dromamobilu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 'seara! multi cu care am vorbit despre tdm, care l-au probat, au spus ca e foarte fain motorul dar nu leplace pozitia ca stai prea in fata, prea intins. si-a reglat careva ghidonul sa il dea mai in spate? acu ca au zis ei si mie mise pare in spate, nu ma deranjeaza, dar daca se poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Poate ei sunt mai mici de inaltime sau nu au ghidonul original. Eu am coborat partea din fata din juguri cu 1-2cm ca sa-mi schimb pozitia spre in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 salutare,as vrea sa va arat cateva modificari aduse tdm-ului meu;pentru deflector am adaugat niste prinderi din plastic,saua am modificat-o la darian,foarte confortabila,i-am pus o pereche de handguard,si cea mai mare provocare a fost sa schimb tobele,se vede diferenta dintre tobele originale si celelalte tobe tobele sunt de pe o yamaha TRX 850,motor identic doar cadru difera,prinderi la fel dar munca de o zi la acel "Y; in locul tobei intermediare,taiat,sudat,montata,demontat de 100 de ori ,ca sa vina bine,zgomotul este un pic mai gros decat cele originale si cam atat,va salut cu farua sa nu uit de poze,voi ce parere aveti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Bravo, Florine! Foarte misto! Cel mai mult imi plac deflectorul si tobele. Vezi cum faci s-aduci mandretea de mobra la intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Cum ziceam mai demult, am curatat cica franele (de fapt doar pistonasele), fara sa desfac etrierii. O vreme a fost ok, insa la ultima plimbare, ceva parca nu era cum trebuie. Si le-am desfacut si pe ele pana la ultimul surub si garnitura. Aveau o mizerie in spatele garniturilor... In rest in stare buna, atat garniturile cat si pistonasele. Am pus pistoanele pe bormasina si le-am luat la smirghel de 2000 dupa ce le-am tinut in alcool tehnic si dupa le-am dat cu polish. Mai mare bucuria sa le privesti acum. Ca sa nu zic ce frumos culiseaza Fisele inca nu am apucat sa le schimb, iar cuzinetii si oloiu' trebuie sa ajunga de pe o zi pe alta, Dl. Daniel m-a anuntat ieri ca le-a trimis catre mine. Furca o sa fie ca noua (80 semeringuri, 150 cuzineti, 60 ulei, 5 lei saibe cupru), franele la fel (2 lei smirghel, 9 alcool tehnic, 20 polish), roata fata are cauciuc nou, spatele e inca bun, uleiul e proaspat si mai am pe 'stock' inca un bidon de 4L de mo®tul 7100 si un filtru k&n, carbelitorul e ok si el, aprinderea ok (fise 20 ron metrul + bujii vreo 15 bucata parca), benzil este, jocuri nu am, motorul doar ce a fost facut, vor veni suportii pt cutii de aluminiu (vreo 40 de ron teava maxim, manopera - eu) si va anunt (iarasi; cred ca e a 3-a oara) ca nu cred ca mai am in ce sa bag alti bani (deocamdata). A bine, mai pun aici niste scule care le-am luat sa imi usurez munca, printre care si un pistol pneumatic de impact si o presa pt. pistonase de etrieri, un set de imbusi calumea, un pistol de umflat roti (pt ca atunci cand aveam nevoie de vulcanizare, nu gaseam nici una deschisa) etc, insa ele vor fi ultile in timp, sunt bune la casa omului. PS: inca stau si ma gandesc ca mi se pusese pata sa o schimb. Am vrut la un momentdat sa o dau pe un vfr (sunt nebun dupa V4), ar fi mers frumos la colectie langa VF-ul meu, dar m-am gandit ca nu stiu cum a fost intretinuta alta mobra. A mea stiu macar cum e. Stiu ce i-am facut, in ce am bagat bani si in ce nu. Stiu si ca ce am facut, am facut in mare parte cu mana mea, responsabil. Totusi, mai imi astept si niste piese pt. carburile de la VF (~1050 ron bagati si in ala, doar in carb). Si dupa ce o sa am 2 mobre intretinute, cu piese noi, operatiuni facute ca la carte, ingrijite dpdv mecanic pana la ultimul detaliu si cand ma gandesc ce sacrificii am facut sa bag si banii astia in ele, de munca nici nu mai zic, cum as putea sa renunt eu la ele? Editat Mai 28, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Bravo! Asa trebuie facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare, am o mica problema la moto.nu mai intra in turem desfacut carb si surpriza urata; membranele de la carb sparte facute praf.stie cineva d unde as putea achizitiona unele chiar si second am cautat peste tot si sunt ft scumpe in jur de 100e / buc.va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Da, verifica aici: http://www.motorradbay.de , gasesti piesa, comunici pe e-mail celor de la dillypoint (spares@dillypoint.ro - parca, verific si tu) ii rogi sa verifice si ei daca alea sunt piesele care iti trebuie, iti fac factura, ai discount daca platesti tot (eu asa am facut) si dupa o saptamana iti vin piesele prin curier. Cea mai ok solutie. Altele sunt mai scumpe. Bine macar ca la TDM avem doar 2 si nu 4 ca la VF-ul meu, ca am capiat la cati bani am bagat in carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Merci mult , Am trimis un mail celor de la dillypoint si astept raspuns, mersi inca o data, raman dator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cu placere, sper sa o rezolvi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare, am o mica problema la moto.nu mai intra in turem desfacut carb si surpriza urata; membranele de la carb sparte facute praf.stie cineva d unde as putea achizitiona unele chiar si second am cautat peste tot si sunt ft scumpe in jur de 100e / buc.va multumesc Vezi ca de la Kedo mi-am luat io. Sunt cam cele mai ieftine. 22,50 euro/bucata. Le identifici dupa cod : Item 41454. www.kedo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Sunt de acord cu Leaveyou. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=1298 sau http://www.ebay.it/itm/CARBURATORI-CARBURETORS-DUCATI-MONSTER-MIKUNI-38mm-/380637507830?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item589fc370f6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Multumesc mult, am comandat la dillypoint si vin in 7 zile lucratoare.sper sa fie dela membrane...multumesc inca o data celor care mi.au raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Cand incercai sa accelerezi dadaea rateuri in carburatoare sau numai nu se accelera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Da niste rateuri usoare in carburatoare iar motorul nu mai sare in sarcina de 6000rpm maxim, viteza maxima de140-160 cu greu fiind atinsa ...moto normal ajungand fara probleme la 200km/h, mai am p ea bujii iridium dpra8 in loc de dpra9 , o fi si asta o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Bujiile DPR8EA-9 sunt calde. Ar putea fi o problema numai daca ai amestecul sarac si bujiile sunt albe, dar ti-ar face probleme numai cand ai merge constant tare (la mine se intrerupea scanteia daca mergeam mai mult de 2-3km cu 160kmph - electrodul devenea incandescent). Daca nu ti-au sarit bucati din membrane si vrei sa mai folosesti mobra pana iti vin piesele noi, poti folosi cu incredere superglue/picatura sa lipesti crapaturile membranelor. Eu asa am facut, dar membranele mele sunt doar fisurate. Sper sa ma tina sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am folosit picatura dar le.a rigidizat si nu mai urca suberul (cred ca asta.i termenul corect) pana sus k sa deschida nivelul la maxim.Am avut 4 taieturi de circa un centimetru p fiecare membrana, am luat o alta membrana de scuter si am facut niste mici peticute p care le, am lipit.se simte ca merge putin mai bine dar totusi e impotriva "legii mecanicii" Tin sa mentionez :carburatoarele nu au fost sincronizate de peste 20 000 km, astept sa, mi vina membranele si o sa merg cu ea la service pt sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) In momentul asta ai amestecul sarac si din cauza asta ai rateurile in carburatoare. O sa-ti consume mai putin pana ce schimbi membranele. Cat te-au ajuns membranele? Editat Mai 31, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 140 lei bucata, un pret rezonabil in comparatie cu k&log si altele... Ar trebui si o sincronizare a carburatoarelor dupa c schimb membranele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Daca n-ai facut-o de 20 000 km, e indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 In data de 30 aprilie orele 19-20 mergeam catre Vama Veche eram cu masina cand vad in oglinda retrovizoare un motor ce facea slalom printre masini, mare mi.a fost surprinderea sa vad cand sa apropiat ca era un tdm argintiu cu pasager.se recunoaste cineva? Am fost atat de impresionat de usurinta cu care lua virajele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Pai n-ai vazut si numarul? Ce model era? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 4tx argintiu numarul n.am apucat sa.l vad avea destula viteza... Cum e mai exact cu intrunirea aceasta, se plateste ceva avans, se rezerva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Ai aici detalii: http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=211&sid=c596d9c2ed20d5d3b51913c7ef0250d9 Si aici ai tabelul pentru inscrieri: http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=255&sid=c596d9c2ed20d5d3b51913c7ef0250d9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 (editat) In sfarsit am montat:semeringuri, cuzineti furca, pus ulei 10w si schimbat fisele. Deja e alt motor. M-am enervat pe frane, si le-am facut bucati. Am scos pistonaselem garniturile si le-am sters, am curatat in spatele lor si am montat totul la loc. Aluneca lejer acum. Concluzia: aceeasi: e alt motor - am frane de frane acum De acum, incep confectionarea suportilor pt. cutiile de alu. Editat Iunie 2, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.