Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Salut. Cine vrea piese de motor de mobra, pistoane noi (+bolt,segmenti,sigurante- 50lei), ambielaje,cartere,pinioane,cilindrii si multe altele, cat si motoare complete, puteti sa ma sunati : 0762940458

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am desfacut capacul de la ambreiaj pentru ca nu functiona si acum nu mai reusesc sa pun capacul din cauza la selector :-( ( mobra 50)

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Am desfacut capacul de la ambreiaj pentru ca nu functiona si acum nu mai reusesc sa pun capacul din cauza la selector :-( ( mobra 50)

Cand pui capacul , trebuie sa vizualizezi stiftul care intra intre capetele arcurilor de la balansuarul selectorului . Verifica arcurile daca sunt pe locasul lor . Cu o sarma dirijeaza tija furcilor in locasul din capac .

» Post actualizat in 12 Feb 2016 07:14

Vand ambreiaj complet cu tot cu pinionul de pe ambielaj , 120 lei . Am si doua axe pedalier , noi , 100 lei amandoua . Transport inclus.

post-15287-0-17133800-1455261216_thumb.jpg

post-15287-0-76484400-1455261224_thumb.jpg

post-15287-0-69043500-1455261261_thumb.jpg

post-15287-0-42965200-1455261262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese pentru Mobra:

-telescoape spate pret:50 lei ambele
-tabla de duraluminu de vine deasupra farului pret:20 lei
-carcasa far(sticla de far sparta)+ceas kilimetraj pret:50 lei
-toba(prezinta indoituri) pret:15 lei
-aripa fata pret:50 lei
-cric pret:20 lei
-lant pret:20 lei
-portbagaj pret:20 lei
-motor pret:150 lei
-furca pret:80 lei
-janta spate pret:50 lei
-sa pret:30 lei
-scarite pret:10 lei/buc

post-55233-0-65449800-1455277949_thumb.jpg

post-55233-0-77473100-1455277967_thumb.jpg

post-55233-0-67669100-1455277985_thumb.jpg

post-55233-0-65111800-1455278018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine an pozele alea trei nu ai acel arc subtire pentru ca tipul acesta de schimbator pe care al ai tu este cu acea placa care se fixeaza cu capatul acela an capac, deci asa este modelul fara acel arc subtire!

An aceasta poza de mai jos pe care ai puso este alt model de schimbator care nu are acea placa si are acel arc subtire!

post-89397-0-08645000-1455294506.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu poze. La mine nu este al doilea arc sau este rupt? Ma poate ajuta cnv?

Tu ai prima varianta de selector trebuie cand montezi capacul sa-ti intre nasul ala de la "oala" clichetilor in ghidurile de pe capac cat si stiftul printre cele doua capete de arc. Nu mai tin bine minte dar parca prima oara trebuie sa intre nasul, odata fixat in ghidaje impingi in capac usor ca sa se agate capatul de jos a arcului, ridici usor de pedala ca arcul sa se cracaneze si sa intre stiftul, impingi capacul pana la capat.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai prima varianta de selector trebuie cand montezi capacul sa-ti intre nasul ala de la "oala" clichetilor in ghidurile de pe capac cat si stiftul printre cele doua capete de arc. Nu mai tin bine minte dar parca prima oara trebuie sa intre nasul, odata fixat in ghidaje impingi in capac usor ca sa se agate capatul de jos a arcului, ridici usor de pedala ca arcul sa se cracaneze si sa intre stiftul, impingi capacul pana la capat.

Eu nu am stiftul ala pe capac sa fi fost rupt sau asa este motorul?

post-92800-0-11011700-1455299042_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie in primul rand ce am incercuit sa intre in lacasul pe care il are in capac altfel nu se inchide capacul(eu am patit cand am schimbat capacul sa nu-mi mai intre si a trebuit sa mai ajustej din latime).

post-66153-0-22868800-1455308070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Trebuie in primul rand ce am incercuit sa intre in lacasul pe care il are in capac altfel nu se inchide capacul(eu am patit cand am schimbat capacul sa nu-mi mai intre si a trebuit sa mai ajustej din latime).

» Post actualizat in 12 Feb 2016 20:22

Si arcul nu conteaza in ce pozitie este? Sau trebuie pus intre cele 2 bolturi de reglaj cutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 12 Feb 2016 20:22

Si arcul nu conteaza in ce pozitie este? Sau trebuie pus intre cele 2 bolturi de reglaj cutie?

Ba conteaza dar iti pui pedala de la schimbator aproximativ pe pozitie (a mea era reglata la orizintala) si impingi usor de capac sa simti ca tine ceva pe urma misti de peala usor sus si jos pana ce simti ca tragand in sus a agatat arcul. In aceasta faza tragi de pedala sus un pic ca s-al cracnezi sa-ti intre stiftul, pardon nasul de pe capac, intre cele doua capete, bineinteles impingi si de capac sa intre la locul lui. Operatia a reusit daca pedala revine la 0 tragand de ea in sus sau jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAUT (să plătesc) pe cineva care mă poate ajuta cu motorul de Mobra - am terminat un proiect de restaurare Mobra 50S și am ajuns în faza cu pornitul ei

în motor eu nu am umblat DELOC, e neatins cu 5000KM așa cum am dobândit-o, momentan ea are toată partea de scânteie, bujie etc. în regulă, carburator nou, etc etc mai totul nou DAR nu pornește

are uleiul schimbat, benzină cu amestec puse, filtre benzină, benzina curge prin furtunașe, carburatorul e plin cu benzină DAR NU PORNEȘTE, nimic, în cilindru NU ajunge benzină deloc, gâtul acela dintre carburator și cilindru e f f puțin umezit de/cu benzină

cu cine am mai vorbit mi-au spus că -trage aer fals- dar nu înțeleg exact ce înseamnă asta și nici atât cum se remediază

așadar, am rugăminte la voi - dacă știți pe cineva ÎN BUCUREȘTI care știe bine Mobre și aș merge la sigur cu el - vă rog recomandați-mi și plătesc omul pt. ajutor, nu pe degeaba,

aștept orice pont sau îndrumare către cineva ~specializat~ în astea, mulțumesc!


» Post actualizat in 15 Feb 2016 22:21

*așa arată Mobra acum - http://mobra.ro/index.php?p=mobra&p_type=detalii&p_title=Mobra+50+Super+1974&carid=572

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cu cine am mai vorbit mi-au spus că -trage aer fals- dar nu înțeleg exact ce înseamnă asta și nici atât cum se remediază

 

Inseamna ca trage aerul pe altundeva decat prin carburator. Poate pe la racordul dintre carburator si motor. Poate pe la simeringurile de pe ambielaj(Tind sa cred ca sunt cele de fabrica, batrane, coapte, etc.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...