dj_19_dsc Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salutare!Nu stiu cum sa incep...anul trecut am luat o mobra in stare foarte jalnica.motorul este modificat,adica are piston si cilindru de carpati,bobinele pt faruri au fost rebobinate sa mearga pe 12 v.are doua tevi de evacuare dar nu sunt de mobra (cred ca sunt de la o motocicleta mai mare).Cand am luato motorul era blocat.ulterior am descoperit si cauza:un surub bagat in cilindru.m-am apucat sa o reconditionez am vopsito (ca avea fiecare componenta de alta culoare si arata ca un papagal ) )am facut motorul dar am probleme cu vitezele ,adica intra usor in 1 si 2 dar f greu in 3 si 4.trebuie sa gasesc o anumita pozitie a pedalei.Cand am luato schimba f bine dar am desfacut capacul din dreapta si de atunci au inceput problemele!am reusit sa o pornesc dar nu are putere...in treapta 1 nu reusesc sa o imping decat daca sta cineva urcat pe sa.altfel sta roata blocata.cu aprinderea am mari batai de cap pr ca am schimbat-o si atunci am observat ca semnele dupa volanta nu corespund cu pozitia pistonului.la ultima incercare de a o porni se afuma bujia si imi dadea rateuri pe esapament din 5 in 5 secunde dar fara sa porneasca! ASTEPT SFATURI DE LA CUNOSCATORI! MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss9116 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 sall,ma ai umblat la suruburile alea de la cutia de viteze de intra greu,la acele suruburi nu se umbla nu stie nimeni reglaju la alea,vezi ca rateuri mai da si din cauza ca nu ai pusa aprinderea la punct si mai e si din cauza buji,eu am buje cu 3 electrozi bos si merge perfect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 sall,ma ai umblat la suruburile alea de la cutia de viteze de intra greu,la acele suruburi nu se umbla nu stie nimeni reglaju la alea,vezi ca rateuri mai da si din cauza ca nu ai pusa aprinderea la punct si mai e si din cauza buji,eu am buje cu 3 electrozi bos si merge perfect.... Nu vorbi prostii cum sa nu se poata regla au pus suruburi ca sa se poata regla ca unii nu stiu este altceva cu putina mecanica si JUDECATA se rezolva Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss9116 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 ce toba as putea sa adaug in locul celei originale,sa nu se mai auda asa mare galagie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Am reusit sa fac vitezele.I-am dat de cap cu greu,le-am reglat din suruburile de sub capacul cel mic din dreapta.Dar tot nu vrea sa porneasca, ieri am reusit sa o pornesc impinsa in treapta a-2-a si dupa 50 de metri s-a rupt pana de la magnetou,Astazi i-am facut alta pana si nu am mai reusit sa o pornesc...scanteie da foarte bine si se alimenteaza, dar se uda bujia si nici un semn ca ar porni.Aprinderea am incercat sa o reglez cu surubelnita bagata in cilindru si platina se deschide la pms.dar semnele de pe volanta si carcasa nu corespund cu aprinderea si pm ce toba as putea sa adaug in locul celei originale,sa nu se mai auda asa mare galagie.... eu am 2 tobe dar nu sunt de mobra.cineva mi-a zis ca ar fi de cz.si nu se aude tare nici macar zgomotul specific mobrei nu il mai are.Cat prinde mobra ta?(intreb pt ca am auzit tot felul de pareri despre viteza maxima la mobra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 eu va recomand sa lasati tobele originale,motor 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 eu va recomand sa lasati tobele originale,motor 2t. Da ai dreptate!asa am cumparato si Inca nu am gasit toba originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Am reusit sa fac vitezele.I-am dat de cap cu greu,le-am reglat din suruburile de sub capacul cel mic din dreapta.Dar tot nu vrea sa porneasca, ieri am reusit sa o pornesc impinsa in treapta a-2-a si dupa 50 de metri s-a rupt pana de la magnetou,Astazi i-am facut alta pana si nu am mai reusit sa o pornesc...scanteie da foarte bine si se alimenteaza, dar se uda bujia si nici un semn ca ar porni.Aprinderea am incercat sa o reglez cu surubelnita bagata in cilindru si platina se deschide la pms.dar semnele de pe volanta si carcasa nu corespund cu aprinderea si pm eu am 2 tobe dar nu sunt de mobra.cineva mi-a zis ca ar fi de cz.si nu se aude tare nici macar zgomotul specific mobrei nu il mai are.Cat prinde mobra ta?(intreb pt ca am auzit tot felul de pareri despre viteza maxima la mobra) pana de la volanta, cel mai comod o faci dintr-o cheie de bicicleta, are grosimea si duritatea necesara, tai cu flexul o portiune cu raza, putina pila...si sa nu o faci f. inalta, trebuie doar sa pozitioneze volanta, centrarea e pe con. Pt. aprindere fa-i deschiderea la platini de 0.4-0.5 mm , apoi cu un celofan de la tigari introdus intre contacte poti stabili usor avansul ( 1 mm ). Tine celofanul usor intins, rotesti volanta in sensul de rotire al motorului, spre inainte, iar cand scapa celofanul ( poti considera , cu abatere mica , ca fiind momentul aprinderii ) , pistonul mai trebuie sa urce 1 mm. Ai 4 suruburi de fixare a statorului, le slabesti si rotesti statorul ( placa cu bobine si platini), apoi le strangi la loc. Accesul printre "spitele" volantei, sunt suruburi M4 cu cap de surubelnita dreapta . dupa fiecare miscare din asta verifica si deschiderea la platini. sper ca am reusit ceva cu cap si coada ! Doar rabdare.....cu timpul va merge tot mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 O roata dintata mare de Minimobra vinde cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Multumesc mult Calin!O sa incerc...sper sa reusesc pentru ca sunt cu nervii la pamant.Legat de pana am facut-o dintr-o bucata de saiba de otel,Are grosimea necesara dar cred ca am facuto putin c-am inalta.Buna ideea cu cheia de bicicleta, nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.La mine deschiderea la platina este c-am mare,asta sa fie motivul pentru care nu porneste?astazi am dat chiuloasa jos ca sa fiu sigur ca mai este un mm pana la pms.Multumesc inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Multumesc mult Calin!O sa incerc...sper sa reusesc pentru ca sunt cu nervii la pamant.Legat de pana am facut-o dintr-o bucata de saiba de otel,Are grosimea necesara dar cred ca am facuto putin c-am inalta.Buna ideea cu cheia de bicicleta, nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.La mine deschiderea la platina este c-am mare,asta sa fie motivul pentru care nu porneste?astazi am dat chiuloasa jos ca sa fiu sigur ca mai este un mm pana la pms.Multumesc inca o data ! ca sa vezi acel mm de avans poti improviza dintr-un liniar de scoala, taiat la o latime de vreo 10 mm / cat sa incapa in locul bujiei. iti iei un reper si rotesti cum am spus....sau un disp. cu ceas comparator( eu am pt. drum, sa nu car ceasul cu mine un disp. care in locul ceasului are o tija gradata ). Vezi si la carb. daca nu esti obisnuit cu el...e mofturos la reglajul nivelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 ca sa vezi acel mm de avans poti improviza dintr-un liniar de scoala, taiat la o latime de vreo 10 mm / cat sa incapa in locul bujiei. iti iei un reper si rotesti cum am spus....sau un disp. cu ceas comparator( eu am pt. drum, sa nu car ceasul cu mine un disp. care in locul ceasului are o tija gradata ). Vezi si la carb. daca nu esti obisnuit cu el...e mofturos la reglajul nivelului. Stiu ca ma fac de ras dar mai bine spun adevarul...nivelul l-am reglat mai mult la "ochiometrul" .Cand am desfacut motorul am observat ca segmentul de jos are o "ureche" deaia putin mai scurta si nu se inchide perfect,(sper ca intelegi la ce ma refer ) cel de sus se inchide perfect dar la cel de jos ar mai trebui 0.1 mm...stiu ca este o problema asta dar nu stiu cat este de grava... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marczello_b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salutare! As avea nevoie de un Hoinar. Aveti careva vre-o oferta? Astept p.m. Marcel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Am aplicat metoda lui Calin si am reusit sa reglez aprinderea.Chiar am si pornit-o...dar de aici alte probleme 1)am pornito impinsa...porneste destul de repede in viteza a 2a dar cand o scot din viteza sta turata aproape la maxim...cand incerc sa-i reglez aerul se opreste imediat 2)am incercat sa merg cu ea asa turata si cand incerc sa schimb in treapta a 3 a moare motorul oricat de incet as da drumul la ambreiaj 3) nu reusesc sa reglez nivelul in carburator.Ori este prea mare si imi da benzina continuu pe langa butonul de amorsare ori este prea mic si dupa ce amorsez o pornesc si merge maxim 100 de metri imi este frica sa nu fie segmentii dusi...compresia nu am cum sa o masor...in viteza 1 sta roata blocata daca o imping...se invarte doar daca este cineva urcat pe ea...cred ca asta este un semn ca are compresie...si pedala se apasa greu daca incerc sa o pornesc. Slaba activitate pe acest topic.Se vede ca s-a plictisit lumea de Mobre...azi in timp ce incercam sa pornesc Mobra m-am intalnit cu un manelist discutia a fost urmatoarea: -waw ce motor misto!!!ce marca este? -Mobra -aaa asta este mobra?ce faci ma cu ea ca este vechi astea.Nici degeaba nu as luao exact asta a fost discutia inclusiv "este" Concluzia o trageti voi! Nu mai zic de etnia respectivului ca ...o ghiciti voi... Editat Aprilie 19, 2012 de dj_19_dsc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Am aplicat metoda lui Calin si am reusit sa reglez aprinderea.Chiar am si pornit-o...dar de aici alte probleme 1)am pornito impinsa...porneste destul de repede in viteza a 2a dar cand o scot din viteza sta turata aproape la maxim...cand incerc sa-i reglez aerul se opreste imediat 2)am incercat sa merg cu ea asa turata si cand incerc sa schimb in treapta a 3 a moare motorul oricat de incet as da drumul la ambreiaj 3) nu reusesc sa reglez nivelul in carburator.Ori este prea mare si imi da benzina continuu pe langa butonul de amorsare ori este prea mic si dupa ce amorsez o pornesc si merge maxim 100 de metri imi este frica sa nu fie segmentii dusi...compresia nu am cum sa o masor...in viteza 1 sta roata blocata daca o imping...se invarte doar daca este cineva urcat pe ea...cred ca asta este un semn ca are compresie...si pedala se apasa greu daca incerc sa o pornesc. Slaba activitate pe acest topic.Se vede ca s-a plictisit lumea de Mobre...azi in timp ce incercam sa pornesc Mobra m-am intalnit cu un manelist discutia a fost urmatoarea: -waw ce motor misto!!!ce marca este? -Mobra -aaa asta este mobra?ce faci ma cu ea ca este vechi astea.Nici degeaba nu as luao exact asta a fost discutia inclusiv "este" Concluzia o trageti voi! Nu mai zic de etnia respectivului ca ...o ghiciti voi... manelistul era prost crescut si alimentat cu prastia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Am vreo sansa sa mai gasesc un melc de kilometraj functional ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uricaru_andrei Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 /index.php?/topic/676632-vanddonez-pieseaccesorii-moto/ Poate are nevoie cineva de piese de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Astazi de plictiseala am schimbat garnitura de la baza cilindrului.Cea veche era facuta din mai multe bucati de carton suprapuse.dupa 10 minute de functionare se uda cartonul.cea care am puso acum am decupato dintr-o fpaue de clingherit.Si mi se pare ca acum tine pedala mai bine adica ar avea compresia mai buna.Sa fie de la garnitura aceea sau doar mi se pare?inca nu am pornito ca nu am benzina. ultima data cand am mers cu ea in treapta 1 pleca bine in a 2 mergea foarte bine, dar cand schimbam in treapta 3 se oprea motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 depinde de grosimea garniturii, daca era mai groasa cea veche si ai pus mai subtire ai comprimat un pic motorul, de unde si pedala mai tare, ar trebui sa mearga mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 nu reusesc sa reglez nivelul in carburator. Sper că ai rezolvat cu garnitura. E posibil să fi tras aer fals pe-acolo, de unde Âşi problemele în funcționare. Altminteri, simptomele pe care le descrii sugerează un nivel scăzut al benzinei în camera de nivel constant, fiindcă spui că amorsezi carburatorul (nivel mare/optim), iar apoi te ține benzina cam o sută de metri (nivel prea mic). Nivelul prea mic permite oarecare control asupra motorului la turație mare, dar nu-i îngăduie neam funcționarea (stabilă) la turație medie, cu atât mai puțin la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteAndNerdy Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Vand ori ce piese de mobraa astept oferte.... salut ai cumva un carburator de hoinar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteAndNerdy Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 caut un carburator de mobra hoinar(sunt intreseat si de alte piese)pt ca la cel pe care il am i s-a rupt acul pontou yahoo: radu_bogdan55 Sau daca imi poate spune cineva daca poate fi folosit alt caruburator sau alt ac apontou astept sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Daca treci prin Giurgeni(Ialomita), cauta-ma~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 ar trebui sa se potriveasca de la orice motor in 2 timpi de 50cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxxxx Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 vand un hoinar pt reconditionare sau pt piese. fara acte.porneste impinsa dar nu are putere sa traga. in teleorman aproape de rosiori.pret 350 lei. mai multe detalii la 0767372328 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.