari intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 @CristiBoroi Sunt fix cele de pe motor. Altele n-am. Pai de ce mi le-ai da mie? Sau tu voiai sa le dai jos oricum, sa ramana scaritele cu partea metalica, zimtata? Da mai omle, eu vreau sa renunt la ele si sa ramana numai partea metalica. Faza e asa: scarita din stanga a fost rupta din dreptul gaurii unuia dintre suruburile de prindere a cauciucului. Cand a fost sudata, evident ca s-a dus naibii filetul si cauciucul sta prins numai intr-un surub care tot iese si ma enerveaza. Drept pentru care scot cauciucul si din partea cealalta ca ma deranjeaza sa simt diferenta de aderenta in talpi. Ti le dau gratis. Ce esti asa circumspect? Cu prima ocazie cand gasesc niste scarite noi, o sa le inlocuiesc pe astea. Acuma eu nu oblig pe nimeni sa le ia. Dar am vazut ca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Da mai omle, eu vreau sa renunt la ele si sa ramana numai partea metalica. Faza e asa: scarita din stanga a fost rupta din dreptul gaurii unuia dintre suruburile de prindere a cauciucului. Cand a fost sudata, evident ca s-a dus naibii filetul si cauciucul sta prins numai intr-un surub care tot iese si ma enerveaza. Drept pentru care scot cauciucul si din partea cealalta ca ma deranjeaza sa simt diferenta de aderenta in talpi. Ti le dau gratis. Ce esti asa circumspect? Cu prima ocazie cand gasesc niste scarite noi, o sa le inlocuiesc pe astea. Acuma eu nu oblig pe nimeni sa le ia. Dar am vazut ca esti interesat. Gata-gata! Acum am inteles! Se face! Cand si unde spui tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.