theogs Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 baieti salutare eu am un 3vd din 92 si m am lovit de vreo doua ori de o situatie care se cheama pana prostului (stiti voi aia cu benzina) ideea este ca o data eram pe rezeva si am uitat sa bag benzina la timp am ramas fara undeva pe podul grand in apropiere de benzinaria de pe giulesti .. am bagat benzina , am asteptat ceva, si am dat ca boul la automat pana am ramas fara curent . am incercat sa o pornesc impinsa ...nu a vrut si pace . am pornit-o cu ajutorul unor prieteni de la monsters garage alta data eram pe normal si a inceput sa dea rateuri . am oprit motorul si am dat pe rezerva (culmea tot in preajma unei benzinarii , acum eram pe soseaua chitilei ) am bagat benzina si am dat iarasi la automat ca boul si bineinteles nu a pornit . bateria tine curent ca de fiecare data am dat la automat cateva minute , nu continuu ca doar nu vreau sa ard demarorul .. asa pe reprize am impresia ca nu se alimenteaza suficient de repede , adica cat sa nu termin curentul din baterie . intebare : este posibil sa am probleme cu furtunul de vacuum sa nu traga suficient de supapa aia vacumatica de la robinet ? trebuie schimbata bateria? se poate pune pompa electrica ceva? sau sa nu mai trec pe langa benzinarii cand nu prea mai am benzina (probabil imi poarta ghinion) multumesc kikiroz ... am facut deja schimbul cu cineva ... acum am tobe originale dar cred ca am facut o prostie nu ma mai aude nimeni si deja era sa dau peste un inconstient care nu s-a asigurat cand a vrut sa treaca strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) adevarul asta este, cu cele originale esti "in varful rotilor", nu te aude nimeni...... Editat Februarie 10, 2013 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) @theogs: Si eu am patit sa raman fara benzina si dupa aia sa trec pe rezerva, mai ales in oras unde merg mai incet si motorul nu se sinchiseste sa-mi dea preaviz, un rateu ceva, pur si simplu se opreste. In primul rand pompa de benzina nu se comporta ca un robinet vacuumatic care numai in momentul in care pornesti motorul se deschide. De fiecare data cand am patit asa, a trebuit sa trag pe dreapta si sa ma abtin din a da la automat pana omor bateria (bine-nteles, prima data nu am reusit sa nu ma blochez cu degetul pe buton). Pompa, fiind veche, are membrana imbatranita si nu mai este atat de eficienta. Functioneaza fara probleme, dar nu mai are puterea de la inceput. In fiecare caz cand a trebuit sa comut pe rezerva dupa ce s-a oprit motorul, a trebuit sa comut pe rezerva, sa ma asez pe marginea drumului, sa fumez doua tigari si abia dupa aia sa dau la automat, moment in care o ia din prima incercare. Daca lasi robinetul deschis, benzina trece incet prin pompa si ajunge in carburatoare, iar rolul de robinet este preluat de cuiele poantou din camerele de nivel a carburatoarelor. Din pacate nu este pe piata membrana de schimb sau kit de reparatie pentru pompa originala. Se poate inlocui pompa de benzina cu: 1.pompa vacuumatica OEM - 70€ (vorbesti cu ottoMan) 2.pompa electrica de la R1 sau R6 modele mai vechi de '99 (parca... nu sunt sigur) 3.renunti de tot la pompa (au facut-o multi si nu au avut probleme, dar personal nu as face lucrul asta) Chestia e ca pompa electrica SH si pompa noua vacuumatica OEM au cam aceleasi preturi, prin urmare nu stiu care e mai avantajos. Editat Februarie 10, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 cand simti ca ramai fara benzina motorul te anunta, incepe sa dea in nas, in momentul ala intinzi mana la robinet si comuti pe rezerva din mers, in felul asta nu am ramas niciodata oprit pe marginea drumului asteptand sa ajunga iar benzina in carburator. Pentru ca pompa vacuumatica de benzina functioneaza doar daca motorul merge, pierzi mult timp asteptand sa ajunge benzina in carburatoare. daca ramai fara benzina, si se opreste motorul, o iei si o impingi cateva zeci de metri ca si cum ai incerca sa o pornesti impinsa, evident bagata in viteza, astfel incat motorul sa achioneze pompa si benzina sa ajunga in carburatoare mai rpd fara sa omori bateria. personal folosesc cu succes prima metoda care este ce-a mai eficienta si nu ramai oprit in mijlocul drumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Se stie ca motorul meu e mai cu moţ decât restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Multumesc baieti ... cu ottoMan trebuie sa vorbesc despre alte piese , galeriile de admisie ,cred ca se cheama piesele de cauciuc dintre carburatoare si motor...dar pe luna viitoare ca acum sunt cam stramtorat ... asa si galeriile dintre filtru de aer si carburatoare dar pt astea trebuie sa ma mai consult cu mecanicosul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Si la mine se-ntampla ca, atunci cand nu sunt destul de dibaci sa comut robinetul pe rezerva la primele semne c-ar ramane fara benzina, sa fiu nevoit sa dau destul de lung la automat ca sa reporneasca. O data am patit si io ca Marius si pana n-am luat o pauza buna (nu-s fumator si a trebuit sa-mi gasesc alte indeletniciri pe durata celor doua tigari ale lui Marius) n-a vrut, nicicum, bambina sa reporneasca... Dar am inceput sa fiu destul de pe faza si sa comut din mers pe rezerva la primul simptom de lipsa de benzina si n-am mai repetat isprava cu statul pe langa mobra si adresatul de rugaminti, injuraturi si tot arsenalul uzitat in astfel de situatii... PS Poate n-ar fi o idee asa proasta asta cu pompa electrica... Editat Februarie 10, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Oameni buni, daca nu ati apucat sa comutati robinetul pe rezerva si a murit, trageti socul si accelerati blana si porneste la al doilea buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Merge pompa electrica de R1, R6 pe carburatie, CBR, ZXR, GSXR pe carburatie - de fapt orice pompa de benzina Mitsubishi. La dezmembrari o pompa de genul asta e in jur de 200 de lei, deci e mai ieftina decat pompa stock noua. Singura problema ramane sa-i gasesti un loc unde sa o poti pune bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Ehe! Iete c-a reaparut Dane_Bad! Credeam c-a plecat din tara de nu mai scrie nimic nici aici, nici pe TDM Romania! Sau ca a vandut mobra (sper sa n-o fi facut-o)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Nu am disparut, insa scriu doar cand e cazul, cum a fost mai devreme. Si eu am patit-o cu robinetu' si tot dadeam la automat pana mi-a spus mecanicul meu ca daca mai patesc sa nu apuc sa pun pe rezerva, sa trag socul si sa accelerez. Evident mi s-a mai intamplat de atunci de N ori sa mi se opreasca, dar stiind deja faza, nu mai era o problema. Din pacate am dat TDM-ul, dar urmaresc cu nostalgie tot ce se scrie aici fiindca din cele 5 mobre care le-am avut pana acum, TDM-ul mi-a placut cel mai mult. La vara insa imi voi lua ceva, ca nu rezist fara Va salut pe toti cu drag Editat Februarie 10, 2013 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 baieti multumesc mult. am prins ideea ...sper sa nu mai am surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Oameni buni, daca nu ati apucat sa comutati robinetul pe rezerva si a murit, trageti socul si accelerati blana si porneste la al doilea buton. Ai avut robinet de benzina la TDM 850? Eu nu am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Pai, Edi, a ta era dupa 1999 si avea indicator de benzina, motiv pentru care nu era nevoie de robinet : vedeai ca ramai fara benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Aha. Am inteles. Oricum am ramas odata fara benzina, eu ma asteptam sa se aprinda ceva bec in momentul in care trec pe rezerva si......nu s-a aprins ca nu era. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 TDM-istii din Bucuresti sunt asteptati miercuri 13 februarie, orele 18,30-19 la Curtea Berarilor pentru un ultim brainstorming pe tema alegerii locatiei din Parcul Natural Apuseni, unde va avea loc Intrunirea Nationala TDM Romania din acest an. Hai cu ideea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chonty Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Pentru un ultim breinstorming este vreme destula. Care a mai iesit la o dezmorteala....sau e preferabil caldurica de acasa ? Ca doar nu ne-a adusa barza ...ca altfel eram aerieni. Ha ha ha....da acuma gata cu gluma. De ce un ultim brainstorming...ca pana la intrunire pot aparea variabile chestiuni si situatii ...si te poti afla in chestiunea ca ai promis ca ajungi ...si ....dezamaire....nu mai poti ajunge din varii motive. Ia mai postati aci care cum sta cu mobra gata de drum sau mai bine..care e mai indraznet si a iesit pe drum si nu e plangacios de vremea mai rece. WTF ...erau zile peste 10 Gr Celsius...daca e pana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Eu am vazut 2 tdm-uri in primul weeckend din luna asta undeva pe la Banesti. Nu stiu cine era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Pentru un ultim breinstorming este vreme destula. De ce un ultim brainstorming...ca pana la intrunire pot aparea variabile chestiuni si situatii ...si te poti afla in chestiunea ca ai promis ca ajungi ...si ....dezamaire....nu mai poti ajunge din varii motive. Pentru simplul motiv ca anul acesta, fiind intrunire internationala, tre' sa fim mai bine organizati, sa avem cazarea pe care o promitem, sa fie conditii, etc. Asa ca, anul acesta va fi lista cu cei care anunta ca vin si se va plati cazarea inainte. Pe acelasi tipic pe care organizeaza vesticii. Nu avem cum sa solicitam 20 de camere pentru cazare si sa ne trezim ca sunt doar 10 platitori. E o chestie mai dificil de inteles pentru noi, dar cu care ne vom obisnui in timp, asa cum au facut-o, la vremea lor, si italienii, si nemtii, si francezii...Printre altele e vorba despre cat de puternica poate fi o promisiune, de a te implica intr-un proiect, de a respecta niste detalii si de a-ti asuma responsabilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Multumesc baieti ... cu ottoMan trebuie sa vorbesc despre alte piese , galeriile de admisie ,cred ca se cheama piesele de cauciuc dintre carburatoare si motor...dar pe luna viitoare ca acum sunt cam stramtorat ... asa si galeriile dintre filtru de aer si carburatoare dar pt astea trebuie sa ma mai consult cu mecanicosul meu Trebuie schimbate si alea dintre filtru de aer si carburatoare daca nu au fost schimbate niciodata. O sa iti rogi moartea sa bagi pe carburatoare carcasa de la filtru de aer daca o scoti... era 100 ron bucata acu vreo 3 ani. Si daca iti comanzi gumele dintre motor si carburator, ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Eu le-am luat de aici anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Da, dar de la Patrick le iei OEM aproape la pret de after-market. Sau, daca vrei afte market, macar esti sigur ca-ti aduce ce-ti trebuie! Pentru TDM-istii bucuresteni : nu uitati ca sunteti solicitati la o sesiune de brainstorming pe tema locatiei pentru intrunirea nationala de la Padis. Intalnirea va avea loc joi 21 februarie 2013, tot la Curtea Berarilor, incepand cu ora 19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Dap...sunt iar in delegatie...sry baieti Sa beti o bere si pt mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Dap...sunt iar in delegatie...sry baieti Sa beti o bere si pt mine... S-a amanat pt vineri sau sambata. revenim cu vesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.