Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orice motor poate fi pornit fără filtrul de aer, dar nu-i face bine! Odată că tu nu vezi particulele infime de praf care intră direct în carburator și apoi în cilindru, ceea ce duce la uzuri care pot deveni grave; a doua oară pentru că fluxul de aer nu este obturat deloc de filtru în sine, ceea ce nu te lasă să reglezi corect carburația! Dar de pornit se poate! NU E RECOMANDAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor poate fi pornit fără filtrul de aer, dar nu-i face bine! Odată că tu nu vezi particulele infime de praf care intră direct în carburator și apoi în cilindru, ceea ce duce la uzuri care pot deveni grave; a doua oară pentru că fluxul de aer nu este obturat deloc de filtru în sine, ceea ce nu te lasă să reglezi corect carburația! Dar de pornit se poate! NU E RECOMANDAT!

 

Foarte bine punctat!

De adaugat ar fi,ca daca o pornesti iti va scoate un sunet destul de ciudat,neavand filtru de aer o sa se auda un honcanit groaznic(prima data cand am pornit o motocicleta fara filtru de aer m-am speriat teribil).

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba te-ai făcut perfect înțeles. Iar răspunsul meu a fost foarte la obiect, dar și puțin generalizat. Acum o să repet fix pentru acel carburator: Poți să pornești mobra ta fără să ai cartușul filtrant, DAR NU-I FACE BINE ȘI NU POȚI S-O REGLEZI CORECT! Nu pricep, ce n-ai înțeles tu din explicația mea? Sau, mai exact, ce răspuns aștepți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am observat, in fata carbului sunt doua orificii prin care se umlpe camera de nivel constant. cand apas "butonul" de umplere toata benzina se scurge pe jos si camera de nivel constant ramane goala. zic bine? ma gandeam ca filtrul asta de aer are vreun traseu care face legatura intre cele doua orificii de care amintesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am observat, in fata carbului sunt doua orificii prin care se umlpe camera de nivel constant. cand apas "butonul" de umplere toata benzina se scurge pe jos si camera de nivel constant ramane goala. zic bine? ma gandeam ca filtrul asta de aer are vreun traseu care face legatura intre cele doua orificii de care amintesc

 

 

Ce zici tu acolo e filozofie proprie,in carburator iti ajunge benzina din rezervor printr-un singur loc=CUIUL POANTOU.El este actionat de PLUTITOR,cand nivelul creste in camera de nivel constat plutitorul se ridica si actioneaza cuiul poantou,care inchide circuitul de intrare a benzinei in carburator,cand tu apesi pe acel "buton",de fapt,apesi pe plutitor in jos,ca sa inunzi camera de nivel constant a carburatorului,adica,deschizi circuitul benzinei,si nivelul creste pana "da pe langa".

 

Apropo...ce legatura are camera de nivel constant cu filtrul de aer?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un momentul in care apas pe butonul de umplere, benzina se scurge pe gaura 1 direct jos. abia dupa ce am pus furtunasul ala a inceput "sa balteasca" benzina deasupra jiglorului principal. intreb toate pentru a-mi da seama daca e carb-ul meu defect, sau asa trebuie sa fie.

ps: tine cont te rog ca e prima mea "intalnire" cu un motor in 2t si pot fi putin stangaci :)

post-51478-1302093700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un momentul in care apas pe butonul de umplere, benzina se scurge pe gaura 1 direct jos. abia dupa ce am pus furtunasul ala a inceput "sa balteasca" benzina deasupra jiglorului principal. intreb toate pentru a-mi da seama daca e carb-ul meu defect, sau asa trebuie sa fie.

ps: tine cont te rog ca e prima mea "intalnire" cu un motor in 2t si pot fi putin stangaci :)

 

Carburatorul tau este de Mobra Hoinar, iar plasticul ala nu este decat un adaptor pentru filtrul de aer original de hoinar.

Poti pune direct pe gura carburatorului un filtru de aer sport , gasesti pe la orice magazin cu piese de scutere.

 

Iar legat de problema ta , nu iti inchide cuiul ponton bine , ori are mizerie , ori mai trebuie reglat plutitorul, indoi tablita plutitorului in sus ca ca impinga in cuiul ponton !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare hoinar?I-am prins gustu cat de curand cand mi-a dat un prieten sa ma dau cu hoinaru.

Mai am o intreabre . Stie cineva daca mai e nevoie de A1 sa conduci asa ceva? Din cate stiu e sub 50cm3 si nu e nevoie de carnet .

Editat de weedboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare hoinar?I-am prins gustu cat de curand cand mi-a dat un prieten sa ma dau cu hoinaru.

Mai am o intreabre . Stie cineva daca mai e nevoie de A1 sa conduci asa ceva? Din cate stiu e sub 50cm3 si nu e nevoie de carnet .

 

Iote unu aici super daca nu l-ai vazut inca .

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...988-370412.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutam!

 

gasim un carburator de Mobrita si pentru mine?

 

 

as avea unu - mergea ultima data - de 50S - nu l-as vinde - ai ceva palte piese de 50S la schimb ? PM > me

Mesaj completat

cine ma poate ajuta cu un sfat - am o Mobra 50S - e in proces de restaurare - proprietarul dinainte a modificat instalatia pe 12Volti - a rebobinat rotoru si statorul ... eu am demontat-o complet acum si curand trebuie sa ma apuc s-o asamblez - ma gandeam sa-i fac o instalatie gen IJ Planeta - adica cu BATERIE ... are cineva idee de vreo schema de moto asemanatoare care s-ar preta si pentru MObra 50S ? pls. veniti cu orice sfat - multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea unu - mergea ultima data - de 50S - nu l-as vinde - ai ceva palte piese de 50S la schimb ? PM > me

Mesaj completat

cine ma poate ajuta cu un sfat - am o Mobra 50S - e in proces de restaurare - proprietarul dinainte a modificat instalatia pe 12Volti - a rebobinat rotoru si statorul ... eu am demontat-o complet acum si curand trebuie sa ma apuc s-o asamblez - ma gandeam sa-i fac o instalatie gen IJ Planeta - adica cu BATERIE ... are cineva idee de vreo schema de moto asemanatoare care s-ar preta si pentru MObra 50S ? pls. veniti cu orice sfat - multumesc

Cam greu de imaginat cum a rebobinat rotorul ca are magneti.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu de imaginat cum a rebobinat rotorul ca are magneti.

Numai bine

 

Poate a vrut sa spuna ca a rebobinat bobina pentru lumini sa mearga pe 12V , si sa aibe lumina farului mai puternica .

Oricum , nu-i bai mare aici , eu am becuri de 12V pe motoreta si am lumina acceptabila pe faza scurta, pe faza lunga este cam chioara ... dar nu folosesc faza lunga !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,as avea si eu o intrebare pt cei mai avansati ca si mecanica.

Am un cadru de Mobra complet,dar motorul e intepenit.Imi place Mobra ca look dar as vrea sa-i schimb motorul.M-am gandit la un motor de pe un nsr 125,are o cunostinta neinscris si l-as lua ieftin.In opinia voastra,se poate efectua acest engine swap?Si daca da,sunt greutati mari?

Daca nu,ce alte motoare de 125 credeti ca ar mere pe Mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu de imaginat cum a rebobinat rotorul ca are magneti.

Numai bine

 

mda ... multumesc de precizare - stiu doar ca a rebobinat "ĂLA" care era pe 6 Volti original si acum scoate 12 Volti

 

Poate a vrut sa spuna ca a rebobinat bobina pentru lumini sa mearga pe 12V , si sa aibe lumina farului mai puternica .

Oricum , nu-i bai mare aici , eu am becuri de 12V pe motoreta si am lumina acceptabila pe faza scurta, pe faza lunga este cam chioara ... dar nu folosesc faza lunga !

 

multumesc de adaugire ... dap - are toate becurile de 12 Volti

 

----

 

INSA ma poate ajuta cineva cu problema mea ??

 

 

"cine ma poate ajuta cu un sfat - am o Mobra 50S - e in proces de restaurare - proprietarul dinainte a modificat instalatia pe 12Volti - a rebobinat "ĂLA" ... eu am demontat-o complet acum si curand trebuie sa ma apuc s-o asamblez - ma gandeam sa-i fac o instalatie gen IJ Planeta - adica cu BATERIE ... are cineva idee de vreo schema de moto asemanatoare care s-ar preta si pentru MObra 50S ? pls. veniti cu orice sfat - multumesc"

 

MUltumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... multumesc de precizare - stiu doar ca a rebobinat "ĂLA" care era pe 6 Volti original si acum scoate 12 Volti

 

 

 

multumesc de adaugire ... dap - are toate becurile de 12 Volti

 

----

 

INSA ma poate ajuta cineva cu problema mea ??

 

 

"cine ma poate ajuta cu un sfat - am o Mobra 50S - e in proces de restaurare - proprietarul dinainte a modificat instalatia pe 12Volti - a rebobinat "ĂLA" ... eu am demontat-o complet acum si curand trebuie sa ma apuc s-o asamblez - ma gandeam sa-i fac o instalatie gen IJ Planeta - adica cu BATERIE ... are cineva idee de vreo schema de moto asemanatoare care s-ar preta si pentru MObra 50S ? pls. veniti cu orice sfat - multumesc"

 

MUltumesc

Sal.

Nu vad rostul rebobinarii(am rebobinat si eu insa fara sens deoarece puterea este data de magneti) pt. 12 V cand Mobra scoate mult peste 20 V. Eu aveam magnetii Ducati foarte slabi de nu pornea sub nici o forma am luat un acumulator o punte redresoare si am legat fara releu pe direct si a mers bine am folosit cam 2 ani avea pornirea foarte usoara. Acumulatorul nu era supraincarcat deoarece magnetoul avea puterea scazuta. O Mobra cu instalatia originala are lumina mai buna cu becuri de 12 V decat cu 6V .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello?Am pus si eu o intrebare,nu ma puteti lamuri?Nu cred ca e chiar asa complicat,chiar nu stie nimeni?

Cre'ca pana la urma ma apuc si vad eu...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello?Am pus si eu o intrebare,nu ma puteti lamuri?Nu cred ca e chiar asa complicat,chiar nu stie nimeni?

Cre'ca pana la urma ma apuc si vad eu...

Sal.

Cadru de Mobra este slab si pentru motorul lui de 50 cc ( l-am avut rupt de 2 ori) de 125 cc este cam mare si banuiesc ca are mult peste 4 CP deci vor fi probleme cadrul va vibra instabilitate la curbe roti mult prea slabe viteza mult mai mare probleme la franare. In rest este alegerea ta dar este greu si de fixat motorul pe cadru suduri tampoane de cauciuc si daca vrei inmatriculat omologarea individuala costa o caruta de bani etc.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...