Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

:banana: si peste cap chiar.

post-6251-1210107146_thumb.jpg

 

post-6251-1210107379.jpg

 

post-6251-1210107536_thumb.jpg

 

 

da......tie iti vazusem profilul....banuiesc ca e diferenta intre z1000 si cel de 750. Am incercat si eu niste broscute dar nu imi iese deloc :rolleyes: De la cate ture ii dai gaz mai tare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai obisnuiestete cu el.dupa o sa mearga.eu zic ca totul tine de frica de-a trage de gaz.ai impresia ca tragi de numa numa,mai tarziu o sa constati ca n-a fost chiar asa.de pe la 4000 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da......tie iti vazusem profilul....banuiesc ca e diferenta intre z1000 si cel de 750. Am incercat si eu niste broscute dar nu imi iese deloc :rolleyes: De la cate ture ii dai gaz mai tare?

 

Asa frate, baga pe o roata si da-i gaz!!! Da da-i tare, nu te incurca.

Daca e precum in profil - ca ai permis din 2007... NO COMMENT!

Editat de moroiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic sa stai calm frate. Esti incepator, nu te arunca. Eu am motorul de un an si ceva si permisul din 2004, si sincer imi e frica sa ma dau cu el pe o roata. M-am dat, dar numai impotriva vointei mele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa frate, baga pe o roata si da-i gaz!!! Da da-i tare, nu te incurca.

Daca e precum in profil - ca ai permis din 2007... NO COMMENT!

 

 

nu stiu cum intelegiu u dat-ul pe o roata, dar eu nu o iau ca pe o smecherie sau ca pe o fitza. Pur si simplu sunt curios ... vreau sa simt senzatia. Sunt constient de riscurile la care ma expun si tocmai d'asta am intrebat sa stiu in cate ture sa ma duc la ce viteza bla bla bla.... am cerut sfaturi.

 

Oricum si ce mi-ai zis u tot sfat e... si il iau ca pe unul bun si prietenesc :laugh:

 

 

 

Si eu zic sa stai calm frate. Esti incepator, nu te arunca. Eu am motorul de un an si ceva si permisul din 2004, si sincer imi e frica sa ma dau cu el pe o roata. M-am dat, dar numai impotriva vointei mele :P

 

 

sunt de parere ca nu conteaza cel mai mult de cat timp te dai....tine si de cat sange ....de curaj

 

Oricum mai toata lumea mi-a zis sa stau calm.... si cred ca asa o sa fac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de parere ca nu conteaza cel mai mult de cat timp te dai....tine si de cat sange ....de curaj

 

corect..sunt de acord aici...daca esti pregatit doamne fereste sa stai prin spitale si cu motorul prin service...da-te pe o roata. Aici ar fi binevenit cineva care stie sa se dea sa explice ca nu e chiar asa de simplu precum se crede.

 

Imagineaza-ti daca tragi prea tare de gaz si te pierzi si nu ii dai drumul inapoi la gaz sau nu pisti frana de spate...risti sa ti-l pui in cap

 

Daca iti pierzi echilibrul..iar iti dai seama de urmari. Daca tot vrei tu sa incerci iti sugerez un loc izolat, fara trafic si sa fie cineva cu tine cu experienta de preferabil care stie sa se dea sa iti explice daca tii tu neaparat

 

Daca vrei eu iti urez tot succesul din lume si iti tin pumnii :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: ms de sfaturi. Facem si noi o intalnire la un cico intr-un week-end. Mi-ar face placere sa stau de vb cu cineva care are mai multa experienta. Eu am comis-o in prima sapt de cand l-am luat si asta pt ca am crezut ca sunt stapan pe motor. Poate daca mi se explicau niste reguli de baza nu cadeam :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, eu am avut un Z 1000 din 2005, si nu am reusit sa-l dau pe o roata din gaz.

am resit sa fac broscute mici , dar atat.

in schimb cand am incercat (de nervi ca nu se ridica din gaz) din ambreiaj, am reusit f usor.

adica: mers cu 4000 rmp, tras ambreiajul, turat in gol pana pe la 8-9000 rpm si dat drumul la ambreiaj (brusc).

rezultat: se ridica fata fff usor, incredibil rezultat (avand in vedere ca nu se ridica deloc din gaz).

dar Z 1000 e un motor destul de greu (200 kg la gol, aprox 225 kg la plin), si nu se preteaz la stunt-uri de genul asta...

 

cu Z 750, as incerca sa-l ridic din ambreiaj (nu cred ca se ridica doar din gaz, decat daca il fortezi rau).

 

mult succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ciudat ca nu l-ai putut ridica doar din gaz. Nici daca rulezi in treapata 1 sau 2 pe la 8 mii si inchizi gazu brusc, comprimi furca, apoi pe revenirea ei dai blana... nu se ridica? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: de ridicat se ridica din gaz suta la suta.doar ca tre sa te obisnuiesti cu el.eu doar asa l-am ridicat si am reusit chiar si sa-l intorc cu rotile in sus.toata chestia e,pe la 4-5mi inchizi gazu si-l deschizi la maxim.cu timpu o sa-l ridici fara sa mai faci chestia asta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta, ca poate anu asta reusesc si eu sa-mi iau carnetu ala...

Pentru 1.93m/90kg este ok motoru? Ca l-as vrea si eu insa l-am vazut calarit pe strada de cineva si mi s-a parut mic rau.

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza ce greutate ai u sau ce inaltime ca doar no cari in spate in loc de ghiozdan sa ajungi sa pui picioarele jos ii tot ce conteaza ea find pe roti sta in echilibru nu o sa simti greutatea ei decat in curbe da si acolo sta bine modelu asta poate sa o conduca orcine nu tine de muschi sau mai stiu io ce

 

a si inca ceva am vazut fata pe la vreo 65 de kg 170 pe hayabusa deci iti dai seama ca aia se rasturna cu 2 paini in mana si tot putea sa tina motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

abia acum ca vreau sa imi dau si eu jucaria vad cate KAWA 750 sunt pe la noi ... daca intereseaza un ZR7S din 2002 pe cineva dati PM :crack: ... 3200 de euro si 35000 de km(si se adauga pt ca merg zilnic cu el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un Z750 2005 este ok motoru dar nu se compara cu una super sport

Doar daca o iei la un pret bun merita compromisul

Cand mi-am luat una de viteza parca mi-am luat carnetu de motor din nou

 

Lasand la o parte carenele, protectia la vant si pozitia, de ce adica nu se compara? Tot 4 in linie, cuplu mai mare ca la un R6 si putere suficienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul are dreptate, depinde ce vrei de la un motor. Vrei viteza,carene, sa stai aplecat, sa te priveasca fetele,sa iei la terase,sa faci competitii iei R6 , vrei un motor de strada care sa nu se faca de ras in compania vitezanelor, sa ai cuplu la discretie,sa mai poti nimeri gropi, sa ai o pozitie comoda iei Z750. Totul e sa stii ce vrei.

 

Buei!!!! V-ati vandut toti Zeturile? Am vazut pana acum cel putin 5 prin Timis. Unde va ascundeti fratilor? Hai sa pun o poza sa va descretiti fruntile.post-10285-1213086165_thumb.jpgpost-10285-1213086165_thumb.jpg

post-10285-1213086192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...