Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Eu am folosit spray pe care scrie Otel Inox(vrea 20 ron parca) si este diferenta intre el si cel termorezistent(care rezista la peste 100 grade) si este diferenta de luciu intre ele.Am sa dau cu lac peste cel Otel Inox deoarece se matuieste dupa o vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu m-am referit la dimensiunile ce se gasesc pe anvelopele de strada (gen 120/70/17)de pe mobrele mai noi

 

Pe unde sa adauga ulei in amortizorul fata?

Heidenau K56 atata exact ca o anvelopa de strada( cauta o imaginepe net). Sunt anvelope de moped, de astea ai nevoie daca vrei sa treci cu ea pe la ITP sau RAR fara probleme iar in caz deaccident sa nu ai probleme cu asiguratorul. Daca vrei poti pune orice anvelope pe 17" ,eu personal am avut una de 130 /60/17 montata pe spate dar era mult prea grea si diametrul rotii crescuse semnificativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cati romanasi or sa isi mai ia teapa ca mine ca tine ?

Am patit acelasi lucru si eu candva.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 18:34

Spitele le-am schimbat cum v-am spus ca pe spate mi se rupeau ca scobitorile, Faceti socoteala eu 86Kg, amicul meu 80 Kg, cort, saltele,paturi, imbracaminte etc (tot ce ne trebuia la mare inca 30 -40 Kg(aveam si portbagaje laterale).Cum sa reziste saraca roata.Dupa ce am facut modificarea nu am mai avut probleme de nicio culoare desi am umblat cu ea cu pasager si fara pasager toata tara.Poate aveam jenti facute din alt material, nu stiu, dar la mine au rezistat cu brio.Mari probleme aveam insa cu anvelopele pentru ca nu se gaseau, la sarcina cu care o incarcam eu si drumurile facute nu ma tineau mai mult de 2 ani.

De obicei spitele originalea, alea subtiri cedeaza cand sant ruginite, coapte, astfel slabite.Dar la greutate ele cedau mereu.Am avut si eu distante mai lungi cu greutate pe motoreta + evident a doua persoana.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 18:35

Asa pateam ca tine :) gaseam cate o spita slabita, rupta, cerc indoit ..

» Post actualizat in 23 Oct 2014 18:37

in incercarea de a reconditiona oglinda de far la mobra mea am mers in hornbach de unde am cumparat 2 sprayuri cu vopsea unul culoarea aluminiului termorezistent iar altul nichel. dupa ce m-am chinuit si belit mainile la frecat de oglinda si rama am aplicat pe spate oglinzii (eram curios de nuanta) vopsea termorezistenta iar pe fata nichel. si surpriza !!! ori eu sunt daltonist (ceea ce nu e) ori aceste vopsele au aceeasi nuanta ???

deci, chiar daca capacul sprayului luceste de zici ca e nichel adevarat nu incercati sa vopsiti ceva ca va luati teapa

Te pot ajuta cu o oglinda originala noua nefolosita parca cu partea reflectorizanta intr-o stare excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai o pila la un laborant de farmacie poti sa-i depui din nou stratul de argint. Vezi ca si pe youtube sunt niste clipuri cu operatia asta.

 

Am patit acelasi lucru si eu candva.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 18:34

De obicei spitele originalea, alea subtiri cedeaza cand sant ruginite, coapte, astfel slabite.Dar la greutate ele cedau mereu.Am avut si eu distante mai lungi cu greutate pe motoreta + evident a doua persoana.

» Post actualizat in 23 Oct 2014 18:35

Asa pateam ca tine :) gaseam cate o spita slabita, rupta, cerc indoit ..

» Post actualizat in 23 Oct 2014 18:37

Te pot ajuta cu o oglinda originala noua nefolosita parca cu partea reflectorizanta intr-o stare excelenta.

sigur k ma intereseaza numai sa fie ok ca pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heidenau K56 atata exact ca o anvelopa de strada( cauta o imaginepe net). Sunt anvelope de moped, de astea ai nevoie daca vrei sa treci cu ea pe la ITP sau RAR fara probleme iar in caz deaccident sa nu ai probleme cu asiguratorul. Daca vrei poti pune orice anvelope pe 17" ,eu personal am avut una de 130 /60/17 montata pe spate dar era mult prea grea si diametrul rotii crescuse semnificativ.

vezi sa nu dai de un destept la RAR cara sa nu iti accepte dimensiunile marcate diferit (2.75 vs 80/100)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unde sa adauga ulei in amortizorul fata?

Presupun ca partea de sus a telescopului se demonteaza pt a schimba arcul in cazul ca e rupt sau pierde din elasticitate,si iar presupun ca uleiul se adauga in patea de jos dupa ce se scoate mansonul de cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca partea de sus a telescopului se demonteaza pt a schimba arcul in cazul ca e rupt sau pierde din elasticitate,si iar presupun ca uleiul se adauga in patea de jos dupa ce se scoate mansonul de cauciuc?

Se demonteaza surubul din jugul superior si pe acolo se adauga ulei in telescop .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu dai de un destept la RAR cara sa nu iti accepte dimensiunile marcate diferit (2.75 vs 80/100)

Originalul Victoria era 21x2,75 .Cand am fost la ITP am avut "norocul" sa vina si cei de la RAR in vizita .Chiar s-au uitat la gume si nu au fost probleme :)

» Post actualizat in 26 Oct 2014 21:14

Presupun ca partea de sus a telescopului se demonteaza pt a schimba arcul in cazul ca e rupt sau pierde din elasticitate,si iar presupun ca uleiul se adauga in patea de jos dupa ce se scoate mansonul de cauciuc?

In partea de sus a telescopului (de regula orientate catre interior) sunt cate doua gauri de aproximativ 4-5 mm diametru ,eu pe acolo am bagat ulei 30 ml cu ajutorul unei seringi si al unei bucati de furtun (de perfuzie). Nu stiu daca am facut bine dar a fost ok .Nu am demontat niciodata mai mult de capacul de sus si burdufe pt a le curata (acolo la Arcuri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idea este sa pompezi de cateva ori amortizorul ca sa ajunga ulei in partea inferioara.

 

La amortizoarele de la mobra mea (Mobra 50) a intrat cca 100ml si pe fata si pe spate.

 

Cred ca la Mobra 50 Super in amortizorul fata trebuie sa intre mai mult (lejer 150-200 ml).... ideal ar fi sa desfaci amortizoarele si sa ii faci si o revizie cu aceasta ocazie, iar in timp ce pui uleiul sa si pompezi de cateva ori amortizorul sa ajunga uleiul unde trebuie.

 

Inca nu am reusit sa ma uit la suspensia de o am prin garaj, dar totusi cred ca se poate desface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Mobra50 la amortizoarle de fata se baga ulei la fel cum se baga la cele de spate la 50S inca nu m-am lamurit cum si ce cantitate. Vreau sa ma apuc de restaurarea unei Mobre 50S si doresc sa strang toate informatiile inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta cu uleiul o am si eu... Unii au zis ca amortizoarele de fata se dau pe jumate prin desfiletare. Am tot desfiletat la ele mai bine de doua ceasuri si degeaba... Ramane decat sa bag ulei prin gaurile acelea mici... Orice sfat sau idee e bine-venita la tata lumea...Cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa schimb yalele de la cutiile laterale pentru ca nu am cheie la ele. Are cineva yale cu cheie de vanzare sau ma poate ajuta cu un link unde pot gasi astfel de yale sa potriveasca la cutiile mobrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa schimb yalele de la cutiile laterale pentru ca nu am cheie la ele. Are cineva yale cu cheie de vanzare sau ma poate ajuta cu un link unde pot gasi astfel de yale sa potriveasca la cutiile mobrei?

Poate gasesti o cheie de yale de mobra originala , o ajustezi un pic si le vei deschide pe ale tale , nu sunt foarte safe .. se deschid si cu surubelnita .

Editat de foxxbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate gasesti o cheie de yale de mobra originala , o ajustezi un pic si le vei deschide pe ale tale , nu sunt foarte safe .. se deschid si cu surubelnita .

eu am cumparat din hornbach yale cromate pentru mobila si cu putine adaptari(am prelungit acea "limba") arata ok

 

 

are cinava habar ce reper este semeringul din telescop si unde gasesc ?

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara ce ai pe amortizor si mergi la piese moto. Cota interioara si exterioara o afli simplu si la fel si cu inaltimea lui.

Originalul trebuie doar pentru model.

Verifica si starea amortizorului, inclusiv cromul de pe jamba, ca sa nu inlocuiesti degeaba si sa curga in prima ora de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut revin cu o precizare in legatura cu postul meu de mai sus. in telescoapele de mobra, cele de pe spate dar si in cele de pe fata la mobra 50, ca si in multe altele (in functie de model) exista semeringuri. la telescopul de mobra se gaseste in partea superiara a piulitei, pe unde trece tija telescopului, si este unulu destul de mic fiind acoperit cu o saiba si o siguranta, cred ca are rol si de antipraf pacat ca nu am unul la indemana sa-i trag cateva poze dar daca nu se lamureste lumea promit sa revin cu cateva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare vorbeste de ce are,tu te referi la Mobra50 care are bascula pe fata cu telescoape identice cu cele de spate(dar mai mici ca diametru)si alte persoane se refera la cele de Mobra 50 Super la care sunt telescoape cu burduf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...