Jump to content

Recommended Posts

A MAI MONTAT CINEVA CODITA DE LA BARACUDA PT SUPORTU DE NUMAR AM O NEDUMERIRE PENTRU CA LA SUPORTU CUSTOM DE LA BARACUDA NU AM 2 SURUBIRI UNDE SA PRIND STOPU SPATE ADICA CRED CA O SA FLENCANE ACOLO IN SUPORT SI NU O SA MAI STEA FIX.

 

VA ROG DATIMI UN RASPUNS

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sfatul meu e sa te urci pe fiecare motocicleta in parte si, daca poti sa si mergi pe ele (prieten care are asa ceva, test drive, etc). Doar asa o sa iti poti da seama.

 

Parerea mea personala e ca (aproape) 100 de cai pentru un incepator e cam mult, dar e doar parerea mea.

 

Si, in sfarsit, poate incerci si un V sau un 3 in linie. Mai putina putere, mai mult cuplu, mai mult caracter :cheers:

 

 

Asta de a vorbit mai sus si a luat monster s4r de 100 si de cai si l a facut praf de-n bmw x3! Nu-l luati in seama! Doar exemplu!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

VAND GSR600 DIN 2007 STARE IMPECABILA PRET SPECIAL 3600 EURO , MOTOCICLETA ESTE CA NOUA , 7000 KM , 2 PARBRIZE GIVI (INALT) SI CEL ORIGINAL , PROTECTOR ENGINE NEMONTAT TELEFON 0762221988

post-45025-1277628411_thumb.jpg

post-45025-1277628428_thumb.jpg

post-45025-1277628437_thumb.jpg

post-45025-1277628445_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am rezolvat cu cheia la Elfworkshop si am fost multumit de serviciile lor.

 

Pret: 200 Ron cheia si 150 Rescrierea cipului.

 

Acum ramane sa gasesc manerul acela care se pune pe codita.daca are cineva astept un semn.

Link to post
Share on other sites

salut

 

am si eu o problema cu un GSR 600 si poate ma puteti ajuta.

 

sa va spun ce problema am si cum m-am ales cu ea. anul trecut am avut bateria slabita si cand am vrut sa il pornesc nu a mai invartit...bine zic eu...incarc bateria si incerc din nou. invarte porneste, dar nu intra socul automat (era si un pic cam rece) merge pe la 900rpm cam 4-5 sec si apoi moare...si la a2-a si la a treia incercare la fel. abia la a 4-a incercare intra socul si totul e ok, aproximativ( intra socul dar nu avea duratain timp). m-am gandit ca poate de la faptul ca era rece...dar problema a persistat de fiecare data la primele porniri din ziua respectiva.

 

buuunnn, era in garantie, ma duc la suzuki...la aia ceata, nici o eroare nu stiu ce are. ma bag eu in seama cu seful de service auto pe care il cunosc si ma apuc de incercat sa schimb de pe un moto identic ssi nou din show room diverse chestii...sonda temp apa, senzor map...ajung de schimb tot corpul de throttle...toate astea pe rand si lasat acolo pana a doua zi sa vad cum porneste...nici o schimbare. in final ajung la concluzia ca e de la ECU. il pun si pe ala de pe cealalta moto...a doua zi surpriza...totul e normal cu socul meu. il mai las o zi sa fiu sigur...totul ok. ei amabili imi schimba pe garantie ecu si toate bune si frumoase pana raman din nou fara curent anul asta...si reapare problema.

 

ma gandesc ca la caderea de tensiune ECU "uita" ceva la revenirea curentului la valorile bune. clapetele sunt comandate dar cred ca nu suplineste cu injectie de benzina pt a compensa aerul mult care il primeste clapetele fiind deschise la maxim. si inca o chestie...pana ajunge la aprox 70 grade temperatura relantiul e ba pe la 1200rpm ba pe la 1400rpm, parca ar avea o personalitate aparte. in rest motorul trage merge ok , nu consuma mai mult sau sa se supraincalzeasca.

 

intrebarea mea este... se poate rescrie ecu motor complet cu softul original sau altul modificat ca sa nu mai am problema asta? si daca da cat ar costa?

 

mersi

Dan

Link to post
Share on other sites
salut

 

am si eu o problema cu un GSR 600 si poate ma puteti ajuta.

 

sa va spun ce problema am si cum m-am ales cu ea. anul trecut am avut bateria slabita si cand am vrut sa il pornesc nu a mai invartit...bine zic eu...incarc bateria si incerc din nou. invarte porneste, dar nu intra socul automat (era si un pic cam rece) merge pe la 900rpm cam 4-5 sec si apoi moare...si la a2-a si la a treia incercare la fel. abia la a 4-a incercare intra socul si totul e ok, aproximativ( intra socul dar nu avea duratain timp). m-am gandit ca poate de la faptul ca era rece...dar problema a persistat de fiecare data la primele porniri din ziua respectiva.

 

buuunnn, era in garantie, ma duc la suzuki...la aia ceata, nici o eroare nu stiu ce are. ma bag eu in seama cu seful de service auto pe care il cunosc si ma apuc de incercat sa schimb de pe un moto identic ssi nou din show room diverse chestii...sonda temp apa, senzor map...ajung de schimb tot corpul de throttle...toate astea pe rand si lasat acolo pana a doua zi sa vad cum porneste...nici o schimbare. in final ajung la concluzia ca e de la ECU. il pun si pe ala de pe cealalta moto...a doua zi surpriza...totul e normal cu socul meu. il mai las o zi sa fiu sigur...totul ok. ei amabili imi schimba pe garantie ecu si toate bune si frumoase pana raman din nou fara curent anul asta...si reapare problema.

 

ma gandesc ca la caderea de tensiune ECU "uita" ceva la revenirea curentului la valorile bune. clapetele sunt comandate dar cred ca nu suplineste cu injectie de benzina pt a compensa aerul mult care il primeste clapetele fiind deschise la maxim. si inca o chestie...pana ajunge la aprox 70 grade temperatura relantiul e ba pe la 1200rpm ba pe la 1400rpm, parca ar avea o personalitate aparte. in rest motorul trage merge ok , nu consuma mai mult sau sa se supraincalzeasca.

 

intrebarea mea este... se poate rescrie ecu motor complet cu softul original sau altul modificat ca sa nu mai am problema asta? si daca da cat ar costa?

 

mersi

Dan

 

Ai PM dar pentru ati confirma, intreaba pe "Legnakrad." de "noua" lui moto :laugh:

Mesaj completat

Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.

Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto.

Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE :drink:

Link to post
Share on other sites

Are cineva un far de vanzare, dar in stare buna?

Edited by JCDenton
Link to post
Share on other sites
Ai PM dar pentru ati confirma, intreaba pe "Legnakrad." de "noua" lui moto :P

Mesaj completat

Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.

Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto.

Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE :)

 

:P mult mai 'vie' in ture mici-medii si raspuns mai prompt la accelerare + merge mai curat si consum ceva mai scazut (5.4 la drum intins/mixt cu pasager bagaje si destule depasiri in ture) .

Edited by Legnakrad.
Link to post
Share on other sites
;) mult mai 'vie' in ture mici-medii si raspuns mai prompt la accelerare + merge mai curat si consum ceva mai scazut (5.4 la drum intins/mixt cu pasager bagaje si destule depasiri in ture) .

:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

scuzati ca ma ma bag in seama

 

ma tot bate gandul sa imi iau un GSR 2006-2007

numai ca nu cunosc pe nimeni cu modelul respectiv - imi puteti da niste sfaturi la ce sa fiu atent cand verific un GSR

 

ceva ce pica mai des la aceasta motoreta? - (electrica-distributie-cutie), evident fiecare constructor, la fiecare model are o hiba - numai ca desre GSR nu gasesc mare lcuru - sunt cazuri izolate

 

multumesc pt timpul acordat!

Link to post
Share on other sites
scuzati ca ma ma bag in seama

 

ma tot bate gandul sa imi iau un GSR 2006-2007

numai ca nu cunosc pe nimeni cu modelul respectiv - imi puteti da niste sfaturi la ce sa fiu atent cand verific un GSR

 

ceva ce pica mai des la aceasta motoreta? - (electrica-distributie-cutie), evident fiecare constructor, la fiecare model are o hiba - numai ca desre GSR nu gasesc mare lcuru - sunt cazuri izolate

 

multumesc pt timpul acordat!

 

din cate stiu eu nu exista o buba anume :D relantiul se deregleaza ocazional (cam asta e buba)..acum sunt si recent aparute..nu am auzit deocamdata grupuri mai mari de oameni sa se planga de aceeasi chestie. daca te intereseaza mai multe detalii poti sa dai pm :moron:

Mesaj completat

anyone alive out there ? :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...