Solon Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera. Fostul proprietar te contrazice . A fost 4,3 fara pasager - mers f lejer, cu schimbari de viteza f putine, mers special la scos consum mic, sa vad cat de jos se poate duce. Maximul a fost 5,7 - pe drum Transfagarasan, cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Ştiam eu ceva ceva oricum consumul e bun pt porcul de motor care este. Ieri am desfacut furca si am gasit ceva uzura pe cuzineti, asa ca ii schimb si pe aia. Am vorbit deja la ambulanta moto, maine le fac si plata. UUU...deabia astept sa termin si furca. Desi nu imi facea probleme, la cati bani am bagat in ea, am zis ca merita sa stiu ca si in furca e totul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salutare ! Ma alatur si eu cu drag acestui grup ... ieri am achizitionat un TDM 850 - 1993 si am venit pe el din Sibiu pana in Bucuresti ... harnicutza rau ... imi place mult ! Toate bune si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Bine ai venit printre noi si s o stapanesti sanatos Editat Mai 17, 2013 de AlinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 poze... sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Chiar daca nu a trecut nici o luna de cand m-am operat si inca ma strange taietura, ieri n-am mai rezistat si am iesit la o tura scurta, mai mult de test ... sa vad daca pot ... si nici o surpriza, TDM-ul nu dezamageste ! O vara frumoasa sa aveti ! Multa sanatate Iorgu! Plimbarile cu TDM-ul sunt recomandate de doctor Salutare ! Ma alatur si eu cu drag acestui grup ... ieri am achizitionat un TDM 850 - 1993 si am venit pe el din Sibiu pana in Bucuresti ... harnicutza rau ... imi place mult ! Toate bune si asfalt uscat ! Felicitari pentru achizitie. Nu uita ca te asteptam si pe http://tdmromania.ro/forum , iar pe facibuci suntem aici: https://www.facebook.com/groups/316009251854760/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Ha ha, de nervi ca nu iesea imputitul ala de surub de pe 'damping rod', adica nesimtitul din fundul jambei din stanga, mi-am luat un pistol de impact (sau cum naiba ii zice) si l-am scos in fix 2 secunde Nu de alta dar e destul de util. Ocazie cu care am vazut ca nici asta nu avea saiba de cupru. Eu sunt curios cum naiba de curgea doar un pic pe acolo (era doar umed un pic) si nu a curs de tot fara chestia aia. Eh, acum am dat comanda la cuzineti, trebuie sa vina si semeringurile, ulei belray 10w si dupa asta o sa am si furca ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Bine ai venit printre noi si s o stapanesti sanatos Sarumana Mult ! poze... sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Maine schimb uleiul si o spal putin si vin si cu poze ... Multa sanatate Iorgu! Plimbarile cu TDM-ul sunt recomandate de doctor Felicitari pentru achizitie. Nu uita ca te asteptam si pe http://tdmromania.ro/forum , iar pe facibuci suntem aici: https://www.facebook.com/groups/316009251854760/ Da Da daaaaaa ... o sa intru negresit si pe acolo ... intre timp si voi puteti sa accesati pagina mea de FB (Andrei Titi Georgescu)pentru sute de poze din calatoria mea de 2 ani pe motocicleta pe diferite continente ... yo sunt nebunul ala de a plecat acu doi ani sa faca turul lumii ...dar din pacate sau cam terminat banutii si am revenit la Romanica ... Toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Bun venit, Andrei! Super tare plimbarea ta! Mi-au placut pozele de pe feisbuc! Te asteptam la plimbarile TDM-istilor (prima e una scurta - chiar maine - pana la Brasov) si la intrunirea nationala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Bun venit, Andrei! Super tare plimbarea ta! Mi-au placut pozele de pe feisbuc! Te asteptam la plimbarile TDM-istilor (prima e una scurta - chiar maine - pana la Brasov) si la intrunirea nationala! Din pacate azi stau acasa sa schimb ulei ...filtru...buji si sa o mai bibilesc putin ... dupamasa o sa plec la Slanic Prahova si ma intorc duminica pe un traseu ceva mai lung ...sa vad ce gasesc... Multumesc mult de primire ! Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Sa il stapanesti sanatos tizule Pune si poze sa il vedem! Si eu azi m-am ocupat tot de moto, citez de pe alt topic: Din cauza ca saptamana trecuta am desfacut o jamba si am vazut ca am uzura la cuzineti, am dat comanda la ambulantamoto de cuzineti noi (216 cuzinetii si uleiul belray de furca, 80 semeringurile de la mymoto c-ta). Si cum stiam weekendul asta era pierdut, ieri mi-am luat si un pistol de impact (deala ca la vulcanizare) si am desfacut si celalalt picior. Si mi-am facut de lucru azi: am curatat frumos fiecare amortizor, fiecare piesa am spalat-o de ulei si le-am lasat sa se usuce. Dupa care mi-a mai venit o idee: pt. ca aveam urme de pietricele pe amortizoare, le-am tras si o vopsea calumea, primita de la cineva: teoretic dai cu ciocanul si nu pateste nimic, practic, vom vedea in viitor Dupa care a urmat inca o idee: sa imi montez cutiile de aluminiu, dar din pacate nu am avut materiale si m-am oprit la masurat si montat vreo 2 suporti.] A si inca ceva, am observat saptamana trecuta ca imi curgea un pic de ulei pe la O-ringul de la pompa de apa. L-am scos, l-am studiat, era un pic iesit din canal, cum e normal. L-am bagat la loc, a intrat destul de greu, fortat, deci ma gandesc ce motiv o fi avut de a curs... Acum, din cand in cand, mai imi aduc aminte cati bani am putut sa bag in motor. Ce e drept, a meritat, am luat-o cam la 1100 eu, si am mai bagat in ea...o mica gramajoara, dar dupa ce termin si cu furca si de montat si cutiile, chiar ca nu mai am in ce sa bag bani. Desi...am mai zis asta o data PS: cum ziceam mai sus, am pus mana pe o vopsea foarte rezistenta, si ma gandesc sa fac motoreta neagra. Sa o fac/sa nu o fac? Editat Mai 18, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axico Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Salut domnilor,am inlocuit acumulatorul si a luat-o din prima,Nu am bordul original si v-as intreba, la indicatorul de benzina este si bec semnalizare pentru rezerva sau numai acul indicator?4tx.Am baut o bere pentru TDM-isti si inca una pentru cei din trip-ul de weekend.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Salut domnilor,am inlocuit acumulatorul si a luat-o din prima,Nu am bordul original si v-as intreba, la indicatorul de benzina este si bec semnalizare pentru rezerva sau numai acul indicator?4tx.Am baut o bere pentru TDM-isti si inca una pentru cei din trip-ul de weekend.! salu' nu, nu este bec de rezerva la benzina. si eu am asteptat sa mi se aprinda becul si am ramas fara benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare baieti, Dati-mi o mana de ajutor cu ceva sfaturi despre unele achizitii pe care vreau sa le fac . 1. Vreau sa imi schimb placutele de frana ,spate- fata,si dupa ceva cautari pe la diverse magazine on-line nu au reusit decat sa ma incurce si mai tare . As vrea sa pun Brembo sinterizate fata,spate -recomandarea lor este CC ptr fata(carbon ceramic ) si SP(sinterizate ) ptr spate . 2.Si cauciucurilor le-a cam venit randul ma gandeam la Michellin Pilot road 2 .. daca aveti alte recomadari oricare ar fi ele .am gasit cauciucurile pe anvelopemoto.eu daca sti ceva de ei (seriosi sau un ) as aprecia. Nu ma prea pricep , informatiile sunt cam contradictorii vizavi de placute si un sfat pertinent ar foarte apreciat . Multumesc si astept opiniile voastre Mie unul mi-ar placea la Veliko Tarnovo. Sau la Paltinu (dar tre' sa mergem altundeva pentu masa). Sau pe Siriu. Sau la Vulcanii Noroiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Chiar nu stiam de placutele CC. Eu nu am schimbat niciodata placutele. Stiam doar de placute organice si sinterizate. Din ce am citit, placutele organice sunt mai moi, franeaza mai domol si sunt iertatoare cu discurile, iar cele sinterizate sunt mai tari, franeaza mai bine, dar musca din discuri. Altceva nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut , Nici eu nu stiu prea multe si ce stiu am aflat de pe site-ul celor de la Brembo care iti face o recomadare in functie de model . pe mine m-au incurcat diversi care vand asa ceva si fiecare mi-a recomandat altceva probabil fiecare ce are pe stoc Din ce imi dau eu seama acele CC sunt organice . Multam frumos Chiar nu stiam de placutele CC. Eu nu am schimbat niciodata placutele. Stiam doar de placute organice si sinterizate. Din ce am citit, placutele organice sunt mai moi, franeaza mai domol si sunt iertatoare cu discurile, iar cele sinterizate sunt mai tari, franeaza mai bine, dar musca din discuri. Altceva nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andreitopadventure Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Revin cu pozele promise ... acesta este mai nou tovarasul meu de drum ... Bily boy ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 'seara! multi cu care am vorbit despre tdm, care l-au probat, au spus ca e foarte fain motorul dar nu leplace pozitia ca stai prea in fata, prea intins. si-a reglat careva ghidonul sa il dea mai in spate? acu ca au zis ei si mie mise pare in spate, nu ma deranjeaza, dar daca se poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Poate ei sunt mai mici de inaltime sau nu au ghidonul original. Eu am coborat partea din fata din juguri cu 1-2cm ca sa-mi schimb pozitia spre in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 salutare,as vrea sa va arat cateva modificari aduse tdm-ului meu;pentru deflector am adaugat niste prinderi din plastic,saua am modificat-o la darian,foarte confortabila,i-am pus o pereche de handguard,si cea mai mare provocare a fost sa schimb tobele,se vede diferenta dintre tobele originale si celelalte tobe tobele sunt de pe o yamaha TRX 850,motor identic doar cadru difera,prinderi la fel dar munca de o zi la acel "Y; in locul tobei intermediare,taiat,sudat,montata,demontat de 100 de ori ,ca sa vina bine,zgomotul este un pic mai gros decat cele originale si cam atat,va salut cu farua sa nu uit de poze,voi ce parere aveti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Bravo, Florine! Foarte misto! Cel mai mult imi plac deflectorul si tobele. Vezi cum faci s-aduci mandretea de mobra la intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Cum ziceam mai demult, am curatat cica franele (de fapt doar pistonasele), fara sa desfac etrierii. O vreme a fost ok, insa la ultima plimbare, ceva parca nu era cum trebuie. Si le-am desfacut si pe ele pana la ultimul surub si garnitura. Aveau o mizerie in spatele garniturilor... In rest in stare buna, atat garniturile cat si pistonasele. Am pus pistoanele pe bormasina si le-am luat la smirghel de 2000 dupa ce le-am tinut in alcool tehnic si dupa le-am dat cu polish. Mai mare bucuria sa le privesti acum. Ca sa nu zic ce frumos culiseaza Fisele inca nu am apucat sa le schimb, iar cuzinetii si oloiu' trebuie sa ajunga de pe o zi pe alta, Dl. Daniel m-a anuntat ieri ca le-a trimis catre mine. Furca o sa fie ca noua (80 semeringuri, 150 cuzineti, 60 ulei, 5 lei saibe cupru), franele la fel (2 lei smirghel, 9 alcool tehnic, 20 polish), roata fata are cauciuc nou, spatele e inca bun, uleiul e proaspat si mai am pe 'stock' inca un bidon de 4L de mo®tul 7100 si un filtru k&n, carbelitorul e ok si el, aprinderea ok (fise 20 ron metrul + bujii vreo 15 bucata parca), benzil este, jocuri nu am, motorul doar ce a fost facut, vor veni suportii pt cutii de aluminiu (vreo 40 de ron teava maxim, manopera - eu) si va anunt (iarasi; cred ca e a 3-a oara) ca nu cred ca mai am in ce sa bag alti bani (deocamdata). A bine, mai pun aici niste scule care le-am luat sa imi usurez munca, printre care si un pistol pneumatic de impact si o presa pt. pistonase de etrieri, un set de imbusi calumea, un pistol de umflat roti (pt ca atunci cand aveam nevoie de vulcanizare, nu gaseam nici una deschisa) etc, insa ele vor fi ultile in timp, sunt bune la casa omului. PS: inca stau si ma gandesc ca mi se pusese pata sa o schimb. Am vrut la un momentdat sa o dau pe un vfr (sunt nebun dupa V4), ar fi mers frumos la colectie langa VF-ul meu, dar m-am gandit ca nu stiu cum a fost intretinuta alta mobra. A mea stiu macar cum e. Stiu ce i-am facut, in ce am bagat bani si in ce nu. Stiu si ca ce am facut, am facut in mare parte cu mana mea, responsabil. Totusi, mai imi astept si niste piese pt. carburile de la VF (~1050 ron bagati si in ala, doar in carb). Si dupa ce o sa am 2 mobre intretinute, cu piese noi, operatiuni facute ca la carte, ingrijite dpdv mecanic pana la ultimul detaliu si cand ma gandesc ce sacrificii am facut sa bag si banii astia in ele, de munca nici nu mai zic, cum as putea sa renunt eu la ele? Editat Mai 28, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Bravo! Asa trebuie facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare, am o mica problema la moto.nu mai intra in turem desfacut carb si surpriza urata; membranele de la carb sparte facute praf.stie cineva d unde as putea achizitiona unele chiar si second am cautat peste tot si sunt ft scumpe in jur de 100e / buc.va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Da, verifica aici: http://www.motorradbay.de , gasesti piesa, comunici pe e-mail celor de la dillypoint (spares@dillypoint.ro - parca, verific si tu) ii rogi sa verifice si ei daca alea sunt piesele care iti trebuie, iti fac factura, ai discount daca platesti tot (eu asa am facut) si dupa o saptamana iti vin piesele prin curier. Cea mai ok solutie. Altele sunt mai scumpe. Bine macar ca la TDM avem doar 2 si nu 4 ca la VF-ul meu, ca am capiat la cati bani am bagat in carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.