Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu pot sa precizez daca a fost sau nu vopsit, asa am adus-o de la dealer din Italia! Daca a fost vopsit un lucru este cert, au facut-o cu profesionalism pt ca oricum nu se cunoaste absolut nimic, este impecabil! Mi se pare in schimb usor ciudata ideea ca sunt vopsite in argintiu pentru 2006 iar pt 2008 sunt vopsite in negru??? Unde-i logica?? Sunteti teribili!! Oricum multumesc pentru informatii, am sa fac si eu cercetari in acest sens!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logica e in capul designerului de la Suzuki. Cauta pe net si ai sa vezi ca abia de la K8 au inceput sa vopseasca cadrul negru, insa niciodata GSR-ul albastru nu a avut bascula si amortizoarele negre.

 

Cert este ca tu ai acolo un GSR K6 cu cadrul, bascula, amortizoarele si cateva plastice vopsite in negru + un parbriz de K8. Cine, cat de bine si mai ales de ce le-a facut asa, asta nu stiu.

 

Oricum, e interesant cum e vopsit, si pe-al meu l-as face la fel. Chiar mi s-a parut ciudat ( de c_cat) ca Suzuki nu a scos din fabrica GSR-ul albastru cu toate elementele cadrului negre.

 

Spor la vanzare.

Editat de sixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda! Nu te contrazic si nu cred ca asta e menirea mea aici! Am intrat "printre" voi care sunteti super documentati! Ideea este ca ezit foarte mult daca sa o dau sau sa o opresc pentru mine! Sunt la grea incercare pentru ca are un contracandidat pe masura care-ti "bulverseaza" mintile Yamaha BT 1100 Bulldog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iat-o si pe suzi a mea!

 

post-44153-1233691352_thumb.jpg

 

Acum sa v-o descriu putin pe mica mea printesa.

Este un Suzuki GSR 600 A k7, 3000 km, are parbriz cel mai inalt din gama ei + parbriz de serie model k8 (unul excelent pentru drumuri lungi si la viteza, celalalt excelent pentru traficul urban), maner rezervor pentru pasager de asemenea excelent la viteza deoarece permite pasagerului sa adopte o pozitle cat mai buna, iar pentru traficul urban pote fi foarte bine folosit manerul din spate pentru o pozitie comoda in sa. Mai are montat un kit de coborare care nu afecteaza deloc tinuta la drum, mai ales ca nu s-a unblat pentru coborare la alte elemente precum furca fata sau spate. Are de asemenea alarma care omoara baterie si desi acesta este un inconvenient, pe de alta parte este de foarte mare folos cand alunga curiosii de langa ea care de altfel o pot pune imediat jos, si chiar fara intentie. Mai are crashpad-uri, foarte bune in situatia in care iti scapa de pe loc, la viteza nu mai ajuta cu nimik. Mai are suport topcase care nu este montat din ratiunea faptului ca montajul se face relativ usor daca nu se folosesc si manerele care presupune gaurirea coditei langa sa stanga si dreapta, si nu ar fi util daca nu pui nimic pe el.

 

Ce sa zic, sunt extrem de incantat de Suzi a mea dar nu exclud varianta sa o TRADE IN alt model sau marca.

 

By the way, la noi pe cand o intalnire cu GSR-uri???

 

P.S. Apropo, pentru GSR exista amortizor ghidon??? Unde si cat o costa???

Editat de >>xXx<<
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul a fost vopsit probabil, la fel cum au fost si amortizoarele si bascula. E K6.

 

 

si daca a fost schimbat cadrul cu unul de k8 care e negru ? Cand ma uitam dupa GSR-uri pe afara pot sa jur ca am vazut motorul ala la vanzare pe moto.it cam la 3500 Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum rezolvati problema cu seria sasiului! Baieti, mai stiu si eu cate ceva chiar daca prin accident par cam naiv!! Vreti niste copii de pe acte??

 

Eu va multumesc pentru sfaturile primite dar excesul de zel imi provoaca disconfort! Iar pentru colegul cu memoria de elefant, toata admiratia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca a fost schimbat cadrul cu unul de k8 care e negru ? Cand ma uitam dupa GSR-uri pe afara pot sa jur ca am vazut motorul ala la vanzare pe moto.it cam la 3500 Euro

 

Inca un element care mie mi se pare putin ciudat, galeria motocicletei din imagine nu este deloc arsa la cei 5000 km pe care ii are! La mine este arsa desi am numai 3000km.

 

 

post-44153-1233698339_thumb.jpg

 

Probabil este cosmetizata, se poarta doar!!!!

Editat de >>xXx<<
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6500 e ok, daca avea 0 km. Presupun ca e fara ABS la banii astia.

 

Intrebare: a schimbat vre-un GSRist ghidonul ? Daca da, cu ce ?

 

Da man e fara ABS...

 

Vreau eu sa imi iau ghidon de la "barracuda", eventual o sa postez si niste poze dupa ce il pun

 

Inca un element care mie mi se pare putin ciudat, galeria motocicletei din imagine nu este deloc arsa la cei 5000 km pe care ii are! La mine este arsa desi am numai 3000km.

 

 

post-44153-1233698339_thumb.jpg

 

Probabil este cosmetizata, se poarta doar!!!!

 

 

Da este o pasta speciala, nu stiu cum sa num exact, curata galeria dar nu o aduce la culoarea initiala, am zis sa imi iau si eu ca si la mine este galbena :crack:

post-41384-1233725446_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ma mai bag odata in vorba cu voi

 

Exista posibilitatea ca motorul sa fi fost rupt pe genunchi shi sa i se fi schimbat toate piesele care par a nu fii la locul lor ( adica sunt de k8 )

 

Eu asta am facut.

 

In momentul in care am avut accidentul am cerut la service .... cadru de K8 negru, si i-am mai pus shi un parbriz de K8.

 

Insa am facut-o sa merg cu ea in continuare ... nu sa o vand.

 

De aceea nu trebuie sa se supare nimeni cand apar suspiciuni de acest fel, din moment de o scoti la avnzare e fair play sa dai tot istoricul motorului

 

bafta

 

Si cum rezolvati problema cu seria sasiului! Baieti, mai stiu si eu cate ceva chiar daca prin accident par cam naiv!! Vreti niste copii de pe acte??

 

Eu va multumesc pentru sfaturile primite dar excesul de zel imi provoaca disconfort! Iar pentru colegul cu memoria de elefant, toata admiratia!

 

Sasiul vine fara inscriptionare in momentul in care se schimba

 

Pe el se pansoneaza la RAR seria in momentul in care te duci la ei pentru ITP

 

Sau cel putin asta mi-au spus mie .... ca o sa trebuiasca sa fac

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iat-o si pe suzi a mea!

 

post-44153-1233772845_thumb.jpg

 

Acum sa v-o descriu putin pe mica mea printesa.

Este un Suzuki GSR 600 A k7, 3000 km, are parbriz cel mai inalt din gama ei + parbriz de serie model k8 (unul excelent pentru drumuri lungi si la viteza, celalalt excelent pentru traficul urban), maner rezervor pentru pasager de asemenea excelent la viteza deoarece permite pasagerului sa adopte o pozitle cat mai buna, iar pentru traficul urban pote fi foarte bine folosit manerul din spate pentru o pozitie comoda in sa. Mai are montat un kit de coborare care nu afecteaza deloc tinuta la drum, mai ales ca nu s-a unblat pentru coborare la alte elemente precum furca fata sau spate. Are de asemenea alarma care omoara baterie si desi acesta este un inconvenient, pe de alta parte este de foarte mare folos cand alunga curiosii de langa ea care de altfel o pot pune imediat jos, si chiar fara intentie. Mai are crashpad-uri, foarte bune in situatia in care iti scapa de pe loc, la viteza nu mai ajuta cu nimik. Mai are suport topcase care nu este montat din ratiunea faptului ca montajul se face relativ usor daca nu se folosesc si manerele care presupune gaurirea coditei langa sa stanga si dreapta, si nu ar fi util daca nu pui nimic pe el.

 

Ce sa zic, sunt extrem de incantat de Suzi a mea dar nu exclud varianta sa o TRADE IN alt model sau marca.

 

By the way, la noi pe cand o intalnire cu GSR-uri???

 

P.S. Apropo, pentru GSR exista amortizor ghidon??? Unde si cat o costa???

 

 

Hai prieteni ca aici m-ati igorat .... Cum va place??? :crack:

 

6500 e ok, daca avea 0 km. Presupun ca e fara ABS la banii astia.

 

Da man e fara ABS...

 

Eu am luato la 220 milioane, cca 6400 euro in august 2008, e SH, am luato la 700 Km, am pierdut un an de garantie dar am castigat prima revizie (cam scumpa 490 ron)! In plus am primit accesorii la ea de la Domnul care a vanduto "un om pe la 45 de ani" in valoare de aproape 1000 euro

 

Sincer cred ca si acum o pot da cu cat am luato si castig la euro ca a cresut mult .... dar nu se pune problema, nici gand!

Editat de >>xXx<<
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ma mai bag odata in vorba cu voi

 

Exista posibilitatea ca motorul sa fi fost rupt pe genunchi shi sa i se fi schimbat toate piesele care par a nu fii la locul lor ( adica sunt de k8 )

 

Eu asta am facut.

 

In momentul in care am avut accidentul am cerut la service .... cadru de K8 negru, si i-am mai pus shi un parbriz de K8.

 

Insa am facut-o sa merg cu ea in continuare ... nu sa o vand.

 

De aceea nu trebuie sa se supare nimeni cand apar suspiciuni de acest fel, din moment de o scoti la avnzare e fair play sa dai tot istoricul motorului

 

bafta

 

 

 

Sasiul vine fara inscriptionare in momentul in care se schimba

 

Pe el se pansoneaza la RAR seria in momentul in care te duci la ei pentru ITP

 

Sau cel putin asta mi-au spus mie .... ca o sa trebuiasca sa fac

 

Bafta

 

 

Da frate! Te bagi, dar baga-te elegant sau reciteste ca sa poti intelege ceva! Motocicleta asta nu este inmatriculata! Am luat-o de sarbatori din Italia si am rezolvat transportul abia in ianuarie (nu-ti cara nimeni nimic de sarbatori). Cine si cum a rupt-o?? Habar n-am ! Daca nu intram aici nici nu-mi dadeam seama desi astept niste lamuriri de la specialisti (i-am intrebat care-i diferenta intre Suzuki GSR 600 UK6 si K6) Seria care figureaza pe sasiu e cea din cartea ei de identitate si din actul de proprietate original, inclusiv seria motorului care-i poansonata in spate in vecinatatea amortizorului central. Desi, cum am mai zis, mi se pare ciudat ca Suzuki sa faca la nivelul anului 2006 cadre intr-o singura nuanta - argintiu metalizat - singura explicatie care mi-o pot da este ca motocicleta a fost asigurata full Casco, o fi fost avariata si refacuta de la A la Z! Totusi va reamintesc ca si italienii au notiunea de dauna totala si atunci cand devizul antecalcul de reparatii depaseste valoarea bunului, beneficiarul politei incaseaza un procent (cca 80% - de obicei) din suma care acopera ca valoare bunul respectiv si nimeni nu se apuca sa munceasca aiurea! Pe cartea ei de identitate modelul e Suzuki GSR 600 UK6 model 2006! Sper sa nu gresesc dar mi se pare ca exista o diferenta intre K6 si UK6 si aici va rog sa-mi dati un raspuns cu rugamintea ca sa fie cat de cat la obiect

post-45197-1233778327_thumb.jpg

post-45197-1233778399_thumb.jpg

post-45197-1233778474_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chillax !

 

S-au mai vazut GSR-uri cu diferite piese vopsite (majoritatea sh-uri din italia/spania). Nu ti-a zis nimeni 'ba e rupta'. Pur si simplu este altfel decat K6 - cum a iesit din fabrica. Din motivul asta, eu daca ar fi sa cumpar un GSR sh si ar fi vopsit (modificat) ca al tau, as fi reticient. Probabil ca si tu daca ai cunoaste detaliile astea si n-ai avea istoricul (credibil) al mobrei ai fi la fel, mai ales daca te ocupi cu asta (presupun).

 

@xxx: Ti-am raspuns. Da pagina si uita-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da frate! Te bagi, dar baga-te elegant sau reciteste ca sa poti intelege ceva! Motocicleta asta nu este inmatriculata! Am luat-o de sarbatori din Italia si am rezolvat transportul abia in ianuarie (nu-ti cara nimeni nimic de sarbatori). Cine si cum a rupt-o?? Habar n-am ! Daca nu intram aici nici nu-mi dadeam seama desi astept niste lamuriri de la specialisti (i-am intrebat care-i diferenta intre Suzuki GSR 600 UK6 si K6) Seria care figureaza pe sasiu e cea din cartea ei de identitate si din actul de proprietate original, inclusiv seria motorului care-i poansonata in spate in vecinatatea amortizorului central. Desi, cum am mai zis, mi se pare ciudat ca Suzuki sa faca la nivelul anului 2006 cadre intr-o singura nuanta - argintiu metalizat - singura explicatie care mi-o pot da este ca motocicleta a fost asigurata full Casco, o fi fost avariata si refacuta de la A la Z! Totusi va reamintesc ca si italienii au notiunea de dauna totala si atunci cand devizul antecalcul de reparatii depaseste valoarea bunului, beneficiarul politei incaseaza un procent (cca 80% - de obicei) din suma care acopera ca valoare bunul respectiv si nimeni nu se apuca sa munceasca aiurea! Pe cartea ei de identitate modelul e Suzuki GSR 600 UK6 model 2006! Sper sa nu gresesc dar mi se pare ca exista o diferenta intre K6 si UK6 si aici va rog sa-mi dati un raspuns cu rugamintea ca sa fie cat de cat la obiect

 

Salut,

 

Eu doar am spus care poate fi cauza .....

 

Mi-am dat cu parerea ...

 

Din pct meu de vedere ... nu as avea retineri daca ar fii sa imi cumpar unul chiar shi cu cadrul schimbat ... atata timp cat e ok motorul.

 

Ca o paranteza .... e un super motor ... arata super bine ... asa ca ... daca vrei parerea mea ... pastreaza-l shi nu vei regreta

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cadru negru pe a mea desi e K8 dar nu se pune... dar aceasi culoare cum e a mea era si pe K7 din cate stiu si era chiar aiurea sa fie cu cadru argintiu.

 

a mea daca nu se vede la avatar e gri metal inchis cu jante rosii si un pic de rosu pe sa.

 

OFFTOPIC uitativa aici si dati o parere /index.php?showtopic=312474

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu doar am spus care poate fi cauza .....

 

Mi-am dat cu parerea ...

 

Din pct meu de vedere ... nu as avea retineri daca ar fii sa imi cumpar unul chiar shi cu cadrul schimbat ... atata timp cat e ok motorul.

 

Ca o paranteza .... e un super motor ... arata super bine ... asa ca ... daca vrei parerea mea ... pastreaza-l shi nu vei regreta

 

Bafta

 

Sincer, sunt derutat! Imi place enorm motorul, functioneaza ceas dar orice lucru are pretul lui! Am "calarit" destule motoare insa GSR-ul e desavarsit, e altceva! Pt asta parca nu l-as da! Satisface deopotriva si pe ala care abia "gusta" din tainele motociclismului dupa cum si pe cel experimentat care stie sa-l "urce" in ture! De ce, iti iarta foarte multe! Poate CBR-ul se ridica la nivelul lui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...