Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spuneti-mi va rog cat face un piston cu segmenti de Honda Dyo cica merge la Mobra ( deci si la Minimobra) de unde se comanda si eventual daca cilindrul trebuie alezat

Cu multumiri

 

nu trebuie alezat nimic , daca iei piston aceeasi de dimensiune.

Al meu la cota zero , cel de mobra are fix 39 . Cauta piston de dio de 39 si gata , este la fel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mircea !

 

Pistonul cu segmenti , sigurante si bolt pe mine m-a costat 4O de lei , dar eu am cumparat piston de 41 si am facut alezaj de la 39 la 41 , ca sa ii mai maresc putin cilindreea.

Alezatul si hoinuit m-au costat 4O de lei

Iar rola cu ace (sau colivia cu ace) m-a costat 5 lei !

 

Astea fiind preturile din toamna. presupun ca au mai crescut cu putin, pentru ca ieri am cumparat o pereche de segmenti pentru cineva si au fost 15 lei , fata de 1O lei cat costau in toamna !

 

Dar preturile depind de la magazin la magazin.

 

Oricum , la orice magazin cu piese de motoscutere gasesti piston pentru honda dio !

 

Daca nu ai piston sa compari, adica sa il masori pe al tau si sa iei sublerul cu tine la magazin sa masori si pistonul de dio , poti lua cilindrul cu tine ca sa poti face comparatie !

Editat de Hoinarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoinarul

Multumesc este Ok am gasit pe E bay la aprox 2 milioane cam mult ma voi duce la pravalie

Numai bine

 

Mesaj completat

Hoinarul

Multumesc de informatie am gasit pe net ceva la 2 milioane mi s-a parut exagerat de scump. Preturile care le-ai spus sunt rezonabile .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cosmynel19 ! Te rog, un pret si niste date sa te pot contacta. Eu sunt din Braila, sau adresa email mirelbezdadea@yahoo.com .Daca ai nevoie si tu nevoie de ceva, poti sa-mi dai in mesaj.

 

 

Aveti cumva si un ax pana (nou daca s-ar putea) de Hoinar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, are cineva de vanzare manerul din imagine?

p1011635k.jpg

 

Este de la mobra din partea dreapta de unde se actioneaza frana. Daca are cineva asa ceva si este dispus sa il vanda il rog sa ma contacteze pe pm sau la tel 0756878663. Imi trebuie si manerul din stanga de la ambreiaj. Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare "Hoinarul" !

Ai mers cu modificarea de Honda dio? Se comporta bine, fara probleme? Am luat si eu,cam la aceleasi preturi (piston,segmenti,bolt,sigurante=45ron si colivie=10ron),tot de cota41,dar apoi am observat ca latimea coliviei de Honda este mai mare(probabil si latimea la bolt a bielei de Honda).Colivia de Honda este mai lata decat biela de la Hoinar cam cu 2mm.Nu o fi nici o problema?Eu nu am alezat inca cilindrul,dar daca la tine a mers fara probleme,am sa fac si eu modificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare "Hoinarul" !

Ai mers cu modificarea de Honda dio? Se comporta bine, fara probleme? Am luat si eu,cam la aceleasi preturi (piston,segmenti,bolt,sigurante=45ron si colivie=10ron),tot de cota41,dar apoi am observat ca latimea coliviei de Honda este mai mare(probabil si latimea la bolt a bielei de Honda).Colivia de Honda este mai lata decat biela de la Hoinar cam cu 2mm.Nu o fi nici o problema?Eu nu am alezat inca cilindrul,dar daca la tine a mers fara probleme,am sa fac si eu modificarea.

 

Merge fara probleme ! Eu cand am fost sa iau pistonul am luat si colivia vehe dupa mine asa ca am cautat una care sa fie identica la lungime , dar nu cred ca o sa ai probleme daca e cu 2mm mai lunga , pentru ca am vazut la unele mopede, ca , colivia depasea gaura din maneton cu mult . Daca persoana care iti face alezajul se pricepe si nu greseste cotele , o sa fie OK !

 

Merge mult mai bine cu pistonul de 41 , are mai multa putere si viteza maxima creste , iar un plus este ca vei gasi piese mult mai usor de honda , decat de mobra !

Editat de Hoinarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ideea cu filmuletul.ai futea face si cum functioneaza un motor de mobra si cutia lui.

Mesaj completat

am o problema cu hoinarelul meu

astazi am segmentat motorul.a pornit la a treia pedala.toate bune si frumoase.

problema e ca nu se tureaza cum trebuie.se opreste motorl des.nu porneste cu filtrul de aer,trebuie sa tin mana la carburator.

am incercat tot felul de avansusuri,reglaje la carburator,insa nimica.

va rog sa ma ajutati ca deja mi-a scos peri albi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
buna ideea cu filmuletul.ai futea face si cum functioneaza un motor de mobra si cutia lui.

Mesaj completat

am o problema cu hoinarelul meu

astazi am segmentat motorul.a pornit la a treia pedala.toate bune si frumoase.

problema e ca nu se tureaza cum trebuie.se opreste motorl des.nu porneste cu filtrul de aer,trebuie sa tin mana la carburator.

am incercat tot felul de avansusuri,reglaje la carburator,insa nimica.

va rog sa ma ajutati ca deja mi-a scos peri albi.

 

nu se alimenteaza, curata carburatorul si sufla jiglerele !

vezi si distanta la bujie si reglajul aprinderii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De astazi mobra mea a primit o pereche de oglinzi mult asteptate :laugh:

Visibilitatea in ele este extraordinara si in ansamblu ofera o imagine frumoasa motoretei.

Mesaj completat

Defapt cele preferate de mine ar fi fost rotunde, dar negasind acel model ma multumesc si cu ce am oricum sunt foarte dragute.

Mesaj completat

Starea lor este perfecta.Nu au nici cel mai mic punct de rugina.

Mesaj completat

Sper sa va placa :laugh:

Mesaj completat

Mobrentina mea :laugh:

post-27109-1300298197_thumb.jpg

post-27109-1300298335_thumb.jpg

post-27109-1300298427_thumb.jpg

post-27109-1300298607_thumb.jpg

post-27109-1300298879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la Hoinar si nu ii dau de cap !

 

Deci , treaba sta in felul urmator , trag ambreiajul, bag a 1 a , merge ok, dar cand trag ambreiajul sa bag a 2 a nu ia viteza, ramane undeva intre trepte , daca schimb viteza fara ambreiaj , merge ok, adica imi intra in viteza , dar cu ambreiaj nu intra in viteza si ramane undeva intre trepte . daca bag in viteza fara ambreiaj si trag ambreiajul sa franez , nu imi moare motorul, franez, dau drumul la ambreiaj si merg mai departe .

 

Nu reusesc sa-mi dau seama de la ce este.

 

Axul pana este nou , am incercat si cu unul vechi si tot asa face.

Cineva mi-a zis ca ar fi de la bilele dupa fluier , dar nu stiu ce sa zic , ca nu sare din viteza...

 

Vreau si eu un sfat , o parere ceva , sa stiu pe unde sa desfac sa ma uit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la Hoinar si nu ii dau de cap !

 

Deci , treaba sta in felul urmator , trag ambreiajul, bag a 1 a , merge ok, dar cand trag ambreiajul sa bag a 2 a nu ia viteza, ramane undeva intre trepte , daca schimb viteza fara ambreiaj , merge ok, adica imi intra in viteza , dar cu ambreiaj nu intra in viteza si ramane undeva intre trepte . daca bag in viteza fara ambreiaj si trag ambreiajul sa franez , nu imi moare motorul, franez, dau drumul la ambreiaj si merg mai departe .

 

Nu reusesc sa-mi dau seama de la ce este.

 

Axul pana este nou , am incercat si cu unul vechi si tot asa face.

Cineva mi-a zis ca ar fi de la bilele dupa fluier , dar nu stiu ce sa zic , ca nu sare din viteza...

 

Vreau si eu un sfat , o parere ceva , sa stiu pe unde sa desfac sa ma uit ...

Eu cred ca problema ar fi cu bilele de dinainte de fluier.Sau trebuie data o cursa ceva mai lunga la selector ( suruburile de la "ghearele" de pe axul schimbatorului).

Adi, fara suparare, alea nu pusca deloc cu Mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Hoinarul

Problema ta este de la pozitia "penei" fata de "fluier".Probabil ca ai desfacut motorul(cutia de viteze),iar la montaj nu ai tinut cont de niste saibe distantier, din otel, care se afla la capetele axului trenului mobil (fluier).Treaba asta o face fabricantul cand imperecheaza carterele.Trebuie sa desfaci iar motorul,sa scoti pinioanele de pe fluier, apoi,sa il montezi pe jumatatea carterului din partea cu ambreiajul. In partea cealalta(compartimentul cu ambreiajul), montezi pana, si cu ajutorul selectorului, schimbi vitezele, urmarind pozitia penei prin gaurile fluierului.Acesta trebuie sa pice, cu partea care arunca bilele(capul fluierului),pe mijlocul gaurilor.Daca asta nu se intampla, se regleaza cu ajutorul saibelor distantier de mai sus.Dupa ce ai facut asta, se pune cealalta jumatate de carter,impreuna cu garnitura, dar fara restul de piese (tren fix,pinioane,ambielaj,etc.,doar axul fluier),strangi, ca la montaj, moderat, si verifici jocul pe care il ai acum pe axul fluier(tragi de ax la capatul unde se monteaza pinionul pentru lant).Daca jocul este mare(>5zecini),se regleaza cu saibele distantier pe care le asezi acum in partea cealalta,lspre pinion pentru lant. Daca rezolvi problema cum am incercat sa-ti explic,garantez ca problema se va rezolva.De la sine inteles, ca inainte de montarea definitiva vei fi atent sa pui saibele in pozitia care ti-a rezultat inainte.Este mai greu de explicat decat de facut,dar sper ca ai inteles.Nu te mai lega de alte lucruri ca pierzi timpul si banii.Am rezolvat aceasta problema la multe motoare cu exact aceleasi simptome pe care le are si motorul tau.Astept sa-mi spui ca ai rezolvat probla, si ma bucur ca te-ai razgandit.Sunt motore credincioase. Eu o am de noua de 24 de ani si nu m-a lasat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bachus, mie i-mi plac fiind ca se complecteaza cu restul componentelor motocicletei cum ar fi aripa fata, toba, telescoapele, jantele si luciul motorului.In plus vizibilitatea in ele este extraordinara.Oglinda originala de mobra semana la forma mult cu acestea.Se poate vedea cum arata in cartea tehnica a mobrei.

Mesaj completat

Spre seara am facut o mica plimbare.

Mesaj completat

Inca o poza.

Mesaj completat

Mie i-mi place cum ii sta cu ele! :laugh:

post-27109-1300396161_thumb.jpg

post-27109-1300396285_thumb.jpg

post-27109-1300396437_thumb.jpg

post-27109-1300396769_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos Adi .. foarte frumos. Imi place ca straluceste toata :laugh: A mea asteapta momentul cand va fi dezmembrata si dusa la vopsit. in rest mi-am facut stocu cu piese noi :laugh: Sper ca prin vara sa o duc la vopsit si sa o scot legal la o tura prin Cluj. Pana atunci sta sub prelata, ascunsa de lume

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...