Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

costindinu

La cartere nu cred ca merge va strange ambielajul deoarece garnitura are o anumita grosime pe care o pierzi . In alte locuri daca nu curge nimic merge dar prelucrarile la Mobra sunt pentru garnituri nu penytu silicon

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am folosi pentru etansierea carterelor silicon,si am pus prin anumite locuri cate o bucatica din vechea garnitura si asa am pastrat distanta si nu am probleme!

este cam tziganie mai bine faci o garnitura ca nu-i greu

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am facut garnitura intre cartere , apoi am folosit un strat foarte subtire de silicon negru pentru o mai buna etanseitate.

 

defapt am facut toate garniturile, asa este mai bine , sa nu renunti la ele, dar ca sa fii mai sigur , folosesti si un strat subtire de silicon aplicat pe ambele parti, iar excesul se poate sterge sau se poate lasa pana se usuca si se decupeaza cu o lama .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu folosesc silicon la garnituri decat daca imi ramane ultima solutie, cumpar frumos o coala de clingherit de 0,5 mm, fac garnitura, pregatesc carterele foarte bine, le curat cu smirghel fin pana lucesc in zona de imbinare,sterg cu o carpa imbibata in benzina, dupa aceea ung bine garnitura cu vaselina pe ambele parti inchid motorul si moarte nu are, am facut cateva motoare prin metoda asta si nu am avut nici un fel de probleme, nici cu distantele, nici cu etanseitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Spuneti-mi va rog cat face un piston cu segmenti de Honda Dyo cica merge la Mobra ( deci si la Minimobra) de unde se comanda si eventual daca cilindrul trebuie alezat

Cu multumiri

 

nu trebuie alezat nimic , daca iei piston aceeasi de dimensiune.

Al meu la cota zero , cel de mobra are fix 39 . Cauta piston de dio de 39 si gata , este la fel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mircea !

 

Pistonul cu segmenti , sigurante si bolt pe mine m-a costat 4O de lei , dar eu am cumparat piston de 41 si am facut alezaj de la 39 la 41 , ca sa ii mai maresc putin cilindreea.

Alezatul si hoinuit m-au costat 4O de lei

Iar rola cu ace (sau colivia cu ace) m-a costat 5 lei !

 

Astea fiind preturile din toamna. presupun ca au mai crescut cu putin, pentru ca ieri am cumparat o pereche de segmenti pentru cineva si au fost 15 lei , fata de 1O lei cat costau in toamna !

 

Dar preturile depind de la magazin la magazin.

 

Oricum , la orice magazin cu piese de motoscutere gasesti piston pentru honda dio !

 

Daca nu ai piston sa compari, adica sa il masori pe al tau si sa iei sublerul cu tine la magazin sa masori si pistonul de dio , poti lua cilindrul cu tine ca sa poti face comparatie !

Editat de Hoinarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hoinarul

Multumesc este Ok am gasit pe E bay la aprox 2 milioane cam mult ma voi duce la pravalie

Numai bine

 

Mesaj completat

Hoinarul

Multumesc de informatie am gasit pe net ceva la 2 milioane mi s-a parut exagerat de scump. Preturile care le-ai spus sunt rezonabile .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cosmynel19 ! Te rog, un pret si niste date sa te pot contacta. Eu sunt din Braila, sau adresa email mirelbezdadea@yahoo.com .Daca ai nevoie si tu nevoie de ceva, poti sa-mi dai in mesaj.

 

 

Aveti cumva si un ax pana (nou daca s-ar putea) de Hoinar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, are cineva de vanzare manerul din imagine?

p1011635k.jpg

 

Este de la mobra din partea dreapta de unde se actioneaza frana. Daca are cineva asa ceva si este dispus sa il vanda il rog sa ma contacteze pe pm sau la tel 0756878663. Imi trebuie si manerul din stanga de la ambreiaj. Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare "Hoinarul" !

Ai mers cu modificarea de Honda dio? Se comporta bine, fara probleme? Am luat si eu,cam la aceleasi preturi (piston,segmenti,bolt,sigurante=45ron si colivie=10ron),tot de cota41,dar apoi am observat ca latimea coliviei de Honda este mai mare(probabil si latimea la bolt a bielei de Honda).Colivia de Honda este mai lata decat biela de la Hoinar cam cu 2mm.Nu o fi nici o problema?Eu nu am alezat inca cilindrul,dar daca la tine a mers fara probleme,am sa fac si eu modificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare "Hoinarul" !

Ai mers cu modificarea de Honda dio? Se comporta bine, fara probleme? Am luat si eu,cam la aceleasi preturi (piston,segmenti,bolt,sigurante=45ron si colivie=10ron),tot de cota41,dar apoi am observat ca latimea coliviei de Honda este mai mare(probabil si latimea la bolt a bielei de Honda).Colivia de Honda este mai lata decat biela de la Hoinar cam cu 2mm.Nu o fi nici o problema?Eu nu am alezat inca cilindrul,dar daca la tine a mers fara probleme,am sa fac si eu modificarea.

 

Merge fara probleme ! Eu cand am fost sa iau pistonul am luat si colivia vehe dupa mine asa ca am cautat una care sa fie identica la lungime , dar nu cred ca o sa ai probleme daca e cu 2mm mai lunga , pentru ca am vazut la unele mopede, ca , colivia depasea gaura din maneton cu mult . Daca persoana care iti face alezajul se pricepe si nu greseste cotele , o sa fie OK !

 

Merge mult mai bine cu pistonul de 41 , are mai multa putere si viteza maxima creste , iar un plus este ca vei gasi piese mult mai usor de honda , decat de mobra !

Editat de Hoinarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ideea cu filmuletul.ai futea face si cum functioneaza un motor de mobra si cutia lui.

Mesaj completat

am o problema cu hoinarelul meu

astazi am segmentat motorul.a pornit la a treia pedala.toate bune si frumoase.

problema e ca nu se tureaza cum trebuie.se opreste motorl des.nu porneste cu filtrul de aer,trebuie sa tin mana la carburator.

am incercat tot felul de avansusuri,reglaje la carburator,insa nimica.

va rog sa ma ajutati ca deja mi-a scos peri albi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
buna ideea cu filmuletul.ai futea face si cum functioneaza un motor de mobra si cutia lui.

Mesaj completat

am o problema cu hoinarelul meu

astazi am segmentat motorul.a pornit la a treia pedala.toate bune si frumoase.

problema e ca nu se tureaza cum trebuie.se opreste motorl des.nu porneste cu filtrul de aer,trebuie sa tin mana la carburator.

am incercat tot felul de avansusuri,reglaje la carburator,insa nimica.

va rog sa ma ajutati ca deja mi-a scos peri albi.

 

nu se alimenteaza, curata carburatorul si sufla jiglerele !

vezi si distanta la bujie si reglajul aprinderii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...