Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca a zis Korben mai sus, bine mai sunt cateva chestii, te astept duminica pe la mine sa vorbim despre ;), eventual ia si un stick sa iti dau un filmulet util

 

 

Ne vedem duminica, o sa vin cu caietul de notite. :peace:

 

In weekend mesteresc la mobra. Am comandat intinzatorul de lant de distributie la K&Log, vine in 10 zile.

Pana atunci m-am hotarat sa desfac motocicleta, curat contactele electrice, filtrul de aer, bujiile, radiatorul si daca fac rost de un micrometru (am o promisiune) ma apuc si de reglat jocul la supape. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem duminica, o sa vin cu caietul de notite. :peace:

 

In weekend mesteresc la mobra. Am comandat intinzatorul de lant de distributie la K&Log, vine in 10 zile.

Pana atunci m-am hotarat sa desfac motocicleta, curat contactele electrice, filtrul de aer, bujiile, radiatorul si daca fac rost de un micrometru (am o promisiune) ma apuc si de reglat jocul la supape. :peace:

 

Oho! Stefan se pregateste! Se pare ca chiar are de gand sa faca acea calatorie!

Bravo!

Da' de ce tre' sa faci rost de micrometru si nu de lere?

 

@CristiBoroi

Sunt fix cele de pe motor. Altele n-am.

 

Pai de ce mi le-ai da mie?

Sau tu voiai sa le dai jos oricum, sa ramana scaritele cu partea metalica, zimtata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu verifici intai daca exista joc? Nu incerci sa reglezi acel joc?

 

Verifici jocul cu lera. Daca jocul este mai mare sau mai mic decat cel corect schimbi pastila sau o slefuiesti.

Pastilele au inscrise pe ele grosimea dar daca au mai fost slefuite de vechiul proprietar sau sunt uzate te poate induce in eroare si comanzi grosimi gresite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifici jocul cu lera. Daca jocul este mai mare sau mai mic decat cel corect schimbi pastila sau o slefuiesti.

Pastilele au inscrise pe ele grosimea dar daca au mai fost slefuite de vechiul proprietar sau sunt uzate te poate induce in eroare si comanzi grosimi gresite.

 

Da, corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifici jocul cu lera. Daca jocul este mai mare sau mai mic decat cel corect schimbi pastila sau o slefuiesti.

Pastilele au inscrise pe ele grosimea dar daca au mai fost slefuite de vechiul proprietar sau sunt uzate te poate induce in eroare si comanzi grosimi gresite.

 

faci permutari intre ele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

@CristiBoroi

Sunt fix cele de pe motor. Altele n-am.

 

Pai de ce mi le-ai da mie?

Sau tu voiai sa le dai jos oricum, sa ramana scaritele cu partea metalica, zimtata?

Da mai omle, eu vreau sa renunt la ele si sa ramana numai partea metalica.

Faza e asa: scarita din stanga a fost rupta din dreptul gaurii unuia dintre suruburile de prindere a cauciucului. Cand a fost sudata, evident ca s-a dus naibii filetul si cauciucul sta prins numai intr-un surub care tot iese si ma enerveaza. Drept pentru care scot cauciucul si din partea cealalta ca ma deranjeaza sa simt diferenta de aderenta in talpi.

Ti le dau gratis. Ce esti asa circumspect? :cheers:

Cu prima ocazie cand gasesc niste scarite noi, o sa le inlocuiesc pe astea. Acuma eu nu oblig pe nimeni sa le ia. Dar am vazut ca esti interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai omle, eu vreau sa renunt la ele si sa ramana numai partea metalica.

Faza e asa: scarita din stanga a fost rupta din dreptul gaurii unuia dintre suruburile de prindere a cauciucului. Cand a fost sudata, evident ca s-a dus naibii filetul si cauciucul sta prins numai intr-un surub care tot iese si ma enerveaza. Drept pentru care scot cauciucul si din partea cealalta ca ma deranjeaza sa simt diferenta de aderenta in talpi.

Ti le dau gratis. Ce esti asa circumspect? :cheers:

Cu prima ocazie cand gasesc niste scarite noi, o sa le inlocuiesc pe astea. Acuma eu nu oblig pe nimeni sa le ia. Dar am vazut ca esti interesat.

 

Gata-gata! Acum am inteles!

Se face!

Cand si unde spui tu! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de anvelope... bai heidenaurile astea te scot din multe, te sar peste borduri, dar cu toate astea, in afara de faptul ca inalta motocilceta cu cativa centimetrii, eu parca m-as intoarece la alea de strada.... cand le tocesc pe astea sigur imi iau pilot road 3.. sau patru ca abea le-am pus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de anvelope... bai heidenaurile astea te scot din multe, te sar peste borduri, dar cu toate astea, in afara de faptul ca inalta motocilceta cu cativa centimetrii, eu parca m-as intoarece la alea de strada.... cand le tocesc pe astea sigur imi iau pilot road 3.. sau patru ca abea le-am pus...

 

Adica nu te mai tenteaza off-ul?

Ramai doar pe sosea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Liviu,am vazut ca ai alt cauciuc pe spate la moto,as vrea sa-mi schimb si eu gumele ,si nu stiu cum se comporta modelul acela,am o oferta de la tipul de la ploiesti de la care am luat motoru si ma bate gandul sa le schimb :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Liviu,am vazut ca ai alt cauciuc pe spate la moto,as vrea sa-mi schimb si eu gumele ,si nu stiu cum se comporta modelul acela,am o oferta de la tipul de la ploiesti de la care am luat motoru si ma bate gandul sa le schimb :ok:

 

Io am luat Heidenau K76 pe spate si am comandat Michelin Sirac pe fata (inca nu a ajuns la mine). Cu Heidenau-ul am mers vreo 800 km. Pana acum sunt multumit de el. Mai putin o perioada de timp cat era brand new si imi producea zbarnaituri in motocicleta.

O parerea mai serioasa pe tema asta iti pot da Rocker si AndreiGanea. Alin are de mult acest pneu si poate fi numit, fara rezerve, expert in K76.

Deci, ceea ce spun io despre acest pneu :

- stabil (dpdv al aderentei la sol) pe asfalt si zone de macadam

- comportament foarte bun pe udatura (atat cat am mers io)

- priza buna la suprafata de rulare in caz de franare (destul de) violenta (oricum, intotdeauna incerc sa nu las pneul sa alunece)

- comportament ok prin gropi si denivelari

 

O sa-l mai incerc si pe suprafete off si-ti voi spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de vanzare o carena centrala de tdm sparta un pic in 3 locuri. pun diseara poze cu ea. si una dreapta tot asa usor sparta.

 

o sa mai am si un crash bar de vanzare hepco, folosit si julit.

 

preturi de bun simt, pun diseara poze.

 

am de vanzare o carena centrala de tdm sparta un pic in 3 locuri. pun diseara poze cu ea. si una dreapta tot asa usor sparta.

 

o sa mai am si un crash bar de vanzare hepco, folosit si julit.

 

preturi de bun simt, pun diseara poze.

 

sunt pt 3VD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava, spune-mi si mie micile secrete pentru aplecatul pe curbe, promit ca nu mai spun la nimeni ;)

 

si voi fi si cuminte :peace:

hai intro zi pe padurea Bogatii si exersam , secretul este ca pana la iesire sa nu o lasi sub 110 km/h , dar daca vrei ca un profesionist vorbeste cu Marius95

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai intro zi pe padurea Bogatii si exersam , secretul este ca pana la iesire sa nu o lasi sub 110 km/h , dar daca vrei ca un profesionist vorbeste cu Marius95

 

Stefane, e simplu. Tre' sa mergi pe Amkart sau ceva de genul (poate fi si un circuit pe care ti-l faci tu singur pe orice platou sau un spatiu larg - poligon auto sau moto) si ataci aceleasi doua viraje continuu, incercand, de la trecere la trecere, sa mergi un pic mai tare. Un pic mai tare = un pic mai aplecat. Cel mai bine inveti singur. Iti faci ritmul tau, nu te f..e nimeni la cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va-sa-zica, sunt considerat profesionist in aplecatul pe curbe?! :bigstar:

 

Pentru incepatori:

Franezi inainte de curba si intri in ea cu viteza la care te simti confortabil.

Te apleci.

Cand ai ajuns la mijlocul curbei, accelerezi progresiv, strangi curba astfel incat sa iesi din ea pe interior si de apleci mai mult pana simti ca incepe sa alunece roata din spate sau pana auzi/simti scrasnitul scaritei de asfalt.

Cand simti ca aluneca, mai inchizi putin din acceleratie si continui sa accelerezi dupa ce motocicleta si-a recapatat stabilitatea.

 

Pentru avansati:

Incalti motocicleta cu un cauciuc foarte bun pe fatza si unul mai slabut pe spate. Cauciucurile care vin pereche sunt ok asa cum sunt.

Franezi f. putin dar constant cu spatele, franezi mult cu fatza si simultan te apleci in prima jumatate a curbei, apoi accelerezi spre iesire.

Daca curba este la vale, franezi mai mult cu spatele, si invers pentru curbele la deal.

 

La viteze mai mari este mai usor sa simti limita aderentei. Bineinteles, toate astea se aplica pe uscat, asfalt bun si fara nisip. Pe ud sau pe nisip nu ai ocazia sa simti cum spatele incepe sa alunece; te trezesti pe jos din prima, fara nici un "avertisment".

 

Poligonul si circuitele pentru carturi, dupa parerea mea nu-s deloc bune pentru exersat aplecatul in curbe. Curbele sunt prea stranse iar la viteze mici dispare senzatia pierderii aderentei. Trebuie curbe largi, de luat cu 90/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu as vrea sa las off roadul , dar pt ce vreau eu sa fac ( sa vad lumea adica) motorul e prea mare si greu incarcat, ca sa pot sa fac vre-un offroad mai serios. iar pt cat poate, sunt bune si cauciucuri de strada.. parerea mea

 

mai e si faptul ca se inalta motorulsi sta super aplecat pe cric, chestie care da peste cap si indicatorul de benzina, si care face parcatul mai dificil daca nu ai un teren cat de cat nivelat

 

sa nu mai zic ca te apleci mai frumos cu cauciucurile cu care a fost gandit decat cu k'urile de la heidenau

 

e gata crashbarul de la HD, iar peste doua sapt o sa am si cutiile.

 

daca cineva chiar vrea poze, sa dea o adresa de mail sa ii dau un forward cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu as vrea sa las off roadul , dar pt ce vreau eu sa fac ( sa vad lumea adica) motorul e prea mare si greu incarcat, ca sa pot sa fac vre-un offroad mai serios. iar pt cat poate, sunt bune si cauciucuri de strada.. parerea mea

 

mai e si faptul ca se inalta motorulsi sta super aplecat pe cric, chestie care da peste cap si indicatorul de benzina, si care face parcatul mai dificil daca nu ai un teren cat de cat nivelat

 

sa nu mai zic ca te apleci mai frumos cu cauciucurile cu care a fost gandit decat cu k'urile de la heidenau

 

e gata crashbarul de la HD, iar peste doua sapt o sa am si cutiile.

 

daca cineva chiar vrea poze, sa dea o adresa de mail sa ii dau un forward cu poze

 

pun drace pozele pe forumul nostru :)

 

pune drace pozele pe forumul nostru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefane, e simplu. Tre' sa mergi pe Amkart sau ceva de genul (poate fi si un circuit pe care ti-l faci tu singur pe orice platou sau un spatiu larg - poligon auto sau moto) si ataci aceleasi doua viraje continuu, incercand, de la trecere la trecere, sa mergi un pic mai tare. Un pic mai tare = un pic mai aplecat. Cel mai bine inveti singur. Iti faci ritmul tau, nu te f..e nimeni la cap...

 

 

pe Amkart este mai simplu, ai vizibilitate foarte buna, vezi configuratia curbei - raza, daca urca daca coboara daca mai urmeaza alta etc, marginile drumului sunt curatate de nisip nu ai vehicule oprite pe acelasi sens si nu vin masini pe contrasens. Toate astea, daca nu ai vizibilitate, te fac sa intri in curba cu viteza mica si nu te mai apleci asa mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe Amkart este mai simplu, ai vizibilitate foarte buna, vezi configuratia curbei - raza, daca urca daca coboara daca mai urmeaza alta etc, marginile drumului sunt curatate de nisip nu ai vehicule oprite pe acelasi sens si nu vin masini pe contrasens. Toate astea, daca nu ai vizibilitate, te fac sa intri in curba cu viteza mica si nu te mai apleci asa mult.

 

Daca vrei sa inveti sa simti limita aderentei sau, mai putin, pozitia in care ai aderenta suficienta pentru a te inclina, la un anumit unghi, cu maxima incredere, atunci, crede-ma, e de ajuns un platou cum iti spun io. Sa stii ca treapta intai a cutiei de viteze este suficienta pentru a ajunge la unghiul maxim de inclinare al mobrei.

 

Testele pe care le faci tre' sa progreseze, dupa mine, in directia exercitiului urmator : ai un viraj(nu discut de cazul denivelari, nisip, etc, pe care le vei evita la inceputul lectiilor), sa zicem, la dreapta. Intri tare in el. La un moment dat vezi ca, in loc ca virajul sa se deschida (si sa nu ai nici cea mai mica emotie, respectiv sa accelerezi spre iesirea din el) acesta se inchide. Actiunea instinctiva pe care o vei face va fi sa incetinesti. La fel de bine, insa, poti sa iei de ghidon stanga, ceea ce va face ca mobra sa se culce mai mult pe dreapta , vei schimba pozitia centrului de greutate mai spre interiorul curbei si vei putea urma trasa virajului. Sunt convins ca instinctul de conservare, in exemplul dat, iti va dicta sa incetinesti, dar tre' sa fii decis sa nu-l asculti, ci sa crezi in fizica! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...