Devlyn Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) ok man ms pt id te-am adaugat inca o intrebare: cunoasteti vreun mecanic prin sacele care se pricepe la mobre ? in caz ca nu ii dau de cap Editat Aprilie 13, 2009 de Devlyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devlyn Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) are careva vreo piesa de asta plss sau stiti unde gasesc una in stare buna ? ca nu mai imi merge acceleratia s-a blocat si banuiesc ca e piesa aia prea uzata si nu mai prinde bine thx Editat Aprilie 14, 2009 de Devlyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 are careva vreo piesa de asta plss sau stiti unde gasesc una in stare buna ?ca nu mai imi merge acceleratia s-a blocat si banuiesc ca e piesa aia prea uzata si nu mai prinde bine thx Daca nu tii neaparat la originalitate,cauta un manson complet de la un scuter si o sa fii foarte multumit(de functionare si de pret). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devlyn Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 salutare din nou revin cu o rugaminte mareeee de tot deci am si eu o mobra si nu merg vitezele mai pe scurt nu stiu sa reglez suruburile alea de pe motor in partea din dreapta si prin cutie pe acolo unde sunt si alea 2 arcuri si pinioane ce mai e pe acolo ...si as vrea sa o fac, sa schimb piesele uzate dar daca nu ma pricep ... este cineva din brasov care se pricepe la mobre bine sa ma ajute si pe mine plsss ? eu sunt din brasov-sacele daca binevoieste care sa vina sa ma ajute ii platesc transportu, +bere la fata locului ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut! Aveti cumva schema la cutia de viteze de mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut!Aveti cumva schema la cutia de viteze de mobra? schema la cutia de viteze la mobra ? nu gasesti mane..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devlyn Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut!Aveti cumva schema la cutia de viteze de mobra? daca esti din brasov stiu eu un om care se pricepe si nici nu te costa mult azi mi-am dus si eu mobra la el, ma costa 10 lei si maine e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Nu sunt din Brasov sunt din Titu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Care este cea mai buna metoda de a face garniturile la motorul de mobra (chiulasa,cilindru si la cutia de viteze) si din ce sa le fac pe fiecare,ca nu am de unde sa fac rost de unele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Care este cea mai buna metoda de a face garniturile la motorul de mobra (chiulasa,cilindru si la cutia de viteze) si din ce sa le fac pe fiecare,ca nu am de unde sa fac rost de unele originale. Cel mai usor faci garnitura de chiulasa pentru ca Mobra nu are asa ceva. In rest cand esti mai murdar pe maini pui cartonul pe semicarter apesi tare cu degetul cu preducea faci gaurile si decupezi cu foarfeca.Original sunt de klingerit dar sunt mai bune din carton deoarece etanseaza mai bine sunt mai moi. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Am luat motorul de la cineva si nu am stiut ca nu se pune garnitura la chiulasa,motorul il voi folosii pentru o prasitoare Editat Aprilie 17, 2009 de costindinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 platou/ stator de magnetou Ducati pentru mobra.........e bobinat pt.12 v ....bobinele de far, pozitie stop, ramas pe 6v aprinderea................pret 15 lei+posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Am si eu una noua(cu tot cu rotor/magnetou) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Poze noi cu mobrentina de curand am mai pornito si eu unpic. Imi cer scuze pt calitatea imagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Puneti si voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Am si eu o problema:am reusit sa pornesc motorul dar cand accelerez mai brusc motorul se opreste si trebuie sa reduc din acceleratie ca sa nu se opreasca complet si atinge turatie mare foarte greu din acest motiv , porneste greu si nu are putere. Va rog sa-mi spuneti si mie care ar putea fii motivul acestei probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Am si eu o problema:am reusit sa pornesc motorul dar cand accelerez mai brusc motorul se opreste si trebuie sa reduc din acceleratie ca sa nu se opreasca complet si atinge turatie mare foarte greu din acest motiv , porneste greu si nu are putere.Va rog sa-mi spuneti si mie care ar putea fii motivul acestei probleme Avans reglat prost,distanta intre contactele platinii prea mica/mare;filtru de aer infundat;amestec carburant prea bogat; bujie proasta;toba infundata...etc. Cel mai probabil avansul sau distanta dintre cotactele ruptorului. Numai bine! Editat Aprilie 21, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Dar are soc ? Daca da .... as zice ca segmentii sant uzati Bujia nu stiu daca poate fi daca porneste repede nu e bujia si cum spune Mihai poa sa fie si avansu' NUMAI BINE! spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Dar are soc ?Daca da .... as zice ca segmentii sant uzati Bujia nu stiu daca poate fi daca porneste repede nu e bujia si cum spune Mihai poa sa fie si avansu' NUMAI BINE! spor Cum adica daca are soc? Segmentii nu sunt uzati si nici cilindrul ca are compresie foarte buna. Si bujia nu ese o problema ca am incercat cu 5 bujii diferite si face lafel. Tind sa cred ca poate fii de la alimentare (am curatat carburatorul) caci se mai intampla sa am aceeasi problema si la o motoreta first bike (obtim) cu care nu pot sa plec cu ea de pe loc decat daca ii trag socul (daca accelerez brusc se opreste motorul) si de obicei dupa ce curat carburatorul cu decarburol (solutie de curatat carburatoare) se rezolva problema.Dar la motorul de mobra nu sa rezolvat Editat Aprilie 21, 2009 de costindinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Salutare Am si io nevoie de garniturile alea din poza:( de unde fac rost? Multumesc! Editat Aprilie 23, 2009 de yakwza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 SalutareAm si io nevoie de garniturile alea din poza:( de unde fac rost? Multumesc! De la papetarie.Trebuie doar sa le desenezi si sa le tai. Nu cred ca gasesti noi,asa ca singura solutie este sa le faci singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 De la papetarie.Trebuie doar sa le desenezi si sa le tai.Nu cred ca gasesti noi,asa ca singura solutie este sa le faci singur. ok,dar din ce material sunt? adica ce sa cer Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Cel mai bine e sa le faci din clingherit. Daca nu gasesti clingherit le faci din carton pe care il ungi cu silicon de garnituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Cel mai bine e sa le faci din clingherit.Daca nu gasesti clingherit le faci din carton pe care il ungi cu silicon de garnituri Am sa incerc, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Clingherit subtire (sub 1 mm) am gasit la magazinele de piese RABA si ARO . In anii 80 le dadeam cu vaselina groasa si nu curgea uleiul . Curatam carcasele cu un cutit care nu era ascutit , ca sa nu zgariem antimoniul . Semicarterele le montam cu presa ca sa nu se strice (largeasca) cotele de rulmenti . BLOCATI 2 cate 2 PIULITELE de la AMBREIAJ , folosind bucati de tabla de conserva in care ati dat cate 2 gauri (parca de 5) . Indoiti marginile peste o fata hexagonului piulitei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.