Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

In primul rand imi pare rau ptr patania lu' Marius... Daca te pot ajuta cu ceva, de ex. sa iei masura la aripi/carena sa-mi spui. Originale si intregi ar trebui sa coste destul de mult, dar recomand cu incredere ebay.it / ebay.com si restu' (.de, .co.uk, .fr) si asa poate iesi mai ieftin, asta daca nu merge sa le lipesti cum zicea colegu' mai sus sau sa le "reconstruiesti" cu fibra cumva.

 

Legat de motorul de pe bac, da, eu mi-s. Printre multe BMWuri... 2 CBFuri, 1 gs500 si 1 ZX-R. Un TDM prins la-nghesuiala :scratch::

post-5978-1234103291_thumb.jpg

 

E primul meu drum cu motoreta si ce pot sa zic... sunt chestii care inca trebuie sa le mai analizez, dar in linii mari, e superba. Venind de pe un Diversion cu ceva probleme la carburatie, e cu totul altceva. Reprizele la peste 4000, 4500 de ture sunt salbatice si a inceput sa imi placa f.mult cum se aude bicilindrul. Protectia la vant este decenta la corp, mai putin insa in zona capului... si aici sunt un pic dezamagit. Desi am pus un parbriz destul de inalt, nu prea face altceva decat sa-mi arunce vantul in casca (la 1,83 inaltime). Daca ma las mai jos, aproape rezervor, da, e ok... dar nu as putea sa merg asa mai mult de o ora plus ca pozitia e cam jenanta ptr un tourer, cu mainile in dreptul capului :lol: Am mers maxim 165km/h parca (pe bord, pe gsp 155) ca aveam si gentile laterale care imi recomanda viteza maxima 120! E, si cu genti cu tot, acum sa ma laud cu consumul: 4,9% mers destul de tare (120-140), cu multe accelerari si traseu partial virajat - in mod normal nu cred ca as merge la un drum mai tare de-atat, 4,32% portiunea Vama Veche - pana dincolo de Constanta mers cam 100 km/h si pe autostrada (130-160) 5,55%. Media pe tot drumul probabil ca e undeva pe la 5,1-5,2%. Sunt super fericit, nu ma asteptam!

 

La mers intins am tinut-o cam intre 4000 si 5000 de ture. Sub 4000 nu cu mult si doar daca am viteza pana in ~120 si nu urmeaza sa fac vreo depasire. Pe accelerari am cautat sa nu merg peste 6500. Asta si in conditiile in care temperatura lichidului de racire, in mers si pe frig, sta in zona asta marcata cu galben si nu stiu cat de bine e:

post-5978-1234104876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca el e Florin, cu TDM-ul de 900, cel cautat si vanat :lol:

Buna treaba Florine, caci ai putut si tu sa iesi, ieri pana in Vama Veche.

Ai un motor frumos, iar in legatuara cu nivelul temperaturii lichidului de racire, la mine sta aproape la minim cand sunt in afara localitatii, la drum intins. In localitate, nivelul urca pana aproape de jumatate (din cauza opririlor, asemafoarelor si a traficului aglomerat).

Numai bine iti doresc si sa ai parte de cati mai multi km facuti cu TDM-ul.

 

 

Cu respect, Alin

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand imi pare rau ptr patania lu' Marius... Daca te pot ajuta cu ceva, de ex. sa iei masura la aripi/carena sa-mi spui. Originale si intregi ar trebui sa coste destul de mult, dar recomand cu incredere ebay.it / ebay.com si restu' (.de, .co.uk, .fr) si asa poate iesi mai ieftin, asta daca nu merge sa le lipesti cum zicea colegu' mai sus sau sa le "reconstruiesti" cu fibra cumva.

 

Legat de motorul de pe bac, da, eu mi-s. Printre multe BMWuri... 2 CBFuri, 1 gs500 si 1 ZX-R. Un TDM prins la-nghesuiala :scratch::

 

 

E primul meu drum cu motoreta si ce pot sa zic... sunt chestii care inca trebuie sa le mai analizez, dar in linii mari, e superba. Venind de pe un Diversion cu ceva probleme la carburatie, e cu totul altceva. Reprizele la peste 4000, 4500 de ture sunt salbatice si a inceput sa imi placa f.mult cum se aude bicilindrul. Protectia la vant este decenta la corp, mai putin insa in zona capului... si aici sunt un pic dezamagit. Desi am pus un parbriz destul de inalt, nu prea face altceva decat sa-mi arunce vantul in casca (la 1,83 inaltime). Daca ma las mai jos, aproape rezervor, da, e ok... dar nu as putea sa merg asa mai mult de o ora plus ca pozitia e cam jenanta ptr un tourer, cu mainile in dreptul capului :lol: Am mers maxim 165km/h parca (pe bord, pe gsp 155) ca aveam si gentile laterale care imi recomanda viteza maxima 120! E, si cu genti cu tot, acum sa ma laud cu consumul: 4,9% mers destul de tare (120-140), cu multe accelerari si traseu partial virajat - in mod normal nu cred ca as merge la un drum mai tare de-atat, 4,32% portiunea Vama Veche - pana dincolo de Constanta mers cam 100 km/h si pe autostrada (130-160) 5,55%. Media pe tot drumul probabil ca e undeva pe la 5,1-5,2%. Sunt super fericit, nu ma asteptam!

 

La mers intins am tinut-o cam intre 4000 si 5000 de ture. Sub 4000 nu cu mult si doar daca am viteza pana in ~120 si nu urmeaza sa fac vreo depasire. Pe accelerari am cautat sa nu merg peste 6500. Asta si in conditiile in care temperatura lichidului de racire, in mers si pe frig, sta in zona asta marcata cu galben si nu stiu cat de bine e:

 

 

TDM-ul razbeste de oriunde. cred c un cartonas in radiator te ajuta sa mentii o temp mai ridicata.

 

Eu unul am demontat termostatul dp mobra l-am curatat si la-m dat cu mastic. sper sa nu mai curga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Rocker, la fel si tie!

 

Cavaleru, citisem pe paginile trecute de chestia cu cartonul pus in radiator... as fi incercat mai degraba o tabla neagra ca solutie un pic mai estetica, ca oricum nu s-ar pune problema de transfer termic intrea ea si radiator. Dar crezi ca poate fi o problema? M-am uitat destul de atent in manual si nu scrie decat ca "sa nu intre acul in zona rosie"... :scratch::?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Rocker, la fel si tie!

 

Cavaleru, citisem pe paginile trecute de chestia cu cartonul pus in radiator... as fi incercat mai degraba o tabla neagra ca solutie un pic mai estetica, ca oricum nu s-ar pune problema de transfer termic intrea ea si radiator. Dar crezi ca poate fi o problema? M-am uitat destul de atent in manual si nu scrie decat ca "sa nu intre acul in zona rosie"... :scratch::?

 

 

e bine totushi ca temeratura apei sa fie mai ridicata, tabla nu recomand pentru ca va zdrangani si nici nu e usor sa o confectionezi si sa o pui pe radiator. mai bun e un carton. cauta unul de coperta negru. ca sa fie totusi mai discred :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cine stie sa-mi spuna de cati amperi trebuie sa fie acumulatorul pentru tdm 850.

Salutare, in cartea service al motocicletei, scrie ca bateria e de 10 amperi, 12 volti.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit parbrizul ideal pt TDM-ul meu

 

ya luati si beliti ochii http://www.bullster.com/en/catalogue-produ...erecherche=moto

 

va placeee?

E perfect domne, mai ales ca poti alege si culoarea potrivita a parbrizului :scratch:

Oare pretul care este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E perfect domne, mai ales ca poti alege si culoarea potrivita a parbrizului :scratch:

Oare pretul care este?

 

 

eu as alege o culoare gri sau neagra ca sa evit ingalbenirea care apare la cele transparente.

 

pretul nu il stiu din pacate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa anulez vechile becuri de 45 w cu unele halogen de putere normala. becurile originale erau ca asta: post-3031-1200940371_thumb.jpg si cu fasungul lui la fel de ciudat ca becul arata asa: post-3031-1200940409_thumb.jpg

firele care alimentau becul erau bineinteles prinse de fasung. eu le-am taiat, si le-am legat de o mufa de bec H4, pe care am luat-o de la piese auto de dacie. m-a costat 2 ron una. partea cea mai grea a fost sa gasesc combinatia perfecta de fire intre mufa si firele mobrei, ca sa se respecte faza scurta/lunga, samd. intr-un final am reusit, si chiar a meritat. atentie ca firele care alimenteaza becul sunt legate prin intermediul unei mufe de instalatia motoretei, deci se poate scoate de acolo si se lucreaza usor. deci respectati combinatia firelor la fel ca in pozele mele.

post-3031-1200940741_thumb.jpg post-3031-1200940766_thumb.jpg post-3031-1200940785_thumb.jpg becurile H4 sunt de 2 tipuri. la TDM este bec H4, flansa P43T. nu 45T ca la dacie. merge de fapt si ala, dar maitrebuie decupat din el. :scratch:

 

sunt multumit de rezultat. desi puterea becurilor este mai mare, parca nu mai palpaie asa becurile cand pun semnal, si nici nu se mai aprind/sting asa de lent...

 

in sfarsit o sa vad si eu noaptea...

 

 

am gasit asta scrisa de madcox acum mult timp.

 

o sa incerc si eu sa fac asta week-endu asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul meu de la care am luat mobra a schimbat becurile originale cu H4. Nu a trebuit sa se chinuie cu suportii pentru ca a schimbat farurile cu 2 bucati faruri DACIA :) care arata aproape la fel...numai ca nu scrie MADE IN JAPAN :cheers: ci frumos si mandru MADE IN ROMANIA (ELBA daca nu ma insel) :)

 

Faza lunga = roentgen :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenul meu de la care am luat mobra a schimbat becurile originale cu H4. Nu a trebuit sa se chinuie cu suportii pentru ca a schimbat farurile cu 2 bucati faruri DACIA :) care arata aproape la fel...numai ca nu scrie MADE IN JAPAN :cheers: ci frumos si mandru MADE IN ROMANIA (ELBA daca nu ma insel) :)

 

Faza lunga = roentgen :)

 

 

baga si tu o poza mai detaliata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit asta scrisa de madcox acum mult timp.

 

o sa incerc si eu sa fac asta week-endu asta

Am sa schimb si eu becurile actuale 35/35W, cu unele H4 55/60W, cat de curand. Nu e foarte complicat si se schimba destul de usor.

Numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa schimb si eu becurile actuale 35/35W, cu unele H4 55/60W, cat de curand. Nu e foarte complicat si se schimba destul de usor.

Numai bine :cheers:

 

 

mi-am luat cele necesare si m-am apucat sa fac schimbarea. mufele care le-am cumparat sunt de tot c***tul am reusit sa stramb unul din piciorusele unui bec incercat sa conectez mufa. tu-i gura masii de romanisme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat cele necesare si m-am apucat sa fac schimbarea. mufele care le-am cumparat sunt de tot c***tul am reusit sa stramb unul din piciorusele unui bec incercat sa conectez mufa. tu-i gura masii de romanisme

Mufele le am deja de la farurile unor motociclete mai vechi, sunt folosite dar sunt foarte bune.

Mufele romanesti sunt de proasta calitate, sunt rigide si au conectorii foarte tari si de aceea s-a si strambat piciorusele de la becul tau. Sper sa reusesti totusi sa conectezi mufele la becuri, bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufele le am deja de la farurile unor motociclete mai vechi, sunt folosite dar sunt foarte bune.

Mufele romanesti sunt de proasta calitate, sunt rigide si au conectorii foarte tari si de aceea s-a si strambat piciorusele de la becul tau. Sper sa reusesti totusi sa conectezi mufele la becuri, bafta.

 

 

nu am reusit, cred ca o sa caut niste mufe SH vand eu de unde le produc daca aveti vreunu pe acasa va dau bere la schimb :cheers:

 

daca nu gasesc pna in week-end atunci o sa le pun direct papucii pe far fara plasticul ala de rahat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu gasesc pna in week-end atunci o sa le pun direct papucii pe far fara plasticul ala de rahat

Buna si ideea asta in caz ca nu gasesti alte mufe second.

Numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am reusit fara sa stramb picioruse. atentie la cum legati firele la bec. asta daca vreti sa va functioneze bine fazele becului. am pus poze cu modificarea si culorile firelor la inceputul topicului asta...spor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am reusit fara sa stramb picioruse. atentie la cum legati firele la bec. asta daca vreti sa va functioneze bine fazele becului. am pus poze cu modificarea si culorile firelor la inceputul topicului asta...spor...

mufele care l-am gasit vin fix pe papuci din interior si cand piciorusu de la bec intra in mufa nu are cum sa extinda papucul pt ca sta fix :|

 

gandire de roman, unde gasesc 2 mufe SH??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cine stie sa-mi spuna de cati amperi trebuie sa fie acumulatorul pentru tdm 850.

 

Battery Family: Maintenance Free

Battery Type: YT12B-BS

 

Voltage: 12

Capacity: 10

Dimensions: 6" x 2 3/4" x 5 1/8"

Weight: 7.6 lbs.

Metric Dimensions: 150mm x 69.0mm x 130.0mm

YT12B-BS.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...