Sergiu 30 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) asa am auzit si eu ca prinde mai mult...dar nu cred nici in ruptul capului ca ajunge la 200 mai repede ca zx7-le johnson nu imi fa comparatie intre j care are 100 de cai...ci intre zx7 daca poti sau zxr 750 dupa 92..adica L1...L2...L3....SAU P-uri Editat Decembrie 19, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Mai multi km am pe j din 92, dar din ce am vazut zx7, cel cu 22cp in plus duce mult mai bine, dar nu a reusit nici ala sa ma faca la liniute, unde mai avea vreo sansa. Pe viraje in schimb, 636 e jupan absolut fara drept de contestatie. Ca si consum, sub 7% nu am avut niciodata, cu o medie de 8-9 sa spun si maxim 12, dar e posibil sa trebuiasca sa mai umblu la PC, ca nu am scos tot din el, am schimbat ceva la motor de cand am facut ultimele reglaje pe Dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 (editat) damn <small>--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 16:07 -------------</small><br/>noa bine... zx7 e cea mai adevarata scula fabricata vreodata de KAWASAKI...asta o spune zecile de mii de posesori si fani...si mai ales...PALMARESUL... tot respectul in fata 636-lui....un adevarat KAWASAKI... pacat ca nu se mai fabrica....era tata lor la 600 Editat Decembrie 20, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Eu am parte de atata fan cu asta , incat stau si ma gandesc la ce mi-ar trebui 1000. Intr-adevar, daca s-ar mai face 750 ar fi mai simpla alegerea, dar asa? In orice caz pe viraje unde imi place mie mai mult, trebuie sa fie pilot cel cu 1000 ca sa stea in fata si aici se simte cel mai mult diferenta de generatii intre zx7 si 636. Se gasesc si la 4000 de euro acum prin Italia, lucru care e ok si nu prea daca ma gandesc cat m-a costat pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 asa usor se apleaca? cate kile are? 170?? daca ar fi sa mai imi iau un motor sigur ar fi 636 model 2003 sau 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Cred ca undeva in jur de 170 de kg si pot sa-ti spun ca in fiecare zi le mut pe amandoua, le tin in acelasi spatiu in care imi desfasor activitatea si e sensibil mai greu zx7. Am fost si eu mare fan zx7, de fapt la un moment asta era modelul cu care mi se parea normal sa inlocuiesc zx750, dar viata mea a luat o turnura fericita si nu s-a mai pus problema. Odata cu schimbarea cu un motor mai usor si mai manevrabil, va veni automat si setea de viraje si aplecari la limita. Daca inainte mi se parea poveste sa pui genunchiul jos, acum mi se pare o joaca, ce sa zic mai mult. Daca ai mai multe de clarificat si te ajuta IM meu, chiar si pe altii interesati, ia de aici: jonsone75@yahoo.com. E destul de publica adresa asta , cat sa nu ma deranjeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian_me Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 observ ca discutati "aprins" despre 750 .....(modelele ce au fost ), dar e ste cineva care a simtit diferenta intre 750 si 750 RR (modele dupa '96 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 da 750 rr a fost facuta doar pt omologare in superbike...e modelul care sa folosit la campionatul mondial superbike... a fost cea mai rapida motocicleta din istoria superbike pana in anul 2000....319km\h pe circuit.si singura de atunci care folosea carburatoare.... rr e un model foarte rar.. cine are sa se simta fericit(bastardul) are clapete de acceleratie de 41mm.. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...asaki_zx7RR.htm rr seamana foarte mult cu r-ul normal...si nu e mare diferenta intre ele ca sasiu frane... dar cand vine vorba de motor..aici e alta poveste... rr lasa loc de tunning(pt superbike)....nu degeaba a fost cea mai rapida pe circuit....si pe atunci concura cu ducati-uri si aprilii de 1000 per ansamblu RR e un adevarat SUPERBIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 (editat) Mi se pare mie sau discutia frizeaza nitel superficialul. Acolo unde dati niscaiva detalii despre model va repeziti direct in cap de gama ca in rest .........nu prea am gasit "micile neajunsuri" sau cel putin nu la modul "cinstit". Un pic de pe taramul tremuriciurilor, regimurilor de turatie corespunzatoare pentru fel si fel de simptome etc. Practic bube de bube. Am gasit pe aici ceva de frane,cum ca nu-s asa promte (mi se par exceptionale) si iarasi ceva de pierdut ulei pe la garnituri la motor (confirm!), altceva ? Apropos, poate ajut cu ceva pe cei care au ninjoace si nu numai http://www.ronayers.com/fiche/getyear.cfm?...p;groupid=13460 Editat Decembrie 24, 2007 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Cred ca undeva in jur de 170 de kg Atat are un 636 uscat, mai precis 164 kg. Gata de drum are 195 kg, ceea ce este oricum foarte putin. Noul ZX6R are 200 kg gata de drum, ultimele GSX-R si R6 undeva tot 195 kg. Numai 600RR-ul 2007 are 185 kg gata de drum, o cifra scandalos de mica. Ca referinta, "dry weight" din specificatii inseamna greutatea fara: ulei de motor, lichid de racire, lichid de frana, ulei in furca, baterie si benzina. Ceea ce conteaza este "wet weight" sau "kerb weight", adica greutatea motorului gata de drum, care nu e data in specificatii si care se gaseste prin diverse teste. In general "kerb weight" = "dry weight" + 30 kg. Oricum, cel mai simplu (si mai ieftin ) e sa umbli la greutatea proprie. Un rider de 70 de kg pe un motor de 230 o sa mearga mai bine intotdeauna ca unul de 100 pe un motor de 200 pentru ca centrul de greutate va fi mai jos si poti sa o inclini de pe o parte pe alta mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 asta e genul ala de raspuns care tine "paralizat" topicul 2 saptamani fiindca nimeni nu stie ce sa raspunda.... noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit.... damn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 asta e genul ala de raspuns care tine "paralizat" topicul 2 saptamani fiindca nimeni nu stie ce sa raspunda.... noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit.... damn Hehe, pai diferentele sunt MARI intre cele doua, un bunic si un nepot ... , bunicul inca poate sa alerge insa nu asa de bine ca cel tanar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 cine nu are batrani.... cine are... --- Mesaj completat în 24 Dec 2007 17:31 -------------http://youtube.com/watch?v=iTWx7lml5ck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 noi vb de diferente intre 600 si 750 si tu ne lovesti cu kerb ueit.... damn Scuze tocmai am facut o inspectie minutioasa la oferta de la clasa 600 si cand am auzit ca se vorbeste de greutatea unei motorete de 600 m-am gandit sa-mi etalez cunostintele. Hai la multi ani si sa va traiasca topicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 (editat) sa ne traiasca SUPERBIKE-urile --- Mesaj completat în 26 Dec 2007 19:08 -------------It seems a little hard to believe in this modern age of super-light, ultra-powerful motorcycles, but the comparatively heavier and somewhat tankish 7RR was the unquestioned king of the AMA for the better part of the '90s. The bike brought Kawasaki into an era of awe-inspiring dominance at the hands of riders such as Scott Russell and Doug Chandler, whose combined efforts resulted in an amazing four AMA championships over a period of seven years. Russell also took the Kawasaki 750 to the world superbike series, where he silenced all the critics with his historic 1993 WSB championship. The ZXR750/ZX7RR, for the greater part of the decade, was the quintessential high-performance motorcycle. Its impact on racing and even modern culture was so great that, even to this day, most sportbikes -- Kawasaki or not -- are referred to as 'Ninjas' by the general public Editat Decembrie 25, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Intre doua sarmale si printre niste carnati puturosi ma bate un gand , la ZXR 750 H2 axele cu sunt pe bucse sau direct in bloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 chaos la MULTI ANI....nu conteaza ce zic ceilalti tu cu mine stim ca ZXR 750 e CEA MAI BUNA motocicltea din lume doar cei ce nu ne inteleg spun ca suntem nebuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 Multam' fain, iti doresc asisderea si in plus sa ne tina pe toti al de sus cat mai mult in sa fara accidente, ca vorba aia, la noi astia cu viteza in sange ii trebuie mai multa atentie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 Imaginati-va ca un bun prieten de-al meu are 2(doua). As vrea sa va vad fata acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 Asa ca de first of january , un ZXR 750 all season Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 chaos la MULTI ANI....nu conteaza ce zic ceilalti tu cu mine stim ca ZXR 750 e CEA MAI BUNA motocicltea din lume doar cei ce nu ne inteleg spun ca suntem nebuni http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=71754 Sa intelegem de aici ca iti poti lua cea mai buna motocicleta din lume in stare perfecta la 2500 Euri? LA MULTI ANI !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 o sa intelegi dupa ce o sa vizionezi documentarul acesta http://es.youtube.com/watch?v=nNDSWq_IQkk sper ca nu am jignit motocicleta,nu e vina ei ...oricine poate cumpara un motor si fara aprobarea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=71754 Sa intelegem de aici ca iti poti lua cea mai buna motocicleta din lume in stare perfecta la 2500 Euri? LA MULTI ANI !!!!!! EXACT tyby CEA MAI BUNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 o sa intelegi dupa ce o sa vizionezi documentarul acesta http://es.youtube.com/watch?v=nNDSWq_IQkk sper ca nu am jignit motocicleta,nu e vina ei ...oricine poate cumpara un motor si fara aprobarea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 o sa intelegi dupa ce o sa vizionezi documentarul acesta http://es.youtube.com/watch?v=nNDSWq_IQkk sper ca nu am jignit motocicleta,nu e vina ei ...oricine poate cumpara un motor si fara aprobarea lui N-am vrut sa zic nimic despre ceea ce avea motocicleta in sa. Oricum exemplul tau era de 100 de ori mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.