vlad58 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 in incercarea de a reconditiona oglinda de far la mobra mea am mers in hornbach de unde am cumparat 2 sprayuri cu vopsea unul culoarea aluminiului termorezistent iar altul nichel. dupa ce m-am chinuit si belit mainile la frecat de oglinda si rama am aplicat pe spate oglinzii (eram curios de nuanta) vopsea termorezistenta iar pe fata nichel. si surpriza !!! ori eu sunt daltonist (ceea ce nu e) ori aceste vopsele au aceeasi nuanta ??? deci, chiar daca capacul sprayului luceste de zici ca e nichel adevarat nu incercati sa vopsiti ceva ca va luati teapa Daca ai o pila la un laborant de farmacie poti sa-i depui din nou stratul de argint. Vezi ca si pe youtube sunt niste clipuri cu operatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Eu am folosit spray pe care scrie Otel Inox(vrea 20 ron parca) si este diferenta intre el si cel termorezistent(care rezista la peste 100 grade) si este diferenta de luciu intre ele.Am sa dau cu lac peste cel Otel Inox deoarece se matuieste dupa o vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEON77 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Eu m-am referit la dimensiunile ce se gasesc pe anvelopele de strada (gen 120/70/17)de pe mobrele mai noi Pe unde sa adauga ulei in amortizorul fata? Heidenau K56 atata exact ca o anvelopa de strada( cauta o imaginepe net). Sunt anvelope de moped, de astea ai nevoie daca vrei sa treci cu ea pe la ITP sau RAR fara probleme iar in caz deaccident sa nu ai probleme cu asiguratorul. Daca vrei poti pune orice anvelope pe 17" ,eu personal am avut una de 130 /60/17 montata pe spate dar era mult prea grea si diametrul rotii crescuse semnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 oare cati romanasi or sa isi mai ia teapa ca mine ca tine ? Am patit acelasi lucru si eu candva. » Post actualizat in 23 Oct 2014 18:34 Spitele le-am schimbat cum v-am spus ca pe spate mi se rupeau ca scobitorile, Faceti socoteala eu 86Kg, amicul meu 80 Kg, cort, saltele,paturi, imbracaminte etc (tot ce ne trebuia la mare inca 30 -40 Kg(aveam si portbagaje laterale).Cum sa reziste saraca roata.Dupa ce am facut modificarea nu am mai avut probleme de nicio culoare desi am umblat cu ea cu pasager si fara pasager toata tara.Poate aveam jenti facute din alt material, nu stiu, dar la mine au rezistat cu brio.Mari probleme aveam insa cu anvelopele pentru ca nu se gaseau, la sarcina cu care o incarcam eu si drumurile facute nu ma tineau mai mult de 2 ani. De obicei spitele originalea, alea subtiri cedeaza cand sant ruginite, coapte, astfel slabite.Dar la greutate ele cedau mereu.Am avut si eu distante mai lungi cu greutate pe motoreta + evident a doua persoana. » Post actualizat in 23 Oct 2014 18:35 Asa pateam ca tine gaseam cate o spita slabita, rupta, cerc indoit .. » Post actualizat in 23 Oct 2014 18:37 in incercarea de a reconditiona oglinda de far la mobra mea am mers in hornbach de unde am cumparat 2 sprayuri cu vopsea unul culoarea aluminiului termorezistent iar altul nichel. dupa ce m-am chinuit si belit mainile la frecat de oglinda si rama am aplicat pe spate oglinzii (eram curios de nuanta) vopsea termorezistenta iar pe fata nichel. si surpriza !!! ori eu sunt daltonist (ceea ce nu e) ori aceste vopsele au aceeasi nuanta ??? deci, chiar daca capacul sprayului luceste de zici ca e nichel adevarat nu incercati sa vopsiti ceva ca va luati teapa Te pot ajuta cu o oglinda originala noua nefolosita parca cu partea reflectorizanta intr-o stare excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Daca ai o pila la un laborant de farmacie poti sa-i depui din nou stratul de argint. Vezi ca si pe youtube sunt niste clipuri cu operatia asta. Am patit acelasi lucru si eu candva. » Post actualizat in 23 Oct 2014 18:34 De obicei spitele originalea, alea subtiri cedeaza cand sant ruginite, coapte, astfel slabite.Dar la greutate ele cedau mereu.Am avut si eu distante mai lungi cu greutate pe motoreta + evident a doua persoana. » Post actualizat in 23 Oct 2014 18:35 Asa pateam ca tine gaseam cate o spita slabita, rupta, cerc indoit .. » Post actualizat in 23 Oct 2014 18:37 Te pot ajuta cu o oglinda originala noua nefolosita parca cu partea reflectorizanta intr-o stare excelenta. sigur k ma intereseaza numai sa fie ok ca pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Heidenau K56 atata exact ca o anvelopa de strada( cauta o imaginepe net). Sunt anvelope de moped, de astea ai nevoie daca vrei sa treci cu ea pe la ITP sau RAR fara probleme iar in caz deaccident sa nu ai probleme cu asiguratorul. Daca vrei poti pune orice anvelope pe 17" ,eu personal am avut una de 130 /60/17 montata pe spate dar era mult prea grea si diametrul rotii crescuse semnificativ. vezi sa nu dai de un destept la RAR cara sa nu iti accepte dimensiunile marcate diferit (2.75 vs 80/100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Pe unde sa adauga ulei in amortizorul fata? Presupun ca partea de sus a telescopului se demonteaza pt a schimba arcul in cazul ca e rupt sau pierde din elasticitate,si iar presupun ca uleiul se adauga in patea de jos dupa ce se scoate mansonul de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Presupun ca partea de sus a telescopului se demonteaza pt a schimba arcul in cazul ca e rupt sau pierde din elasticitate,si iar presupun ca uleiul se adauga in patea de jos dupa ce se scoate mansonul de cauciuc? Se demonteaza surubul din jugul superior si pe acolo se adauga ulei in telescop . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pirania Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Buna ziua, am si eu o intrebare...Am o janta pe 16 de Jawa spitata pe butuc de mobra cu cauciuc 3,25-16...ii prea lat incat sa mearga cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 o sa chinui rau putin motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEON77 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 vezi sa nu dai de un destept la RAR cara sa nu iti accepte dimensiunile marcate diferit (2.75 vs 80/100) Originalul Victoria era 21x2,75 .Cand am fost la ITP am avut "norocul" sa vina si cei de la RAR in vizita .Chiar s-au uitat la gume si nu au fost probleme » Post actualizat in 26 Oct 2014 21:14 Presupun ca partea de sus a telescopului se demonteaza pt a schimba arcul in cazul ca e rupt sau pierde din elasticitate,si iar presupun ca uleiul se adauga in patea de jos dupa ce se scoate mansonul de cauciuc? In partea de sus a telescopului (de regula orientate catre interior) sunt cate doua gauri de aproximativ 4-5 mm diametru ,eu pe acolo am bagat ulei 30 ml cu ajutorul unei seringi si al unei bucati de furtun (de perfuzie). Nu stiu daca am facut bine dar a fost ok .Nu am demontat niciodata mai mult de capacul de sus si burdufe pt a le curata (acolo la Arcuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am bagat si eu pe acolo dar mai mult de 30 ml si la comprimare(fara burdufuri)a iesit din ulei pe acolo,deci cat este indicat sa bag daca telescoapele sunt goale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Idea este sa pompezi de cateva ori amortizorul ca sa ajunga ulei in partea inferioara. La amortizoarele de la mobra mea (Mobra 50) a intrat cca 100ml si pe fata si pe spate. Cred ca la Mobra 50 Super in amortizorul fata trebuie sa intre mai mult (lejer 150-200 ml).... ideal ar fi sa desfaci amortizoarele si sa ii faci si o revizie cu aceasta ocazie, iar in timp ce pui uleiul sa si pompezi de cateva ori amortizorul sa ajunga uleiul unde trebuie. Inca nu am reusit sa ma uit la suspensia de o am prin garaj, dar totusi cred ca se poate desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 La Mobra50 la amortizoarle de fata se baga ulei la fel cum se baga la cele de spate la 50S inca nu m-am lamurit cum si ce cantitate. Vreau sa ma apuc de restaurarea unei Mobre 50S si doresc sa strang toate informatiile inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 problema asta cu uleiul o am si eu... Unii au zis ca amortizoarele de fata se dau pe jumate prin desfiletare. Am tot desfiletat la ele mai bine de doua ceasuri si degeaba... Ramane decat sa bag ulei prin gaurile acelea mici... Orice sfat sau idee e bine-venita la tata lumea...Cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Salutare. Vreau sa schimb yalele de la cutiile laterale pentru ca nu am cheie la ele. Are cineva yale cu cheie de vanzare sau ma poate ajuta cu un link unde pot gasi astfel de yale sa potriveasca la cutiile mobrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Salutare. Vreau sa schimb yalele de la cutiile laterale pentru ca nu am cheie la ele. Are cineva yale cu cheie de vanzare sau ma poate ajuta cu un link unde pot gasi astfel de yale sa potriveasca la cutiile mobrei? Poate gasesti o cheie de yale de mobra originala , o ajustezi un pic si le vei deschide pe ale tale , nu sunt foarte safe .. se deschid si cu surubelnita . Editat Octombrie 28, 2014 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Poate gasesti o cheie de yale de mobra originala , o ajustezi un pic si le vei deschide pe ale tale , nu sunt foarte safe .. se deschid si cu surubelnita . eu am cumparat din hornbach yale cromate pentru mobila si cu putine adaptari(am prelungit acea "limba") arata ok are cinava habar ce reper este semeringul din telescop si unde gasesc ? Editat Octombrie 28, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Masoara ce ai pe amortizor si mergi la piese moto. Cota interioara si exterioara o afli simplu si la fel si cu inaltimea lui. Originalul trebuie doar pentru model. Verifica si starea amortizorului, inclusiv cromul de pe jamba, ca sa nu inlocuiesti degeaba si sa curga in prima ora de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Daca este vorba de telescop fata, din ce stiu, nu exista simering acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Daca este vorba de telescop fata, din ce stiu, nu exista simering acolo. Oricum ar fi .... un sistem de etansare trebuie sa aiba, altfel mare parte din ulei va curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Daca ulei se baga pe gaurile de sus de la amortizor nu se va pierde pt ca sunt burdufurile care etanseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Nu prea imi vine a crede ca este un sistem deschis. Ceva trebuie sa etanseze. Am desfacut destule amortizoare moderne si stiu cum functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am desfacut destule amortizoare moderne si stiu cum functioneaza. Mobra nu era moderna. Chiar nu sunt simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 salut revin cu o precizare in legatura cu postul meu de mai sus. in telescoapele de mobra, cele de pe spate dar si in cele de pe fata la mobra 50, ca si in multe altele (in functie de model) exista semeringuri. la telescopul de mobra se gaseste in partea superiara a piulitei, pe unde trece tija telescopului, si este unulu destul de mic fiind acoperit cu o saiba si o siguranta, cred ca are rol si de antipraf pacat ca nu am unul la indemana sa-i trag cateva poze dar daca nu se lamureste lumea promit sa revin cu cateva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.