Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

@legnakrad cum e gsr-ul de 750? care sunt diferentele notabile fata de 600? Mie personal imi place f mult cum arata cu evacuarea pe lateral, dar cum e la mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut.nu il vinzi? :D cum se comporta la viteze pana si peste 120 ,apar turbulente?

Editat de BikerMF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator B O R I S

salut.nu il vinzi? :D cum se comporta la viteze pana si peste 120 ,apar turbulente?

 

Salut, eu am 1,85m si abea dupa 130 ma cam da pe spate, pana atunci fiind ok. Nu cred ca il vand pana nu gasesc unu mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@legnakrad cum e gsr-ul de 750? care sunt diferentele notabile fata de 600? Mie personal imi place f mult cum arata cu evacuarea pe lateral, dar cum e la mers?

Salut !

 

Minusuri (din punctul meu de vedere) :

- codita ca nu e sub sa :D mie imi placea sub sa.

- pasagerul nu are mare loc de manevra in spate + sa cam tare la pasager .

 

Plusuri (comparativ cu gsr 600)

- consum mai mic

- banda de putere foarte accesibila (trage de jos, in ture mari trage ceva mai tare nu cu f mult mai tare pt ca are rapoartele mai lungi)

- injectia mult mai buna (nu zvacneste deloc)

- suspensia incomparabil mai buna, la mers sportiv e cu totul altceva

- pozitia riderului foarte misto, e foarte natural sa te apleci pe ea, te agati mult mai usor si esti mult mai stabil pe curbe

- aspectul mult mai agresiv

- pozitia pasagerului mai buna (ajunge usor la rezervor)

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator B O R I S

Sa inteleg ca ai rezolvat cu parbrizu'? :-L

 

Cam da, mi-am dat seama ca nu se merita... In oras fara si cand am un drum lung ceva il pun in 30 de secunde... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus motul, de ce conteaza ce ulei punem in gesere? Nu e ca si cum ar fi diferita de orice alta motocicleta ce sare de 6k ture :)

Legat de parbriz, eu am un puig, nu stiu ce model, e mare, a venit cu motoreta se poate vedea in clipurile mele. Pot sa zic ca-i util la peste 140km/h, ma las pe rezervor si nu mai imi vajaie capul. Macar cu asta ma scot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator B O R I S

Eu am pus 7100....primii 300km ma enerva cutia care parca devenise un pic mai rigida si mai zgomotoasa.Acum ori m-am obisnuit ori.....La anul am sa incerc Motorex....

 

Am bagat si eu 7100 si mi se pare ca schimba mai bine si mai usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un spay de la Putoline din ala alb cu ceramica in el sau ce o fi chestia aia, si ii dau peste, nu il curat inainte ca n-am stand sa-i ridic roata spate. La manualul de service zice sa-l ungi cu ulei normal, nu de mecanisme fine sau alte prostii, ulei simplu din gama wd-40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere mecanic, capitol la care nu ma pricep deloc, orice aditiv sau proprietate deosebita a uleiului de lant e doar vrajeala de marketing. Mai important e sa cureti lantul inainte de a-l unge decat uleiul cu care-l ungi, cred ca merge si ulei de drujba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si @ klux,important este a se curata bine lantul inainte de ungere!.Pana acuma am folosit diferite sprayuri de la mai multi producatori.Momentan folosesc spray Bel Ray-Blue -Tac. si sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 2 ungeri am folosit din lipsa de bani si dar putin si din curiozitate la momentul respectiv(adica aprilie- mai ) un spray White Synthetic chainlube de la Valvoline(35 lei).si-a facut treaba :D dar nu se compara cu MOTUL Chainlube Road Plus cu teflon (la bandit am folosit numai de acesta si a fost excelent) 55 lei :D.astazi am fost si mi-am curatat lantul si foaia(deja se adunasera 1500 km si arata urat) la un service iar acum arata foarte bine.de acum voi unge lantul doar cu motul...cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit IPONE si MOTOREX cu teflon si a fost ok. De curand am fost la service cu ea si cei de acolo au dat cu BEL RAY . Prima impresie dupa ce l-au uns a fost ca...nu l-au uns :D. Lantul fiind curatat parea scos din tipla si atat. Doar dupa ce am dat pe el cu degetul am constatat ca este uns, cu ceva de consistenta cleiului de pe copaci. Dupa cca 500 km facuti in diferite conditii (si oras si praf si ploaie uneori) lantul pare inca suficient de lubrifiat daca il incerc cu degetul. Am tras urmatoarele concluzii : arata cool ca nu e colorat cu alb, rosu sau ce culori mai aveau celelalte sprayuri (e chestie de gust pt ca si mie initial mi se parea funny sa am lant rosu cand dadeam cu IPONE), nu mi arunca pe aparatoare, sau cel putin poate nu am vazut eu ca e transparent (desi v am zis ca are alta consistenta si pare muuult mai aderent) si tine mult si nici nu atrage mizerie. Cel putin asta este prima impresie despre el...dupa ce termin tubul de Motorex care il mai am pe acas o sa iau unul de Bel si va tin la curent daca imi mentin sau nu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

 

Sunt posesorul unui GSR 600 din 2006 de curand si am sesizat cateva probleme in ceea ce il priveste :

 

-daca plec cu motoru rece iar in mers trag ambreajul scade in ture (sub 800) si moare,acest lucru se intampla numai cand temperature motorului este sub 60 grade

-intre 3500 si 4000 ture se aude un zornait de lant cel mai probabil de la distributie iar acelasi lucru se intampla cand scad din ture mari .

 

A mai intalnit careva aceste probleme ?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...