Jump to content

Recommended Posts

nu stiu exact cum se numeste, e materialul ala de captuseste tevile de apa calda in cazul in care ti-ai pus centrala termica (ca vezi doamne sa nu iti incalzeasca tevile alea apartamentul).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti

Cine este interesat astept PM

NU CREZI CA ERA MAI SIMPLU SA DESCHIZI UN TOPIC CU IDEEA TA DECAT SA CAUTI ASA PARTICIPANTI LA ACEST DEMERS AL TAU?

Link to post
Share on other sites

Salutare! Mi-am cumparat un kit de xenon cu lupa si maine as dori sa-l instalez. Imi poate explica cineva cum scot sticla de la far? Am inteles ca trebuie incalzita. As vrea sa-mi prezentati daca se poate procesul pe larg. In lipsa de suflanta merge si sa-l scufund in apa calda?

Link to post
Share on other sites

Salutare! Mi-am cumparat un kit de xenon cu lupa si maine as dori sa-l instalez. Imi poate explica cineva cum scot sticla de la far? Am inteles ca trebuie incalzita. As vrea sa-mi prezentati daca se poate procesul pe larg. In lipsa de suflanta merge si sa-l scufund in apa calda?

daca reusesti sa imi spui si mie cum ai facut si cat te-a costat toata treaba!

Link to post
Share on other sites

daca reusesti sa imi spui si mie cum ai facut si cat te-a costat toata treaba!

Salut! Kitul a costat 220 de lei (Bec xenon H4, balast slim, lupa, angel-eyes, cablaje) + 30 de lei becuri cu LED pt. pozitii! Am tinut farul in apa la 85 de grade Celsius cateva minute (pana s-a inmuiat masticul ala de etansare) si apoi cu un cutit si cu multa rabdare am desprins sticla de restul farului. Ca sa poti introduce lupa in acest far e nevoie de mici modificari (in urma carora apare un interstitiu intre oglinda becurilor de pozitie si cea a becului de faza scurta/lunga)! Cand fac rost de camera foto voi pune niste poze.

Kitul face toti banii, motocicleta arata mai fioroas acum, iar lumina este "dementiala", dar a aparut o mica problema: Nu-mi mai incarca pompa de benzina din prima, trebuie sa actionez kill-switchul de cateva ori pana o incarca. Cred/Sper ca e din cauza intensitatii mici a bateriei!

Edited by CapnJackSparrow
Link to post
Share on other sites

Salut! Kitul a costat 220 de lei (Bec xenon H4, balast slim, lupa, angel-eyes, cablaje) + 30 de lei becuri cu LED pt. pozitii! Am tinut farul in apa la 85 de grade Celsius cateva minute (pana s-a inmuiat masticul ala de etansare) si apoi cu un cutit si cu multa rabdare am desprins sticla de restul farului. Ca sa poti introduce lupa in acest far e nevoie de mici modificari (in urma carora apare un interstitiu intre oglinda becurilor de pozitie si cea a becului de faza scurta/lunga)! Cand fac rost de camera foto voi pune niste poze.

Kitul face toti banii, motocicleta arata mai fioroas acum, iar lumina este "dementiala", dar a aparut o mica problema: Nu-mi mai incarca pompa de benzina din prima, trebuie sa actionez kill-switchul de cateva ori pana o incarca. Cred/Sper ca e din cauza intensitatii mici a bateriei!

maine trec prin alexandria cu motorul. Poate ne vedem ca sa vada si ochiul meu ce i-ai facut :) poti sa ne insotesti pana in rosiori sau ceva de genul daca ai chef de plimbare (pe la ora 16-17 asa)

 

0769620005

Edited by Legnakrad.
Link to post
Share on other sites

maine trec prin alexandria cu motorul. Poate ne vedem ca sa vada si ochiul meu ce i-ai facut :) poti sa ne insotesti pana in rosiori sau ceva de genul daca ai chef de plimbare (pe la ora 16-17 asa)

 

0769620005

Salutare! Maine la prima ora plec spre Tecuci!

0727211193

 

asteptam poze sau un review pe viu @)

asfalt uscat

Acum incerc sa fac niste poze! Ca review pot sa-ti spun ca lumina face toti banii!

Link to post
Share on other sites

/index.php?/topic/666145-plimabareala-de-weekend-propuneri/#entry2916996 daca va intereseaza :D bagam o zumzaiala calumea ! ar fi ceva !

 

/index.php?/topic/666145-plimabareala-de-weekend-propuneri/#entry2916996 daca va intereseaza :D bagam o zumzaiala calumea ! ar fi ceva !

 

Treziti-va la viata uameni ! Hai sa ne strangem si noi, se poate ?

Link to post
Share on other sites

Salutare! Am reusit printr-o performanta mirobolanta sa rup flansele de fixare ale scaritei pasagerului pe partea stanga! De unde pot cumpara un suport de scarite pentru partea stanga si cat ar costa? Se potriveste si de la alt tip de motocicleta? Va multumesc!

Link to post
Share on other sites

Salutare! Am reusit printr-o performanta mirobolanta sa rup flansele de fixare ale scaritei pasagerului pe partea stanga! De unde pot cumpara un suport de scarite pentru partea stanga si cat ar costa? Se potriveste si de la alt tip de motocicleta? Va multumesc!

sudezi in argon :) nu stiu daca vrei sa cumperi, e scump

Link to post
Share on other sites

Salut! Kitul a costat 220 de lei (Bec xenon H4, balast slim, lupa, angel-eyes, cablaje) + 30 de lei becuri cu LED pt. pozitii! Am tinut farul in apa la 85 de grade Celsius cateva minute (pana s-a inmuiat masticul ala de etansare) si apoi cu un cutit si cu multa rabdare am desprins sticla de restul farului. Ca sa poti introduce lupa in acest far e nevoie de mici modificari (in urma carora apare un interstitiu intre oglinda becurilor de pozitie si cea a becului de faza scurta/lunga)! Cand fac rost de camera foto voi pune niste poze.

Kitul face toti banii, motocicleta arata mai fioroas acum, iar lumina este "dementiala", dar a aparut o mica problema: Nu-mi mai incarca pompa de benzina din prima, trebuie sa actionez kill-switchul de cateva ori pana o incarca. Cred/Sper ca e din cauza intensitatii mici a bateriei!

 

Si mie imi face la fel. Nu incarca pompa de benzina din prima, dar eu cred ca nu are nici o legatura cu xenonul. Amicul cu celalat GSR, cu care am facut 50/50 kitul de xenon nu a avut problema asta.

Parerea mea e ca nu mai citeste ca-lumea chip-ul din cheie si de aceea face asa. Pentru ca pui contactul si nu se stinge becul FI(fuel injection) si din cate am citit pe net face asa cand nu mai citeste chip-ul din cheie. La fel imi facea si la masina cand am avut probleme cu contactul. Cand montezi xenonul trebuie sa dai jos plasticul de deasupra contactului care are integrat si senzorul chipului. Eu presupun ca nu se mai aseaza bine pe pozitie si de-aia face figuri. L-am demontat si remontat de 5 ori pana acum si tot asa face. Pana la urma m-am obisnuit.

Link to post
Share on other sites

Salut! Eu totusi tind sa cred ca e de la Xenon/Consum de electricitate pentru ca nu mi s-a intamplat absolut niciodata sa nu-mi incarce pompa de benzina din prima la prima pornire a motocicletei din ziua respectiva (adica la prima pornire de ieri/azi/maine/poimaine/etc. mi-a incarcat pompa de benzina din prima! Am mai observat ca daca tin contactul pus mai mult timp (implicit faza scurta pornita) inainte de a actiona kill-switch ul sansele ca pompa de benzina sa se amorseze din prima sunt mai mari - banuiesc ca acest lucru se intampla datorita faptului ca Xenonul consuma mult curent numai pana ajunge in parametrii optimi de functionare, dupa ce "se incarca" el consuma mai putin decat un bec cu halogen.

 

P.S.: Ce modificari ai facut farului ca sa incapa si lupa in el? (Sunt foarte curios)

Link to post
Share on other sites

Salut! Eu totusi tind sa cred ca e de la Xenon/Consum de electricitate pentru ca nu mi s-a intamplat absolut niciodata sa nu-mi incarce pompa de benzina din prima la prima pornire a motocicletei din ziua respectiva (adica la prima pornire de ieri/azi/maine/poimaine/etc. mi-a incarcat pompa de benzina din prima! Am mai observat ca daca tin contactul pus mai mult timp (implicit faza scurta pornita) inainte de a actiona kill-switch ul sansele ca pompa de benzina sa se amorseze din prima sunt mai mari - banuiesc ca acest lucru se intampla datorita faptului ca Xenonul consuma mult curent numai pana ajunge in parametrii optimi de functionare, dupa ce "se incarca" el consuma mai putin decat un bec cu halogen.

 

P.S.: Ce modificari ai facut farului ca sa incapa si lupa in el? (Sunt foarte curios)

 

Nu am modificat deloc farul. Am pus kit xenon fara lupa. Si se vede foarte bine.

La urmatoarea revizie, adica peste vreo 2000km poate o sa incerc sa pun la loc becul original sa vad daca mai face la fel.

Link to post
Share on other sites

FI (failure injection) apare cand CDI-ul detecteaza o eroare -> poate sa fie orice de la un filtru de aer foarte imbacsit, eroare in maparea injectiei pana la erori de citire chip sau senzori care detecteaza erori. Poti sa te duci la cineva sa iti bage CDI-ul la calculator sa vada ce eroare primeste. Cel mai probabil trebuie sa iei o baterie mai puternica pt ca nu face fata la xenon de masina..parerea mea :rolleyes:

 

Salutare!

A montat cineva filtru de aer pipercross? sau K&N? care sunt diferentele? consum, putere? ms

daca n-ai tobe after-market nu are sens sa pui filtru aer sport. Daca ai tobe aftermarket, ai nevoie de filtru sport + remapare, altfel trage chiar mai prost. Pipercross cica sunt bestiale. Cu o harta buna, consumul scade.

Edited by Legnakrad.
Link to post
Share on other sites

FI (failure injection) apare cand CDI-ul detecteaza o eroare -> poate sa fie orice de la un filtru de aer foarte imbacsit, eroare in maparea injectiei pana la erori de citire chip sau senzori care detecteaza erori. Poti sa te duci la cineva sa iti bage CDI-ul la calculator sa vada ce eroare primeste. Cel mai probabil trebuie sa iei o baterie mai puternica pt ca nu face fata la xenon de masina..parerea mea :rolleyes:

 

 

daca n-ai tobe after-market nu are sens sa pui filtru aer sport. Daca ai tobe aftermarket, ai nevoie de filtru sport + remapare, altfel trage chiar mai prost. Pipercross cica sunt bestiale. Cu o harta buna, consumul scade.

Mersi..trebui sa schimb filtru si nu stiam clar de care sa ii pun.acum stau linistit.stima

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah!

 

Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah!

Nu prea ma pricep la partea electrica, asa ca apelez la dumneavoastra: daca pun o baterie de capacitate mai mare dauneaza motocicletei? Care ar fi capacitatea maxima recomandata a bateriei?

Imi puteti recomanda un set de cauciucuri pentru aceasta motocicleta? Mentionez ca voi circula cu ele in afara tarii, atat la drum lung (500km) cat si prin oras. Intentionez sa plec la Paris cu noile cauciucuri! Pot sa pun un cauciuc spate mai lat decat scrie in cartea motocicletei?

Link to post
Share on other sites

Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah!

 

 

Nu prea ma pricep la partea electrica, asa ca apelez la dumneavoastra: daca pun o baterie de capacitate mai mare dauneaza motocicletei? Care ar fi capacitatea maxima recomandata a bateriei?

Imi puteti recomanda un set de cauciucuri pentru aceasta motocicleta? Mentionez ca voi circula cu ele in afara tarii, atat la drum lung (500km) cat si prin oras. Intentionez sa plec la Paris cu noile cauciucuri! Pot sa pun un cauciuc spate mai lat decat scrie in cartea motocicletei?

 

Salut,

 

La baterie nu stiu ce sa zic.

 

Eu mi-am luat cauciucuri Michelin Power Pure si sunt foarte multumit de ele. (Bine... le si compar cu Bridgestone-urile cu care a venit motoreta, care erau praf.) Sunt dual compound: mai tare pe centru si mai moi in lateral. Am deja 1 an si 5000km cu ele si se tin bine, in conditiile unui mers normal, mai mult in oras, fara burnout-uri si alte fite.

Eu unul nu sunt fan al cauciucurilor mai mari pe spate. Poate doar daca schimbi si janta si pui una mai lata. Pe janta originala, daca pui 190 nu cred ca faci nici o treaba si din punct de vedere vizual si al performantelor.

Link to post
Share on other sites

Salut! Multumesc pentru raspuns! Am gasit deja problema: Bateria mea are 4 Ah!

 

 

Nu prea ma pricep la partea electrica, asa ca apelez la dumneavoastra: daca pun o baterie de capacitate mai mare dauneaza motocicletei? Care ar fi capacitatea maxima recomandata a bateriei?

Imi puteti recomanda un set de cauciucuri pentru aceasta motocicleta? Mentionez ca voi circula cu ele in afara tarii, atat la drum lung (500km) cat si prin oras. Intentionez sa plec la Paris cu noile cauciucuri! Pot sa pun un cauciuc spate mai lat decat scrie in cartea motocicletei?

 

asta mi-am luat acum sh ca si compromis, eu sunt fan dunlop insa am ramas surprins cat de bine se tine pt sport touring, pornit de pe loc plecat direct full gaz fara incalzit cauciuc si fara probleme, la fel si pe curbe. Si a fost testat 24h incontinuu in mers pe circuit cu o hayabusa si a facut fata cu brio.

 

Dunlop Sportsmart ceva mai sportiv

 

apropos, vand oglinda stanga originala de GSR, pretul la comun acord. Nu are probleme oglinda doar un pic zgariata la prindere jos de cand am desfacut'o

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...