Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

'seara!

multi cu care am vorbit despre tdm, care l-au probat, au spus ca e foarte fain motorul dar nu leplace pozitia ca stai prea in fata, prea intins.

si-a reglat careva ghidonul sa il dea mai in spate?

acu ca au zis ei si mie mise pare in spate, nu ma deranjeaza, dar daca se poate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ei sunt mai mici de inaltime sau nu au ghidonul original. Eu am coborat partea din fata din juguri cu 1-2cm ca sa-mi schimb pozitia spre in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,as vrea sa va arat cateva modificari aduse tdm-ului meu;pentru deflector am adaugat niste prinderi din plastic,saua am modificat-o la darian,foarte confortabila,i-am pus o pereche de handguard,si cea mai mare provocare a fost sa schimb tobele,se vede diferenta dintre tobele originale si celelalte tobe

tobele sunt de pe o yamaha TRX 850,motor identic doar cadru difera,prinderi la fel dar munca de o zi la acel "Y; in locul tobei intermediare,taiat,sudat,montata,demontat de 100 de ori X-( ,ca sa vina bine,zgomotul este un pic mai gros decat cele originale si cam atat,va salut cu farua sa nu uit de poze,voi ce parere aveti???

post-34603-0-09026900-1369517399_thumb.jpg

post-34603-0-74552200-1369517399_thumb.jpg

post-34603-0-13429200-1369517400_thumb.jpg

post-34603-0-49670800-1369517400_thumb.jpg

post-34603-0-87809100-1369517400_thumb.jpg

post-34603-0-23596800-1369517401_thumb.jpg

post-34603-0-60315800-1369517401_thumb.jpg

post-34603-0-97654800-1369517401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam mai demult, am curatat cica franele (de fapt doar pistonasele), fara sa desfac etrierii. O vreme a fost ok, insa la ultima plimbare, ceva parca nu era cum trebuie. Si le-am desfacut si pe ele pana la ultimul surub si garnitura. Aveau o mizerie in spatele garniturilor... In rest in stare buna, atat garniturile cat si pistonasele. Am pus pistoanele pe bormasina si le-am luat la smirghel de 2000 dupa ce le-am tinut in alcool tehnic si dupa le-am dat cu polish. Mai mare bucuria sa le privesti acum. Ca sa nu zic ce frumos culiseaza :) Fisele inca nu am apucat sa le schimb, iar cuzinetii si oloiu' trebuie sa ajunga de pe o zi pe alta, Dl. Daniel m-a anuntat ieri ca le-a trimis catre mine. Furca o sa fie ca noua (80 semeringuri, 150 cuzineti, 60 ulei, 5 lei saibe cupru), franele la fel (2 lei smirghel, 9 alcool tehnic, 20 polish), roata fata are cauciuc nou, spatele e inca bun, uleiul e proaspat si mai am pe 'stock' inca un bidon de 4L de mo®tul 7100 si un filtru k&n, carbelitorul e ok si el, aprinderea ok (fise 20 ron metrul + bujii vreo 15 bucata parca), benzil este, jocuri nu am, motorul doar ce a fost facut, vor veni suportii pt cutii de aluminiu (vreo 40 de ron teava maxim, manopera - eu) si va anunt (iarasi; cred ca e a 3-a oara) ca nu cred ca mai am in ce sa bag alti bani (deocamdata). A bine, mai pun aici niste scule care le-am luat sa imi usurez munca, printre care si un pistol pneumatic de impact si o presa pt. pistonase de etrieri, un set de imbusi calumea, un pistol de umflat roti (pt ca atunci cand aveam nevoie de vulcanizare, nu gaseam nici una deschisa) etc, insa ele vor fi ultile in timp, sunt bune la casa omului.

 

PS: inca stau si ma gandesc ca mi se pusese pata sa o schimb. Am vrut la un momentdat sa o dau pe un vfr (sunt nebun dupa V4), ar fi mers frumos la colectie langa VF-ul meu, dar m-am gandit ca nu stiu cum a fost intretinuta alta mobra. A mea stiu macar cum e. Stiu ce i-am facut, in ce am bagat bani si in ce nu. Stiu si ca ce am facut, am facut in mare parte cu mana mea, responsabil. Totusi, mai imi astept si niste piese pt. carburile de la VF (~1050 ron bagati si in ala, doar in carb). Si dupa ce o sa am 2 mobre intretinute, cu piese noi, operatiuni facute ca la carte, ingrijite dpdv mecanic pana la ultimul detaliu si cand ma gandesc ce sacrificii am facut sa bag si banii astia in ele, de munca nici nu mai zic, cum as putea sa renunt eu la ele?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mica problema la moto.nu mai intra in turem desfacut carb si surpriza urata; membranele de la carb sparte facute praf.stie cineva d unde as putea achizitiona unele chiar si second am cautat peste tot si sunt ft scumpe in jur de 100e / buc.va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, verifica aici: http://www.motorradbay.de , gasesti piesa, comunici pe e-mail celor de la dillypoint (spares@dillypoint.ro - parca, verific si tu) ii rogi sa verifice si ei daca alea sunt piesele care iti trebuie, iti fac factura, ai discount daca platesti tot (eu asa am facut) si dupa o saptamana iti vin piesele prin curier. Cea mai ok solutie. Altele sunt mai scumpe. Bine macar ca la TDM avem doar 2 si nu 4 ca la VF-ul meu, ca am capiat la cati bani am bagat in carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mica problema la moto.nu mai intra in turem desfacut carb si surpriza urata; membranele de la carb sparte facute praf.stie cineva d unde as putea achizitiona unele chiar si second am cautat peste tot si sunt ft scumpe in jur de 100e / buc.va multumesc

 

 

Vezi ca de la Kedo mi-am luat io. Sunt cam cele mai ieftine. 22,50 euro/bucata. Le identifici dupa cod : Item 41454.

www.kedo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da niste rateuri usoare in carburatoare iar motorul nu mai sare in sarcina de 6000rpm maxim, viteza maxima de140-160 cu greu fiind atinsa ...moto normal ajungand fara probleme la 200km/h, mai am p ea bujii iridium dpra8 in loc de dpra9 , o fi si asta o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile DPR8EA-9 sunt calde. Ar putea fi o problema numai daca ai amestecul sarac si bujiile sunt albe, dar ti-ar face probleme numai cand ai merge constant tare (la mine se intrerupea scanteia daca mergeam mai mult de 2-3km cu 160kmph - electrodul devenea incandescent).

Daca nu ti-au sarit bucati din membrane si vrei sa mai folosesti mobra pana iti vin piesele noi, poti folosi cu incredere superglue/picatura sa lipesti crapaturile membranelor. Eu asa am facut, dar membranele mele sunt doar fisurate. Sper sa ma tina sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit picatura dar le.a rigidizat si nu mai urca suberul (cred ca asta.i termenul corect) pana sus k sa deschida nivelul la maxim.Am avut 4 taieturi de circa un centimetru p fiecare membrana, am luat o alta membrana de scuter si am facut niste mici peticute p care le, am lipit.se simte ca merge putin mai bine dar totusi e impotriva "legii mecanicii"

 

Tin sa mentionez :carburatoarele nu au fost sincronizate de peste 20 000 km, astept sa, mi vina membranele si o sa merg cu ea la service pt sincronizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul asta ai amestecul sarac si din cauza asta ai rateurile in carburatoare. O sa-ti consume mai putin pana ce schimbi membranele. Cat te-au ajuns membranele?

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In data de 30 aprilie orele 19-20 mergeam catre Vama Veche eram cu masina cand vad in oglinda retrovizoare un motor ce facea slalom printre masini, mare mi.a fost surprinderea sa vad cand sa apropiat ca era un tdm argintiu cu pasager.se recunoaste cineva? Am fost atat de impresionat de usurinta cu care lua virajele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am montat:semeringuri, cuzineti furca, pus ulei 10w si schimbat fisele. Deja e alt motor. M-am enervat pe frane, si le-am facut bucati. Am scos pistonaselem garniturile si le-am sters, am curatat in spatele lor si am montat totul la loc. Aluneca lejer acum. Concluzia: aceeasi: e alt motor - am frane de frane acum :) De acum, incep confectionarea suportilor pt. cutiile de alu.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...