Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Daca e in stare buna, nu vad de ce sa nu il refolosesti (O-ringul). Eu il schimb daca il gasesc pe stoc, daca nu, nu. Daca totusi nu ai chef sa cauti prin magazine O-ringul, si ala e problema, acolo poti linistit sa pui banda de teflon pe corpul pompei si dupa tragi oringul pe deasupra. Nu sunt piese in miscare, teflonul tine, deci eu cred ca e ok. Semeringul in schimb e mai scarbos: poate sa scape pe interior, sau pe exterior. Pe interior, vine in contact cu axul, pe exterior cu corpul. Pe interior, daca e in stare buna, poti sa il mai pacalesti, sa tai din arc, scurtandu-l si astfel aplica presiune mai mare pe ax si etanseaza. Dar e totusi solutie de moment, zic eu. Pe exterior (cum era la mine), la fel, poti sa ii pui banda de teflon si il bagi fortat, asa am vazut ca merge (suflam pe partea cu problema). Nu e miscare acolo, dar tot ca o solutie de moment o vad eu. Solutia cea mai ok - schimbi semeringul. Dimensiunile inca nu le stiu - mi-am ratacit sublerul - mostenire de la bunicul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo! Am vazut si eu diferenta dupa ce am pus ulei 15W. Acum nu-mi mai este frica sa aplec mobra pe curbe.

 

Multumesc! O sa ma uit si la mine, sa vad ce si cum. Stiu ca imi umezeste cu ulei prin zona aia. Ai schimbat o-ring-ul de la capacul pompei sau poate fi refolosit daca demontezi pe acolo?

Cand afli dimensiunile simeringului, te rog sa postezi si aici. In caz ca mai are cineva problema asta, sa nu mai aiba probleme.

eu as pune 0-ring nou ( pe cat posibil )

stiu din experienta ca e la risc povestea cu 0-ring desfacut si repozitionat.

 

Daca e de folosit teflon, folositi teflon de ala subtire (carcasa galbena) pentru a avea mai mult control asupra stratului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin: 12 cu 21 era de fapt.

 

Asa, deci am rezolvat partea cu uleiul. Acum curge antigel :alcy: Pt. prima oara mi-a venit sa ii dau foc. Daca maine nu rezolv treaba asta, o bag la dezmembrat :tempted:

 

Daca se strang mai multi, o dezmembrez oricum si iau in considerare sfatul tatalui si imi iau una noua.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recuperez nici gand cat am bagat in ea, insa asta conteaza mai putin. Sa scap de stress e mai important, in momentul asta m-as linisti daca as vedea-o bucati :) O sa imi pastrez honda, imi iau una noua pana la toamna si in cel mai rau caz asta o sa o las sa putrezeasca pana mi se face chef de ea. Cu toate vestile bune primite azi la munca, mi-a f.tut tot cheful rabla asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici gand, doar m-am enervat ca tocmai cand totul mergea bine si am rezolvat probleme mari, incep rahaturile mici. Schimb semeringul, problema se muta 2cm la presetupa. Mama masii am prieteni cu uleiul in motor de 2 ani si inca merg. Se suie pe motor si jar cat cuprinde, inclusiv zxr-ul ala care a fost al meu. Am zis, daca maine nu rezolv cu pompa de apa, vorbesc cat se poate de serios, o fac bucati si dau la bani rezonabili piesele cui are nevoie, macar fac un bine, ca eu stiu cat de greu le-am strans cand am avut nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa caut presetupa. Daca nu o gasesc noua si trebuie iar sa ma incurc cu parti din dezmembrari, rahaturi, o fac bucati. Intre timp imi caut ceva nou si micut de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am terminat de modificat instalatie electrica.

Am pus 2 goarne fiamm de 110 decibeli, care consuma 9A, si am fost nevoit sa trag fire separat sa nu topesc firul de la buton.

Daca tot am tras fire separat la claxon, m-am folosit de acest lucru sa pun relee si pe faruri.

 

Oricum, va anunt ca releele pe far merita toti banii. Are o lumina mult mai puternica si mai alba.

Doar ca aveti de lucru cateva zile... dupa ce va comandati ce e nevoie. Investitia este cam la 250 ron, aprox.

 

Cine e interesat, am facut poze si va pot detalia ce si cum, sa nu va mai bateti capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul:

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=101

 

Nu e deloc greu de facut, dar te intinzi pe o durata de vreo 2-3 ore cel putin (doar la fire, plus pus mufele, plus aranjat pe acolo), iar investitia e minima. 250 e foarte mult, maxim 50 cred ca te ajunge. Releul era vreo 13 lei acum 1 an prin c-ta, iar cablurile sunt ieftine si ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul, da. Atata costa.

Eu am folosit microrelee, cu soclu si prinse cu soricei pentru a putea scoate si inlocui la nevoie. 3 microrelee cu suport ~ 90 ron.

Mai ai nevoie de fire colorate de diverse sectiuni, siguranta pe fir, papuci, fire, ciocan/pistol de lipit (60 ron), si cel mai important, daca tot faci asta, pune si 2 goarne in locul claxonului vechi (~75 ron second hand din schrott, de preferinta de pe ford b-max sau c-max, cu tot cu suport ca se potriveste la fix).

 

Eu am zis ca daca tot trag fire in fata, de ce sa nu fac si claxonul.

Atasat cetava poze:

 

Deci per total cam acolo se ridica investitia, cel putin in cazul meu.

Am facut-o personal, pentru ca am lucrat 7 ani in domeniul wiring/cablaje auto si stiu cu ce se mananca.

Nici nu vreau sa ma gandesc cat imi cerea un "meserias" pentru lucrarea asta.

La mine a durat cam 2 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Macar ai facut-o cu simt de raspundere, nu cum o fac "elctricienii".

Eu am folosit un releu pentru voltmetru, unul pentru claxon si al 3-lea a ramas acolo in caz de-mi mai trece ceva prin cap. Le-am ascuns deasupra farurilor in spatele lampii de pozitie.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,

acolole-am ascuns si eu, deasupra la farul de faza lunga.

Cel mai bun loc.

 

Nu iti zic ce claxon am acum.

Mi-e frica sa nu fac stop vreun stop cardiac la batranei... :laugh:

 

Am reglat si farurile pentru ca imi bateau prea in sus, acum sper sa nu mai primesc blitz-uri de la ceilalti participanti la trafic.

 

Ma gandeam sa schimb si eu uleiul din furca.

Dar la 50 ron litru mi se pare cam scump.

Pe site-ul cu modelele tdm recomanda atf dexron 3 mobil, ca e mai ieftin. Intr-adevar, costa doar 40 ron.

Nu stiu daca merita sa pui ulei de cutie automata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba la ambulanta moto, litrul de belray pt furca e 60 de ron - pomana curata!

 

Da, ai dreptate, nu am luat in calcul toate variabilele :) Se vede ca ai lucrat in domeniu, foarte curata lucrarea, de nota 10!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba la ambulanta moto, litrul de belray pt furca e 60 de ron - pomana curata!

 

Da, ai dreptate, nu am luat in calcul toate variabilele :) Se vede ca ai lucrat in domeniu, foarte curata lucrarea, de nota 10!

Mersi, am lucrat ca si pentru mine... oricum nu vand mobra asta.

Urmeaza sa curat etrierele si pistonasele, ca freaca pe discuri.

 

Si sa vad cu uleiul de furca, verific datasheet-ul la mai multe, si vedem ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un mic tabel cu uleiul de furca motul vs ulei ATF mobil:

 

MOTUL 5W 10W 15W 20W
Viscosity at 100°C 3.9 mm²/s 6.0 mm²/s 8.3 mm²/s 10.1 mm²/s
Viscosity index 112 112 116 111
Flash Point 182°C 230°C 232°C 244°C
Pour Point -36°C -30°C -27°C -24°C

 

Mobil ATF 320
Viscosity at 100°C 8.2
Flash Point 197

Mobil SYNTHETIC ATF
Viscosity at 100°C 7.4
Viscosity index 176
Flash Point 220
Pour Point -51

Aici http://www.jbx9.allalla.com/index.php?page=FORK scrie ca merge ATF D III G (Dextron III)

care se traduce in MOBIL ATF 320 1L (DEXTRON IIIG)

 

Acuma nu stiu la agenti antispumare, etc etc...

Dar costa doar 28 ron, fata de 46 ron, si este echivalentul la 15w.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...