Legnakrad. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 nu stiu exact cum se numeste, e materialul ala de captuseste tevile de apa calda in cazul in care ti-ai pus centrala termica (ca vezi doamne sa nu iti incalzeasca tevile alea apartamentul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM NU CREZI CA ERA MAI SIMPLU SA DESCHIZI UN TOPIC CU IDEEA TA DECAT SA CAUTI ASA PARTICIPANTI LA ACEST DEMERS AL TAU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 democratie trezeste-te .. si pana la urma e topicul GSR-ofiliilor ... asa ca va rog ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Salutare! Mi-am cumparat un kit de xenon cu lupa si maine as dori sa-l instalez. Imi poate explica cineva cum scot sticla de la far? Am inteles ca trebuie incalzita. As vrea sa-mi prezentati daca se poate procesul pe larg. In lipsa de suflanta merge si sa-l scufund in apa calda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Salutare! Mi-am cumparat un kit de xenon cu lupa si maine as dori sa-l instalez. Imi poate explica cineva cum scot sticla de la far? Am inteles ca trebuie incalzita. As vrea sa-mi prezentati daca se poate procesul pe larg. In lipsa de suflanta merge si sa-l scufund in apa calda? daca reusesti sa imi spui si mie cum ai facut si cat te-a costat toata treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) daca reusesti sa imi spui si mie cum ai facut si cat te-a costat toata treaba! Salut! Kitul a costat 220 de lei (Bec xenon H4, balast slim, lupa, angel-eyes, cablaje) + 30 de lei becuri cu LED pt. pozitii! Am tinut farul in apa la 85 de grade Celsius cateva minute (pana s-a inmuiat masticul ala de etansare) si apoi cu un cutit si cu multa rabdare am desprins sticla de restul farului. Ca sa poti introduce lupa in acest far e nevoie de mici modificari (in urma carora apare un interstitiu intre oglinda becurilor de pozitie si cea a becului de faza scurta/lunga)! Cand fac rost de camera foto voi pune niste poze. Kitul face toti banii, motocicleta arata mai fioroas acum, iar lumina este "dementiala", dar a aparut o mica problema: Nu-mi mai incarca pompa de benzina din prima, trebuie sa actionez kill-switchul de cateva ori pana o incarca. Cred/Sper ca e din cauza intensitatii mici a bateriei! Editat Iulie 27, 2011 de CapnJackSparrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 asteptam poze sau un review pe viu @) asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Salut! Kitul a costat 220 de lei (Bec xenon H4, balast slim, lupa, angel-eyes, cablaje) + 30 de lei becuri cu LED pt. pozitii! Am tinut farul in apa la 85 de grade Celsius cateva minute (pana s-a inmuiat masticul ala de etansare) si apoi cu un cutit si cu multa rabdare am desprins sticla de restul farului. Ca sa poti introduce lupa in acest far e nevoie de mici modificari (in urma carora apare un interstitiu intre oglinda becurilor de pozitie si cea a becului de faza scurta/lunga)! Cand fac rost de camera foto voi pune niste poze. Kitul face toti banii, motocicleta arata mai fioroas acum, iar lumina este "dementiala", dar a aparut o mica problema: Nu-mi mai incarca pompa de benzina din prima, trebuie sa actionez kill-switchul de cateva ori pana o incarca. Cred/Sper ca e din cauza intensitatii mici a bateriei! maine trec prin alexandria cu motorul. Poate ne vedem ca sa vada si ochiul meu ce i-ai facut poti sa ne insotesti pana in rosiori sau ceva de genul daca ai chef de plimbare (pe la ora 16-17 asa) 0769620005 Editat Iulie 29, 2011 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 maine trec prin alexandria cu motorul. Poate ne vedem ca sa vada si ochiul meu ce i-ai facut poti sa ne insotesti pana in rosiori sau ceva de genul daca ai chef de plimbare (pe la ora 16-17 asa) 0769620005 Salutare! Maine la prima ora plec spre Tecuci! 0727211193 asteptam poze sau un review pe viu @) asfalt uscat Acum incerc sa fac niste poze! Ca review pot sa-ti spun ca lumina face toti banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 /index.php?/topic/666145-plimabareala-de-weekend-propuneri/#entry2916996 daca va intereseaza bagam o zumzaiala calumea ! ar fi ceva ! /index.php?/topic/666145-plimabareala-de-weekend-propuneri/#entry2916996 daca va intereseaza bagam o zumzaiala calumea ! ar fi ceva ! Treziti-va la viata uameni ! Hai sa ne strangem si noi, se poate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Salutare! Am reusit printr-o performanta mirobolanta sa rup flansele de fixare ale scaritei pasagerului pe partea stanga! De unde pot cumpara un suport de scarite pentru partea stanga si cat ar costa? Se potriveste si de la alt tip de motocicleta? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare! Am reusit printr-o performanta mirobolanta sa rup flansele de fixare ale scaritei pasagerului pe partea stanga! De unde pot cumpara un suport de scarite pentru partea stanga si cat ar costa? Se potriveste si de la alt tip de motocicleta? Va multumesc! sudezi in argon nu stiu daca vrei sa cumperi, e scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_buss Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salut! Kitul a costat 220 de lei (Bec xenon H4, balast slim, lupa, angel-eyes, cablaje) + 30 de lei becuri cu LED pt. pozitii! Am tinut farul in apa la 85 de grade Celsius cateva minute (pana s-a inmuiat masticul ala de etansare) si apoi cu un cutit si cu multa rabdare am desprins sticla de restul farului. Ca sa poti introduce lupa in acest far e nevoie de mici modificari (in urma carora apare un interstitiu intre oglinda becurilor de pozitie si cea a becului de faza scurta/lunga)! Cand fac rost de camera foto voi pune niste poze. Kitul face toti banii, motocicleta arata mai fioroas acum, iar lumina este "dementiala", dar a aparut o mica problema: Nu-mi mai incarca pompa de benzina din prima, trebuie sa actionez kill-switchul de cateva ori pana o incarca. Cred/Sper ca e din cauza intensitatii mici a bateriei! Si mie imi face la fel. Nu incarca pompa de benzina din prima, dar eu cred ca nu are nici o legatura cu xenonul. Amicul cu celalat GSR, cu care am facut 50/50 kitul de xenon nu a avut problema asta. Parerea mea e ca nu mai citeste ca-lumea chip-ul din cheie si de aceea face asa. Pentru ca pui contactul si nu se stinge becul FI(fuel injection) si din cate am citit pe net face asa cand nu mai citeste chip-ul din cheie. La fel imi facea si la masina cand am avut probleme cu contactul. Cand montezi xenonul trebuie sa dai jos plasticul de deasupra contactului care are integrat si senzorul chipului. Eu presupun ca nu se mai aseaza bine pe pozitie si de-aia face figuri. L-am demontat si remontat de 5 ori pana acum si tot asa face. Pana la urma m-am obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salut! Eu totusi tind sa cred ca e de la Xenon/Consum de electricitate pentru ca nu mi s-a intamplat absolut niciodata sa nu-mi incarce pompa de benzina din prima la prima pornire a motocicletei din ziua respectiva (adica la prima pornire de ieri/azi/maine/poimaine/etc. mi-a incarcat pompa de benzina din prima! Am mai observat ca daca tin contactul pus mai mult timp (implicit faza scurta pornita) inainte de a actiona kill-switch ul sansele ca pompa de benzina sa se amorseze din prima sunt mai mari - banuiesc ca acest lucru se intampla datorita faptului ca Xenonul consuma mult curent numai pana ajunge in parametrii optimi de functionare, dupa ce "se incarca" el consuma mai putin decat un bec cu halogen. P.S.: Ce modificari ai facut farului ca sa incapa si lupa in el? (Sunt foarte curios) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_buss Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salut! Eu totusi tind sa cred ca e de la Xenon/Consum de electricitate pentru ca nu mi s-a intamplat absolut niciodata sa nu-mi incarce pompa de benzina din prima la prima pornire a motocicletei din ziua respectiva (adica la prima pornire de ieri/azi/maine/poimaine/etc. mi-a incarcat pompa de benzina din prima! Am mai observat ca daca tin contactul pus mai mult timp (implicit faza scurta pornita) inainte de a actiona kill-switch ul sansele ca pompa de benzina sa se amorseze din prima sunt mai mari - banuiesc ca acest lucru se intampla datorita faptului ca Xenonul consuma mult curent numai pana ajunge in parametrii optimi de functionare, dupa ce "se incarca" el consuma mai putin decat un bec cu halogen. P.S.: Ce modificari ai facut farului ca sa incapa si lupa in el? (Sunt foarte curios) Nu am modificat deloc farul. Am pus kit xenon fara lupa. Si se vede foarte bine. La urmatoarea revizie, adica peste vreo 2000km poate o sa incerc sa pun la loc becul original sa vad daca mai face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aryku alexe Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salutare! A montat cineva filtru de aer pipercross? sau K&N? care sunt diferentele? consum, putere? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) FI (failure injection) apare cand CDI-ul detecteaza o eroare -> poate sa fie orice de la un filtru de aer foarte imbacsit, eroare in maparea injectiei pana la erori de citire chip sau senzori care detecteaza erori. Poti sa te duci la cineva sa iti bage CDI-ul la calculator sa vada ce eroare primeste. Cel mai probabil trebuie sa iei o baterie mai puternica pt ca nu face fata la xenon de masina..parerea mea Salutare! A montat cineva filtru de aer pipercross? sau K&N? care sunt diferentele? consum, putere? ms daca n-ai tobe after-market nu are sens sa pui filtru aer sport. Daca ai tobe aftermarket, ai nevoie de filtru sport + remapare, altfel trage chiar mai prost. Pipercross cica sunt bestiale. Cu o harta buna, consumul scade. Editat August 12, 2011 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aryku alexe Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 FI (failure injection) apare cand CDI-ul detecteaza o eroare -> poate sa fie orice de la un filtru de aer foarte imbacsit, eroare in maparea injectiei pana la erori de citire chip sau senzori care detecteaza erori. Poti sa te duci la cineva sa iti bage CDI-ul la calculator sa vada ce eroare primeste. Cel mai probabil trebuie sa iei o baterie mai puternica pt ca nu face fata la xenon de masina..parerea mea daca n-ai tobe after-market nu are sens sa pui filtru aer sport. Daca ai tobe aftermarket, ai nevoie de filtru sport + remapare, altfel trage chiar mai prost. Pipercross cica sunt bestiale. Cu o harta buna, consumul scade. Mersi..trebui sa schimb filtru si nu stiam clar de care sa ii pun.acum stau linistit.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Salut! Intreabare de control: ce capacitate au bateriile voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Salut! Intreabare de control: ce capacitate au bateriile voastre? 12V 8Ah toate mobrele aproape au asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah! Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah! Nu prea ma pricep la partea electrica, asa ca apelez la dumneavoastra: daca pun o baterie de capacitate mai mare dauneaza motocicletei? Care ar fi capacitatea maxima recomandata a bateriei? Imi puteti recomanda un set de cauciucuri pentru aceasta motocicleta? Mentionez ca voi circula cu ele in afara tarii, atat la drum lung (500km) cat si prin oras. Intentionez sa plec la Paris cu noile cauciucuri! Pot sa pun un cauciuc spate mai lat decat scrie in cartea motocicletei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_buss Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah! Nu prea ma pricep la partea electrica, asa ca apelez la dumneavoastra: daca pun o baterie de capacitate mai mare dauneaza motocicletei? Care ar fi capacitatea maxima recomandata a bateriei? Imi puteti recomanda un set de cauciucuri pentru aceasta motocicleta? Mentionez ca voi circula cu ele in afara tarii, atat la drum lung (500km) cat si prin oras. Intentionez sa plec la Paris cu noile cauciucuri! Pot sa pun un cauciuc spate mai lat decat scrie in cartea motocicletei? Salut, La baterie nu stiu ce sa zic. Eu mi-am luat cauciucuri Michelin Power Pure si sunt foarte multumit de ele. (Bine... le si compar cu Bridgestone-urile cu care a venit motoreta, care erau praf.) Sunt dual compound: mai tare pe centru si mai moi in lateral. Am deja 1 an si 5000km cu ele si se tin bine, in conditiile unui mers normal, mai mult in oras, fara burnout-uri si alte fite. Eu unul nu sunt fan al cauciucurilor mai mari pe spate. Poate doar daca schimbi si janta si pui una mai lata. Pe janta originala, daca pui 190 nu cred ca faci nici o treaba si din punct de vedere vizual si al performantelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah! Nu prea ma pricep la partea electrica, asa ca apelez la dumneavoastra: daca pun o baterie de capacitate mai mare dauneaza motocicletei? Care ar fi capacitatea maxima recomandata a bateriei? Imi puteti recomanda un set de cauciucuri pentru aceasta motocicleta? Mentionez ca voi circula cu ele in afara tarii, atat la drum lung (500km) cat si prin oras. Intentionez sa plec la Paris cu noile cauciucuri! Pot sa pun un cauciuc spate mai lat decat scrie in cartea motocicletei? asta mi-am luat acum sh ca si compromis, eu sunt fan dunlop insa am ramas surprins cat de bine se tine pt sport touring, pornit de pe loc plecat direct full gaz fara incalzit cauciuc si fara probleme, la fel si pe curbe. Si a fost testat 24h incontinuu in mers pe circuit cu o hayabusa si a facut fata cu brio. Dunlop Sportsmart ceva mai sportiv apropos, vand oglinda stanga originala de GSR, pretul la comun acord. Nu are probleme oglinda doar un pic zgariata la prindere jos de cand am desfacut'o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirez707 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Cand va mai intalniti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.