yakwza Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Salutare Am si io nevoie de garniturile alea din poza:( de unde fac rost? Multumesc! Editat Aprilie 23, 2009 de yakwza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 SalutareAm si io nevoie de garniturile alea din poza:( de unde fac rost? Multumesc! De la papetarie.Trebuie doar sa le desenezi si sa le tai. Nu cred ca gasesti noi,asa ca singura solutie este sa le faci singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 De la papetarie.Trebuie doar sa le desenezi si sa le tai.Nu cred ca gasesti noi,asa ca singura solutie este sa le faci singur. ok,dar din ce material sunt? adica ce sa cer Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Cel mai bine e sa le faci din clingherit. Daca nu gasesti clingherit le faci din carton pe care il ungi cu silicon de garnituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Cel mai bine e sa le faci din clingherit.Daca nu gasesti clingherit le faci din carton pe care il ungi cu silicon de garnituri Am sa incerc, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Clingherit subtire (sub 1 mm) am gasit la magazinele de piese RABA si ARO . In anii 80 le dadeam cu vaselina groasa si nu curgea uleiul . Curatam carcasele cu un cutit care nu era ascutit , ca sa nu zgariem antimoniul . Semicarterele le montam cu presa ca sa nu se strice (largeasca) cotele de rulmenti . BLOCATI 2 cate 2 PIULITELE de la AMBREIAJ , folosind bucati de tabla de conserva in care ati dat cate 2 gauri (parca de 5) . Indoiti marginile peste o fata hexagonului piulitei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata21 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 salut! am facut si io mobra lu bunicamiu de curand si cateodata porneste turata(se tureaza ea singura) si nu stiu dak e bn.. si altceva ce ma deranjeaza este k azi de ex porneste la prima pedala..maine ma chinui de imi sar capacele sa o fac sa porneasca.. si va rog frumos dak puteti sa ma ajutati sa o fac. si dak ati putea sa imi spuneti si ce ulei sa bag..nu numai in benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salut amice.Exact problema asta o am si eu .... la mine cand E RECE motoru apas socu si o ia la prima pedala dar dupa ce se incalzeste motorul la pedala no mai ia si abea abea abea porneste impinsa .... acum ma gandesc sa nu fie de vina chiar BENZINA (de la statia de unde bag eu am auzit ca e contrafacuta) Si inca o problema ce o mai are este ca ii reglez relantiul dar daca e mic nu sta nicicum si trebuie reglat mai mare , apoi plec din loc cativa metri scot din viteza si da sa moara nu sta la relanti ... am verificat carburatoru nu are nimik E NOU . Ma gandesc sai schimb benzina sa vad cum face... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata21 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) eu doar o data am avut problema asta de care spui da vad ca s'a rezolvat.. la mn problema e k nu porneste intotdeauna rpd...si nu prea stiu ce sai fac stii cumva ce uleiuri ii trebuie? Editat Aprilie 25, 2009 de kata21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 La mobra se poate pune aproape orice tip de ulei de amestec pt 2T is foarte bune cele de drujbe.Dar multi fac greseala prosteasca sa amestece benzina cu toate prostiile de uleiuri ieftine sau de cutie si asa segmentii se duc repede .... Io am Prista si is f f f multumit ca vad ca ma tine setu destul de mult timp. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata21 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 La mobra se poate pune aproape orice tip de ulei de amestec pt 2T is foarte bune cele de drujbe.Dar multi fac greseala prosteasca sa amestece benzina cu toate prostiile de uleiuri ieftine sau de cutie si asa segmentii se duc repede .... Io am Prista si is f f f multumit ca vad ca ma tine setu destul de mult timp.Numai bine! eu am luat castrol dar pt bagat acolo in motor nush de care trebuie si nici la amortizoare Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Domnilor...si eu m-am confruntat cu problema asta de foarte multe ori.Cauzele ei sunt: -segmentii(la cald,cilindrul se dilata,si scapa compresia pe langa ei) -bobina de inductie,la cald numai da scanteie deoarece platina nu se mai tine asa de bine... -ruptorul,numai face contact pe toata suprafata contacteor platinate. Cu relantiul e mai greu... Infiletezi surubul de amestec de tot,si dupa il desrubezi 3 rotatii. Reglezi relantiul la o turatie cat de cat mica si imbogatesti amestecul(pentru intretinerea arderei),si il cobori pana la turatia cea mai mica la care motorul mege rotund! Mai poti jongla si din cuiul de dozaj.Vezi la ce nivelal cuiului ii place... Cand aveam probleme cu relantiul(in special segmentii...aia erau prima cauza la mine,se duceau una-doua) ridicam de tot cuiul de dozaj,imbogateam amestecul foarte mult,si reglam relntiul din cablu! In cutie bagati un ulei SAE 80W90 GHEAR OIL.Mere si T90,dar uleiul alama scarbeste! am avut o experienta cu el de....Am vut sa ung lantul,si pun eu frumos cu seringa...apoi merg 50 de metri.Dupa 50 de metri aud iar zornaitul lantului. Numai bine! Editat Aprilie 25, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Mihai ae perfecta dreptate in tot cea ce spune mai ales in privinta cilindrului dilatat la cald...(lucru pe care il stiam si eu) Din fericire cazul meu sa rezolvat cu o benzina BUNA si o bujie BUNA. Numai bine si viatza lunga mobrelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata21 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 traiasca mobra!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 cine mai vrea piese de mobra sa ma contacteze! PM sau sa ia id de mess de la profil!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Clingherit subtire (sub 1 mm) am gasit la magazinele de piese RABA si ARO . In anii 80 le dadeam cu vaselina groasa si nu curgea uleiul . Curatam carcasele cu un cutit care nu era ascutit , ca sa nu zgariem antimoniul . Semicarterele le montam cu presa ca sa nu se strice (largeasca) cotele de rulmenti . BLOCATI 2 cate 2 PIULITELE de la AMBREIAJ , folosind bucati de tabla de conserva in care ati dat cate 2 gauri (parca de 5) . Indoiti marginile peste o fata hexagonului piulitei . Cine stie, cunoaste "Saibe" blocatoare... Referitor la uzina ce producea motoarele, n-am citit articolele, dar daca s-ar da la fier vechi ar fi pacat...vad ca pasionatii de mobra devin din ce in ce mai numerosi, deci ar putea sa scoata piese de schimb, zic eu, si cred ca si-ar face si banu daca ar pune preturi decente...sau sa cumpere careva utilajele si matritele, sa incropeasca un atelier(in afara sunt multe ateliere de reproducere de piese la modele vechi), dar cred ca asta costa enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Cine stie, cunoaste "Saibe" blocatoare... Referitor la uzina ce producea motoarele, n-am citit articolele, dar daca s-ar da la fier vechi ar fi pacat...vad ca pasionatii de mobra devin din ce in ce mai numerosi, deci ar putea sa scoata piese de schimb, zic eu, si cred ca si-ar face si banu daca ar pune preturi decente...sau sa cumpere careva utilajele si matritele, sa incropeasca un atelier(in afara sunt multe ateliere de reproducere de piese la modele vechi), dar cred ca asta costa enorm enorm e putin spus. plus ca te mai poti trezi dupa aia cum e tipic in romania sa vina cineva sa zica ca iai furat nush ce idee si ca el a inventat-o primu si tu te folosesti de ea si nush mai ce. stiti voi: gen: ca el e stra-stra-stra-stra-stranepotu lu ala si tu ii folosesti inventia lu ala de ii neam cu el. ideea nu ar fi rea dar totusi traimin romania si asta ne preocupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salutare ! Vinde cineva mobra de pe aici , o mobra care sa mearga cat de cat si nu mai are ce face cu ea acasa .... As dori pentru ca am un motor de mobra si as avea piese ca sa ma "joc" si eu putin dea "mecanicul motociclist" + ca imi plac f mult mobrele decat scuterele de azi cu cutie " automata " . Multumesc P.S : Un pret cat de cat decent pentru un copil de 16 ani . Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Salutare ! Vinde cineva mobra de pe aici , o mobra care sa mearga cat de cat si nu mai are ce face cu ea acasa .... As dori pentru ca am un motor de mobra si as avea piese ca sa ma "joc" si eu putin dea "mecanicul motociclist" + ca imi plac f mult mobrele decat scuterele de azi cu cutie " automata " . Multumesc P.S : Un pret cat de cat decent pentru un copil de 16 ani . Asfalt uscat ! ia-ti bicicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 ia-ti bicicleta nuuuuu mobra rullz ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 nuuuuu mobra rullz ..... sunt atatea mobre care merg la fier vechi, ar fi si pacat sa iti iei bicicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 sunt atatea mobre care merg la fier vechi, ar fi si pacat sa iti iei bicicleta! Da , dar de unde iau ? Daca as stii pe cineva care o da la fier vechi as lua`o eu .... Deci vinde/doneaza cineva mobra ? Dau la schimb si eu ce piese mai am pe acasa de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Copile, tu Âştii să citeÂşti? Sau postezi numai ca să te afli în treabă? Uite aici sînt 3 mobre! /index.php?showtopic=351156 Ai dat un mesaj, măcar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Copile, tu Âştii să citeÂşti? Sau postezi numai ca să te afli în treabă? Uite aici sînt 3 mobre! /index.php?showtopic=351156 Ai dat un mesaj, măcar? Scuze , nu am vazut anuntul . Acum am dat mesaj , mersi de link ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Da , dar de unde iau ? Daca as stii pe cineva care o da la fier vechi as lua`o eu .... Deci vinde/doneaza cineva mobra ? Dau la schimb si eu ce piese mai am pe acasa de moto Vad ca esti din Bucuresti, dute la depozitul de fiare vechi de pe centura la podul din Militari(autostrada Buc.-Pitesti) acolo vei gasi o mobra chiar langa biroul de la cantar. Azi am vazut-o eu, si cerea 100 de lei pe ea. Poate mai negocieaza pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.