bujia Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 A MAI MONTAT CINEVA CODITA DE LA BARACUDA PT SUPORTU DE NUMAR AM O NEDUMERIRE PENTRU CA LA SUPORTU CUSTOM DE LA BARACUDA NU AM 2 SURUBIRI UNDE SA PRIND STOPU SPATE ADICA CRED CA O SA FLENCANE ACOLO IN SUPORT SI NU O SA MAI STEA FIX. VA ROG DATIMI UN RASPUNS Quote Link to post Share on other sites
Stefan_Sv650sf Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Sfatul meu e sa te urci pe fiecare motocicleta in parte si, daca poti sa si mergi pe ele (prieten care are asa ceva, test drive, etc). Doar asa o sa iti poti da seama. Parerea mea personala e ca (aproape) 100 de cai pentru un incepator e cam mult, dar e doar parerea mea. Si, in sfarsit, poate incerci si un V sau un 3 in linie. Mai putina putere, mai mult cuplu, mai mult caracter Asta de a vorbit mai sus si a luat monster s4r de 100 si de cai si l a facut praf de-n bmw x3! Nu-l luati in seama! Doar exemplu! Quote Link to post Share on other sites
mihai_2b3 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 hai sa intreb aici intre GSR-isti ... poate sunteti mai in "tema" decat mine. Asta e in productie sau doar "un vis" - http://www.motorul.ro/wp-content/uploads/2...sr-750-foto.jpg Quote Link to post Share on other sites
iulian1900 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 VAND GSR600 DIN 2007 STARE IMPECABILA PRET SPECIAL 3600 EURO , MOTOCICLETA ESTE CA NOUA , 7000 KM , 2 PARBRIZE GIVI (INALT) SI CEL ORIGINAL , PROTECTOR ENGINE NEMONTAT TELEFON 0762221988 Quote Link to post Share on other sites
mihai_2b3 Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 pentru cei din Bucuresti...va strangeti pe undeva? cand si pe la ce ore ? Quote Link to post Share on other sites
aryku alexe Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Cumpar maner spate(pasager) pentru Suzuki Gsr 600 fab.2007. Unde pot copia o cheie cu cip si cam cat ar costa? thx. Quote Link to post Share on other sites
bujia Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 la reprezentanta suzuki Quote Link to post Share on other sites
Legnakrad. Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 la reprezentanta suzuki mai bine nu ) te rup aia la bani...sunt destui care copiaza chei cu chip cauta si tu nitel Quote Link to post Share on other sites
aryku alexe Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Am rezolvat cu cheia la Elfworkshop si am fost multumit de serviciile lor. Pret: 200 Ron cheia si 150 Rescrierea cipului. Acum ramane sa gasesc manerul acela care se pune pe codita.daca are cineva astept un semn. Quote Link to post Share on other sites
danubius Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 salut am si eu o problema cu un GSR 600 si poate ma puteti ajuta. sa va spun ce problema am si cum m-am ales cu ea. anul trecut am avut bateria slabita si cand am vrut sa il pornesc nu a mai invartit...bine zic eu...incarc bateria si incerc din nou. invarte porneste, dar nu intra socul automat (era si un pic cam rece) merge pe la 900rpm cam 4-5 sec si apoi moare...si la a2-a si la a treia incercare la fel. abia la a 4-a incercare intra socul si totul e ok, aproximativ( intra socul dar nu avea duratain timp). m-am gandit ca poate de la faptul ca era rece...dar problema a persistat de fiecare data la primele porniri din ziua respectiva. buuunnn, era in garantie, ma duc la suzuki...la aia ceata, nici o eroare nu stiu ce are. ma bag eu in seama cu seful de service auto pe care il cunosc si ma apuc de incercat sa schimb de pe un moto identic ssi nou din show room diverse chestii...sonda temp apa, senzor map...ajung de schimb tot corpul de throttle...toate astea pe rand si lasat acolo pana a doua zi sa vad cum porneste...nici o schimbare. in final ajung la concluzia ca e de la ECU. il pun si pe ala de pe cealalta moto...a doua zi surpriza...totul e normal cu socul meu. il mai las o zi sa fiu sigur...totul ok. ei amabili imi schimba pe garantie ecu si toate bune si frumoase pana raman din nou fara curent anul asta...si reapare problema. ma gandesc ca la caderea de tensiune ECU "uita" ceva la revenirea curentului la valorile bune. clapetele sunt comandate dar cred ca nu suplineste cu injectie de benzina pt a compensa aerul mult care il primeste clapetele fiind deschise la maxim. si inca o chestie...pana ajunge la aprox 70 grade temperatura relantiul e ba pe la 1200rpm ba pe la 1400rpm, parca ar avea o personalitate aparte. in rest motorul trage merge ok , nu consuma mai mult sau sa se supraincalzeasca. intrebarea mea este... se poate rescrie ecu motor complet cu softul original sau altul modificat ca sa nu mai am problema asta? si daca da cat ar costa? mersi Dan Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 salut am si eu o problema cu un GSR 600 si poate ma puteti ajuta. sa va spun ce problema am si cum m-am ales cu ea. anul trecut am avut bateria slabita si cand am vrut sa il pornesc nu a mai invartit...bine zic eu...incarc bateria si incerc din nou. invarte porneste, dar nu intra socul automat (era si un pic cam rece) merge pe la 900rpm cam 4-5 sec si apoi moare...si la a2-a si la a treia incercare la fel. abia la a 4-a incercare intra socul si totul e ok, aproximativ( intra socul dar nu avea duratain timp). m-am gandit ca poate de la faptul ca era rece...dar problema a persistat de fiecare data la primele porniri din ziua respectiva. buuunnn, era in garantie, ma duc la suzuki...la aia ceata, nici o eroare nu stiu ce are. ma bag eu in seama cu seful de service auto pe care il cunosc si ma apuc de incercat sa schimb de pe un moto identic ssi nou din show room diverse chestii...sonda temp apa, senzor map...ajung de schimb tot corpul de throttle...toate astea pe rand si lasat acolo pana a doua zi sa vad cum porneste...nici o schimbare. in final ajung la concluzia ca e de la ECU. il pun si pe ala de pe cealalta moto...a doua zi surpriza...totul e normal cu socul meu. il mai las o zi sa fiu sigur...totul ok. ei amabili imi schimba pe garantie ecu si toate bune si frumoase pana raman din nou fara curent anul asta...si reapare problema. ma gandesc ca la caderea de tensiune ECU "uita" ceva la revenirea curentului la valorile bune. clapetele sunt comandate dar cred ca nu suplineste cu injectie de benzina pt a compensa aerul mult care il primeste clapetele fiind deschise la maxim. si inca o chestie...pana ajunge la aprox 70 grade temperatura relantiul e ba pe la 1200rpm ba pe la 1400rpm, parca ar avea o personalitate aparte. in rest motorul trage merge ok , nu consuma mai mult sau sa se supraincalzeasca. intrebarea mea este... se poate rescrie ecu motor complet cu softul original sau altul modificat ca sa nu mai am problema asta? si daca da cat ar costa? mersi Dan Ai PM dar pentru ati confirma, intreaba pe "Legnakrad." de "noua" lui moto Mesaj completat Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului. Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto. Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE Quote Link to post Share on other sites
kittyr Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Stiti cumva de unde fac rost de un cdi sh? Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 ebay.... Quote Link to post Share on other sites
kittyr Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 ebay.... Multam, M-am uitat ieri si nu am gasit..mai incerc.. Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 http://cgi.ebay.com/SUZUKI-GSR600-GSR-600-...otorcycle_Parts Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 http://cgi.ebay.com/SUZUKI-GSR600-GSR-600-...otorcycle_Parts Quote Link to post Share on other sites
JCDenton Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 (edited) Are cineva un far de vanzare, dar in stare buna? Edited August 19, 2010 by JCDenton Quote Link to post Share on other sites
kittyr Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 http://cgi.ebay.com/SUZUKI-GSR600-GSR-600-...otorcycle_Parts Sarumiinaaaaaaaaa Mesaj completat Sarumiinaaaaaaaaa ( nu era cdi...erau chei blank de vinzare... Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Sory,am cautat repede,nu am citit detalii... Quote Link to post Share on other sites
kittyr Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Sory,am cautat repede,nu am citit detalii... Nu-i bai, mersic oricum:) Quote Link to post Share on other sites
aryku alexe Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 (edited) Vand suport topcase pentru Suzuki Gsr 600 (06-09).Nefolosit Pret :85 Euro neg. Edited August 27, 2010 by aryku alexe Quote Link to post Share on other sites
Legnakrad. Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 (edited) Ai PM dar pentru ati confirma, intreaba pe "Legnakrad." de "noua" lui moto Mesaj completat Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului. Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto. Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE mult mai 'vie' in ture mici-medii si raspuns mai prompt la accelerare + merge mai curat si consum ceva mai scazut (5.4 la drum intins/mixt cu pasager bagaje si destule depasiri in ture) . Edited September 1, 2010 by Legnakrad. Quote Link to post Share on other sites
TNG Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 mult mai 'vie' in ture mici-medii si raspuns mai prompt la accelerare + merge mai curat si consum ceva mai scazut (5.4 la drum intins/mixt cu pasager bagaje si destule depasiri in ture) . Quote Link to post Share on other sites
delu Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 scuzati ca ma ma bag in seama ma tot bate gandul sa imi iau un GSR 2006-2007 numai ca nu cunosc pe nimeni cu modelul respectiv - imi puteti da niste sfaturi la ce sa fiu atent cand verific un GSR ceva ce pica mai des la aceasta motoreta? - (electrica-distributie-cutie), evident fiecare constructor, la fiecare model are o hiba - numai ca desre GSR nu gasesc mare lcuru - sunt cazuri izolate multumesc pt timpul acordat! Quote Link to post Share on other sites
Legnakrad. Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 scuzati ca ma ma bag in seama ma tot bate gandul sa imi iau un GSR 2006-2007 numai ca nu cunosc pe nimeni cu modelul respectiv - imi puteti da niste sfaturi la ce sa fiu atent cand verific un GSR ceva ce pica mai des la aceasta motoreta? - (electrica-distributie-cutie), evident fiecare constructor, la fiecare model are o hiba - numai ca desre GSR nu gasesc mare lcuru - sunt cazuri izolate multumesc pt timpul acordat! din cate stiu eu nu exista o buba anume relantiul se deregleaza ocazional (cam asta e buba)..acum sunt si recent aparute..nu am auzit deocamdata grupuri mai mari de oameni sa se planga de aceeasi chestie. daca te intereseaza mai multe detalii poti sa dai pm Mesaj completat anyone alive out there ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.