Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are careva vreo piesa de asta plss sau stiti unde gasesc una in stare buna ?

ca nu mai imi merge acceleratia s-a blocat si banuiesc ca e piesa aia prea uzata si nu mai prinde bine

thx

post-46769-1239700670_thumb.jpg

post-46769-1239700690_thumb.jpg

post-46769-1239700709_thumb.jpg

Editat de Devlyn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva vreo piesa de asta plss sau stiti unde gasesc una in stare buna ?

ca nu mai imi merge acceleratia s-a blocat si banuiesc ca e piesa aia prea uzata si nu mai prinde bine

thx

Daca nu tii neaparat la originalitate,cauta un manson complet de la un scuter si o sa fii foarte multumit(de functionare si de pret).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou revin cu o rugaminte mareeee de tot

deci am si eu o mobra si nu merg vitezele mai pe scurt nu stiu sa reglez suruburile alea de pe motor in partea din dreapta si prin cutie pe acolo unde sunt si alea 2 arcuri si pinioane ce mai e pe acolo ...si as vrea sa o fac, sa schimb piesele uzate dar daca nu ma pricep ...

este cineva din brasov care se pricepe la mobre bine sa ma ajute si pe mine plsss ?

eu sunt din brasov-sacele daca binevoieste care sa vina sa ma ajute ii platesc transportu, +bere la fata locului :wacko:

ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este cea mai buna metoda de a face garniturile la motorul de mobra (chiulasa,cilindru si la cutia de viteze) si din ce sa le fac pe fiecare,ca nu am de unde sa fac rost de unele originale.

Cel mai usor faci garnitura de chiulasa pentru ca Mobra nu are asa ceva. In rest cand esti mai murdar pe maini pui cartonul pe semicarter apesi tare cu degetul cu preducea faci gaurile si decupezi cu foarfeca.Original sunt de klingerit dar sunt mai bune din carton deoarece etanseaza mai bine sunt mai moi.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema:am reusit sa pornesc motorul dar cand accelerez mai brusc motorul se opreste si trebuie sa reduc din acceleratie ca sa nu se opreasca complet si atinge turatie mare foarte greu din acest motiv , porneste greu si nu are putere.

Va rog sa-mi spuneti si mie care ar putea fii motivul acestei probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema:am reusit sa pornesc motorul dar cand accelerez mai brusc motorul se opreste si trebuie sa reduc din acceleratie ca sa nu se opreasca complet si atinge turatie mare foarte greu din acest motiv , porneste greu si nu are putere.

Va rog sa-mi spuneti si mie care ar putea fii motivul acestei probleme

 

 

Avans reglat prost,distanta intre contactele platinii prea mica/mare;filtru de aer infundat;amestec carburant prea bogat; bujie proasta;toba infundata...etc.

Cel mai probabil avansul sau distanta dintre cotactele ruptorului.

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar are soc ?

Daca da .... as zice ca segmentii sant uzati

Bujia nu stiu daca poate fi daca porneste repede nu e bujia si cum spune Mihai poa sa fie si avansu'

NUMAI BINE!

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar are soc ?

Daca da .... as zice ca segmentii sant uzati

Bujia nu stiu daca poate fi daca porneste repede nu e bujia si cum spune Mihai poa sa fie si avansu'

NUMAI BINE!

spor

Cum adica daca are soc?

Segmentii nu sunt uzati si nici cilindrul ca are compresie foarte buna.

Si bujia nu ese o problema ca am incercat cu 5 bujii diferite si face lafel.

Tind sa cred ca poate fii de la alimentare (am curatat carburatorul) caci se mai intampla sa am aceeasi problema si la o motoreta first bike (obtim) cu care nu pot sa plec cu ea de pe loc decat daca ii trag socul (daca accelerez brusc se opreste motorul) si de obicei dupa ce curat carburatorul cu decarburol (solutie de curatat carburatoare) se rezolva problema.Dar la motorul de mobra nu sa rezolvat

Editat de costindinu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la papetarie.Trebuie doar sa le desenezi si sa le tai.

Nu cred ca gasesti noi,asa ca singura solutie este sa le faci singur.

 

ok,dar din ce material sunt? adica ce sa cer :D

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clingherit subtire (sub 1 mm) am gasit la magazinele de piese RABA si ARO . In anii 80 le dadeam cu vaselina groasa si nu curgea uleiul . Curatam carcasele cu un cutit care nu era ascutit , ca sa nu zgariem antimoniul . Semicarterele le montam cu presa ca sa nu se strice (largeasca) cotele de rulmenti . BLOCATI 2 cate 2 PIULITELE de la AMBREIAJ , folosind bucati de tabla de conserva in care ati dat cate 2 gauri (parca de 5) . Indoiti marginile peste o fata hexagonului piulitei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...