vlad58 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 La mobrele de competitii se adaugau niste saibe sub arcurile de la ambreiaj , debreierea era mai eficace . Ma indoiesc,saibe sub arcuri nu-ti mareste cursa de debraiere ci face cuplarea mai ferma. si la mine face asa, dar cu precadere la rece. solutii? Eu 5 ani cat am avut mobra m-am multumit cu ea asa.Dificultati la plecarea de pe loc la rece si punctul mort daca nu era in miscare. Presupuneam ca acum cu uleiurile astea noi problema ar fi rezolvata dar vad ca nu e. Totusi era un mobrist care cand baga in a 1 a nu avea nicio problema( mie imi si tindea sa plece), banuiesc ca fiind la Masini Unelte isi confectionase alt ax de actionare a ambreiajului cu o cursa mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Cine foloseate alt ulei decat T90,pe aici sunt sfaturi de folosire decat al acestui tip de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 dupa ce am mers cu mobra vreo cateva zile se pare ca s-a dat pe brazda. nu prea mai face figuri cu agatatul iar cu plecatul de pe loc e pe drumul cel bun si asta. deci tind sa cred k problema era faptul ca a stat mult timp. dupa ce am reusit sa o pornesc am schimbat uleiul in cutie,(am dat drumul la cel ce era si am pus imediat altul fara a spala cumva cutia) insa ce m-a impresionat era faprul ca uleiul ce era in ea era curat de ziceai ca atunci il pusesem. acum mai am o intrebare: incerc sa refac luminile si am constata ca oglina farului e compromisa ( nu mai are strat reflectorizant) si ma gandesc daca pot cumva sa o reconditionez cu ceva sprei cu vopsea ce imita nichelul. A incercat cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Vezi in topicul meu cateva piese vopsite cu spray otel inox(asa scrie pe capac)dar se zice ca peste el ar trebui si un strat de lac pt rezistenta mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ... sau oglinda far noua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 La anul cand o sa trec prin Brasov cred ca va voi contacta pe vreunul dintre voi, sa ma mai dau si eu cu o Mobra ca sa-mi reimprospatez memoria. Nici nu stiti ce drumuri am facut eu cu mobrita mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Salut,nu am avut timp sa caut,imi poate spune cineva cum se dezmembreaza telescopul de fata pt o revizie generala si schimb ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Salut,nu am avut timp sa caut,imi poate spune cineva cum se dezmembreaza telescopul de fata pt o revizie generala si schimb ulei? Dupa ce il scoti din jug demontezi piulita din partea superioara si extragi arcul + limitatorul de cauciuc .Daca doresti demontarea totala , comprimi telescopul ( fara arc ) si demontezi piulita care tine jamba ( partea de jos a telescopului ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Salut,nu am avut timp sa caut,imi poate spune cineva cum se dezmembreaza telescopul de fata pt o revizie generala si schimb ulei? Mobra clasica sau Super? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Mobra 50 Super,vreau sa incep o restaurare sau mai bine zis o revizie generala si completare de piese lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 La anul cand o sa trec prin Brasov cred ca va voi contacta pe vreunul dintre voi, sa ma mai dau si eu cu o Mobra ca sa-mi reimprospatez memoria. Nici nu stiti ce drumuri am facut eu cu mobrita mea.\ te astept cu placere si sper k pana atunci sa fie si reconditionata daca ai drum prin brasov uite nr meu si poate bem o cafea 0765435870 cine stie de unde sa cumpar spite pentru mobra sau ce dimeniune au ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 te astept cu placere si sper k pana atunci sa fie si reconditionata daca ai drum prin brasov uite nr meu si poate bem o cafea 0765435870 cine stie de unde sa cumpar spite pentru mobra sau ce dimeniune au ? Nu mai stiu ce dimensiuni au(parca 3,5 ?), dar pentru ca mie mi se tot rupeau le facusem din electrozi de sudura inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Mobra 50 Super,vreau sa incep o restaurare sau mai bine zis o revizie generala si completare de piese lipsa. Am, o furca de mobra super - ma uit si revin cu o parere :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Nu mai stiu ce dimensiuni au(parca 3,5 ?), dar pentru ca mie mi se tot rupeau le facusem din electrozi de sudura inox am tot auzit povestea cu spite din electrozi. poti te rog sa detaliezi cum se fac, in afara de curatatul pastei de pe epectrod si filet? ma refer cup faceai acea "maciulie" si indoitura de la capatul opus filetului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 am tot auzit povestea cu spite din electrozi. poti te rog sa detaliezi cum se fac, in afara de curatatul pastei de pe epectrod si filet? ma refer cup faceai acea "maciulie" si indoitura de la capatul opus filetului Exista o matrita din 2 buc in care se executa operatiunea la " cald " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Presa, nu matrita + capuitor pentru nituri de fier + filiera = spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Presa, nu matrita + capuitor pentru nituri de fier + filiera = spite Nici macar atat nu le facusem, la un capat normal filetul si la celalalt carlig in forma de u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Dar aceste sptiele groase vor distruge si deforma, obtura la gropi rapid geanta, aceasta fiind facuta din material mult prea ,,moale'' ... » Post actualizat in 22 Oct 2014 17:27Dar aceste sptiele groase vor distruge si deforma, obtura la gropi rapid geanta, aceasta fiind facuta din material mult prea ,,moale'' ... De-a lungul timpului multi oameni care au avut aceasta motoreta au intervenit pe alocuri cu modificari sau imbunatatiri proprii.Fiecare dupa consideratiile personale.Dar aceste roti ale ei cedau primele mereu, fie jenti, fie spite.Daca pui spite groase (neoriginale) in cerc de mobra original si dupa ce largesti cu burghiu fin gaurile niturilor spitelor, vei avea surpriza sa se deformeze prematur cercul necesitnd schimbarea, se va auzii in sunetul motorul in sarcina pe o sosea, drum drept . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEON77 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Stie cineva dimensiunile anvelopelor de strada compatibile pt mobra (XXX/YY/17")? 2.75x17 gasesti in piata(piata Mehala Timisoara mai ieftine (eu am luat cu 40 ron acum doi ani). Daca esti dispus sa dai bani mai multi ,au cei de la Heidenau (in Sag judet Timis), un model frumos K56 (106 Ron acum doi ani ) . Stiu pentru ca am cumparat pentru mine .Spor la treaba si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Dar aceste sptiele groase vor distruge si deforma, obtura la gropi rapid geanta, aceasta fiind facuta din material mult prea ,,moale'' ... » Post actualizat in 22 Oct 2014 17:27 De-a lungul timpului multi oameni care au avut aceasta motoreta au intervenit pe alocuri cu modificari sau imbunatatiri proprii.Fiecare dupa consideratiile personale.Dar aceste roti ale ei cedau primele mereu, fie jenti, fie spite.Daca pui spite groase (neoriginale) in cerc de mobra original si dupa ce largesti cu burghiu fin gaurile niturilor spitelor, vei avea surpriza sa se deformeze prematur cercul necesitnd schimbarea, se va auzii in sunetul motorul in sarcina pe o sosea, drum drept . sau cum am gasit eu pe mobra mea. deoarece au fost montate spite groase cercul prezinta crapaturi in zona unde vin montate piulitele spitelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 2.75x17 gasesti in piata(piata Mehala Timisoara mai ieftine (eu am luat cu 40 ron acum doi ani). Daca esti dispus sa dai bani mai multi ,au cei de la Heidenau (in Sag judet Timis), un model frumos K56 (106 Ron acum doi ani ) . Stiu pentru ca am cumparat pentru mine .Spor la treaba si asfalt uscat. Eu m-am referit la dimensiunile ce se gasesc pe anvelopele de strada (gen 120/70/17)de pe mobrele mai noi Pe unde sa adauga ulei in amortizorul fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Spitele le-am schimbat cum v-am spus ca pe spate mi se rupeau ca scobitorile, Faceti socoteala eu 86Kg, amicul meu 80 Kg, cort, saltele,paturi, imbracaminte etc (tot ce ne trebuia la mare inca 30 -40 Kg(aveam si portbagaje laterale).Cum sa reziste saraca roata.Dupa ce am facut modificarea nu am mai avut probleme de nicio culoare desi am umblat cu ea cu pasager si fara pasager toata tara.Poate aveam jenti facute din alt material, nu stiu, dar la mine au rezistat cu brio.Mari probleme aveam insa cu anvelopele pentru ca nu se gaseau, la sarcina cu care o incarcam eu si drumurile facute nu ma tineau mai mult de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 in incercarea de a reconditiona oglinda de far la mobra mea am mers in hornbach de unde am cumparat 2 sprayuri cu vopsea unul culoarea aluminiului termorezistent iar altul nichel. dupa ce m-am chinuit si belit mainile la frecat de oglinda si rama am aplicat pe spate oglinzii (eram curios de nuanta) vopsea termorezistenta iar pe fata nichel. si surpriza !!! ori eu sunt daltonist (ceea ce nu e) ori aceste vopsele au aceeasi nuanta ??? deci, chiar daca capacul sprayului luceste de zici ca e nichel adevarat nu incercati sa vopsiti ceva ca va luati teapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 in incercarea de a reconditiona oglinda de far la mobra mea am mers in hornbach de unde am cumparat 2 sprayuri cu vopsea unul culoarea aluminiului termorezistent iar altul nichel. dupa ce m-am chinuit si belit mainile la frecat de oglinda si rama am aplicat pe spate oglinzii (eram curios de nuanta) vopsea termorezistenta iar pe fata nichel. si surpriza !!! ori eu sunt daltonist (ceea ce nu e) ori aceste vopsele au aceeasi nuanta ??? deci, chiar daca capacul sprayului luceste de zici ca e nichel adevarat nu incercati sa vopsiti ceva ca va luati teapa oare cati romanasi or sa isi mai ia teapa ca mine ca tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 in incercarea de a reconditiona oglinda de far la mobra mea am mers in hornbach de unde am cumparat 2 sprayuri cu vopsea unul culoarea aluminiului termorezistent iar altul nichel. dupa ce m-am chinuit si belit mainile la frecat de oglinda si rama am aplicat pe spate oglinzii (eram curios de nuanta) vopsea termorezistenta iar pe fata nichel. si surpriza !!! ori eu sunt daltonist (ceea ce nu e) ori aceste vopsele au aceeasi nuanta ??? deci, chiar daca capacul sprayului luceste de zici ca e nichel adevarat nu incercati sa vopsiti ceva ca va luati teapa Daca ai o pila la un laborant de farmacie poti sa-i depui din nou stratul de argint. Vezi ca si pe youtube sunt niste clipuri cu operatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.