ivan pedala Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Cel de Husqvarna mi s-a parut ca lasa mai putina calamina si are o ardere mai completa...iar ungerea mai uniforma, lasind pelicula de ulei pe toate suprafetele in miscare, pe cind Mobil lasa mai multa calamina si nu mi-a placut cum unge, parca spala. Chiar si Prista Oil (cel mai ieftin de pe la noi) mi s-a parut mai bun decit Mobil. Acum tu pune de care crezi, nu prea mai conteaza marca, majoritatea fiind aproape la fel ca si proprietati, dar difera mult la pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Multumesc ,chiar o sa incerc altceva dupa ce termin Mobilu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinx Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Stiti cumva daca se mai gasesc aprinderi electronice gotronic? Citisem pe undeva ca omul nu mai fabrica. Cam la ce pret se ridica una? De asemenea daca nu gasesc o aprindere electronica, as dori sa cumpar una clasica de mobra. Daca cineva este dispus sa vanda una buna, la un pret corect, lasati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Stiti cumva daca se mai gasesc aprinderi electronice gotronic? Citisem pe undeva ca omul nu mai fabrica. Cam la ce pret se ridica una? De asemenea daca nu gasesc o aprindere electronica, as dori sa cumpar una clasica de mobra. Daca cineva este dispus sa vanda una buna, la un pret corect, lasati un semn. Gotronic are cont pe forum, deci poti sa-l intrebi pe el. Chestia e ca pentru asta iti trebuie baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Am si eu o intrebare, cine ma poate ajuta cu o informatie! Mi-am cumparat de curand doua simeringuri pentru ambielaj si vreau sa le schimb. Va rog sa imi spuneti daca acestea pot fi schimbata fara sa desfac motorul ci doar sa le extrag prin fortare din locasul lor. Spun asta ptr ca asa m-au sfatuit si pe mine vechi mobristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simson4 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Vand motor + carburator aproape nou, 300 ron si Mobra 1000km stare perfecta (de muzeu) 200euro. Cadru Mobra cu bascula - 10euro Tel 0729205010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Am si eu o intrebare, cine ma poate ajuta cu o informatie! Mi-am cumparat de curand doua simeringuri pentru ambielaj si vreau sa le schimb. Va rog sa imi spuneti daca acestea pot fi schimbata fara sa desfac motorul ci doar sa le extrag prin fortare din locasul lor. Spun asta ptr ca asa m-au sfatuit si pe mine vechi mobristi. Se pot schimba fara demontarea totala a carterelor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Se pot schimba fara demontarea totala a carterelor . La capacul ambreajului va avea putin de furca, ii trebe indemanare.Coroana ambreajului incurca usor locasul simeringului.Dar merge scos cel vechi si bagat cel nou cu putina atentie. Vand motor + carburator aproape nou, 300 ron si Mobra 1000km stare perfecta (de muzeu) 200euro. Cadru Mobra cu bascula - 10euro Tel 0729205010 Ar fi fain daca ai pune cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 multumesc ptr informare. Am sa vad cum reusesc si va anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 O sa ai nevoie de cele doua prese.Una de extragere afara a volantei dupa care urmeaza aprinderea apoi simeringul.Si alta a pinionului asezat pe axul ambielajului sub care se afla al doilea simering la care vrei sa ajungi. Daca sunt uzate scoatele cum poti chiar daca se rup (oricum le schimbi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Presa ptr volanta o aveam de fff mult timp, pe cand aveam o JAWA 175 cu magnetou de mobra. Am desfacut volanta si am scos si acea pana fara probleme. Ma gandeam sa schimb doar simergingul de la aprindere si pe cel de la ambreiaj sa il las. Insa cineva mi-a spus ca daca nu il schimb si pe cel de la ambreiaj o sa imi traga uleiul din transmisie! cum ziceti sa fac?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) Ideal este sa le schimbi pe amandoua.Tot te umpli de ulei si mizerie pe manutze.Si nici nu e prea scump. Editat Martie 5, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ţinând cont ca an dat 10 lei pe unu eu zic sincer ca e f ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Salut! De la surubul 1 se regleaza cursa pedalei in sus si de la surbul 2 se regleaza cursa in jos. Pentru a intra in treapta 1 slabesti piulita de la surubul 2,tii apasata pedala cu mana in timp ce rotesti surubul pana pedala coboara mai jos.Ai grija pentru ca la o tura completa incepe de la capat pentru ca surubul nu este pe filet.La surubul nr 1 faci acelas lucru doar ca tii de pedala in sus.daca cineva stie sa explice mai bine il rog sa o faca.la mine am lasat cursa pedalei la mazim in jos si intra fara probleme dar difere de la o cutie la alta.Succes! Salutare. In sus adica in a 4-a sau sau dupa ce se face reglajul in sus ti-i doar de pedala in sus? Celelalte 2 suruburi ce regleaza si cum se regleaza? Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Reglaj ca să împingă cât să intre corect în viteză fără să treacă dincolo sau să sară înapoi. Celelalte două se strâng complet şi se dau înapoi 1/2 ture ca să meargă butucul uşor şi fără joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 OZZY, hai tata ca mobra mea e aproape gata, tu cum stai cu restauratul?!!? Sapt viitoare iau aripile de la vopsit si ma apuc usor de asamblat! Asa arata acum rezervorul, claxonul si amortizoarele spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 arata foarte frumos rezervorul. succes in continuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 arata foarte frumos rezervorul. succes in continuarie. multumesc, mai e putin si sper sa primesc si aripile pana vineri sa va pot arata totul gata de asamblare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Sunt curios sa vad cum iese in final. Bafta. Editat Martie 13, 2013 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 am reusit sa fac rost de tot mai putin un singur lucru. Burdufele de cauciuc si protectia foii... nu reusesc sub nicio forma sa fac rost de asa ceva si nu stiu cum o voi putea rezolva:( Daca cineva dintre voi are cunostinta de aceste piese rog sa imi dea un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss9116 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super 1. wow ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super ! 2. n-o să-ti vină să crezi ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super, dă click aici să vezi. 3. Stie cineva ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super ? Acum alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 1. wow ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super ! 2. n-o să-ti vină să crezi ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super, dă click aici să vezi. 3. Stie cineva ce cota are rulmentul dupa ambreaj de la motoru de mobra 50 super ? Acum alege. Ah, da! inca o intrebare!! ma poate ajuta cineva cu o informatie ptr modelul bujiei!? Ce bujie sa cumpar, ce recomandati!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Alege un Sinterom sau Brisk. Ambele functioneaza Ok cu o aprindere reglata asa cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.