Cavaleru Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Dragi tovarasi si prieteni. Dupa multe dezbateri de ordin, aproape intelectual am decis sa ma alatur acestui grup, mic dar bun. Imi tot vindeam mobra de cand am "achizitionat-o" ...dar cred ca o merit pe deplin. ))))) Am sa o calaresc sa vedem daca ma place si ea. bv man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 filtru aer de unde pot sa fac rost, bun si ieftin? tdm 3VD din 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 filtru aer de unde pot sa fac rost, bun si ieftin? tdm 3VD din 92 gasesti champion ieftin si bun, sau K&N pe viatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 luouies ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 filtru aer de unde pot sa fac rost, bun si ieftin? tdm 3VD din 92 Salutare, filtru de aer pentru 3vd am gasit pe site-ul celor de la Louis, urmatoarele: marca Champion la 20 euro si marca Delo la 15 euro, bucata. Poti comanda filtrul prin Romi de pe forum, e un tip foarte de treaba, eu am comandat de-a lungul timpului, produse prin el de la Louis, in valoare de peste 1000 euro, deci recomand cu incredere. Uite si topicul lui: /index.php?...&start=2900 Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Un pret? Un cod de produs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Un pret? Un cod de produs? Marca Champion, cod Louis 10052019, pret 20 euro Marca Delo, cod Louis 10051857, pret 15 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 OK, multumesc mult, e mai simplu pt mine sa le comand de la magazinul louis de la Gheorgheni sau Odorhei, le aduc fara comision si sunt in oras:) si nu mai platesc taxe postale. Multumesc pt coduri. Care se merita? Champion? un K&N kat e oare si daca merita banii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 OK, multumesc mult, e mai simplu pt mine sa le comand de la magazinul louis de la Gheorgheni sau Odorhei, le aduc fara comision si sunt in oras:) si nu mai platesc taxe postale. Multumesc pt coduri. Care se merita? Champion? un K&N kat e oare si daca merita banii? K&N e vreo 70E si e lifetime pentru ca are site metalice si se unge cu un ulei, doar il speli si apoi il ungi si e ca nou. mult maiconvenabil decat sa il schimbi mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 K&N e vreo 70E si e lifetime pentru ca are site metalice si se unge cu un ulei, doar il speli si apoi il ungi si e ca nou. mult maiconvenabil decat sa il schimbi mereu Se spala si se unge cu un kit special ce consta in 2 flacoane si care costa o caruta de bani. O fi mai convenabil insa nu mult mai convenabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Se spala si se unge cu un kit special ce consta in 2 flacoane si care costa o caruta de bani. O fi mai convenabil insa nu mult mai convenabil. ute chiar o sa ma interesez exact de preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) OK, multumesc mult, e mai simplu pt mine sa le comand de la magazinul louis de la Gheorgheni sau Odorhei, le aduc fara comision si sunt in oras:) si nu mai platesc taxe postale. Multumesc pt coduri. Care se merita? Champion? un K&N kat e oare si daca merita banii? Salutare, eu zic ca un filtru de aer Champion, ar fi destul de ok, mai ales ca pretul nu e mare, 20 euro, si nu e nici o problema schimbatul lui periodic, pentru mine. Eu unul asa as face Last edit: Ieri am facut primii 100 km cu TDM-ul. A fost o plimbare dementiala, m-am obijnuit cu el, cu cuplul lui, cu reactiile si bineinteles cu viteza si adrenta extraordinara in curbe (datorita masivitatii si greutatii sale). Mi-am dat seama de un lucru, in ciuda greutatii sale si a aparentei sale, e o motocicleta foarte manevrabila, ceea ce m-a si uimit. Datorita parbrizului extra (modificat si adaptat de mine dintrun fost parbriz de sportiva), montat special pentru a ''arunca'' aerul deasupra castii si protejat total pieptul contra curentului de aer, am putut rula, constant, circa 10 km, cu o viteza de 150-160 km/h, fara probleme. Motocicleta s-a comportat exemplar, e un touring perfect. Ma bucur enorm ca am reusit sa-mi achizitionez un TDM, e perfect pt. mine. Sper sa avem cati mai multi km facuti impreuna. Am sa pun cateva poze cu extra parbrizul. Numai bine Editat Ianuarie 30, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Super tare... Dar totusi, n-ar trebui sa vezi ceva prin parbrizul ala, ca e destul de inalt? Cand ai timp sa pui si niste poze mai in detaliu cu sistemul de prindere improvizat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) Super tare... Dar totusi, n-ar trebui sa vezi ceva prin parbrizul ala, ca e destul de inalt?Cand ai timp sa pui si niste poze mai in detaliu cu sistemul de prindere improvizat. Bafta! Salutare. Parbrizul e destul de inalt, dar iti ofera destula vizibilitate peste el (cam de la un metru in fata motocicletei), de aceea am si preferat sa-l vopsesc negru, el fiind initial transparent tot. Te asigur ca nu e nici o problema inpilotarea motocicletei. In legatura cu sistemul de prindere al parbrizului, e simplu. Am dat 4 gauri in parbrizul extra si in cel original al tdm-ului, l-am prins in suruburi normale, iar pentru a nu se crapa de la vibratii, am folosit distantiere de cauciuc (introducand, bineanteles si suruburile prin ele) intre cele doua parbrize, strangand bine suruburile parbrizul sta fix si nu flambeaza. Parbrizul isi face treaba excelent la viteze de peste 120 km/h. Am mers cu motoru si pe drum de tara si cu gropi multe si nu a fost nici o problema in privinta parbrizului, neriscand a se crapa la vibratii. Bineinteles parbrizul se poate monta-demonta, foarte repede si usor Fara extra parbriz........................ Cu extra parbriz Editat Ianuarie 30, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) misto realizare ta. eu am nevoie de o bucta de plexiglas ca sa imi fac un nou parbriz mai mare decat cel original urmeaza un mic quote salut un filtru de aer K&N din acela lifetime pentru o yamaha TDM din 92 cat costa si de unde se poate ridica din bucuresti? Filtrul tau se cheama YA-7585 si costa 55 de Eur. Nu exista pe stoc. Se poate aduce pe comanda dureaza cam 3 saptamani. iar kitul pentru el cat costa? Kitul de intretinere costa in jur de 60 de lei cele doua sprayuri. Unu pentru curatat si unul pentru uns. PS rocker@ cum ti se pare ca ruleaza la viteze mai mari treapta 5 peste 5000rpm? Editat Ianuarie 30, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 misto realizare ta. eu am nevoie de o bucta de plexiglas ca sa imi fac un nou parbriz mai mare decat cel original PS rocker@ cum ti se pare ca ruleaza la viteze mai mari treapta 5 peste 5000rpm? Salutare Cavalerule, mersi de aprecieri . Si mie imi trecuse prin cap sa confectionez un parbriz nou din plexiglas, dar sigur nu-mi iesea bine cum imi doream, pentru ca plexiglasul e cam greu de modelat uniform si dupa dorinte. De aceea am apelat la un parbriz pe care il aveam deja si cu mici modificari a iesti bine si se comporta exemplar la drum. In legatura cu treapta a cincea, e ok, nu mi s-a parut ca merge mai altfel, mere si se comporta normal. Am doar probleme cu troncanitu cand schimb in treapta 2 si 3, dar am vazut ca nu sunt singurul la care troncane (probabil defect de fabricatie). Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Salutare Cavalerule, mersi de aprecieri . Si mie imi trecuse prin cap sa confectionez un parbriz nou din plexiglas, dar sigur nu-mi iesea bine cum imi doream, pentru ca plexiglasul e cam greu de modelat uniform si dupa dorinte. De aceea am apelat la un parbriz pe care il aveam deja si cu mici modificari a iesti bine si se comporta exemplar la drum.In legatura cu treapta a cincea, e ok, nu mi s-a parut ca merge mai altfel, mere si se comporta normal. Am doar probleme cu troncanitu cand schimb in treapta 2 si 3, dar am vazut ca nu sunt singurul la care troncane (probabil defect de fabricatie). Numai bine nu ti s-au parut cam tari vibratiile? clanck-ul ala e specific la yamaha la trecerea din N in 1-a si apoi in a 2-a , nu-i yamha daca nu il are =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 nu ti s-au parut cam tari vibratiile? clanck-ul ala e specific la yamaha la trecerea din N in 1-a si apoi in a 2-a , nu-i yamha daca nu il are =)) Mersi de lamurire in legatura cu treptele 2 si 3, iar ca vibratii, simt doar in ghidon, asta datorita motorului cu 2 cilindrii in linie si a capacitatii mari de 850 cmc. In rest motocicleta e exemplara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Mersi de lamurire in legatura cu treptele 2 si 3, iar ca vibratii, simt doar in ghidon, asta datorita motorului cu 2 cilindrii in linie si a capacitatii mari de 850 cmc.In rest motocicleta e exemplara de acord cu ultima propozitie :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Salutare, astazi am mai lucrat ceva la TDM, am confectionat un crashbar home made, caci trebuie neaparat. Nu se stie niciodata cum il scap, in mers sau chiar pe loc si regret apoi, asa ca just in case Poze cu crashbarul si micul scut de protectie confectionate: Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Salutare, astazi am mai lucrat ceva la TDM, am confectionat un crashbar home made, caci trebuie neaparat. Nu se stie niciodata cum il scap, in mers sau chiar pe loc si regret apoi, asa ca just in case Poze cu crashbarul si micul scut de protectie confectionate: Numai bine misto lucrare dar are cateva bube din cate vad eu. este prea mic crash baru si prea strans in jurul motorului. ar fi trebuit sa fie un pic mai larg astfel ca in cazul in care scapi ( doamen fereste ) motoru sa cada pe el si sa protejeze platice macar. din cate vad eu la tine daca il scapi pe jos nu cred ca o sa se sprijine pe el. sper doar sa nu fii nevoit vreodata sa il testezi. eu pe al meu l-am polizat bine si am avut bafta sa nu am platicele pe motor. am scapat cu carasbaru, ghidonu si o maneta polizata si un semnal spart si oglinda. care ai o bucata de 50x50cm ? buna de facut un parbriz din ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 misto lucrare dar are cateva bube din cate vad eu. este prea mic crash baru si prea strans in jurul motorului. ar fi trebuit sa fie un pic mai larg astfel ca in cazul in care scapi ( doamen fereste ) motoru sa cada pe el si sa protejeze platice macar. din cate vad eu la tine daca il scapi pe jos nu cred ca o sa se sprijine pe el.sper doar sa nu fii nevoit vreodata sa il testezi. eu pe al meu l-am polizat bine si am avut bafta sa nu am platicele pe motor. am scapat cu carasbaru, ghidonu si o maneta polizata si un semnal spart si oglinda. care ai o bucata de 50x50cm ? buna de facut un parbriz din ea? Inteleg la ce te referi tu, dar eu l-am proiectat asa mai ingust, pentru ca am vrut sa protejez doar motorul motocicletei, nu si carenele, plus de altfel iesea prea mult in afara, in lateral. Plasticele nu e o problema daca se vor zgaria, cacise pot reface usor, insa blocul motor sau capacele trebuiesc schimbate daca se crapa in urma cazaturii. Deocamdata e bun asa, sunt multumit cum a iesit. Sper sa nu apuc sa probez crashbarul niciodata, sa vad daca rezista. Dar pentru orice eventualitate, e bun sa fie ceva de protectie cat de cat. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 eu am ca obiectiv pana la primavara sa imi creez un parbriz nou si mai mare, preferabil cat mai simplu TDM rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 TDM rules Sper sa reusesti sa-ti fabrici parbrizul mai inalt, caci conteaza enorm la drum lung si la viteze mai mari de120 km/h. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 sooper misto parbrizul si crashbarul. Eu vreau sa imi fac ceva asemanator sum aveam pe Suzuki. Abia am vandut mobra, la primul viraj a si rasturnat-o. Dupa ce am ridicat moto l-am intrebat...si daca acum erai pe vitezana cum ai fi dorit...ce mai ramena din ea? Adik din plastice:) Asa...sa sprijinit pe crashbar si ghidon. Din fericire nu a patit nimic. Ma durea inima sa ma uit la el cum o manevreaza:( Daca va vindeti mobrele...dati-le fratilor cat mai departe ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.