Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Cine ma poate ajuta cu platoul metalic de la stopul spate. Acel soclu in care se prind firele si in care se fixeaza becurile. nu ma intereseaza tot stopul ci doar aceasta componenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Am si eu o problema la mobra mea, poate ma ajuta cu un sfat cineva mai experimentat. Pedala de la schimbatorul de viteze nu este in pozitia in care ar trebui sa stea, adica daca o pun in pozitia in care ar sta la nivel orizontal (normal) cand actionez demarorul cupleaza de jos, iar daca o pun ca sa pot sa pornesc motorul (la vertical) nu mai revine la pozitia ei fireasca. Cineva mi-a aratat cele 4 suruburi de pe partea opusa acelui ax, de sub capacul de langa ambreiaj. Se poate regla axul pedalei din acelea?

in capul axului pedalei din interiorul motorului(partea ambreajului)are o piesa cu un interior zimtat si cu un pinten acea piesa trebe reglata pe zimti axului ca in momentul in care lasi pedala in pozitie normala de schimbat vitezele acel pinten sa cupleze cu piesa urmatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in capul axului pedalei din interiorul motorului(partea ambreajului)are o piesa cu un interior zimtat si cu un pinten acea piesa trebe reglata pe zimti axului ca in momentul in care lasi pedala in pozitie normala de schimbat vitezele acel pinten sa cupleze cu piesa urmatoare

 

 

Ar putea fi arcul gros din cv , sau arcul inpingator al axului , ori vreo unul este rupt, ori,cum spunea Adi , a fost montata cv gresit.

 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu! Si mie mi-ar trebui!

Inca mai sper ca voi gasii undeva unul original.Am incercat sa evit pana acum retapitarea astuia dar daca nu voi avea de ales am sa-l fac la comanda respectand designul original cu chedarul rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Dar vitezele 1 2 3 si 4 le gaseste ? poate a fost montata gresit pedala pe ax.Daca la actionarea ei spre pornirea motorului nu mai revine arcul de readucere din cutia de viteze este rupt sau sarit.

 

Ea e surioara celei rosii.Ambele sunt fetitele mele cuminti cuminti. :cheers:

post-27109-0-13077200-1371495622_thumb.jpg

post-27109-0-84873700-1371495627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea rosie este cea mai mult iubita si are valoare sentimentala mai mare decat cea neagra.Ambele au fost cumparate din acelasi magazin in aceasi zi.Au fost primele modele de 50 Super (cele cu rezervorul si farul bicolor) cum s-au vopsit pe atunci.

post-27109-0-01677700-1371496003_thumb.jpg

post-27109-0-15907900-1371496016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

frumoase mobrele tale adi

de cateva saptamani am achizitionat o mobra 50 af 1971 culoarea inca originala deci nevopsita si asa o sa ramana pentru mult timp Am rezolvat probleme mecanice la motor schimb de rulmenti la ambielaj ,segmenti, colivie cu role ,semeringuri si rulmenti roata spate . Dupa operatiile efectuate mobrita functioneaza ireprosabil ,satisfactia si bucuria de a merge cu ea sunt imense Conform planului in perioada urmatoare am sa ma ocup de RAR si inmatriculare daca intermediarul de la care am cumparat-o va trimite talonul Cateva poze cu vedeta

post-46887-0-58624300-1371509900_thumb.jpgpost-46887-0-38266100-1371509992_thumb.jpgpost-46887-0-98198600-1371510112_thumb.jpgpost-46887-0-43733900-1371510222_thumb.jpgpost-46887-0-19287300-1371510342_thumb.jpgpost-46887-0-20110100-1371510438_thumb.jpgpost-46887-0-52720100-1371510576_thumb.jpgpost-46887-0-44033200-1371510690_thumb.jpgpost-46887-0-59095500-1371510741_thumb.jpgpost-46887-0-20473200-1371510834_thumb.jpgpost-46887-0-23143400-1371510885_thumb.jpgpost-46887-0-40218000-1371510952_thumb.jpgpost-46887-0-24784200-1371511049_thumb.jpgpost-46887-0-91449100-1371511182_thumb.jpgpost-46887-0-55841200-1371511327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun gasit dragule.

In primul rand tin sa te felicit pentru minunata ta achizitie rara si impresionanta cu care m-ai uimit.Mobra ta e primul model din cate vad avand inclusiv originalitate pura.Apreciez la tine faptul ca ai decis sa ramana asa fara a o revopsii.Si eu as proceda la fel.Chiar daca patina timpului si-a cam lasat urma pe ea dar chiar si lucrul asta parca ii confera oarecum o valoare.Eu as folosio pe post de bibelou in casa daca ai un hol mai spatios sau o sufragerie mai mare sa fie loc pentru diva ta.Patrimoniul nostru romanesc, simbolul motociclismului romanesc si motoreta care a stat la baza si inceputul fiecarui mare motociclist care o vedea in vitrine expusa si intra inauntru sa o miroase.A cauciuc nou mirosea tot magazinul.

Modelul asta l-am avut si eu apoi am oferito unui amic, bun restaurator.Nu stiu unde-o fi ajuns acum, era roz... :)

In copilaria mea petrecuta printre motocicletele vremii reusisem sa i-mi intiparesc in memorie cateva amintiri cu o mobra rosie care mereu la plecare era galagioasa si lasa in urma ei un nor de fum, care oricum ma fascina si i-mi placea sa petrec timpul studiind-o.Anii au trecut si am crescut dar inca nu uitasem acea banala mobra rosie.Am dat peste ea intr-un final si intr-un garaj cu o poarta veche de lemn si dupa ani de zile am redevenit impreuna cu ea ca in copilaria mea.

 

Dupa ce am aranjat problema actelor, mobra a fost o buna bucata de timp si hobbyul meu dar si necesitatea de a avea un mijloc de deplasare (unicul).Timp in care a fost depasita de nenumarate motociclete ale tinerilor motociclisti Yamaha, Honda, Kawasaki si asa mai departe cu care tinea mai greu pasul.Dar a mers mereu bine nedezamagindu-ma! am facut drumuri lungi cu ea in lung si-n lat si drumuri scurte.

 

Amintiri mai sunt multe si uite ca si azi sunt la fel de mandru de ea ca si in acele vremuri bune fericite si insorite.Anul acesta va fi prezenta la intrunirea motocicletelor de la SAG pe plaja Timisului si tare ma tem ca va fi doar ea singura mobra prezenta acolo printre celelalte fiare pe 2 roti.Si rau i-mi pare ca nu esti si tu din Timisoara sa pornim impreuna cu batranele doamne spre intrunire doar asa de farmecul altor vremuri in care erau multe mobre pe strazile romanesti.

 

Toate cele bune! :wave:

post-27109-0-47572800-1371513836_thumb.jpg

post-27109-0-15614300-1371513881_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezele le gaseste si le schimba impecabil, nu am problema cu ele.

 

Frumoase foc mobrele tale, sa iti traiasca! Si eu am saua rupta, nu stiu daca mai ai sanse sa gasesti una originala, iar in cazul in care gasesti e rascoapta 100%. Incearca sa vorbesti cu vreun tapiter mai experimentat, poate reuseste sa iti reproduca saua cat mai aproape de cea originala.

Dar vitezele 1 2 3 si 4 le gaseste ? poate a fost montata gresit pedala pe ax.Daca la actionarea ei spre pornirea motorului nu mai revine arcul de readucere din cutia de viteze este rupt sau sarit.

 

Ea e surioara celei rosii.Ambele sunt fetitele mele cuminti cuminti. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jack0088

 

Geniala mobra, un exemplar demn de apreciat. Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de satisfactii cu ea!

Editat de razvan21ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

frumoase mobrele tale adi

de cateva saptamani am achizitionat o mobra 50 af 1971 culoarea inca originala deci nevopsita si asa o sa ramana pentru mult timp Am rezolvat probleme mecanice la motor schimb de rulmenti la ambielaj ,segmenti, colivie cu role ,semeringuri si rulmenti roata spate . Dupa operatiile efectuate mobrita functioneaza ireprosabil ,satisfactia si bucuria de a merge cu ea sunt imense Conform planului in perioada urmatoare am sa ma ocup de RAR si inmatriculare daca intermediarul de la care am cumparat-o va trimite talonul Cateva poze cu vedeta

attachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1327.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1329.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1331.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1333.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1334.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1337.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1346.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1350.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1351.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1354.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1353.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1355.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1358.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1374.jpgattachicon.gifPioze ziua briana si mobra 1359.jpg

Sunt invidios.Pe bune.Ce mai calca unii in "handel".Bravo maestre!

Revin cu o adnotare.Culoarea nu este originala.Motorul este vopsit cu aceeasi vopsea cu care am vopsit si eu motorul de la Mobra mea.Ceeace am zis nu stirbeste catusideputin din frumusetea si valoarea mobrei.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu cateva intrebari. Cati watti are becul kilometrajului, nu reusesc sa deslusesc de pe schema? Am un stop in care intra doar bec monofilament, de cati watti ar fi potrivit? Sper sa ma poata ajuta cineva. Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu cateva intrebari. Cati watti are becul kilometrajului, nu reusesc sa deslusesc de pe schema? Am un stop in care intra doar bec monofilament, de cati watti ar fi potrivit? Sper sa ma poata ajuta cineva. Respect!

2 W, dar daca pui de 3 sau 4 nu e nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 W, dar daca pui de 3 sau 4 nu e nici o problema.

Bachus mare domn, mersi pentru raspuns. O intrebare mai am. La care te-ai referit 2W la becul de la kilometraj sau la monofilament?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

o mobra 50 af 1973 intr-o faza avansata de restaurare

la aceasta motoreta propietarul ,un prieten Pepi , a recurs la mici modificari asupra ghidonului pt o mai buna pozitie la postul de condus , tot pt o pozitie mai confortabila va recurge la varianta cu o singura sa

operatie care este in curs de finalizare . Ramane sa o vedem la gata

 

post-46887-0-31725500-1371746742_thumb.jpgpost-46887-0-03801900-1371746801_thumb.jpgpost-46887-0-44120500-1371746874_thumb.jpgpost-46887-0-33637200-1371746961_thumb.jpgpost-46887-0-36203100-1371747032_thumb.jpgpost-46887-0-28987700-1371747122_thumb.jpgpost-46887-0-72929200-1371747177_thumb.jpgpost-46887-0-71795200-1371747282_thumb.jpg

 

In ultima foto prietenul meu Pepi

de mentionat ca vopsirea si trasarea liniilor este efectuata in atelierul fanteziei , de catre Pepi

Editat de jack0088
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...pentru cei interesati de piese pentru MOBRA am niste numere de telefon si adresa magazinului care aduce asa ceva....

0744.607.480

0265.521.589

str. STREIULUI , nr.6 -CLUJ NAPOCA

DIN CATE AM INTELES ESTE VIS-AVIS DE EXPO TRANS
Sper sa va ajute cu ceva...

:givemebeer: :143:

Editat de Pirania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...