theogs Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 http://advrider.com/forums/showthread.php?t=98401&page=142 pt cei ce sunt in cautare de anvelope ... cateva indicatii luate de pe la altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cea de-a sasea Intrunire Nationala Yamaha TDM Romania va si si prima Intrunire Internationala Yamaha TDM Romania. Anul acest, in perioada 5-7 iulie, la Padis, vom avea participanti atat din Italia, cat si din Grecia. Toate datele despre intrunire, locatie, program vor aparea in scurt timp pe TDM Romania. Pentru TDM-istii bucuresteni : nu uitati ca prima intalnire, pe anul acesta, a TDM-istilor bucuresteni va avea loc miercuri, 6 februarie, orele 19-19,30 la Curtea Berarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Da..superb, exact cand sunt in delegatie Sa beti o bere si pt mine. Mi a placut la nebunie acest articol si de aceea dau link ul...sa va bucurati si voi de el http://calatoriifestinalente.wordpress.com/2012/05/23/am-devenit-motociclist-oare-cat-mai-am-de-trait/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Da, bun material. Cei mai vechi pe acest forum l-au citit de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 salutare, am si eu un tdm 3vd revopsit in negru perlat stiti cumva pe cineva care face stickere pentru ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Gasesti originale pe e-bay la vreo 20 euro. Pentru a cumpara de aici, originale, cred ca tre' sa vorbesti cu Patrick. De facut, fac si io, dar numai pentru 4TX. N-am macheta pentru 3VD si nu merita efortul construirii... Editat Februarie 7, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Gasesti originale pe e-bay la vreo 20 euro. Pentru a cumpara de aici, originale, cred ca tre' sa vorbesti cu Patrick. De facut, fac si io, dar numai pentru 4TX. N-am macheta pentru 3VD si nu merita efortul construirii... am gasit si eu pe e-bay doar ca e problema comenzii/livrarii, etc speram sa gasesc prin tara chiar daca nu sunt originale ci facute de vreun tip intreprinzator, as intra in posesia lor mai repede btw are careva de vanzare crashbar pentru 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Daca nu ma-nsel, avea Cava un crash-bar de vanzare. Uita-te pe TDM Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 aveam, l-am dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 multumesc dar deja am rezolvat rar-ul .. ma gandesc oricum la o pereche de tobe originale ..asta suna de pornesc toate alarmele fara sa turez prea tare pe toba scrie ceva de genul ''exclusivamente per uso agonistico 001.jpg006.jpg008.jpg poze noi gms245 ..adica nu se aprinde nici un bec rosu pe undeva prin bord ... parca ar avea un loc pe acolo salut, am de vanzare tobe originale / stock de 4TX daca te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 baieti salutare eu am un 3vd din 92 si m am lovit de vreo doua ori de o situatie care se cheama pana prostului (stiti voi aia cu benzina) ideea este ca o data eram pe rezeva si am uitat sa bag benzina la timp am ramas fara undeva pe podul grand in apropiere de benzinaria de pe giulesti .. am bagat benzina , am asteptat ceva, si am dat ca boul la automat pana am ramas fara curent . am incercat sa o pornesc impinsa ...nu a vrut si pace . am pornit-o cu ajutorul unor prieteni de la monsters garage alta data eram pe normal si a inceput sa dea rateuri . am oprit motorul si am dat pe rezerva (culmea tot in preajma unei benzinarii , acum eram pe soseaua chitilei ) am bagat benzina si am dat iarasi la automat ca boul si bineinteles nu a pornit . bateria tine curent ca de fiecare data am dat la automat cateva minute , nu continuu ca doar nu vreau sa ard demarorul .. asa pe reprize am impresia ca nu se alimenteaza suficient de repede , adica cat sa nu termin curentul din baterie . intebare : este posibil sa am probleme cu furtunul de vacuum sa nu traga suficient de supapa aia vacumatica de la robinet ? trebuie schimbata bateria? se poate pune pompa electrica ceva? sau sa nu mai trec pe langa benzinarii cand nu prea mai am benzina (probabil imi poarta ghinion) multumesc kikiroz ... am facut deja schimbul cu cineva ... acum am tobe originale dar cred ca am facut o prostie nu ma mai aude nimeni si deja era sa dau peste un inconstient care nu s-a asigurat cand a vrut sa treaca strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) adevarul asta este, cu cele originale esti "in varful rotilor", nu te aude nimeni...... Editat Februarie 10, 2013 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) @theogs: Si eu am patit sa raman fara benzina si dupa aia sa trec pe rezerva, mai ales in oras unde merg mai incet si motorul nu se sinchiseste sa-mi dea preaviz, un rateu ceva, pur si simplu se opreste. In primul rand pompa de benzina nu se comporta ca un robinet vacuumatic care numai in momentul in care pornesti motorul se deschide. De fiecare data cand am patit asa, a trebuit sa trag pe dreapta si sa ma abtin din a da la automat pana omor bateria (bine-nteles, prima data nu am reusit sa nu ma blochez cu degetul pe buton). Pompa, fiind veche, are membrana imbatranita si nu mai este atat de eficienta. Functioneaza fara probleme, dar nu mai are puterea de la inceput. In fiecare caz cand a trebuit sa comut pe rezerva dupa ce s-a oprit motorul, a trebuit sa comut pe rezerva, sa ma asez pe marginea drumului, sa fumez doua tigari si abia dupa aia sa dau la automat, moment in care o ia din prima incercare. Daca lasi robinetul deschis, benzina trece incet prin pompa si ajunge in carburatoare, iar rolul de robinet este preluat de cuiele poantou din camerele de nivel a carburatoarelor. Din pacate nu este pe piata membrana de schimb sau kit de reparatie pentru pompa originala. Se poate inlocui pompa de benzina cu: 1.pompa vacuumatica OEM - 70€ (vorbesti cu ottoMan) 2.pompa electrica de la R1 sau R6 modele mai vechi de '99 (parca... nu sunt sigur) 3.renunti de tot la pompa (au facut-o multi si nu au avut probleme, dar personal nu as face lucrul asta) Chestia e ca pompa electrica SH si pompa noua vacuumatica OEM au cam aceleasi preturi, prin urmare nu stiu care e mai avantajos. Editat Februarie 10, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 cand simti ca ramai fara benzina motorul te anunta, incepe sa dea in nas, in momentul ala intinzi mana la robinet si comuti pe rezerva din mers, in felul asta nu am ramas niciodata oprit pe marginea drumului asteptand sa ajunga iar benzina in carburator. Pentru ca pompa vacuumatica de benzina functioneaza doar daca motorul merge, pierzi mult timp asteptand sa ajunge benzina in carburatoare. daca ramai fara benzina, si se opreste motorul, o iei si o impingi cateva zeci de metri ca si cum ai incerca sa o pornesti impinsa, evident bagata in viteza, astfel incat motorul sa achioneze pompa si benzina sa ajunga in carburatoare mai rpd fara sa omori bateria. personal folosesc cu succes prima metoda care este ce-a mai eficienta si nu ramai oprit in mijlocul drumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Se stie ca motorul meu e mai cu moţ decât restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Multumesc baieti ... cu ottoMan trebuie sa vorbesc despre alte piese , galeriile de admisie ,cred ca se cheama piesele de cauciuc dintre carburatoare si motor...dar pe luna viitoare ca acum sunt cam stramtorat ... asa si galeriile dintre filtru de aer si carburatoare dar pt astea trebuie sa ma mai consult cu mecanicosul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Si la mine se-ntampla ca, atunci cand nu sunt destul de dibaci sa comut robinetul pe rezerva la primele semne c-ar ramane fara benzina, sa fiu nevoit sa dau destul de lung la automat ca sa reporneasca. O data am patit si io ca Marius si pana n-am luat o pauza buna (nu-s fumator si a trebuit sa-mi gasesc alte indeletniciri pe durata celor doua tigari ale lui Marius) n-a vrut, nicicum, bambina sa reporneasca... Dar am inceput sa fiu destul de pe faza si sa comut din mers pe rezerva la primul simptom de lipsa de benzina si n-am mai repetat isprava cu statul pe langa mobra si adresatul de rugaminti, injuraturi si tot arsenalul uzitat in astfel de situatii... PS Poate n-ar fi o idee asa proasta asta cu pompa electrica... Editat Februarie 10, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Oameni buni, daca nu ati apucat sa comutati robinetul pe rezerva si a murit, trageti socul si accelerati blana si porneste la al doilea buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Merge pompa electrica de R1, R6 pe carburatie, CBR, ZXR, GSXR pe carburatie - de fapt orice pompa de benzina Mitsubishi. La dezmembrari o pompa de genul asta e in jur de 200 de lei, deci e mai ieftina decat pompa stock noua. Singura problema ramane sa-i gasesti un loc unde sa o poti pune bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Ehe! Iete c-a reaparut Dane_Bad! Credeam c-a plecat din tara de nu mai scrie nimic nici aici, nici pe TDM Romania! Sau ca a vandut mobra (sper sa n-o fi facut-o)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Nu am disparut, insa scriu doar cand e cazul, cum a fost mai devreme. Si eu am patit-o cu robinetu' si tot dadeam la automat pana mi-a spus mecanicul meu ca daca mai patesc sa nu apuc sa pun pe rezerva, sa trag socul si sa accelerez. Evident mi s-a mai intamplat de atunci de N ori sa mi se opreasca, dar stiind deja faza, nu mai era o problema. Din pacate am dat TDM-ul, dar urmaresc cu nostalgie tot ce se scrie aici fiindca din cele 5 mobre care le-am avut pana acum, TDM-ul mi-a placut cel mai mult. La vara insa imi voi lua ceva, ca nu rezist fara Va salut pe toti cu drag Editat Februarie 10, 2013 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 baieti multumesc mult. am prins ideea ...sper sa nu mai am surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Oameni buni, daca nu ati apucat sa comutati robinetul pe rezerva si a murit, trageti socul si accelerati blana si porneste la al doilea buton. Ai avut robinet de benzina la TDM 850? Eu nu am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Pai, Edi, a ta era dupa 1999 si avea indicator de benzina, motiv pentru care nu era nevoie de robinet : vedeai ca ramai fara benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.