Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera.

Fostul proprietar te contrazice :nono: .

A fost 4,3 fara pasager - mers f lejer, cu schimbari de viteza f putine, mers special la scos consum mic, sa vad cat de jos se poate duce. Maximul a fost 5,7 - pe drum Transfagarasan, cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ştiam eu ceva ceva :) oricum consumul e bun pt porcul de motor care este.

 

Ieri am desfacut furca si am gasit ceva uzura pe cuzineti, asa ca ii schimb si pe aia. Am vorbit deja la ambulanta moto, maine le fac si plata. UUU...deabia astept sa termin si furca. Desi nu imi facea probleme, la cati bani am bagat in ea, am zis ca merita sa stiu ca si in furca e totul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andreitopadventure

Salutare ! Ma alatur si eu cu drag acestui grup ... ieri am achizitionat un TDM 850 - 1993 si am venit pe el din Sibiu pana in Bucuresti ... harnicutza rau ... imi place mult ! :)

 

Toate bune si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu a trecut nici o luna de cand m-am operat si inca ma strange taietura, ieri n-am mai rezistat si am iesit la o tura scurta, mai mult de test ... sa vad daca pot ... si nici o surpriza, TDM-ul nu dezamageste ! O vara frumoasa sa aveti !

 

Multa sanatate Iorgu! Plimbarile cu TDM-ul sunt recomandate de doctor :)

 

Salutare ! Ma alatur si eu cu drag acestui grup ... ieri am achizitionat un TDM 850 - 1993 si am venit pe el din Sibiu pana in Bucuresti ... harnicutza rau ... imi place mult !

 

Toate bune si asfalt uscat !

 

Felicitari pentru achizitie. Nu uita ca te asteptam si pe http://tdmromania.ro/forum , iar pe facibuci suntem aici: https://www.facebook.com/groups/316009251854760/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha, de nervi ca nu iesea imputitul ala de surub de pe 'damping rod', adica nesimtitul din fundul jambei din stanga, mi-am luat un pistol de impact (sau cum naiba ii zice) si l-am scos in fix 2 secunde :crack: Nu de alta dar e destul de util. Ocazie cu care am vazut ca nici asta nu avea saiba de cupru. Eu sunt curios cum naiba de curgea doar un pic pe acolo (era doar umed un pic) si nu a curs de tot fara chestia aia. Eh, acum am dat comanda la cuzineti, trebuie sa vina si semeringurile, ulei belray 10w si dupa asta o sa am si furca ca noua :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andreitopadventure

Bine ai venit printre noi si s o stapanesti sanatos :)

Sarumana Mult !

 

poze...

 

sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea

Maine schimb uleiul si o spal putin si vin si cu poze ... ;)

 

Multa sanatate Iorgu! Plimbarile cu TDM-ul sunt recomandate de doctor :)

 

 

Felicitari pentru achizitie. Nu uita ca te asteptam si pe http://tdmromania.ro/forum , iar pe facibuci suntem aici: https://www.facebook.com/groups/316009251854760/

Da Da daaaaaa ... o sa intru negresit si pe acolo ... intre timp si voi puteti sa accesati pagina mea de FB (Andrei Titi Georgescu)pentru sute de poze din calatoria mea de 2 ani pe motocicleta pe diferite continente ... yo sunt nebunul ala de a plecat acu doi ani sa faca turul lumii ...dar din pacate sau cam terminat banutii si am revenit la Romanica ...

 

Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit, Andrei!

Super tare plimbarea ta!

Mi-au placut pozele de pe feisbuc!

Te asteptam la plimbarile TDM-istilor (prima e una scurta - chiar maine - pana la Brasov) si la intrunirea nationala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andreitopadventure

Bun venit, Andrei!

Super tare plimbarea ta!

Mi-au placut pozele de pe feisbuc!

Te asteptam la plimbarile TDM-istilor (prima e una scurta - chiar maine - pana la Brasov) si la intrunirea nationala!

Din pacate azi stau acasa sa schimb ulei ...filtru...buji si sa o mai bibilesc putin ... dupamasa o sa plec la Slanic Prahova si ma intorc duminica pe un traseu ceva mai lung ...sa vad ce gasesc...

Multumesc mult de primire ! Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il stapanesti sanatos tizule :) Pune si poze sa il vedem!

 

Si eu azi m-am ocupat tot de moto, citez de pe alt topic:

 

Din cauza ca saptamana trecuta am desfacut o jamba si am vazut ca am uzura la cuzineti, am dat comanda la ambulantamoto de cuzineti noi (216 cuzinetii si uleiul belray de furca, 80 semeringurile de la mymoto c-ta). Si cum stiam weekendul asta era pierdut, ieri mi-am luat si un pistol de impact (deala ca la vulcanizare) si am desfacut si celalalt picior. Si mi-am facut de lucru azi: am curatat frumos fiecare amortizor, fiecare piesa am spalat-o de ulei si le-am lasat sa se usuce. Dupa care mi-a mai venit o idee: pt. ca aveam urme de pietricele pe amortizoare, le-am tras si o vopsea calumea, primita de la cineva: teoretic dai cu ciocanul si nu pateste nimic, practic, vom vedea in viitor Dupa care a urmat inca o idee: sa imi montez cutiile de aluminiu, dar din pacate nu am avut materiale si m-am oprit la masurat si montat vreo 2 suporti.]

 

A si inca ceva, am observat saptamana trecuta ca imi curgea un pic de ulei pe la O-ringul de la pompa de apa. L-am scos, l-am studiat, era un pic iesit din canal, cum e normal. L-am bagat la loc, a intrat destul de greu, fortat, deci ma gandesc ce motiv o fi avut de a curs...

 

Acum, din cand in cand, mai imi aduc aminte cati bani am putut sa bag in motor. Ce e drept, a meritat, am luat-o cam la 1100 eu, si am mai bagat in ea...o mica gramajoara, dar dupa ce termin si cu furca si de montat si cutiile, chiar ca nu mai am in ce sa bag bani. Desi...am mai zis asta o data :)

 

PS: cum ziceam mai sus, am pus mana pe o vopsea foarte rezistenta, si ma gandesc sa fac motoreta neagra. Sa o fac/sa nu o fac? :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,am inlocuit acumulatorul si a luat-o din prima,Nu am bordul original si v-as intreba, la indicatorul de benzina este si bec semnalizare pentru rezerva sau numai acul indicator?4tx.Am baut o bere pentru TDM-isti si inca una pentru cei din trip-ul de weekend.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,am inlocuit acumulatorul si a luat-o din prima,Nu am bordul original si v-as intreba, la indicatorul de benzina este si bec semnalizare pentru rezerva sau numai acul indicator?4tx.Am baut o bere pentru TDM-isti si inca una pentru cei din trip-ul de weekend.!

salu'

nu, nu este bec de rezerva la benzina. si eu am asteptat sa mi se aprinda becul si am ramas fara benzina :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

Dati-mi o mana de ajutor cu ceva sfaturi despre unele achizitii pe care vreau sa le fac .

1. Vreau sa imi schimb placutele de frana ,spate- fata,si dupa ceva cautari pe la diverse magazine on-line nu au reusit decat sa ma incurce si mai tare .

As vrea sa pun Brembo sinterizate fata,spate -recomandarea lor este CC ptr fata(carbon ceramic ) si SP(sinterizate ) ptr spate .

2.Si cauciucurilor le-a cam venit randul ma gandeam la Michellin Pilot road 2 .. daca aveti alte recomadari oricare ar fi ele .am gasit cauciucurile pe anvelopemoto.eu daca sti ceva de ei (seriosi sau un ) as aprecia.

Nu ma prea pricep , informatiile sunt cam contradictorii vizavi de placute si un sfat pertinent ar foarte apreciat .

 

Multumesc si astept opiniile voastre

 

 

Mie unul mi-ar placea la Veliko Tarnovo. Sau la Paltinu (dar tre' sa mergem altundeva pentu masa). Sau pe Siriu. Sau la Vulcanii Noroiosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu stiam de placutele CC.

Eu nu am schimbat niciodata placutele. Stiam doar de placute organice si sinterizate. Din ce am citit, placutele organice sunt mai moi, franeaza mai domol si sunt iertatoare cu discurile, iar cele sinterizate sunt mai tari, franeaza mai bine, dar musca din discuri.

Altceva nu mai stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Nici eu nu stiu prea multe si ce stiu am aflat de pe site-ul celor de la Brembo care iti face o recomadare in functie de model .

pe mine m-au incurcat diversi care vand asa ceva si fiecare mi-a recomandat altceva probabil fiecare ce are pe stoc

Din ce imi dau eu seama acele CC sunt organice .

Multam frumos

Chiar nu stiam de placutele CC.

Eu nu am schimbat niciodata placutele. Stiam doar de placute organice si sinterizate. Din ce am citit, placutele organice sunt mai moi, franeaza mai domol si sunt iertatoare cu discurile, iar cele sinterizate sunt mai tari, franeaza mai bine, dar musca din discuri.

Altceva nu mai stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator andreitopadventure

Revin cu pozele promise ... acesta este mai nou tovarasul meu de drum ... Bily boy ... :)post-75620-0-29680600-1369329014_thumb.jpgpost-75620-0-41984700-1369329015_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'seara!

multi cu care am vorbit despre tdm, care l-au probat, au spus ca e foarte fain motorul dar nu leplace pozitia ca stai prea in fata, prea intins.

si-a reglat careva ghidonul sa il dea mai in spate?

acu ca au zis ei si mie mise pare in spate, nu ma deranjeaza, dar daca se poate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ei sunt mai mici de inaltime sau nu au ghidonul original. Eu am coborat partea din fata din juguri cu 1-2cm ca sa-mi schimb pozitia spre in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,as vrea sa va arat cateva modificari aduse tdm-ului meu;pentru deflector am adaugat niste prinderi din plastic,saua am modificat-o la darian,foarte confortabila,i-am pus o pereche de handguard,si cea mai mare provocare a fost sa schimb tobele,se vede diferenta dintre tobele originale si celelalte tobe

tobele sunt de pe o yamaha TRX 850,motor identic doar cadru difera,prinderi la fel dar munca de o zi la acel "Y; in locul tobei intermediare,taiat,sudat,montata,demontat de 100 de ori X-( ,ca sa vina bine,zgomotul este un pic mai gros decat cele originale si cam atat,va salut cu farua sa nu uit de poze,voi ce parere aveti???

post-34603-0-09026900-1369517399_thumb.jpg

post-34603-0-74552200-1369517399_thumb.jpg

post-34603-0-13429200-1369517400_thumb.jpg

post-34603-0-49670800-1369517400_thumb.jpg

post-34603-0-87809100-1369517400_thumb.jpg

post-34603-0-23596800-1369517401_thumb.jpg

post-34603-0-60315800-1369517401_thumb.jpg

post-34603-0-97654800-1369517401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam mai demult, am curatat cica franele (de fapt doar pistonasele), fara sa desfac etrierii. O vreme a fost ok, insa la ultima plimbare, ceva parca nu era cum trebuie. Si le-am desfacut si pe ele pana la ultimul surub si garnitura. Aveau o mizerie in spatele garniturilor... In rest in stare buna, atat garniturile cat si pistonasele. Am pus pistoanele pe bormasina si le-am luat la smirghel de 2000 dupa ce le-am tinut in alcool tehnic si dupa le-am dat cu polish. Mai mare bucuria sa le privesti acum. Ca sa nu zic ce frumos culiseaza :) Fisele inca nu am apucat sa le schimb, iar cuzinetii si oloiu' trebuie sa ajunga de pe o zi pe alta, Dl. Daniel m-a anuntat ieri ca le-a trimis catre mine. Furca o sa fie ca noua (80 semeringuri, 150 cuzineti, 60 ulei, 5 lei saibe cupru), franele la fel (2 lei smirghel, 9 alcool tehnic, 20 polish), roata fata are cauciuc nou, spatele e inca bun, uleiul e proaspat si mai am pe 'stock' inca un bidon de 4L de mo®tul 7100 si un filtru k&n, carbelitorul e ok si el, aprinderea ok (fise 20 ron metrul + bujii vreo 15 bucata parca), benzil este, jocuri nu am, motorul doar ce a fost facut, vor veni suportii pt cutii de aluminiu (vreo 40 de ron teava maxim, manopera - eu) si va anunt (iarasi; cred ca e a 3-a oara) ca nu cred ca mai am in ce sa bag alti bani (deocamdata). A bine, mai pun aici niste scule care le-am luat sa imi usurez munca, printre care si un pistol pneumatic de impact si o presa pt. pistonase de etrieri, un set de imbusi calumea, un pistol de umflat roti (pt ca atunci cand aveam nevoie de vulcanizare, nu gaseam nici una deschisa) etc, insa ele vor fi ultile in timp, sunt bune la casa omului.

 

PS: inca stau si ma gandesc ca mi se pusese pata sa o schimb. Am vrut la un momentdat sa o dau pe un vfr (sunt nebun dupa V4), ar fi mers frumos la colectie langa VF-ul meu, dar m-am gandit ca nu stiu cum a fost intretinuta alta mobra. A mea stiu macar cum e. Stiu ce i-am facut, in ce am bagat bani si in ce nu. Stiu si ca ce am facut, am facut in mare parte cu mana mea, responsabil. Totusi, mai imi astept si niste piese pt. carburile de la VF (~1050 ron bagati si in ala, doar in carb). Si dupa ce o sa am 2 mobre intretinute, cu piese noi, operatiuni facute ca la carte, ingrijite dpdv mecanic pana la ultimul detaliu si cand ma gandesc ce sacrificii am facut sa bag si banii astia in ele, de munca nici nu mai zic, cum as putea sa renunt eu la ele?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mica problema la moto.nu mai intra in turem desfacut carb si surpriza urata; membranele de la carb sparte facute praf.stie cineva d unde as putea achizitiona unele chiar si second am cautat peste tot si sunt ft scumpe in jur de 100e / buc.va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, verifica aici: http://www.motorradbay.de , gasesti piesa, comunici pe e-mail celor de la dillypoint (spares@dillypoint.ro - parca, verific si tu) ii rogi sa verifice si ei daca alea sunt piesele care iti trebuie, iti fac factura, ai discount daca platesti tot (eu asa am facut) si dupa o saptamana iti vin piesele prin curier. Cea mai ok solutie. Altele sunt mai scumpe. Bine macar ca la TDM avem doar 2 si nu 4 ca la VF-ul meu, ca am capiat la cati bani am bagat in carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...