Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!Nu stiu cum sa incep...anul trecut am luat o mobra in stare foarte jalnica.motorul este modificat,adica are piston si cilindru de carpati,bobinele pt faruri au fost rebobinate sa mearga pe 12 v.are doua tevi de evacuare dar nu sunt de mobra (cred ca sunt de la o motocicleta mai mare).Cand am luato motorul era blocat.ulterior am descoperit si cauza:un surub bagat in cilindru.m-am apucat sa o reconditionez am vopsito (ca avea fiecare componenta de alta culoare si arata ca un papagal :)) )am facut motorul dar am probleme cu vitezele ,adica intra usor in 1 si 2 dar f greu in 3 si 4.trebuie sa gasesc o anumita pozitie a pedalei.Cand am luato schimba f bine dar am desfacut capacul din dreapta si de atunci au inceput problemele!am reusit sa o pornesc dar nu are putere...in treapta 1 nu reusesc sa o imping decat daca sta cineva urcat pe sa.altfel sta roata blocata.cu aprinderea am mari batai de cap pr ca am schimbat-o si atunci am observat ca semnele dupa volanta nu corespund cu pozitia pistonului.la ultima incercare de a o porni se afuma bujia si imi dadea rateuri pe esapament din 5 in 5 secunde dar fara sa porneasca!

ASTEPT SFATURI DE LA CUNOSCATORI!

 

MULTUMESC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall,ma ai umblat la suruburile alea de la cutia de viteze de intra greu,la acele suruburi nu se umbla nu stie nimeni reglaju la alea,vezi ca rateuri mai da si din cauza ca nu ai pusa aprinderea la punct si mai e si din cauza buji,eu am buje cu 3 electrozi bos si merge perfect....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall,ma ai umblat la suruburile alea de la cutia de viteze de intra greu,la acele suruburi nu se umbla nu stie nimeni reglaju la alea,vezi ca rateuri mai da si din cauza ca nu ai pusa aprinderea la punct si mai e si din cauza buji,eu am buje cu 3 electrozi bos si merge perfect....

Nu vorbi prostii cum sa nu se poata regla au pus suruburi ca sa se poata regla ca unii nu stiu este altceva cu putina mecanica si JUDECATA se rezolva

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac vitezele.I-am dat de cap cu greu,le-am reglat din suruburile de sub capacul cel mic din dreapta.Dar tot nu vrea sa porneasca, ieri am reusit sa o pornesc impinsa in treapta a-2-a si dupa 50 de metri s-a rupt pana de la magnetou,Astazi i-am facut alta pana si nu am mai reusit sa o pornesc...scanteie da foarte bine si se alimenteaza, dar se uda bujia si nici un semn ca ar porni.Aprinderea am incercat sa o reglez cu surubelnita bagata in cilindru si platina se deschide la pms.dar semnele de pe volanta si carcasa nu corespund cu aprinderea si pm

 

ce toba as putea sa adaug in locul celei originale,sa nu se mai auda asa mare galagie....

 

eu am 2 tobe dar nu sunt de mobra.cineva mi-a zis ca ar fi de cz.si nu se aude tare nici macar zgomotul specific mobrei nu il mai are.Cat prinde mobra ta?(intreb pt ca am auzit tot felul de pareri despre viteza maxima la mobra)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac vitezele.I-am dat de cap cu greu,le-am reglat din suruburile de sub capacul cel mic din dreapta.Dar tot nu vrea sa porneasca, ieri am reusit sa o pornesc impinsa in treapta a-2-a si dupa 50 de metri s-a rupt pana de la magnetou,Astazi i-am facut alta pana si nu am mai reusit sa o pornesc...scanteie da foarte bine si se alimenteaza, dar se uda bujia si nici un semn ca ar porni.Aprinderea am incercat sa o reglez cu surubelnita bagata in cilindru si platina se deschide la pms.dar semnele de pe volanta si carcasa nu corespund cu aprinderea si pm

 

 

 

eu am 2 tobe dar nu sunt de mobra.cineva mi-a zis ca ar fi de cz.si nu se aude tare nici macar zgomotul specific mobrei nu il mai are.Cat prinde mobra ta?(intreb pt ca am auzit tot felul de pareri despre viteza maxima la mobra)

pana de la volanta, cel mai comod o faci dintr-o cheie de bicicleta, are grosimea si duritatea necesara, tai cu flexul o portiune cu raza, putina pila...si sa nu o faci f. inalta, trebuie doar sa pozitioneze volanta, centrarea e pe con.

Pt. aprindere fa-i deschiderea la platini de 0.4-0.5 mm , apoi cu un celofan de la tigari introdus intre contacte poti stabili usor avansul ( 1 mm ). Tine celofanul usor intins, rotesti volanta in sensul de rotire al motorului, spre inainte, iar cand scapa celofanul ( poti considera , cu abatere mica , ca fiind momentul aprinderii ) , pistonul mai trebuie sa urce 1 mm. Ai 4 suruburi de fixare a statorului, le slabesti si rotesti statorul ( placa cu bobine si platini), apoi le strangi la loc. Accesul printre "spitele" volantei, sunt suruburi M4 cu cap de surubelnita dreapta . dupa fiecare miscare din asta verifica si deschiderea la platini.

sper ca am reusit ceva cu cap si coada !

Doar rabdare.....cu timpul va merge tot mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult Calin!O sa incerc...sper sa reusesc pentru ca sunt cu nervii la pamant.Legat de pana am facut-o dintr-o bucata de saiba de otel,Are grosimea necesara dar cred ca am facuto putin c-am inalta.Buna ideea cu cheia de bicicleta,thumb.gif nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.La mine deschiderea la platina este c-am mare,asta sa fie motivul pentru care nu porneste?astazi am dat chiuloasa jos ca sa fiu sigur ca mai este un mm pana la pms.Multumesc inca o data ! bty.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult Calin!O sa incerc...sper sa reusesc pentru ca sunt cu nervii la pamant.Legat de pana am facut-o dintr-o bucata de saiba de otel,Are grosimea necesara dar cred ca am facuto putin c-am inalta.Buna ideea cu cheia de bicicleta,thumb.gif nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.La mine deschiderea la platina este c-am mare,asta sa fie motivul pentru care nu porneste?astazi am dat chiuloasa jos ca sa fiu sigur ca mai este un mm pana la pms.Multumesc inca o data ! bty.gif

ca sa vezi acel mm de avans poti improviza dintr-un liniar de scoala, taiat la o latime de vreo 10 mm / cat sa incapa in locul bujiei. iti iei un reper si rotesti cum am spus....sau un disp. cu ceas comparator( eu am pt. drum, sa nu car ceasul cu mine un disp. care in locul ceasului are o tija gradata ). Vezi si la carb. daca nu esti obisnuit cu el...e mofturos la reglajul nivelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa vezi acel mm de avans poti improviza dintr-un liniar de scoala, taiat la o latime de vreo 10 mm / cat sa incapa in locul bujiei. iti iei un reper si rotesti cum am spus....sau un disp. cu ceas comparator( eu am pt. drum, sa nu car ceasul cu mine un disp. care in locul ceasului are o tija gradata ). Vezi si la carb. daca nu esti obisnuit cu el...e mofturos la reglajul nivelului.

 

Stiu ca ma fac de ras dar mai bine spun adevarul...nivelul l-am reglat mai mult la "ochiometrul"headscratch.gif .Cand am desfacut motorul am observat ca segmentul de jos are o "ureche" deaia putin mai scurta si nu se inchide perfect,(sper ca intelegi la ce ma refer biggrinbandit.gif ) cel de sus se inchide perfect dar la cel de jos ar mai trebui 0.1 mm...stiu ca este o problema asta dar nu stiu cat este de grava...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aplicat metoda lui Calin si am reusit sa reglez aprindereabanana.gif.Chiar am si pornit-o...dar de aici alte probleme

1)am pornito impinsa...porneste destul de repede in viteza a 2a dar cand o scot din viteza sta turata aproape la maxim...cand incerc sa-i reglez aerul se opreste imediat

2)am incercat sa merg cu ea asa turata si cand incerc sa schimb in treapta a 3 a moare motorul oricat de incet as da drumul la ambreiaj

3) nu reusesc sa reglez nivelul in carburator.Ori este prea mare si imi da benzina continuu pe langa butonul de amorsare ori este prea mic si dupa ce amorsez o pornesc si merge maxim 100 de metri

 

imi este frica sa nu fie segmentii dusi...compresia nu am cum sa o masor...in viteza 1 sta roata blocata daca o imping...se invarte doar daca este cineva urcat pe ea...cred ca asta este un semn ca are compresie...si pedala se apasa greu daca incerc sa o pornesc.

 

Slaba activitate pe acest topic.Se vede ca s-a plictisit lumea de Mobre...azi in timp ce incercam sa pornesc Mobra m-am intalnit cu un manelist discutia a fost urmatoarea:

-waw ce motor misto!!!ce marca este?

-Mobra

-aaa asta este mobra?ce faci ma cu ea ca este vechi astea.Nici degeaba nu as luao

 

exact asta a fost discutia inclusiv "este" bash.gif

 

Concluzia o trageti voi!

 

 

Nu mai zic de etnia respectivului ca ...o ghiciti voi...

Editat de dj_19_dsc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aplicat metoda lui Calin si am reusit sa reglez aprindereabanana.gif.Chiar am si pornit-o...dar de aici alte probleme

1)am pornito impinsa...porneste destul de repede in viteza a 2a dar cand o scot din viteza sta turata aproape la maxim...cand incerc sa-i reglez aerul se opreste imediat

2)am incercat sa merg cu ea asa turata si cand incerc sa schimb in treapta a 3 a moare motorul oricat de incet as da drumul la ambreiaj

3) nu reusesc sa reglez nivelul in carburator.Ori este prea mare si imi da benzina continuu pe langa butonul de amorsare ori este prea mic si dupa ce amorsez o pornesc si merge maxim 100 de metri

 

imi este frica sa nu fie segmentii dusi...compresia nu am cum sa o masor...in viteza 1 sta roata blocata daca o imping...se invarte doar daca este cineva urcat pe ea...cred ca asta este un semn ca are compresie...si pedala se apasa greu daca incerc sa o pornesc.

 

Slaba activitate pe acest topic.Se vede ca s-a plictisit lumea de Mobre...azi in timp ce incercam sa pornesc Mobra m-am intalnit cu un manelist discutia a fost urmatoarea:

-waw ce motor misto!!!ce marca este?

-Mobra

-aaa asta este mobra?ce faci ma cu ea ca este vechi astea.Nici degeaba nu as luao

 

exact asta a fost discutia inclusiv "este" bash.gif

 

Concluzia o trageti voi!

 

 

Nu mai zic de etnia respectivului ca ...o ghiciti voi...

 

manelistul era prost crescut si alimentat cu prastia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi de plictiseala am schimbat garnitura de la baza cilindrului.Cea veche era facuta din mai multe bucati de carton suprapuse.dupa 10 minute de functionare se uda cartonul.cea care am puso acum am decupato dintr-o fpaue de clingherit.Si mi se pare ca acum tine pedala mai bine adica ar avea compresia mai buna.Sa fie de la garnitura aceea sau doar mi se pare?inca nu am pornito ca nu am benzina.

ultima data cand am mers cu ea in treapta 1 pleca bine in a 2 mergea foarte bine, dar cand schimbam in treapta 3 se oprea motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...